Ok, ben al wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nieuwe gezichten dan.
Mag werken ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga maar even rustig wat anders doen inderdaad. Even over jezelf nadenken.
Sssssttquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We zijn toch aan het werk? Dit is werken voor mij hoor.
Eens!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef Tingo het volgende:
I think James Bond films are absolute shit.
Open gewoon een topic... daar is bnw toch voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Over nieuwe topics gesproken, is de dood van Paul McCartney hier al eens uitgebreid besproken? Dat is wel een mooie conspiracy, waar zelfs ik mijn twijfels bij heb.
Zou er interesse voor zijn, of zitten hier te veel mensen die niet eens weten wie hij is?
Wie is hij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Over nieuwe topics gesproken, is de dood van Paul McCartney hier al eens uitgebreid besproken? Dat is wel een mooie conspiracy, waar zelfs ik mijn twijfels bij heb.
Zou er interesse voor zijn, of zitten hier te veel mensen die niet eens weten wie hij is?
inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef heartz het volgende:
[..]
Open gewoon een topic... daar is bnw toch voor.
Grapje toch... the Beatles enzo..quote:
Ik ben ook wel in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
inderdaad
gewoon een topic openen !
interessante zaak
Hij kan het. Dat geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef MindFever het volgende:
Wha! Hoppa die zelf een topic opent. Dat moet ik nog zien gebeuren.
Wedden van niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan het. Dat geloof ik.
Dus Hoppa, zet hem op
Dat is een goeie vraag. Ik gok op een combinatie van dat en luiheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? TS vrees ofzo?
Jij zit ook alleen maar te klagen he. Met je Yvonne Award! Nou! Poepoe!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel weer nieuwe gezichten mogen komen hier. Mensen die wat te zeggen hebben, mensen die echt wat te bieden hebben. Als ik dan bijvoorbeeld onze Tuinhek zo'n plaatje van die beer zie plaatsen dan denk ik bij mezelf van.. is dit het nou? Is dit wat we geworden zijn? Is dit wat wij te bieden hebben?
Soms moet je gewoon orde op zaken stellen en keihard zijn. Natuurlijk, het is niet prettig om te horen, en ongetwijfeld zal Gray weer in een woedebui schieten. Het is niet anders. En die Yvonne award, tja. Het is natuurlijk niet niks. Iets waar ik kei maar dan ook keihard voor gewerkt heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef MindFever het volgende:
[..]
Jij zit ook alleen maar te klagen he. Met je Yvonne Award! Nou! Poepoe!
*kuchquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon orde op zaken stellen en keihard zijn. Natuurlijk, het is niet prettig om te horen, en ongetwijfeld zal Gray weer in een woedebui schieten. Het is niet anders. En die Yvonne award, tja. Het is natuurlijk niet niks. Iets waar ik kei maar dan ook keihard voor gewerkt heb.
We zien het met hooggespannen verwachtingen tegemoetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Een kwaliteitstopic kost tijd. En tijd heb ik voorlopig weinig. Als ik een vrije avond heb dan doe ik mijn best!!
Sir Paul McCartney - who hasn't made a half decent record in 40 yearsquote:
Ik had al rekening gehouden met een gemene reactie van jou. Toch blijft het confronterend als het werkelijkheid wordt...quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik had al rekening gehouden met een gemene reactie van jou. Toch blijft het confronterend als het werkelijkheid wordt...
Mijn goede daad voor de dag zit er weer op. Mooi. Kan ik nu weer naar NWS om te kankeren op al het onrecht in de wereld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
moest lachen om dat kei maar dan ook keihard gewerkt
nu ik het opschrijf moet ik weer lachen
Ik weet wel wie hij isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sir Paul McCartney - who hasn't made a half decent record in 40 years
Wat dan wat dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:18 schreef HyperViper het volgende:
Bijna weekend mensen. Jullie weten wat dat betekent.
strak plan!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat we fok links laten liggen en aan de zuip gaan.
Meer dan je best kan je niet doen toch.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Een kwaliteitstopic kost tijd. En tijd heb ik voorlopig weinig. Als ik een vrije avond heb dan doe ik mijn best!!
tssssquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat we fok links laten liggen en aan de zuip gaan.
Sterker dan wijn komt er niet in, en danwel in combo met lekkere borrelhappies; kaasblokkies, toasties enzoquote:
Je bent een hopeloos geval jij. Kaasblokjes... kom óp zeg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef heartz het volgende:
[..]
Sterker dan wijn komt er niet in, en danwel in combo met lekkere borrelhappies; kaasblokkies, toasties enzo![]()
Tequila ofzo komt er zeker niet in
Bovendien kan ik niet beloven van FOK weg te blijven.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je bent een hopeloos geval jij. Kaasblokjes... kom óp zeg.
Jawel, op brood. Zo'n mond vol kaas vind ik echt ranzig. Never dat ik dat neem. Never.quote:
Is dit echt alles wat je te bieden hebt?quote:Fruitcocktailtje dan
Yep en slechte wijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jawel, op brood. Zo'n mond vol kaas vind ik echt ranzig. Never dat ik dat neem. Never.
[..]
Is dit echt alles wat je te bieden hebt?
Inderdaad. Ik drink alleen kanon bier en sla wilde stieren dood als ontspanning. Oh well. Thát's me.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef heartz het volgende:
[..]
Yep en slechte wijn.Nou mijn vriend heeft wel altijd bier in huis, maar da's niet zo mijn ding.
En het is witbier. Waarschijnlijk te slap voor je
Ik zal proberen lief te blijven ok?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon orde op zaken stellen en keihard zijn. Natuurlijk, het is niet prettig om te horen, en ongetwijfeld zal Gray weer in een woedebui schieten. Het is niet anders. En die Yvonne award, tja. Het is natuurlijk niet niks. Iets waar ik kei maar dan ook keihard voor gewerkt heb.
Hoe moet ik dan voortaan het Grrrrr!-geluid maken wanneer ik als een beest aan het editen sla?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niet té lief want dan halen we die R uit jouw naam en trekken we je een rokje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |