Ik heb geen interesse in 1 hobbyquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Moet niet. Maar je bent het wel.
Beter een nerd dan een onwetend iemandquote:
Wie zegt dat het een het ander uitsluit?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beter een nerd dan een onwetend iemand
Aan de stupiditeit van je posts te zien lijk jij mij nou niet een bepaald slim iemand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een het ander uitsluit?
Dus?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in 1 hobby
Niet bepaald een slim iemand.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aan de stupiditeit van je posts te zien lijk jij mij nou niet een bepaald slim iemand.
Zelfde gevoel had ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef Easymodo het volgende:
Volgens mij heeft TS nogal een eentonig beeld van anime. In ieder geval labelt hij mogelijk 1 serie over alle anime. Verder snap ik het probleem niet. Heb jij er last van dat ik anime kijk? Moet ik mijn hobbie gaan verantwoorden?
Zeker jij nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet bepaald een slim iemand.
Ik ben een geek,dus namelijk ook nog eens een ICT-er en gamer(PS3+PSP only) behalve en manga+anime otakuquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beter een nerd dan een onwetend iemand
Waarom??quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kun je dit ook beargumenteren?
Omdat dat meestal is wat je doet nadat je een bewering gedaan hebt. Bovendien vind ik mezelf niet dom, dus ik ben benieuwd waarom jij dat dan wel vindt.quote:
TS klaagt over mensen die japanse termen gebruiken, en zegt zelf bashen, een amerikaanse term.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Het gebash van pubers en onvolwassene volwassenen had ik ook al wel verwacht hoor.
Dus? De klacht is Japanse termen, wat is er dan mis met een Amerikaanse term?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:52 schreef okiokinl het volgende:
[..]
TS klaagt over mensen die japanse termen gebruiken, en zegt zelf bashen, een amerikaanse term.
Wij kunnen daar een klacht voor aanmachen ja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus? De klacht is Japanse termen, wat is er dan mis met een Amerikaanse term?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef Easymodo het volgende:
Volgens mij heeft TS nogal een eentonig beeld van anime. In ieder geval labelt hij mogelijk 1 serie over alle anime. Verder snap ik het probleem niet. Heb jij er last van dat ik anime kijk? Moet ik mijn hobbie gaan verantwoorden?
Ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:
TS profileert zich als een grammar nazi, maar schrijft 'tekenfilmpjes' verkeerd. Het is een samenstelling, dombo.
Tevens ziet het er naar uit dat TS zelf haast niets heeft gezien. Lekker bekrompen
Nee, ik klaag over mensen die je ermee lastig vallen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:52 schreef okiokinl het volgende:
[..]
TS klaagt over mensen die japanse termen gebruiken, en zegt zelf bashen, een amerikaanse term.
Ik vind het ook een onterechte klacht. HotD is een toffe serie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
hier een argument:
[ afbeelding ]
Oké, fair enough. Mijn mobiel doet dat soms ook.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas.
Ik heb dit topic op mijn telefoon getypt, en die houdt ervan om woorden uit elkaar te halen.
Je zult het dus wel vaker zien, aangezien ik voornamelijk mobiel FOK!.
is toch precies hetzelfde, TS doet amerika na en heeft het niet eens door, maar kan er niet tegen als iemand iets japans na doet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus? De klacht is Japanse termen, wat is er dan mis met een Amerikaanse term?
Ik heb je al antwoord gegeven, droplul.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:23 schreef okiokinl het volgende:
[..]
is toch precies hetzelfde, TS doet amerika na en heeft het niet eens door, maar kan er niet tegen als iemand iets japans na doet.
iemand valt jou lastig door iets in het japans te zeggen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik klaag over mensen die je ermee lastig vallen.
Wat? Waaruit constateer je dat ik van Amerikaanse films en muziek houd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:45 schreef okiokinl het volgende:
[..]
iemand valt jou lastig door iets in het japans te zeggen?
als jij een engels woord gebruikt, val je mij dan ook lastig met je liefde voor amerikaanse fims en muziek?
waarom gebruik je amerikaanse woorden dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat? Waaruit constateer je dat ik van Amerikaanse films en muziek houd?
De tering man.
Ten eerste is het Engels.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:08 schreef okiokinl het volgende:
[..]
waarom gebruik je amerikaanse woorden dan?
quote:
als genoeg mensen het gaan gebruiken, dan wordt het ook onderdeel van het nederlands.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ten eerste is het Engels.
Ten tweede is het, vooral op het internet, normaal om Engelse woorden te gebruiken, door het Nederlands heen. Sommige woorden zitten ook al in onze taal ingebakken, zoals "cool" en "computer".
Japanse kreten die rechtstreeks uit zo'n serie komen is een heel ander verhaal.
Dit dus:
[..]
dat betekend schattig. zo zeggen japanners cool.quote:KAWAII DESU
Dus jij vindt het raar als iemand "cool" zegt? Ik denk toch echt niet dat jij "jottem" zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef okiokinl het volgende:
[..]
als genoeg mensen het gaan gebruiken, dan wordt het ook onderdeel van het nederlands.
sommige japanse woorden zijn ook al normaal, zoals karaoke bijvoorbeeld.
en dat jij cool een normaal woord vind, komt omdat je altijd amerikaanse dingen ziet en hoort waar ze cool zeggen. staat lekker stoer om zo te klinken. is net zoiets als dingen zeggen als swag of vet of dissen.
ik zie weinig verschil. zelfs je fok naam is in het engels. zelfs fok! is een verbastering van fuck.
[..]
dat betekend schattig. zo zeggen japanners cool.
david komt uit de bijbel hoor...quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus jij vindt het raar als iemand "cool" zegt? Ik denk toch echt niet dat jij "jottem" zegt.
Mijn naam is overigens een naam. David is ook een naam, en komt ook uit het Engels.
Niks mis mee dus.
Verder is Engels een wereldtaal die je in elke taal eigenlijk wel erbij kan gebruiken.
Japans is dat niet.
Dragonball Z was wel tof, maar Pokemon was ook gewoon kut hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:34 schreef Nestalgie het volgende:
Dbz en pokemon waren geen kut animes
David komt helemaal niet uit het Engels.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus jij vindt het raar als iemand "cool" zegt? Ik denk toch echt niet dat jij "jottem" zegt.
Mijn naam is overigens een naam. David is ook een naam, en komt ook uit het Engels.
Niks mis mee dus.
Verder is Engels een wereldtaal die je in elke taal eigenlijk wel erbij kan gebruiken.
Japans is dat niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
hier een argument:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat komt uit de bijbel, niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:45 schreef okiokinl het volgende:
[..]
david komt uit de bijbel hoor...
je kan ook tof of leuk zeggen of goed of gaaf of jottum inderdaad.
ik bedoel maar, jij en ik trouwens ook, gebruiken ook buitenlandse woorden. cool is gewoon een modewoordje gecopieerd van amerikanen. je kan toch niet denken dat dan minder raar is dan iemand die veel anime kijkt en dus vaak japans hoort, die een japans woord gaat gebruiken.. voor hun is dat hetzelfde als jij die cool zegt.
De meeste animekijkers met jou.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt uit de bijbel, niet aan gedacht.
Maar ik bedoel dat mensen een of andere Japanse term midden op straat staan te schreeuwen.
Dat is waar ik me aan hinder.
t grappige is inderdaad wel, dat als ze dat in japan zouden doen, iedereen hun ook zou aankijken van wat een idioot..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt uit de bijbel, niet aan gedacht.
Maar ik bedoel dat mensen een of andere Japanse term midden op straat staan te schreeuwen.
Dat is waar ik me aan hinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |