Je kunt ook een keer kreun geluiden maken. Dat is minstens zo indrukwekkend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan voortaan het Grrrrr!-geluid maken wanneer ik als een beest aan het editen sla?
Dan kan ik net zo goed die tutu aantrekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer kreun geluiden maken. Dat is minstens zo indrukwekkend.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed die tutu aantrekken.
Wel als jij een betere versie brengt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
Tsss. Er heeft tussen 2004 en 2006 al een lang Paul McCartney topic gelopen. Weinig boeiend om in herhaling te vallen.
Nee. Hekel aan herhaling.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef heartz het volgende:
[..]
Wel als jij een betere versie brengt.
En het is inmiddels 2012!
Of is het een smoesje...
Misschien iets over de ruimtevaart?quote:
Er zijn al twee topics over ruimtevaart.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien iets over de ruimtevaart?
Het Kabinet buigt zich er ook over momenteel, die willen er 30 miljoen op bezuinigen .
Hoeveel geld zou daar dan momenteel wel niet naartoe gaan? 100 miljoen ofzo?
Ja, maar aan de andere kant toch maar liever niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Er zijn al twee topics over ruimtevaart.
Weet je wat het is, al die complottheorieën zijn al zo uitgemolken. Er moet weer eens iets groots gebeuren dat we het weer ergens over kunnen hebben.....
Ach, liever dat ze elkaar afmaken dan dat ze deze kant opkomen met bommen. Zo is het ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant toch maar liever niet.
Er is momenteel al zoveel onrust in de wereld, vooral in de moslimlanden. Ze maken elkaar af en het is een en al oorlog.
Die veelgeroemde lente is een barre winter gebleken.
Ja, maar toch. De gewone burger daar heeft het enorm zwaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, liever dat ze elkaar afmaken dan dat ze deze kant opkomen met bommen. Zo is het ook.
Heel erg misschien, maar ik kan geen medelijden hebben met mensen die zichzelf laten onderdrukken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar toch. De gewone burger daar heeft het enorm zwaar.
En de vrouwen hebben het sinds die zogenaamde lente nog zwaarder gekregen dan ze het al hadden. Nu mogen ze helemaal niks meer van al die mannetjes daar. En dat allemaal vanwege een sprookjesboek verkeerd interpreteren.
Volgens mij geeft de EU zo'n 6 miljard euries uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien iets over de ruimtevaart?
Het Kabinet buigt zich er ook over momenteel, die willen er 30 miljoen op bezuinigen .
Hoeveel geld zou daar dan momenteel wel niet naartoe gaan? 100 miljoen ofzo?
Zozo, dat is indrukwekkend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef heartz het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de EU zo'n 6 miljard euries uit.
Waar de VS zo'n 26 miljard uitgeeft.
Volgens mij geeft NL zo'n 80 miljoen uit aan ESA.
Zou jij dat durven als je er het geld voor had.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Tja als je bedenkt wat zo'n ritje naar de maan kost...
Nee johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou jij dat durven als je er het geld voor had.
(Ik ga er maar even van uit dat je dat niet hebt liggen)
Zou me niets verbazen als daar wat inlichtendiensten een vinger in de pap hebben gehouden om de chaos aan te roeren. Liever met elkaar laten vechten dan een front laten vormen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant toch maar liever niet.
Er is momenteel al zoveel onrust in de wereld, vooral in de moslimlanden. Ze maken elkaar af en het is een en al oorlog.
Die veelgeroemde lente is een barre winter gebleken.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef heartz het volgende:
[..]
Nee joh
Ik zou mijn meisje teveel missen. Maar het lijkt me leuk even te zweven in de ruimte, hoewel ik betwijfel of ik me dat wel zou kunnen permiteren.
Wat jij?
Een front tegen wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als daar wat inlichtendiensten een vinger in de pap hebben gehouden om de chaos aan te roeren. Liever met elkaar laten vechten dan een front laten vormen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Zo niet zo lang opgesloten kunnen zitten, zou na 5 min al in de paniek schieten.
Ieder land waar die Islamitische landen iets tegen zouden kunnen hebben, of het nou om religieuze redenen is of macht. Wat in de praktijk niet veel verschil maakt natuurlijk.quote:
Dus je bedoelt het westen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Ieder land waar die Islamitische landen iets tegen zouden kunnen hebben, of het nou om religieuze redenen is of macht. Wat in de praktijk niet veel verschil maakt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |