SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Hebben we de hele avond al gedaan,men gepromoveerd naar divisie 6quote:
quote:
Moest werken 3-12 dus neequote:Op zaterdag 29 september 2012 02:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nog een beetje kunnen FUT' ten? Had het aan het begin van de avond maar opgegeven en ben naar een maat gegaan
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt dat Afrikanenteam lekker?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moest werken 3-12 dus nee
[ afbeelding ]
nice. Heb ze nu zelf ook gehaald. Was al bang dat Gog minder was dit jaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt zo'n belachelijk sterke verdediging. En voorin heb je gewoon pacemonsters en Overtoom, beste spelers: Bassong, Overtoom, Diame en Oubabakar. Ik moet nog even kijken of ik N'gog of Moukandjo neem. Want Moukandjo is nu wel topscorer.
Voor de TPquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]ga je m gebruiken, of is hij voor de trade? Webapp en FUT op de console was 1 groot drama vandaag. Volgens mij is EA verrast door het aantal mensen dat FUT is gaan spelen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:54 schreef Rijst het volgende:
Lekker veel matchcoins verdient vandaag. Begin van de avond 3k en nu 23kEn ik zit in divisie 2
trade error?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:05 schreef Roypsv het volgende:
Net reus en arnautovic gekocht echt een sick duo
Wordt btw helemaal gek van die trade error
N'Gog valt echt tegen, Moukandjo is eigenlijk gewoon veel beter. Hij heeft echt zo'n klutsfactor terwijl ik N'Gog maar lomp vind dit jaar, vorig jaar was het echt zo'n baas met z'n 4 skills etc.quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice. Heb ze nu zelf ook gehaald. Was al bang dat Gog minder was dit jaar
Waarom lang puzzelen, het is geen hybrid ofzo hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:07 schreef Alovenac het volgende:
BAM! Na lang puzzelen toch maar een mooi Russisch elftal bij elkaar gekregen. Gewoon de Diarra van Anzhi, waardoor alles op 9 komt. Spelers als Kerzhakov, C. Eduardo, Elm en Bruno Alves op de bank.
[ afbeelding ]
Omdat ik niet wist welke formatie ik wilde gaan spelen en op sommige posities ik ook aan het twijfelen was over spelers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom lang puzzelen, het is geen hybrid ofzo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |