Ja maar ik heb het dus niet over een appartementencomplex he..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef golfer het volgende:
Boodschappen, Lombardije, VK-magazine en -krant lezen.
Verder niets vandaag.![]()
Aardige woning wel in Park Brederode, Sunny. Wij waren bijna 2 jaar geleden in het zelfde nieuwbouwproject naar een sociale 3 kamer-huurappartement verhuisd, maar ons inkomen bleek daarvoor nog te hoog en van mensen die er nu wel wonen hoorden we dat het er klein, donker en heel gehorig is. Blij dat het dus niet doorging. Omgeving is wel prachtig, zo verderop aan de duinrand.
Nee, die villa's staan daar vrijwel pal naast. Ook nog extra geluidsoverlast van de hockeyvelden die er aan grenzen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar ik heb het dus niet over een appartementencomplex he..
Zo'n villa willen ze vast wel voor ons ergens in GB bouwen had ik al bedachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die villa's staan daar vrijwel pal naast. Ook nog extra geluidsoverlast van de hockeyvelden die er aan grenzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:21 schreef Vork het volgende:
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.Bizar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.Is de uitvaart al geweest? Zo niet, dan zou je daar naartoe kunnen gaan om nog meer verhalen aan te horen/op te vangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ramptoeristThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik weet niet precies wanneer die is, gisteren of vandaag geloof ik. Ik ben nu ook wel klaar met het ramptoerisme, maar de informatie komt gewoon naar mij toe.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Is de uitvaart al geweest? Zo niet, dan zou je daar naartoe kunnen gaan om nog meer verhalen aan te horen/op te vangen.
/ramptoerist
Ik mis een beetje de romantiek in die woning.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo'n villa willen ze vast wel voor ons ergens in GB bouwen had ik al bedacht![]()
Nou, inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:21 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd wat nu het volgende is dat hier aan toegevoegd kan worden, om het verhaal nog raarder te maken dan het eigenlijk al is.
Kwestie van inrichten. Ik vind de ruimte en het licht in dat soort huis enorm mooiquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de romantiek in die woning.
Oh ja ergens aan een Loch in Scotlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo'n villa willen ze vast wel voor ons ergens in GB bouwen had ik al bedacht![]()
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje zeg.
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verzin je toch ook niet!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mooie deal! Maar eh, heb je hulp bij al het verhuisgedoe?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Voor 140 EUR gloednieuwe 3+2 zits banken, jaloezieen, 40 m2 ondervloer, 20 m2 zeil en nog wat andere dingetjes overgenomen
Bouwkunde vrienden die eindelijk mogen laten zien hoe handig ze zijn, normale vrienden en ouders wilden per se m'n eerste verhuizing meemakenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie deal! Maar eh, heb je hulp bij al het verhuisgedoe?
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.Nou ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/ sprakeloos.
Medisch bulletin: na 10 dagen weer bij de levenden![]()
Zelfs twee dagen achterelkaar bij de huisarts geweest![]()
Mn. X gaat op tournee en op drie plaatsen in de dorpen toeteren voor de
donateurs.
/ de komende 2 uur blijft het droog.![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Dit is wel veel meer werk dan een koffer met kleren en een koffer me geurtjes meeslepen
Wel pics plies doen he! Wat leuk!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Voor 140 EUR gloednieuwe 3+2 zits banken, jaloezieen, 40 m2 ondervloer, 20 m2 zeil en nog wat andere dingetjes overgenomen
En zijn de banken ook nog naar je smaakquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeraaaaaaaa je mag weer meedoenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja...![]()
/ sprakeloos.
Medisch bulletin: na 10 dagen weer bij de levenden![]()
Zelfs twee dagen achterelkaar bij de huisarts geweest![]()
Mn. X gaat op tournee en op drie plaatsen in de dorpen toeteren voor de
donateurs.
/ de komende 2 uur blijft het droog.
Ja, of ergens met zicht op zee of zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ergens aan een Loch in Scotlandmet veul dieren
Ja, ik kan eerlijk zeggen dat ik deze banken overwogen zou hebben als ik ze in de winkel had gezienquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zijn de banken ook nog naar je smaak![]()
Ik woon 2 minuten lopen en 1 minuut rennen van het stationquote:En woon je bínnen de Ring?
Goed zo!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik kan eerlijk zeggen dat ik deze banken overwogen zou hebben als ik ze in de winkel had gezien
http://www.seatsandsofas.(...)/08/ARMOUR_MODEL.jpg
[..]
Ik woon 2 minuten lopen en 1 minuut rennen van het station
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef borisz het volgende:
Wanneer is de huis verwarming Steer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
Nieuwe brilHmm ja ik denk dat ik nog een poosje moet wennen. Kon je niet wat minder chagrijnig kijken trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
Nieuwe brilGave duikbril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |