quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechter klagt
[ afbeelding ]
Galaxy angelquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechter klagt
[ afbeelding ]
Dat is helemaal sneu!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar overigens uit de Op te lezen kun je zien dat TS nog nooit Anime heeft gekeken, want je hebt aardig wat diepgaande anime's met een sterke verhaallijn en character development zoals Neon Genesis Evangelion, Elfen lied , de gundam series.
Je hebt verschillende anime's in verschillende genre's en niet alleen maar lolicon's met grootte jetsers, Jin-roh.
En trouwens je hebt ook van die 9gag mongooltjes die met hun LELTROLLFACEXDDDLOLUMADBRO!? lopen rond te schreeuwen
Net zo sneu.quote:
Inderdaad, Code Geass vond ik echt een fantastische seriequote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef dustbrain het volgende:
Vind anime over het algemeen kut, maar Death note en code geass vond ik best wel cool. Jammer dat deze 2 de enige goeie anime zijn. De rest van de anime en hun fans zijn kaaaaankerrrrr.
mooi vrouwtjequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
onterechter klagt
[ afbeelding ]
Eens met klacht, dat soort autisten zitten bij mij in de klas (ik zit op het hbo)quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Dat dat nog mag zeg.
Rare teken filmpjes waar nauwelijks tijd in wordt gestopt, met vaak minderjarige meisjes met een absurd grote voorgevel zodat de Japanners flink aan hun micropielemuis kunnen trekken.
Doorgaans is het verhaal ook nog beroerd.
Het ergste is nog wel: gaymo's, emo's en hipsters op het internet, en zelfs in de buitenwereld allerlei Japanse kreten beginnen uit te slaan omdat dit uit zo'n baggertekenfilmpje komt.
Tot zover mijn klacht.
Gaarne onderbouwde kritiek achterlaten.
Bankuvel.
Dat is geen animatie, dat is een stilstaand plaatje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:13 schreef -She-Ra- het volgende:
Ja ik vind de animaties erg storend.
Dit is beter:
[ afbeelding ]
Hbo informatica?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens met klacht, dat soort autisten zitten bij mij in de klas (ik zit op het hbo)
Op quoten
Zo gaan al die series, kijk maar eens Bleach of One Piece. Wat overigens geweldige series zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GUNDAM
DRAGONBALL Z
WTF DOE JE GEK PRIMA SERIES
OOK ZO
VAN DIE SERIES DAT MET DIE TENTAKELS
DAT ZE GAAN VRIJEN MET ELKAAR
IS DAT IS WEL VIES
Maar Dragonball Z trouwens, de tering zeg. Twintig episodes over een bossfight. En dan verliezen ze bijna en dan worden ze nog sterker. Die powerlevel-inflatie is echt he-le-maal uit de hand geraakt._____!
One Piece is heerlijk jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo gaan al die series, kijk maar eens Bleach of One Piece. Wat overigens geweldige series zijn
Baasquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
One Piece is heerlijk jaSlapstick om de minuut en een schaduw van een verhaal, kijkt lekker weg ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |