Ja maar ik heb het dus niet over een appartementencomplex he..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef golfer het volgende:
Boodschappen, Lombardije, VK-magazine en -krant lezen.
Verder niets vandaag.![]()
Aardige woning wel in Park Brederode, Sunny. Wij waren bijna 2 jaar geleden in het zelfde nieuwbouwproject naar een sociale 3 kamer-huurappartement verhuisd, maar ons inkomen bleek daarvoor nog te hoog en van mensen die er nu wel wonen hoorden we dat het er klein, donker en heel gehorig is. Blij dat het dus niet doorging. Omgeving is wel prachtig, zo verderop aan de duinrand.
Nee, die villa's staan daar vrijwel pal naast. Ook nog extra geluidsoverlast van de hockeyvelden die er aan grenzen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar ik heb het dus niet over een appartementencomplex he..
Zo'n villa willen ze vast wel voor ons ergens in GB bouwen had ik al bedachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die villa's staan daar vrijwel pal naast. Ook nog extra geluidsoverlast van de hockeyvelden die er aan grenzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:21 schreef Vork het volgende:
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.Bizar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.Is de uitvaart al geweest? Zo niet, dan zou je daar naartoe kunnen gaan om nog meer verhalen aan te horen/op te vangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ramptoeristThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik weet niet precies wanneer die is, gisteren of vandaag geloof ik. Ik ben nu ook wel klaar met het ramptoerisme, maar de informatie komt gewoon naar mij toe.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
Is de uitvaart al geweest? Zo niet, dan zou je daar naartoe kunnen gaan om nog meer verhalen aan te horen/op te vangen.
/ramptoerist
Ik mis een beetje de romantiek in die woning.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo'n villa willen ze vast wel voor ons ergens in GB bouwen had ik al bedacht![]()
Nou, inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:21 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd wat nu het volgende is dat hier aan toegevoegd kan worden, om het verhaal nog raarder te maken dan het eigenlijk al is.
Kwestie van inrichten. Ik vind de ruimte en het licht in dat soort huis enorm mooiquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de romantiek in die woning.
Oh ja ergens aan een Loch in Scotlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo'n villa willen ze vast wel voor ons ergens in GB bouwen had ik al bedacht![]()
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje zeg.
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat verzin je toch ook niet!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mooie deal! Maar eh, heb je hulp bij al het verhuisgedoe?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Voor 140 EUR gloednieuwe 3+2 zits banken, jaloezieen, 40 m2 ondervloer, 20 m2 zeil en nog wat andere dingetjes overgenomen
Bouwkunde vrienden die eindelijk mogen laten zien hoe handig ze zijn, normale vrienden en ouders wilden per se m'n eerste verhuizing meemakenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie deal! Maar eh, heb je hulp bij al het verhuisgedoe?
Oja het verhaal is nog niet helemaal over.Nou ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/ sprakeloos.
Medisch bulletin: na 10 dagen weer bij de levenden![]()
Zelfs twee dagen achterelkaar bij de huisarts geweest![]()
Mn. X gaat op tournee en op drie plaatsen in de dorpen toeteren voor de
donateurs.
/ de komende 2 uur blijft het droog.![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Dit is wel veel meer werk dan een koffer met kleren en een koffer me geurtjes meeslepen
Wel pics plies doen he! Wat leuk!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Voor 140 EUR gloednieuwe 3+2 zits banken, jaloezieen, 40 m2 ondervloer, 20 m2 zeil en nog wat andere dingetjes overgenomen
En zijn de banken ook nog naar je smaakquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeraaaaaaaa je mag weer meedoenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja...![]()
/ sprakeloos.
Medisch bulletin: na 10 dagen weer bij de levenden![]()
Zelfs twee dagen achterelkaar bij de huisarts geweest![]()
Mn. X gaat op tournee en op drie plaatsen in de dorpen toeteren voor de
donateurs.
/ de komende 2 uur blijft het droog.
Ja, of ergens met zicht op zee of zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja ergens aan een Loch in Scotlandmet veul dieren
Ja, ik kan eerlijk zeggen dat ik deze banken overwogen zou hebben als ik ze in de winkel had gezienquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zijn de banken ook nog naar je smaak![]()
Ik woon 2 minuten lopen en 1 minuut rennen van het stationquote:En woon je bínnen de Ring?
Goed zo!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik kan eerlijk zeggen dat ik deze banken overwogen zou hebben als ik ze in de winkel had gezien
http://www.seatsandsofas.(...)/08/ARMOUR_MODEL.jpg
[..]
Ik woon 2 minuten lopen en 1 minuut rennen van het station
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef borisz het volgende:
Wanneer is de huis verwarming Steer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
Nieuwe brilHmm ja ik denk dat ik nog een poosje moet wennen. Kon je niet wat minder chagrijnig kijken trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:00 schreef kaasplankje het volgende:
Nieuwe brilGave duikbril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dacht dat dat Culinair was afgelast (las ik in je topic).quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:03 schreef PeterPastoor het volgende:
Vanavond lekker uiteten bij Culinair Zwolle. Daarna naar Ted the movie
3 gangen menu voor €27,50 maar dan wel de lekkerste gerechten op tafel
Tja, en zelfs google kan Berclum niet vinden, laat staan de markt daar. En Hundert ook nietquote:
Dat was Zwolle Culinair. Iets anders.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dacht dat dat Culinair was afgelast (las ik in je topic).
En ik wil dolgraag nog naar Ted!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, en zelfs google kan Berclum niet vinden, laat staan de markt daar. En Hundert ook niet
Dit is van de achterpagina van het katern Vonk van De Volkskrant van vandaag. Daar hebben ze wekelijks het nep-HundertsNieuwsblad met allerlei verzonnen stukjes, reclame en ingezonden brieven.quote:
Dat hebben ze hier nooit gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:57 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een collage gemaakt van vakantiefoto's die we wel aan de muur willen hangen heel groot (minimaal 1x1m). Maar vraag me af of de katten er dan niet in gaan hangen
Is dat andersquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dat was Zwolle Culinair. Iets anders.
Dit is Culinair Zwolle en dat is een week lang allerlei dingen met restaurants enzo
Ja, maar.. We willen hem boven de bank. En daar kunnen ze op de rugleuning staan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nooit gedaanEn als je dat hoog genoeg hangt, dan moet dat best goed komen denk ik.
Ja, vast. Ik vind het wel een goede aanvulling op mijn garderobe. Prachtig Italiaans design.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke bril Kaassie
Je zou zo eerstejaars Industrieel Ontwerpen hier komen studeren, is toch die mode roots die weer naar boven komen wortelen?
Oh heerlijk! Dat wil ik ook gauw eten!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:32 schreef borisz het volgende:
Vanavond de eerste zuurkoolstamp van het seizoen.
Nee, hij komt dan wel gewoon midden boven de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Bluezz het volgende:
In mijn kattenleven (en dat is best lang) hebben ze nog nooit in een schilderij gehangen
Wel in de bank zelf, of ooit had ik vloerbedekking op de muur, vraag me niet waarom, en dat vonden ze een lekkere krabpaalmaar in schilderijen, nee echt nooit!
/tip hang schilderijen alsjeblief niet zo hoog
Heb ik hier ook. Soms zitten ze er naar te kijken, maar ze zijn er nog nooit tegenaan gesprongen en ze hebben ook nog nooit een poging gedaan om erboven op te springenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar.. We willen hem boven de bank. En daar kunnen ze op de rugleuning staan.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
En plots is 'neem ik een v-groef of niet' een vraag die je een middag lang bezig houdt![]()
![]()
zo burgerlijk![]()
Gaat de goeie kant op, Steerquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
En plots is 'neem ik een v-groef of niet' een vraag die je een middag lang bezig houdt![]()
![]()
zo burgerlijk![]()
Leuke vakantieherinneringquote:
Nou, ik zag dit bij een collega thuis en vond het wel tof eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke vakantieherinneringPersoonlijk zou ik er vierkante foto's in hebben geplaatst omdat je de canvas ook vierkant maakt. Of juist een langwerpige canvas met drie rijen langwerpige foto's boven elkaar.
Fijn, piet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een soepje opgezet, knolletje selder, selderblad, bosje basilicum, schenkels, knoflook, wortel, prei, foelie, peper, wordt al smakelijk en ruikt heerlijk,
Heerlijk zo een rustige zaterdag.
Wij hebben het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
zo burgerlijk![]()
Wij nietquote:
Echt hout kan zonder groef ook wel mooi zijn maar dan is 't meer parket. Als je planken neemt zou ik een groef wel aanraden ivm de blote voetjes.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij nietVind zelf glad mooier, maar goed, wij hebben dan ook laminaat.
Bij echt hout ziet een groef er beter uit
Wij hebben een soort van collage in de gang hangen idd. In de kamer alleen een langwerpige arend op plexiglas en een prachtig kleurrijk schilderij door mijn moeder gemaakt. Meer niet, te druk anders. Maar Lie heeft een vrij 'opgeruimd' en 'leeg ogend' huis waar het denk ik wel heel goed kan werken juistquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, die koeienMaar niet voor in de woonkamer... en van Lie vind ik het ook te druk.
Maarrrrrrrrrrrr ieder zijn ding!!!!
Onze kunst aan de muur kan ook niet iedereen waarderen, maar wij zijn er dol op
Nadeel is dat de kip een half uur later de oven in gaat en we dus pas na 8 uur kunnen etenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:52 schreef TAV74 het volgende:
Dat was even leuk, spontaan via onze TV een half uurtje zitten skypen met vriendinnetje in WalesWerkt echt erg goed.
Ja, bedoelde ook meer dat het bij laminaat vaak niet zo mooi is. Bij hout vind ik glad ook erg mooi maar v-groef is dan ook mooi dus..quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Echt hout kan zonder groef ook wel mooi zijn maar dan is 't meer parket. Als je planken neemt zou ik een groef wel aanraden ivm de blote voetjes.
Zolang je nog niet op 2e pinksterdag met je eega naar de Ikea gaat om ideeën op te doen valt het best mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
zo burgerlijk![]()
Ja, bij laminaat staat het wel nep, zo'n groefje. Ik zou zelf nooit laminaat nemen. Het is nog best duur geloof ik?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, bedoelde ook meer dat het bij laminaat vaak niet zo mooi is. Bij hout vind ik glad ook erg mooi maar v-groef is dan ook mooi dus..
Vind het erg prettig. We hebben laminaat met reliëf en redelijk stootvast. Voor ons kleine vloeroppervlak vind ik het heel mooi. Verkleurt niet (zonnige kamer), krast niet (hond met nagels), is niet vlek gevoelig (weer die hond + rommelige kokkin in huis) en onderhouds-arm (alleen zuigen en dweilen, meer is niet nodig). Maar echt hout is mooier (vooral als het nieuw isquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, bij laminaat staat het wel nep, zo'n groefje. Ik zou zelf nooit laminaat nemen. Het is nog best duur geloof ik?
Nee, beter in de keuken en dan ernaar kijken als je biefstukken baktquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, die koeienMaar niet voor in de woonkamer...
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef LieLie het volgende:
Ik zal het morgen nog even vierkant proberen! En druk ja, maar wij hebben alles erg neutraal. En boven de bank is het erg leeg wit nu, dus daar kan het best wel heel tof zijn. Denk ik
Dus ik begrijp dat wij Isa kunnen feliciteren met de verjaardag van Ross!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, Isabeau nog gefeliciteerd met Ross. Is hij reeds in hoger sferen?
Ik vind 'm leuk! Doet me een beetje denken aan die ixxi-dingen. We hebben zelf de muur boven de schouw volgehangen met fotolijstjes, waarin we nu dus vooral foto's van de reis hebben. Aan andere muren hebben we handgetekende afbeeldingen van NYC en San Francisco.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, hij komt dan wel gewoon midden boven de bank.
Dit is de collage nu.
Ik vind hem cool, strak genoeg om in de kamer op te hangen, en het is ook nog eens echt van jullie zelf.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, hij komt dan wel gewoon midden boven de bank.
Dit is de collage nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |