SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Hebben we de hele avond al gedaan,men gepromoveerd naar divisie 6quote:
quote:
Moest werken 3-12 dus neequote:Op zaterdag 29 september 2012 02:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nog een beetje kunnen FUT' ten? Had het aan het begin van de avond maar opgegeven en ben naar een maat gegaan
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt dat Afrikanenteam lekker?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moest werken 3-12 dus nee
[ afbeelding ]
nice. Heb ze nu zelf ook gehaald. Was al bang dat Gog minder was dit jaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt zo'n belachelijk sterke verdediging. En voorin heb je gewoon pacemonsters en Overtoom, beste spelers: Bassong, Overtoom, Diame en Oubabakar. Ik moet nog even kijken of ik N'gog of Moukandjo neem. Want Moukandjo is nu wel topscorer.
Voor de TPquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]ga je m gebruiken, of is hij voor de trade? Webapp en FUT op de console was 1 groot drama vandaag. Volgens mij is EA verrast door het aantal mensen dat FUT is gaan spelen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:54 schreef Rijst het volgende:
Lekker veel matchcoins verdient vandaag. Begin van de avond 3k en nu 23kEn ik zit in divisie 2
trade error?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:05 schreef Roypsv het volgende:
Net reus en arnautovic gekocht echt een sick duo
Wordt btw helemaal gek van die trade error
N'Gog valt echt tegen, Moukandjo is eigenlijk gewoon veel beter. Hij heeft echt zo'n klutsfactor terwijl ik N'Gog maar lomp vind dit jaar, vorig jaar was het echt zo'n baas met z'n 4 skills etc.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice. Heb ze nu zelf ook gehaald. Was al bang dat Gog minder was dit jaar
Waarom lang puzzelen, het is geen hybrid ofzo hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:07 schreef Alovenac het volgende:
BAM! Na lang puzzelen toch maar een mooi Russisch elftal bij elkaar gekregen. Gewoon de Diarra van Anzhi, waardoor alles op 9 komt. Spelers als Kerzhakov, C. Eduardo, Elm en Bruno Alves op de bank.
[ afbeelding ]
Omdat ik niet wist welke formatie ik wilde gaan spelen en op sommige posities ik ook aan het twijfelen was over spelers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom lang puzzelen, het is geen hybrid ofzo hoor.
Hebben ze geen licentie vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:09 schreef Nickskuh het volgende:
Wat is er met het logo van Napoli op fifa 13?
Serieus?quote:
PES heeft ze allemaal geclaimdquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Serieus?Ook al die Spaanse Stadions.
Waarom Samba? Bruno Alves of Bocchetti zijn beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:10 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist welke formatie ik wilde gaan spelen en op sommige posities ik ook aan het twijfelen was over spelers.
Ik kan wel meer vraagtekens bij dat elftal plaatsen maar hij heeft het allemaal uitgepuzzeld dus ik bemoei me er niet mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:14 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waarom Samba? Bruno Alves of Bocchetti zijn beter.
Denk toch dat Samba je punten gaat kosten aangezien pace nog steeds over powered isquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:07 schreef Alovenac het volgende:
BAM! Na lang puzzelen toch maar een mooi Russisch elftal bij elkaar gekregen. Gewoon de Diarra van Anzhi, waardoor alles op 9 komt. Spelers als Kerzhakov, C. Eduardo, Elm en Bruno Alves op de bank.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:26 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom. Doet. Die. Tyfus. App. Het. Niet.
Balen....quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij schrok van je post denk ik, kan ineens inloggen.
Lang over getwijfeld, kijk het even aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Denk toch dat Samba je punten gaat kosten aangezien pace nog steeds over powered is
Ga je nou serieus het spel niet kopen Gerb?quote:
59th? Ik sleep momenteel 4-2-2-2 kaartjes binnen voor 500c etc...quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit.![]()
Ik heb voor 25k aan gigantische koopjes binnengesleept
.
Ik 100+- 4-2-3-1/-4-3-1-2/4-3-2-1/4-4-1-1 en 4-2-2-2quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit.![]()
Ik heb voor 25k aan gigantische koopjes binnengesleept
.
Ik denk dat ik wel meer profit maak op de formatie kaartenquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:47 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alles <900c.Gewoon weer een Arnautovic ook
Smalling, Narsingh, Beckham
Ja mooi kut dan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan op geen enkele manier vinden hoeveel Jovetic waard is in 4-3-3.Aids webapp.
quote:SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
netjesquote:
Via Amerikaanse store wel, ik heb hem al!quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:30 schreef Joodnl het volgende:
Morge.....
Is de app voor de Iphone er eigenlijk al?
Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:41 schreef fetss het volgende:
[..]
Via Amerikaanse store wel, ik heb hem al!
Hoe ken ik dat roggelen op me telefoon?quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:41 schreef fetss het volgende:
[..]
Via Amerikaanse store wel, ik heb hem al!
Ja! Alles loopt weer heerlijk hierquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Werkt de webapp weer naar behoren?
Leuk programma ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:39 schreef poker4lifee het volgende:
Arsenal 13 : 45 Chelsea
Werder Bremen 15 : 30 Bayern München
Fulham 16 : 00 Manchester City
Manchester United 18 : 30 Tottenham Hotspur
Ajax 20 : 45 FC Twente
Juventus 20 : 45 AS Roma
Sevilla 22 : 00 Barcelona
Not bad
En nu Fabregasquote:
ook niet gekregenquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Kreeg vannochtend trouwens geen daily gift, meerdere last van?
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ah vandaar, krijg je nu de packs van Season Ticket wel via webapp?
Het is erg handig ja, al helemaal als je ernaast al een team hebt waardoor je bijv. om de 1/2 wedstrijdjes makkelijk een pakje kan kopen =)quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:07 schreef KrAlex het volgende:
Bronze packs gaat nu ook al werken.
3 packs geopend zat in alle 3 een ball in. Direcr verkocht voor 400 coins. Meteen de kosten van de packs eruit gehaald. Nu de rest verkopen voor 100% profit
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
U've got to be fucking kidding me
Goedemorgen btwNet op Slam fm gewoon een nummer van de Fifa Soundtrack
Kut gooi er net 5 op voor 250, allemaal al wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik straks zocht toen ik hem er net voor 500 op had staan, stond er geen een op voor een bin onder de 900quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kut gooi er net 5 op voor 250, allemaal al weg
Welk nummer?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet iets verkeerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:13 schreef Typisch het volgende:
CE doet het niet meer voor 150 BIN?Of doe ik iets verkeerd?
Madeon-Finalequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk nummer?
Dit wordt wel weer makkelijk verdienen met die ballen en stadions en fitness gaat nu ook wel weer makkelijk voor 200.
Ja, er staat er nu al geen een meer onder de 1.4k op, ze worden allemaal meteen ingekochtquote:
Veel te weinig johquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:19 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb de ballen in mijn club direct verkocht voor 1K BIN.
Veel noobs moeten die hebben voor een gratis goud pakje. Er is denk ik iemand geweest die ze heel hoog heeft gezet en ze allemaal opkoopt, en dan zet je een bepaalde prijs he. Blijkbaar willen mensen het daarvoor betalenquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:22 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zijn die ineens zo duur dan,
zijn er nog meer die zo duur zijn geworden ?
Ik heb al 30 ballen in me club staan, ff verkopen dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel noobs moeten die hebben voor een gratis goud pakje. Er is denk ik iemand geweest die ze heel hoog heeft gezet en ze allemaal opkoopt, en dan zet je een bepaalde prijs he. Blijkbaar willen mensen het daarvoor betalen
Als het goed is heb ik dadelijk in een uur 20k verdient met die ballen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb al 30 ballen in me club staan, ff verkopen dus
Kits zullen weinig invloed hebben, daar zijn er zoveeeeel van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:27 schreef knux het volgende:
Als kits en badges nou ook even zoveel waard worden omdat die nodig zijn voor zo'n gratis gold pack. Die heb ik nog een stuk of 200 in mijn club zitten.
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kits zullen weinig invloed hebben, daar zijn er zoveeeeel van.
Denk ik.
Ik verkoop ze echt allemaal voor 150 binquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik spaar gewoon weer alle kits en badges dit jaar, ik heb al bijna 400 kits, geen idee hoeveel badges ik heb. Er zitten dit jaar wel weer meer kits in dan vorig jaar en toen waren er in totaal iets van 1040 ofzo.
Ik heb er nu zo'n 15 gekocht, mooi geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:32 schreef knux het volgende:
BIN Ballen is niet te doen, zijn er een hoop veel sneller dan ik kan zijn hier op de PC op mijn werk
350 jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:39 schreef Maver24 het volgende:
zelfs fitness bronze gaat nu voor 200 coins weg,
Ik heb gisteren een paar squad gold fitness gekocht voor 650, terwijl de bronze voor 2k gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:42 schreef knux het volgende:
Dan kan je beter gold fitness kaartjes gaan kopen. Staan er meer dan genoeg op voor 200 BIN
Rondquote:
Jetroquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:46 schreef Typisch het volgende:
Wie zal ik eens als linksback halen in mijn Holland/Eredivisie squad?
Ik wil een gouden eigenlijk. Kan ook een andere comp/nationaliteit zijn alleen geen idee hoe ik die in moet passen.quote:
Die dingen zijn dan gewoon verkocht/ staan er nog op maar zijn onzichtbaar. Heb ik ook wel last vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:47 schreef Thorb het volgende:
Ik heb weer zware tradepile issues, kan 9 plekken niet gebruiken
En dan 5 minuten later ineens wel.
Ik denk dat die nog 2 uur zo hoog staan, daarna zullen ze gaan zakken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Mijn TP net volgekwaktNu kan ik geen ballen verkaufen
Haha, nicequote:
waarom 2 uur ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog 2 uur zo hoog staan, daarna zullen ze gaan zakken.
Europa wordt wakker, maar nu zijn de prijzen ook al wat gezakt, maar vrij stabiel rond 2kquote:
Waren ze vanochtend dan nog duurder ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Europa wordt wakker, maar nu zijn de prijzen ook al wat gezakt, maar vrij stabiel rond 2k
Weet ik niet, maar ik denk dat er iemand achter zit. Die prijzen zijn nooit uit zichzelf zo hoog geworden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waren ze vanochtend dan nog duurder ?
Ja wss hebben we de komende tijd nog wel het patern 's avonds kopen, 's ochtends verkopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:57 schreef Confetti het volgende:
Prijzen zijn gewoon 10k gestegen sinds gisteravond![]()
Vanavond zal het wel weer even crashen.
Daarom goeie passers hebben, speelt veel beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:04 schreef KrAlex het volgende:
Speelde net tegen een 5atb sweaty noob. 4-1 verloren omdat ik niet door Subotic, Naldo en Felipe Santana kon komen.
Wat is dat overpowered zeg stond steeds tegenover 3 man. En op het middenveld werden alle duels verloren en alle ballen onderschept. Heb nog niet eerder zo'n potje gespeeld waar ik compleet ben overlopen.
Ik heb 4-1-2-1-2 en dan Diarra op de CDM. Die werd helemaal overlopen door Götze en nog zo'n Duitser.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom goeie passers hebben, speelt veel beter.
Jep! Ik heb geen last meer.quote:
Ik heb nog geen problemen gehad iigquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog geen problemen gehad iig
Wat!? Jij hebt nog geen 100k gehad? WTF, jij hebt constant goede deals. Ik heb dat 2 dagen geleden al aangetiktquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kom nog een 4-3-3 Southampton Ramirez tegen in mijn club. weer 4k.
Ik tik over een uurtje of twee waarschijnlijk voor het eerst de 100k aan.![]()
En nu ben ik (veel te laat) aan het werk. Ciao.
[..]
Jep! Ik heb geen last meer.
Ja, maar ik heb al 2 dure teams.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat!? Jij hebt nog geen 100k gehad? WTF, jij hebt constant goede deals. Ik heb dat 2 dagen geleden al aangetikt
Oh zo, ja ik heb Eredivisie bronzequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al 2 dure teams.
Vanavond weerquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:15 schreef Rijst het volgende:
en shiny gold contracten zijn ook geen 200c meer
Ojawel je kan ze wel oppikken voor 200c ::P Alleen het zijn r niet zoveel als gisterquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vanavond weer
Alhoewel, veel packopenings gisteravond, miss 250 vanavond
Formaties opkopen in de avond en 's ochtends heel je TP leeg, lekker gevoel hequote:
Ik krijg dit gezeur als ik de web app in wil. Iemand tips om er in te komen via een andere weg?quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later
Hoezo, heb je hem opgepikt voor veel te weinig? (ja, als je hem uit een pack haalt wel) Ik had vanmorgen alweer een Lee voor 500, een Gobern voor 1.5k en een Eninho voor 1kquote:
Die bal verkoopt in een halfuurtje voor 2.4k binquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
ik heb trouwens deze bal en vind hem irritant dus ik zet hem op de TP
[ afbeelding ]
400c packquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo, heb je hem opgepikt voor veel te weinig? (ja, als je hem uit een pack haalt wel) Ik had vanmorgen alweer een Lee voor 500, een Gobern voor 1.5k en een Eninho voor 1k
0, kan niet in de webapp -.-quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:24 schreef GuRBuH het volgende:
Liefe PS3 mensjes, hoeveel Kouyate's zien jullie op de markt?
Sorry echt sorry krijg ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:26 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)a5a5plszlpow5pstosrn
Ik vind Klose en Cavani beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, de stats van Di Natale zien er wel echt goed uit... Maar die ligt toch nog een beetje buiten mijn budget. Gewoon maar weer voor Miccoli gaan denk ik... Of is er een andere spits in de Serie A die hem kan overtreffen?
Erger dan TeKKno Scene kan bijna niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:30 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zit er een vreselijk Duits nummer in dit spel
Dat had ik wel door. Ik vroeg me alleen af waarom je het een DS2-gevoel noemde, daarvoor was het pack niet bijzonder genoeg (maar nog steeds wel een goed packquote:
Stats van Klose zien er inderdaad een stuk veelbelovender uit dan vorig jaar en hij is ook best goedkoop. Cavani is nog niet binnen m'n budget. Aangezien ik ook nog wat coins over wil houden.quote:
4-4-2 Engelse bronzes associeer ik met jouwquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Erger dan TeKKno Scene kan bijna niet.
[..]
Dat had ik wel door. Ik vroeg me alleen af waarom je het een DS2-gevoel noemde, daarvoor was het pack niet bijzonder genoeg (maar nog steeds wel een goed pack)
En jij moet het spel nog kopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
4-4-2 Engelse bronzes associeer ik met jouw
[ afbeelding ]
Not BonucciAD
Ok, regel je dan even dat ik een Osborne 4-4-2 in een pack krijg?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
4-4-2 Engelse bronzes associeer ik met jouw
Di Natale is de perfecte wide CAMquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, de stats van Di Natale zien er wel echt goed uit... Maar die ligt toch nog een beetje buiten mijn budget. Gewoon maar weer voor Miccoli gaan denk ik... Of is er een andere spits in de Serie A die hem kan overtreffen?
Ach Klose of micolli het maakt niet uit. Ze zijn alebei goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stats van Klose zien er inderdaad een stuk veelbelovender uit dan vorig jaar en hij is ook best goedkoop. Cavani is nog niet binnen m'n budget. Aangezien ik ook nog wat coins over wil houden.
Muriel & Hernandez... Dat gaat er sowieso komenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach Klose of micolli het maakt niet uit. Ze zijn alebei goedAnders heb je ook nog muriel (aka de niweue nilmar)
Jawel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:42 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee toch? Bronze fitness zijn het he.
Idd, snel verkopen nuquote:
Zou alleen een andere RB nemen.quote:
Ben al aan het kijken inderdaad, Johnson van Liverpool wellicht?quote:
Of Richards/Walker. Heb zelf Sagna die het ook goed doet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken inderdaad, Johnson van Liverpool wellicht?
Ze gaan nog wel voor 1.8 op het ogenblikquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:48 schreef GuRBuH het volgende:
Toch net 2 ballen verkocht voor 1k p.s.
Je moet met allebei de accounts in FUT hebben gezeten (krijg je ook meteen nog een goldpackquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, mijn 2 xbox live accounts zijn 'vrienden' van elkaar maar toch kan ik geen trade offers uitvoeren. Moet je via het EA sports systeem vrienden zijn ofzo?
In FUT op de console? Want ik heb wel met allebei op de webapp gezeten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet met allebei de accounts in FUT hebben gezeten (krijg je ook meteen nog een goldpack)
Heb er een op staan voor 1,5k, die al bijna is afgelopen. Denk dat mensen op PS3 minder gek zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel voor 1.8 op het ogenblik
Het wisselt hier behoorlijk. Liepen er een paar af voor 1500. Die heb ik er voor 1000 opgezet en waren vrij snel weg, maar ineeens ging er ook nog eentje voor 2000.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb er een op staan voor 1,5k, die al bijna is afgelopen. Denk dat mensen op PS3 minder gek zijn
Level 12quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:53 schreef Il-Migliore het volgende:
Op welk level kan je tien extra plaatsen voor je tradepile kopen?
Doe niet zo stoer thorbsonquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het wisselt hier behoorlijk. Liepen er een paar af voor 1500. Die heb ik er voor 1000 opgezet en waren vrij snel weg, maar ineeens ging er ook nog eentje voor 2000.
Gooi m eens voor wat goedkoper er opquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e redelijke silver in een bronze pack dit jaar
[ afbeelding ]
Hahaaaaaaaaaaa dikkkkkkkkkquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef Maver24 het volgende:
LOL, pik een McKay op van de Rangers voor 200 coins terwijl er dus al biedingen staan van 4k, hahaa
Opschietenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:01 schreef StijnDa het volgende:
Goed dat jullie het even zeggen. Net even 9 ballen richting trade pile gestuurd.
Is hij nu al zo duur? Ik heb er nog 1 in mijn club zitten. Ik had hem vorige week 2x kort achter elkaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef Maver24 het volgende:
LOL, pik een McKay op van de Rangers voor 200 coins terwijl er dus al biedingen staan van 4k, hahaa
Want?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Opschieten
Ik had het beter niet kunnen zeggen overigens
Ik vind je een baas dat je het zegtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Opschieten
Ik had het beter niet kunnen zeggen overigens
Ja schijnbaar, wat is er zo bijzonder aan hem behalve beetje pacequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij nu al zo duur? Ik heb er nog 1 in mijn club zitten. Ik had hem vorige week 2x kort achter elkaar
De kits en badges zijn nu trouwens wel duurder aan het worden. Die Leeds United badge die ik voor 500 had verkocht voor 5.2k
Standaardquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:02 schreef Silv het volgende:
Zit FUT standaard in fifa 13 of is het DLC?
Standaard.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:02 schreef Silv het volgende:
Zit FUT standaard in fifa 13 of is het DLC?
Okéquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gingen ze net nog voor 2k, gaan ze nu voor 1-1.5k. Dit stort vrij snel in straks.
Haha ja maakt ook niet uit, en vond het te grappig en te nuttig voor jullie om het niet te delenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind je een baas dat je het zegt
Ik zet ze er nu maar gewoon voor 1000 op
Dan had je er best wel veelquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja maakt ook niet uit, en vond het te grappig en te nuttig voor jullie om het niet te delen
45k winst gemaakt ermee
Willems/manolevquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Damn wat zijn eredivisie spelers goedkoop, dat ik daarvoor mijn BPL heb ingeruild terwijl ik ze allebij kunnen hebben. Nu heb ik nog 150k coins over
Hoe los ik trouwens het LB/RB probleem op in een eredivisie team?
En Bony is toch beter dan een IF altidore?
Ik heb allemaal brons packs geopend en alleen de ballen en fitness op de TP gezet. Nu heb ik meer clubvalue dan DarkSonicquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan had je er best wel veel![]()
Goede investering
Bony + Casta/Fernandezquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Damn wat zijn eredivisie spelers goedkoop, dat ik daarvoor mijn BPL heb ingeruild terwijl ik ze allebij kunnen hebben. Nu heb ik nog 150k coins over
Hoe los ik trouwens het LB/RB probleem op in een eredivisie team?
En Bony is toch beter dan een IF altidore?
Ja ik kocht ze straks tussen 200 en 500 in en verkocht ze voor 2 tot 2.5kquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan had je er best wel veel![]()
Goede investering
Valt mee, mijn bronzen RB kopt er genoeg inquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:07 schreef TheFastOne het volgende:
Bronze spelers kunnen echt niet scoren
Bronze?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:08 schreef Thorb het volgende:
Stadions trouwens ook weer makkelijk 500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |