Hebben zich laten hersenspoelen door Di$neyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 05:25 schreef smitjew het volgende:
Mensen die nog nooit een anime serie hebben gevolgd en het gaan afkraken
godverdomme, ik ben nu echt fucking benieuwd naar wat die anime is. Alleen ben ik bang dat het zo fout is dat ik weg kwijn.quote:
Dat spul is shota yaoi, oftewel anime-stijl gay pr0n met minderjarige jongens (die in dit geval eerder lijken op wijven met een lul, uiteraard verstopt onder een berg blokjes). Ja, dat kan in Japan. Ja, het is nogal pijnlijk om te zien, hoewel die gast zich wel ongelooflijk zit aan te stellen. Typisch Youtube natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
godverdomme, ik ben nu echt fucking benieuwd naar wat die anime is. Alleen ben ik bang dat het zo fout is dat ik weg kwijn.
Anime maar dan als strip. Meeste anime die je ziet is een verfilming van wat eerst een manga is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
WTF is Manga dan? Dat is toch ook van die chino meuk of wa?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Anime maar dan als strip. Meeste anime die je ziet is een verfilming van wat eerst een manga is.
Wtf, ik lijk wel een verdomde expert ineens.![]()
het is hetzelfdequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind stripboeken sowieso pauper dus dan manga wel erg pauper
Te laat, ik heb al een stukje van episode 1 gezien. Godddsamme,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat spul is shota yaoi, oftewel anime-stijl gay pr0n met minderjarige jongens (die in dit geval eerder lijken op wijven met een lul, uiteraard verstopt onder een berg blokjes). Ja, dat kan in Japan. Ja, het is nogal pijnlijk om te zien, hoewel die gast zich wel ongelooflijk zit aan te stellen. Typisch Youtube natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |