Reclame maken in het ene lijstjes topic voor het anderequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef methodmich het volgende:
Beregd maakt er een potje van.
Maar hij kan vast 5 verschillende songs van Ryan Adams posten hier Top 5 van de dag #22 en anders iemand anders wel!
quote:
Dit is wel een verrekte lekker elektronica lijstjequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:52 schreef The_Substitute het volgende:
* Top 50 *
01| Way Out West - Intensify
02| Autechre - Tri Repetae
03| Leftfield - Leftism
04| Alan Parsons Project - Eye in the Sky
05| Hybrid - Wide Angle
06| Sufjan Stevens - Illinoise
07| Way Out West - Don't Look Now
08| Future Sound of London - Lifeforms
09| Joris Voorn - From a Deep Place
10| Damien Rice - O
...
50| St Germain - Tourist
Thx. Ik voorzag al een beetje een chronisch tekort hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Kadafi het volgende:
Dit is wel een verrekte lekker elektronica lijstje.
Je nummer 1 album bijvoorbeeld, Way Out West - Intensify dat kent haast niemand op fok!. Zelf ken ik het al sinds 2006, toen ik een hardcore trance luisteraar was. Heb 'm net weer opgezet, heerlijke sferen, met Mindcircus als hoogtepunt. Een mooie lijst, bedankt voor het plaatsen want ik ken er zelf ook een aantal niet, wie is Joris Voorn bijvoorbeeld? Tijd om wat torrentjes aan te slingeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Thx. Ik voorzag al een beetje een chronisch tekort hier.
Ik heb ook veel electronica, maar net als met Jazz luister ik dat op een andere manier en haalt dat nooit echt mijn eindlijstjes....te slecht vergelijkbaar met popmuziek....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Thx. Ik voorzag al een beetje een chronisch tekort hier.
Er springt voor mij bij Intensify niet echt een nummer specifiek er bovenuit; Secret misschien nog het meest. Maar precies wat je zegt, heerlijke sferen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Je nummer 1 album bijvoorbeeld, Way Out West - Intensify dat kent haast niemand op fok!. Zelf ken ik het al sinds 2006, toen ik een hardcore trance luisteraar was. Heb 'm net weer opgezet, heerlijke sferen, met Mindcircus als hoogtepunt. Een mooie lijst, bedankt voor het plaatsen want ik ken er zelf ook een aantal niet, wie is Joris Voorn bijvoorbeeld? Tijd om wat torrentjes aan te slingeren.
SPOILER: edit ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joris Voorn is een NL techno/(tech)house producer, vooral het laatste afgelopen jaren. From a Deep Place is dat ook voornamelijk. (Deep) House, Ambient, een enkele technoplaat. Maar erg relaxed. Zijn remixes zijn over het algemeen ook van erg hoge kwaliteit.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik had m'n bericht al aangepast, ik was te negatief over het album. De muziek van Wide Angle staat nu op tijdens een potje Simcity en het bevalt me weer prima. M'n verwachtingen van het album waren hooggespannen na het horen van Finished Symphony (via de SSX Tricky soundtrack), helaas is geen enkele track beter, maar nog steeds een heerlijke blend van Trance, Breakbeat en Symfonie zoals je aangeeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:03 schreef The_Substitute het volgende:
Wide Angle vind ik een heerlijke mix van Progressive (Breaks), Trance en symfonische klanken, die heerlijk opbouwt naar, inderdaad, het hoogtepunt Finished Symphony.
Ik vind het ook raar om het te gaan vergelijken. Maar als ik er voor m'n gevoel niet uitkom, dan beoordeel ik het heel simpel: wat luister ik liever, ongeacht m'n gemoedstoestand, etc. Want mijn smaak is in principe heel breed en dat wil ik toch terug laten komen in m'n lijst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook veel electronica, maar net als met Jazz luister ik dat op een andere manier en haalt dat nooit echt mijn eindlijstjes....te slecht vergelijkbaar met popmuziek....
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:17 schreef Kadafi het volgende:
mijn smaak is in principe heel breed en dat wil ik toch terug laten komen in m'n lijst.
Leuke lijst, lekker wat metal er bijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Aikara het volgende:
Bij deze mijn lijstje. Ik heb live albums, best of albums, singles, ep's, etc. buiten beschouwing gelaten. Verder heb ik zoveel mogelijk beperkt tot 1 album per artiest, tenzij dat echt niet mogelijk was.
1. 1. Dream Theater - Awake
2. 2. Savatage - Streets
3. 3. Pain Of Salvation - Remedy lane
4. 4. Anathema - Judgement
5. 5. Fates Warning - A pleasant shade of gray
6. 6. Ayreon - Into the electric castle
7. 7. Riverside - Second life syndrome
8. 8. Seventh Wonder - Mercy falls
9. - Wolverine - Communication lost
10. 10. Ark - Burn the sun
11. 11. Dream Theater - Scenes from a memory
12. - Machine Head - Unto the locust
13. 12. Enchant - A blueprint of the world
14. 36. Anathema - A fine day to exit
15. 37. Death - The sound of perseverance
16. - Savatage - Edge of thorns
17. 64. Iron Maiden - Seventh son of a seventh son
18. 13. Racer X - Technical difficulties
19. 30. Arena - The visitor
20. 14. Queensryche - Operation mindcrime
21. 39. Metallica - Master of puppets
100. - Chickenfoot - III
Ik vind Locust net wat te gezapig. En op de een of andere manier kom ik sommige nummers niet door. Duren te lang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef Aikara het volgende:
Shit ja, U2. Alsnog toegevoegd. En dus geen Achtung baby of unforgettable fire, maar October: echt een heerlijke plaat!
En ik vind inderdaad Locust beter dan The Blackening. Hoewel ik The Blackening ook ont-zet-tend gaaf vind. Maar op één of andere manier is Unto the locust voor mij een perfecte Machine Head plaat en The blackening is dat net iets minder. Bovendien vind ik m net wat te lang duren. Door de kortere speelduur blijft locust bij mij wat beter hangen.
Zie avatar...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef -Wil- het volgende:
044. Dream Theatre - Scenes From a Memory
076. Dream Theatre - Images and Words
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |