Ja, inderdaad. Of ik noem een Zoro die KEER OP KEER de weg kwijtraakt, het gaat echt nergens overquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baas
Hier kan je toch niet, niet om lachen?
Geweldig is datquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Of ik noem een Zoro die KEER OP KEER de weg kwijtraakt, het gaat echt nergens over![]()
![]()
Nee, lol_hbo rechten. Ik snap niets van computers enzoquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef MAHL het volgende:
Maar het ligt er ook sterk aan wat voor anime je kijkt natuurlijk, zijn heel veel verschillende genres en soorten. Van coole series die over het verhaal en personages gaan als Death Note, tot aan de ehm, ja, tentakelperikelen
[..]
Hbo informatica?
Nee, dat is een schare fans die zo extreem zijn. Net als bij Apple. Terwijl iedereen maar denkt dat alles fans zo zijn. Verkeerd beeld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:47 schreef RadioSlut het volgende:
AnimeIk haat het niet ofzo, alleen ik kijk het niet, en wil het niet kijken. (heb het wel gekeken ivm aziatische vriendinnetjes en verveling)
Alleen die fanbase erachter, de meeste mensen die ik ken die anime kijken zijn van die hysterische mensjes. Alsjeblieft zeg
Tevens dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:46 schreef Capslockie het volgende:
Deze wereld is totaal onbekend voor mij en dat wil ik ook zo houden.
Wat is dit slecht geanimeerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baas
Hier kan je toch niet, niet om lachen?
Oh ja? jij kijkt alleen elitaire anime?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 04:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat is dit slecht geanimeerd.Bij dit soort tekenfilms, sowieso bij een groot deel wat uit Japan komt, heb ik het idee dat de kwantiteit belangrijker is dan de kwaliteit.
Nou, lachen gieren brullen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:28 schreef smitjew het volgende:
Wie kan dat stukje vinden dat usopp als een baas die electriciteit enel ontwijkt
heb hem al
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:31 schreef Arashimashou het volgende:
HotD is echt een baggerserie
Anime is voor mij gewoon een ander woord voor cartoons. (Wat het in feite ook is). Heb je iets tegen tekenfilms? Wapanese worden overigens over het algemeen ook door de community genegeerd.
Ik kan TS overigens wel "Boku no Pico" aanraden. Echt een topserie.
Waarom zielig? Ze hebben het toch niet moeilijk ofzo? Die series kunnen zich qua inkomen en kijkcijfers in het algemeen prima redden.. dat is toch niet zielig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:46 schreef KimbadeJong het volgende:
Ik vind die "tekenfilms" gewoon echt zielig.. Kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |