Ok, ben al wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nieuwe gezichten dan.
Mag werken ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga maar even rustig wat anders doen inderdaad. Even over jezelf nadenken.
Sssssttquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
We zijn toch aan het werk? Dit is werken voor mij hoor.
Eens!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef Tingo het volgende:
I think James Bond films are absolute shit.
Open gewoon een topic... daar is bnw toch voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Over nieuwe topics gesproken, is de dood van Paul McCartney hier al eens uitgebreid besproken? Dat is wel een mooie conspiracy, waar zelfs ik mijn twijfels bij heb.
Zou er interesse voor zijn, of zitten hier te veel mensen die niet eens weten wie hij is?
Wie is hij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Over nieuwe topics gesproken, is de dood van Paul McCartney hier al eens uitgebreid besproken? Dat is wel een mooie conspiracy, waar zelfs ik mijn twijfels bij heb.
Zou er interesse voor zijn, of zitten hier te veel mensen die niet eens weten wie hij is?
inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef heartz het volgende:
[..]
Open gewoon een topic... daar is bnw toch voor.
Grapje toch... the Beatles enzo..quote:
Ik ben ook wel in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
inderdaad
gewoon een topic openen !
interessante zaak
Hij kan het. Dat geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef MindFever het volgende:
Wha! Hoppa die zelf een topic opent. Dat moet ik nog zien gebeuren.
Wedden van niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan het. Dat geloof ik.
Dus Hoppa, zet hem op
Dat is een goeie vraag. Ik gok op een combinatie van dat en luiheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef heartz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? TS vrees ofzo?
Jij zit ook alleen maar te klagen he. Met je Yvonne Award! Nou! Poepoe!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel weer nieuwe gezichten mogen komen hier. Mensen die wat te zeggen hebben, mensen die echt wat te bieden hebben. Als ik dan bijvoorbeeld onze Tuinhek zo'n plaatje van die beer zie plaatsen dan denk ik bij mezelf van.. is dit het nou? Is dit wat we geworden zijn? Is dit wat wij te bieden hebben?
Soms moet je gewoon orde op zaken stellen en keihard zijn. Natuurlijk, het is niet prettig om te horen, en ongetwijfeld zal Gray weer in een woedebui schieten. Het is niet anders. En die Yvonne award, tja. Het is natuurlijk niet niks. Iets waar ik kei maar dan ook keihard voor gewerkt heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef MindFever het volgende:
[..]
Jij zit ook alleen maar te klagen he. Met je Yvonne Award! Nou! Poepoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |