Goede edit. Ik vond het vorige plaatje leuker!quote:Op zondag 30 september 2012 10:11 schreef Gray het volgende:
Gericht aan iedereen hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2012 11:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goede edit. Ik vond het vorige plaatje leuker!
Dit plaatje is nogal, tja. Uhm... G(r)ay.quote:
True, maar waar!quote:Op zondag 30 september 2012 11:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit plaatje is nogal, tja. Uhm... G(r)ay.
Haha, fail!quote:Op zondag 30 september 2012 11:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vind deze wel een beetje in de sfeer van BNW passen:
[ afbeelding ]
Ah, je dacht dat een tweede keer hotlinken van dezelfde site wél zou werken?quote:
Waarom doet die hotlink het bij mij dan wel? Weird.quote:Op zondag 30 september 2012 11:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, je dacht dat een tweede keer hotlinken van dezelfde site wél zou werken?
Nou, je bent iig geen ezel.
Omdat het in je cache staat denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom doet die hotlink het bij mij dan wel? Weird.
Kut cache. De koortslip van het internet, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 30 september 2012 12:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat het in je cache staat denk ik.
Nice fart, bro.quote:Op zondag 30 september 2012 15:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kut cache. De koortslip van het internet, als je het mij vraagt.
Volgens mij had ik die al eens eerder geplaatst?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef MindFever het volgende:
Hier @Gray dit had je me best mogen linken toen.
Nee. Thans niet met de dansende chicks. Maar wel dat nummer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die al eens eerder geplaatst?
Dat gaat vast vervelen op den duur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef MindFever het volgende:
ehh 1000 redenen om journalist te worden?
Nooit!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat vast vervelen op den duur.
Of niet?
1 reden om naar Rusland te gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef MindFever het volgende:
Mensen doen gekke dingen als ze voor een camera staanquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef MindFever het volgende:
Of staan dingen toe, alleen om op tv te komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mensen doen gekke dingen als ze voor een camera staan
Precies.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of staan dingen toe, alleen om op tv te komen
Which is good...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of staan dingen toe, alleen om op tv te komen
Oh ja, daar deden mensen ook dingen die ze zonder een tvcamera erbij nooit van hun leven zouden doenquote:
TMF Live tijdens de tienerdisco's. Tongende tienerchicks en pronte puberborstjes!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, daar deden mensen ook dingen die ze zonder een tvcamera erbij nooit van hun leven zouden doen![]()
Genant.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:33 schreef Gray het volgende:
[..]
TMF Live tijdens de tienerdisco's. Tongende tienerchicks en pronte puberborstjes!
Waar is dat rare clubje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef HyperViper het volgende:
Altijd dezelfde namen ook hier. Zo typisch. Raar clubje dit.
Ik vind dat er wel weer nieuwe gezichten mogen komen hier. Mensen die wat te zeggen hebben, mensen die echt wat te bieden hebben. Als ik dan bijvoorbeeld onze Tuinhek zo'n plaatje van die beer zie plaatsen dan denk ik bij mezelf van.. is dit het nou? Is dit wat we geworden zijn? Is dit wat wij te bieden hebben?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat jij erg vindt, vertel het me en dan zal ik je mijn mening geven.
Oh, zo. Maar ja, dit is de SC he, en daar komt van alles voorbij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel weer nieuwe gezichten mogen komen hier. Mensen die wat te zeggen hebben, mensen die echt wat te bieden hebben. Als ik dan bijvoorbeeld onze Tuinhek zo'n plaatje van die beer zie plaatsen dan denk ik bij mezelf van.. is dit het nou? Is dit wat we geworden zijn? Is dit wat wij te bieden hebben?
Het is altijd weer een verrassing.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar ja, dit is de SC he, en daar komt van alles voorbij.
Oh ik bedoelde eigenlijk hier, in dit topic. Ik lees nog maar nauwelijks BNW topics... Teveel negativiteit, weinig behoefte aan nog.quote:Ben het wel met je eens dat het tijd wordt voor een paar nieuwe topics. Topics waar we onze BNW-tanden in kunnen zetten.
Je wilt de SC naar een hoger plan tillen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is altijd weer een verrassing.
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk hier, in dit topic. Ik lees nog maar nauwelijks BNW topics... Teveel negativiteit, weinig behoefte aan nog.
Nou in ieder geval nieuwe gezichten dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wilt de SC naar een hoger plan tillen?
Hahaha, dream on my friend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |