Wat wil jij zien dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef emmyemmy het volgende:
Weer een achtergrond met een duistere sfeer en een felle lichtbron
Dat is meestal ook de bedoeling van concept art.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:31 schreef emmyemmy het volgende:
't is altijd een natuurlijke achtergrond, een beetje donker, vooral donkere randen en dan een of meer felle lichtbronnen
lijkt alsof hij de trucjes begrijpt, niet wat hij tekent.
Niet zozeer verhaal, meer sfeer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef emmyemmy het volgende:
nou nee, die laten juist meer verhaal zien, meer variatie, sowieso niet altijd duister en dan wat felle zooi.
Duister ja. Ik vind het mooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef emmyemmy het volgende:
Maar de sferen zijn dus altijd hetzelfde.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef emmyemmy het volgende:
Maar het is zo eentonig
One trick pony
Voornemen voor 2013, meer variatie in mijn tekeningen. Notedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef emmyemmy het volgende:
Maar het is zo eentonig
One trick pony
Klopt jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef wormtrein het volgende:
Gaaf! Heb je daar de dodge/burn tool voor gebruikt? Ik moet ook eens wat handiger om leren gaan met die textures, volgens mij doe ik dat nogal omslachtig allemaal. Iets met layer masks ofzo schijnt de professionele manier te zijn
Wil ik wel zien jaquote:Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Heb wat screenshots gemaakt tussendoor als je nog wat behind the scenes dingen wil zien
Af wat mij betreft
Je hebt hele mooie waar heel weinig beweegt. Dit is dan een redelijk drukke maar in principe hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
tof had nog nooit van het begrip gehoord...
deze is wel subtiel : http://farm4.static.flickr.com/3605/5739526869_e47d3616f3_o.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |