Dan zou ik Animation Shop proberen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok.
Dat is vriendelijk, maar ik wil het ook eens zelf kunnen.
Hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan zou ik Animation Shop proberen.
In die wizard geef je eerst aan hoe groot de animatie moet worden (60x60 in dit geval dus).
Dan kun je nog wat dingen aangeven over de positie van de plaatjes in het frame en kun je aanvinken dat de wizard de plaatjes automatisch passend maakt.
Daarna aangeven of de animatie constant moet doorlopen en hoe lang ieder frame moet duren. Vervolgens de plaatjes uploaden en eventueel in de goede volgorde zetten en daarna wordt je animatie gemaakt en zijn er in het programma nog allerlei opties om de animatie aan te passen.
Succes ermee
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef BOAC het volgende:
kan iemand voor mij een kerst ui maken![]()
zelf kan ik hier niks van, en bovendien ben ik een beetje inspiratieloos, mijn uiis ook niet echt het meest aansprekende van de wereld
Idd en bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Chacom Volute (1)
Liefst de eerste, mocht dat op die kleine schaal te onduidelijk zijn, dan de tweede::SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. Voorts als derde plaatje mijn huidige UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Mocht het nog passen, dan als vierde (indien mogelijk zonder blauwe achtergrond):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat dank!![]()
Ik heb een video die ik graag naar gif wil hebben. Nu heb je honderden van die tools daarvoor maar daar krijg je allemaal van die hele slechte kwaliteit en weinig frames. Ik wil eigenlijk dat elke frame in mijn video ook een frame in de gif is.
Wat gebruiken jullie? Eventueel elke frame naar jpg is ook prima. Dan kan ik er zelf met Photoshop een gif van maken.![]()
Als je het filmpje opslaan als mpeg en daarna met animation shop opent, kan je bij extra opties aangeven hoeveel frames je wilt hebben. Geef wel even aan hoeveel frames je ongeveer wilt hebben omdat je pc het anders niet aan kan
Koop hier advertentieruimte.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef Bendoe het volgende:
Zou iemand van het hoofd van deze gif eenkunnen maken en verkleinen naar 60x60? Alvast bedankt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh ja, ik had 'm gisteren gezien maar niet meer aan gedacht. Momentjequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En ik daaaan
j/k als het te groot of te lastig is wat ik vraag trouwens, dan hoor ik het gaarne.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En ik daaaan
j/k als het te groot of te lastig is wat ik vraag trouwens, dan hoor ik het gaarne.![]()
![]()
Ik heb een andere en betere manier gevonden maar toch bedankt. Voor wie benieuwd is, ik probeer van die cinematographs te maken. Mijn eerste probeersel.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:57 schreef Sazzefraz het volgende:
Als je het filmpje opslaan als mpeg en daarna met animation shop opent, kan je bij extra opties aangeven hoeveel frames je wilt hebben. Geef wel even aan hoeveel frames je ongeveer wilt hebben omdat je pc het anders niet aan kan![]()
![]()
BAAS!!!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een andere en betere manier gevonden maar toch bedankt. Voor wie benieuwd is, ik probeer van die cinematographs te maken. Mijn eerste probeersel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Camera met een statief gebruiken....quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Best wel leuk. HIER echt hele mooie. Dat wil ik ook kunnen.![]()
Geen camera en geen statief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Camera met een statief gebruiken....![]()
Als jij het kan, moet ik het ook kunnen. Even proberen hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff snel gedaan, zonder statief en met mobiel camera...![]()
Haha....STATIEF (Camera mag NIET bewegen) is het belangrijkst......en camera die veel beeldjes met seconde schiet....Fast Burst camera app voor je smartphone, als je geen goede Digitale camera heb.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij het kan, moet ik het ook kunnen. Even proberen hoor.En eigenlijk moet je ook een afstandbediening gebruiken voor je camera......om beweging te voorkomen....
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 16:32:17 ]![]()
Ziet er tof uit man!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een andere en betere manier gevonden maar toch bedankt. Voor wie benieuwd is, ik probeer van die cinematographs te maken. Mijn eerste probeersel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb hem nu in groter formaat en veel mooier gemaakt. Ik verhuis trouwens even naar Digital Art #7 om het hier SC vrij te houden.
Mijn eigen video's lukt gewoon niet. Die bewegen teveel.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: