Tsja, dat is nu eenmaal Edwin..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Zal morgen (eindelijk) eens wat fitpics maken van mijn ED-55
Ik moet zeggen dat ik nog weinig progress zie, alleen wat honeycombs die zich beginnen te vormen
Onder antraciet kan alles. Zwart, lichtbruin, donkerbruin. Daarom ook een donkergrijs pak halen, kan je alles mee combineren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Nezhi het volgende:
Haha.
Maar laatste vraag: licht bruin of donker bruin onder anthraciet pak?Anders kan ik ook een navy pak nemen.
Hebben geen paypal nog, ik had gezegd dat ze dat moesten doen, want dat zou internationale klanten fijner vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Grappig, porteegoods is niceHeb ook een paar chukka's besteld
Staan ook op FB.
Gelukkig dat je kon payen T_Fuff, anders kon ik via paypal voorschieten
Wel lachuh dat jullie ook aan de indo brands gaan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Onder antraciet kan alles. Zwart, lichtbruin, donkerbruin. Daarom ook een donkergrijs pak halen, kan je alles mee combineren.
Oh ja dat sux iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hebben geen paypal nog, ik had gezegd dat ze dat moesten doen, want dat zou internationale klanten fijner vinden.
Ik heb nu iets van ¤7-10 aan kosten moeten betalen voor de internationale overboeking, best zonde. Paypal heeft dat probleem niet!
Ben wel echt benieuwd naar die slub denim.
Ik zou zelf wat donkerder doen als eerste paar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Nezhi het volgende:
[..]Thanks! Ik ga ze morgen bestellen, wacht nu alleen nog op antwoord over de maat
Ervaring niet, alleen eens zien staan. Verder niet opgezocht maar het is zeker geen verkeerd paar. Prima fit en goede potentie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef kaaspeer het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met Benzak Denim Developers? Ik heb deze naam wel eens kort voorbij zien komen op sufu, maar ik ben er laatst achter gekomen dat een goser in Amsterdam deze jeans in zeer gelimiteerde opgaven in elkaar knutselt. Er staat een klein katern over dit merk in de laatste JFK(tijdschrift). Check www.benzakdenimdevelopers.com
De denim zal dan wel niet hyper bijzonder zijn, maar ergens vind ik het wel gruwelijk om een Nederlands product te dragen in plaats van een vergelijkbaar geprijsde en in grotere oplage geproduceerde Nudie, Apc of Naked and Famous.
Meeste hier kennen het wel maar volgens mij geen ervaringen ermee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef kaaspeer het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met Benzak Denim Developers? Ik heb deze naam wel eens kort voorbij zien komen op sufu, maar ik ben er laatst achter gekomen dat een goser in Amsterdam deze jeans in zeer gelimiteerde opgaven in elkaar knutselt. Er staat een klein katern over dit merk in de laatste JFK(tijdschrift). Check www.benzakdenimdevelopers.com
De denim zal dan wel niet hyper bijzonder zijn, maar ergens vind ik het wel gruwelijk om een Nederlands product te dragen in plaats van een vergelijkbaar geprijsde en in grotere oplage geproduceerde Nudie, Apc of Naked and Famous.
Ikke njet.quote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef xSanjay het volgende:
Is er trouwens überhaupt iemand die mijn skinnyguy hier past? Ik heb namelijk het liefst dat iemand hem overneemt waarbij ik zeker weet dat hij in goede handen komt. Wat mij betreft mag hij voor ¤50 weg.
Anders moet ik hem op SuFu/MyNudies zetten, en wie weet waar hij dat terecht komt.
2 en het is vanity sized.quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef vault_tec het volgende:
hoeveel moet je downsizen met APC new standard?
Varieert. Gemiddeld een paar dagen, maar kan ook zo meerdere weken zijn. Geen stress, hij komt vanzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet iemand hier hoe lang een pakketje ongeveer bij de douane ligt voordat hij eindelijk doorgestuurd wordt naar het shipping adres?
Ik wil mijn broek!
Vanity: Excessive pride in one's appearance or accomplishments; conceit.quote:
Awh oke. Dan toch maar passen. Als ik hem pas moet ik dan een maat kleiner nemen of rekken ze maar een klein beetje uit?quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Vanity: Excessive pride in one's appearance or accomplishments; conceit.
Kleinere maat wordt aangegeven dan t eigenlijk is. Mensen denken dan dat ze slanker zijn dan ze eigenlijk zijn.
Rekt altijd beetje uit. Ik heb zelf als rule of thumb gehoord dat een juiste maat is zolang je de bovenste knoop maar dicht krijgt. Een broek die je niet dicht krijgt is moeilijk uit te lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. Dan toch maar passen. Als ik hem pas moet ik dan een maat kleiner nemen of rekken ze maar een klein beetje uit?
Apc kun je 2 maten kleiner nemen dan je werkelijk hebt omdat ze best veel uitrekken. Als je gaat passen neem dan zo strak mogelijk zodat je het bovenste knoopje net dicht krijgt.quote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. Dan toch maar passen. Als ik hem pas moet ik dan een maat kleiner nemen of rekken ze maar een klein beetje uit?
Moeilijk om voor te stellen dat ze zoveel uit rekken.quote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Apc kun je 2 maten kleiner nemen dan je werkelijk hebt omdat ze best veel uitrekken. Als je gaat passen neem dan zo strak mogelijk zodat je het bovenste knoopje net dicht krijgt.
Schijnt dus echt zo te zijn op basis van wat ik gelezen heb. Passen is het handigst lijkt me. 290sqm heeft ze weer op voorraad.quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moeilijk om voor te stellen dat ze zoveel uit rekken.
Tenue de nimes verkoopt ze ook toch? Ga sowieso daar even langs. Zin om weer een mooie spijkerbroek te kopenquote:Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schijnt dus echt zo te zijn op basis van wat ik gelezen heb. Passen is het handigst lijkt me. 290sqm heeft ze weer op voorraad.
Hoeveel wear zit erin?quote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef xSanjay het volgende:
Ik zie wel of iemand reageert nogmaals gaat om een Naked & Famous Natural Indigo in de fit Skinny Guy Tagged size 30..
Linkje? Al was die 15000 feet al erg genoegquote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Varieert. Gemiddeld een paar dagen, maar kan ook zo meerdere weken zijn. Geen stress, hij komt vanzelf.
En wat is die nieuwe PME reclame tenenkrommend.
Die dingen zijn zo lelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Linkje? Al was die 15000 feet al erg genoeg
Kan je beter met een dry doen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef bokkepoot het volgende:
Haha wat een mafkezen daar.. Ik kan je verzekeren dat als je dat soort dingen met je broek gaat doen hij niet zo netjes blijft als in dat filmpje
Hèhè welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb helaas nieuw werk met een dresscode(Doordeweeks dan, mijn oude zaterdagbaantje blijft
)
Gelukkig is het maar 1-2 dagen per week en ga ik voor de rest nog gewoon naar schoolquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè welkom in mijn wereld.![]()
TdN heeft wel wat NF Stansfield.
Andere baan zoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb helaas nieuw werk met een dresscode(Doordeweeks dan, mijn oude zaterdagbaantje blijft
)
Ik zag trouwens nog leren jassen in de stad bij de grote winkel ketens. Heel misschien kun je wat vinden.quote:
Tnx. En online waar kan ik dan terecht voor veel NF?quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè welkom in mijn wereld.![]()
TdN heeft wel wat NF Stansfield.
Helaas zit dat er voorlopig nog niet in... Ik ben student hequote:
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Helaas zit dat er voorlopig nog niet in... Ik ben student healtijd geld nodig
Die zijn nu nog bezig met hun nieuwe site. Gaat komende maand online geloof ik. Wel de moeite waard om een keer langs te gaan en te kijken, voelen, passen. Weet je gelijk of het je staat en of je het leuk vindt. Daarnaast handig voor future reference.quote:Op zondag 30 september 2012 17:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. En online waar kan ik dan terecht voor veel NF?
Ben alles al afgeweest, nergens geslaagd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag trouwens nog leren jassen in de stad bij de grote winkel ketens. Heel misschien kun je wat vinden.
Qua model weet ik het al hoor. Dat wordt de wierd guy. Qua wassing kan ik me vanaf internet ook wel goed orienteren dus zoek ik eigenlijk een goede webshop die genoeg wassings verkoopt.quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn nu nog bezig met hun nieuwe site. Gaat komende maand online geloof ik. Wel de moeite waard om een keer langs te gaan en te kijken, voelen, passen. Weet je gelijk of het je staat en of je het leuk vindt. Daarnaast handig voor future reference.
Een keer passen en je weet welke maat je moet hebben. Maar blue owl heeft redelijk wat altijd.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Qua model weet ik het al hoor. Dat wordt de wierd guy. Qua wassing kan ik me vanaf internet ook wel goed orienteren dus zoek ik eigenlijk een goede webshop die genoeg wassings verkoopt.
Karmaloopquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Qua model weet ik het al hoor. Dat wordt de wierd guy. Qua wassing kan ik me vanaf internet ook wel goed orienteren dus zoek ik eigenlijk een goede webshop die genoeg wassings verkoopt.
Kijk ff op cultizm.com naar de low tension selvage in Weird Guy.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hahaha nice optie voor jou iddquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef M1stral het volgende:
Op SF gaan ze een 0702 contest houden. Wellicht goede reden om ze fulltime te gaan rocken.
Hem is vaak nog wel iets uit te nemen toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
Paartje Skulls 5010 van 33 * 32,5 @ 240 dollar. Net te kort gehemmed voor mij, maar mooie deal
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over...quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar het hart de zak vol van is, loopt de mond van over...
Maar wat ik mij dan afvraag, krimpen met een kleinere lengtemaat ook niet de andere maten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef BigSmurf het volgende:
In de winkel passen als je dat echt graag wil en dan online bestellen in een kortere maat?
Nee. Je hebt 28/30, 28/32, 28/34 bijv... dan blijft de waist wel hetzelfde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar wat ik mij dan afvraag, krimpen met een kleinere lengtemaat ook niet de andere maten?
Vandaag nieuwe winterjassen van Revolution bij FreshCotton gedropt, zitten wel een paar vette tussen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:11 schreef leppeh het volgende:
Dat komt wel goed op deze manier, hehe. M'n APC gaat best lekker de laatste tijd, zal binnenkort weer eens fotootjes maken. Momotaro 0705 hangt voor nu nog even in de kast. Ik zit er over te denken om hem vanaf de knie een klein beetje te laten taperen voor ik hem echt ga dragen. Eerst maar eens de kou afwachten, zodat de APC de kast in kanIemand nog tips voor een chille winterjas? Die parka's van Carhartt en Elvine zien er goed uit, iemand ervaring mee? Dat is ook meteen ongeveer m'n budgetsklasse.
Oke, dan ga ik gewoon op internet bestellen. Thnx.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:49 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nee. Je hebt 28/30, 28/32, 28/34 bijv... dan blijft de waist wel hetzelfde.
Ja hier in het winkelcentrumquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:05 schreef bokkepoot het volgende:
Ali wist een redelijke geloof ik.. Die heeft ook zijn Old Blue laten bewerken daar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:58 schreef T_Fuff het volgende:
Atta ik ga hem gewoon naar Foter brengen, kijken hoe die wordt en dan bekijk ik wel of ik misschien naar de Beukelsedijk ga, daar zit Eva Mode, ook een kleermaker die goed is,maar wel wat prijziger.
Foter zit op de vierambachtsstraat, is 1 minuutje fietsen en ik geloof ¤5 voor fix van het kruis. Ik ga vanmiddag langs, ik laat je weten hoe die het doet
Het gat in mijn AD is ook aanzienlijk gegroeid, past een vuist in
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]![]()
M'n ALD begint bij het kruis ook dunner te worden. Merkte het vanmorgen ineens. Zit er nog lang niet doorheen gelukkig, maar uiteindelijk gaat die rip er wel komen. Hij gaat nu ook ineens hard, knieen gaan faden en komen ook eindelijk een beetje honeycombs.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Wie had hier trouwens een tellason?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt goed te zien op de foto's, maar goed.
Heb een Tellason Gustave. Heeft een iets hogere rise en is wijder bij de dijen dan de ladbroke, maar meer getapered. Als je er een gaat halen, kijk dan even bij Tenue, heb daar de 16.5 oz versie vandaan gehaald.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd erg fan geworden aan de ladbroke grove. Grote kans dat dit m'n nieuwe project wordt ipv een N&F.
Ok bedankt. Een cheape zou ook wel chill zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:58 schreef T_Fuff het volgende:
Atta ik ga hem gewoon naar Foter brengen, kijken hoe die wordt en dan bekijk ik wel of ik misschien naar de Beukelsedijk ga, daar zit Eva Mode, ook een kleermaker die goed is,maar wel wat prijziger.
Foter zit op de vierambachtsstraat, is 1 minuutje fietsen en ik geloof ¤5 voor fix van het kruis. Ik ga vanmiddag langs, ik laat je weten hoe die het doet
Het gat in mijn AD is ook aanzienlijk gegroeid, past een vuist in
Drie keer dragen moet toch wel goed genoeg zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef vault_tec het volgende:
Hoe zorg ik er voor dat mijn apc snel minder stug is ?!
Goed gelukt qua maatvoering?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef vault_tec het volgende:
Hoe zorg ik er voor dat mijn apc snel minder stug is ?!
Komen als die niet meer stug is. Misschien even inkorten of iets dergelijks.quote:
Hoop het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Drie keer dragen moet toch wel goed genoeg zijn?
Ja, tenue de nimes had geen APC. Toen naar 290 gegaan en daar gekocht. Nog bedankt voor de tips mannen.quote:
Zal in het begin vast aardig wat knellen maar loopt snel uit volgens de berichten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komen als die niet meer stug is. Misschien even inkorten of iets dergelijks.
[..]
Hoop het.
[..]
Ja, tenue de nimes had geen APC. Toen naar 290 gegaan en daar gekocht. Nog bedankt voor de tips mannen.
Was te druk bij Foter, true story.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ok bedankt. Een cheape zou ook wel chill zijn![]()
Heb je hem inmiddels al terug of moest je ff wachten?
Gat laten maken en een knoop erbij zetten op de andere kantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn sams waren btw zo te klein gekocht dat dat gat van het bovenste knoopje gewoon flink uitgescheurd isdacht dat ie gewoon veel gestretched was.
Was dus wel echt te strak
Nee is wel chill zo. Zo past ie beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gat laten maken en een knoop erbij zetten op de andere kant
Ik zag er laast we wat liggen en op hun website staat ook wat...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ah nu snap ik hem, dacht aan de binnenkant![]()
Gaat score nudie verkopen dan ofzo? Kom daar eigenlijk nooit.
Ik heb een Ladbroke Grove liggen die ik nooit draag, maat 31, geen wear te zien. Overnemen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd erg fan geworden aan de ladbroke grove. Grote kans dat dit m'n nieuwe project wordt ipv een N&F.
Oke nice! Zat ook te twijfelen tussen die twee fit'squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb een Tellason Gustave. Heeft een iets hogere rise en is wijder bij de dijen dan de ladbroke, maar meer getapered. Als je er een gaat halen, kijk dan even bij Tenue, heb daar de 16.5 oz versie vandaan gehaald.
Bevalt wel goed, al moet ik wennen aan een wat strakkere fit dan ik normaal heb. Een nog lagere rise dan ik nu heb lijkt me ook niet echt praktisch.
Oeh das wel heel verleidelijk! Volgens mij ook de perfecte maatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik heb een Ladbroke Grove liggen die ik nooit draag, maat 31, geen wear te zien. Overnemen?
Dat verkopen ze toch al langer? Sowieso GT's en SJ's volgens mij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef bokkepoot het volgende:
Score/Nudie what are you doing![]()
![]()
Nu kom ik nog meer nudies tegen![]()
![]()
Blauw kan prima imo. Ik heb ook blauwe jassen en die draag ik ook gewoon onder m'n momo of NF. Zolang je geen blauwe schoenen en shirt aan hebt kan het prima.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:11 schreef kipknots het volgende:
Wat vinden jullie van een navy jas bij een dry? Wil een Duffle coat halen en de jassen die er ok uit zien en een eluke prijs hebben zijn in navy.
http://www.fabricclothing(...)mSearchStartRecord=1
http://www.amazon.co.uk/F(...)id=1349244627&sr=1-3
14.75quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oeh das wel heel verleidelijk! Volgens mij ook de perfecte maat. Hoeveel oz.?
Oh dat is serieus ook nog de gene die ik wilde. Waarom draag je hem niet :p? Je zal wel ff moeten wachten want ben momenteel behoorlijk broke. Of je moet een Naked&Famous willenquote:
Te druk bij Foter.. Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Aan de vierambachtsstraat is vast nog wel een winkel waar je je broek kunt laten fixen terwijl je je haar laat knippen, je auto laat repareren, je telefoon simlockvrij maakt en iemand een kapsalon voor je bouwt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Was te druk bij Foter, true story.
Morgen weer proberen, had geen zin om nog eens te gaan, had ook nog bezoek.
Zo een foto maken. Als die zo blijft zitten als ik pinrol ben ik fucking gelukkig. Denk wel dat die uiteindelijk "uitzakt"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Welk model heb je genomen en hoe vaak cuff je hem?
Ik cuff mijn ps 2 keer en heb er best veel stacks bij maar dat vind ik zelf wel leuk.
Bij m'n sams 1 cuff en geen stacks omdat dat imo bij een wat wijdere fit niet mooi is.
Nu je broek nog nieuw is moet alles ook nog vormen dus zal het er miss ff vreemd uit zien.
Niet echt een dry, maar wil em gewoon niet wassen natuurlijk. Ik denk dat het potentieel nog war zeep resten zijn. Draag het er wel uit, hoop ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Atta-boy het volgende:
Is die levi's ook een dry? Anders kan je hem altijd nog wassn toch?
Ik zou het nog ff afwachten vault, denk dat de stacks nog wel wat gaan zakken enzo.
En ben je al geweest?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Was te druk bij Foter, true story.
Morgen weer proberen, had geen zin om nog eens te gaan, had ook nog bezoek.
Dit is wel heel veel iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zo een foto maken. Als die zo blijft zitten als ik pinrol ben ik fucking gelukkig. Denk wel dat die uiteindelijk "uitzakt"
edit: fit pics. Let niet op de trui. Kont zit die nog wel raar. Teveel stacks of niet. Vind het zelf tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het juist tof zo. Heb ze nu iets ingekort. Heb inderdaad gedownsized.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dit is wel heel veel iddMeer naaar beneden duwen anders
of gewoon hemmen.
Had je gedownsized?
Kreeg je de broek met moeite dicht? Het lijkt dat die nog een size kleiner kan voor mijn gevoelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind het juist tof zo. Heb ze nu iets ingekort. Heb inderdaad gedownsized.
Ja, ik heb skills met de naai machine. Zal dalijk foto's makenquote:
Had ik kunnen doen maar wil een beetje een baggy look.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kreeg je de broek met moeite dicht? Het lijkt dat die nog een size kleiner kan voor mijn gevoel
Ja als je het tof vindt dan moet je het gewoon zo dragen
Ben benieuwd T_Fuff naar de Sage
zijn al klaar. Na het eten foto's.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef Atta-boy het volgende:
Ok cool, zou het cool vinden als ik ook zulk soort dingen kan.
Ga als ik een beetje geld over heb proberen pocket tee's en miss ander spul te maken, daar krijg ik ook een beetje naaiskills van![]()
Pics als je ze klaarhebt!
Shirts zijn redelijk eenvoudig te maken. Gewoon oefenen op cheapie cheapie shirts.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef Atta-boy het volgende:
Ok cool, zou het cool vinden als ik ook zulk soort dingen kan.
Ga als ik een beetje geld over heb proberen pocket tee's en miss ander spul te maken, daar krijg ik ook een beetje naaiskills van![]()
Pics als je ze klaarhebt!
Ik kreeg anders bovenste knoop net niet dicht. Ik wilde een beetje een baggy look. Volgende maand kijken voor een wat minder baggy broek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef M1stral het volgende:
Tering, die broek is echt way to big. Die cut hoor je zo niet te rocken hoor.
Hoe veel te klein moet je hem dan kopen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef M1stral het volgende:
Tering, die broek is echt way to big. Die cut hoor je zo niet te rocken hoor.
Na flink wat zoeken ben ik uiteindelijk geëindigd bij de jack and Jones. Die hebben net een in hun assortiment die redelijk betaalbaar is (200 euro) en er prima uitziet. Afwerking leek in de winkel ook prima. Heb hem nog niet in huis aangezien ze hem hier in de stad alleen in navy hadden en ik hem liever on antraciet heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef Nuggets het volgende:
Ben op zoek naar een toffe Duffle coat (webshop iig in de EU). Hebben jullie nog wat suggesties?
Vond ik eig ook, maar ben al heel lang niet in één van hun winkels geweest aangezien ik er weinig mee heb. Ben wel benieuwd naar de jas.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef Atta-boy het volgende:
Vind 200 euro nog redelijk aan de prijs voor een J&J jas tbh.
Kom er ook verder nooit meer eigenlijk dus misschien is het verder wel hele goede kwaliteit.
+1quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zag Sinji staan dus hoopte op evo pics van je sams
Elke levi's winkel heeft wel wat uit de commuter lijn zo'n beetje. Alleen blijft het aanbod dan wel beperkt in de kleinere winkels. De broeken zijn iig qua fit en mee bewegen van het denim zeker fijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Stansfield het volgende:
Waar verkopen ze een beetje een groot aanbod van de levi's commuter lijn? Moet ik dan in een levi store in amsterdam zijn?
Waar is dat voor? Repairs?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef bokkepoot het volgende:
Voor degene die nog wat selvage willen..
Ik heb net deze binnen gekregen
http://www.dryselvedge.bi(...)inbow-selvedge-denim
En ik kan bevestigen dat het precies dezelfde stof is als Edwin gebruikt voor hun Rainbow Selvage broeken
Tnx. Misschien zaterdag maar even naar de levi's store in de kalverstraat. Ik zag dat ze nu ook 505 modellen in de lijn hebben ipv alleen 511 modellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Elke levi's winkel heeft wel wat uit de commuter lijn zo'n beetje. Alleen blijft het aanbod dan wel beperkt in de kleinere winkels. De broeken zijn iig qua fit en mee bewegen van het denim zeker fijn.
Gewoon een yard stof krijg je binnen.. Ik heb het voor de heb en ga er nog wel mee uitvogelenquote:
Ik geloof ook de 508 in commuter. De levi's winkel in Amsterdam heeft keuze genoeg iig. Ik zou tzt misschien nog een 511 commuter willen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. Misschien zaterdag maar even naar de levi's store in de kalverstraat. Ik zag dat ze nu ook 505 modellen in de lijn hebben ipv alleen 511 modellen.
Zit die levi's winkel in de kalvertoren er ook nog? of alleen maar in de kalverstraat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloof ook de 508 in commuter. De levi's winkel in Amsterdam heeft keuze genoeg iig. Ik zou tzt misschien nog een 511 commuter willen.
Ik zou het niet weten. Ik ben alleen daar aan de kalverstraat of zo geweest. Ben daar nooit lang, ga snel naar de 9 straatjes e.d.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zit die levi's winkel in de kalvertoren er ook nog? of alleen maar in de kalverstraat?
Heb volgens mij dezelfde broek en weet hoe lastig deze fade.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:08 schreef Gaijin het volgende:
Verveelde me, dus maar wat progress pics gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is te merken, of je moet er mee in de bouw gaan werken of zo. 3 maanden en je bent klaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:26 schreef Gaijin het volgende:
Nee deze is wel erg lastig. Heb 'em nu een jaar en bijna 3 maanden in bezit
.
Deze:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Atta-boy het volgende:
Nice grachtenpinguin, welk model had je ook alweer?
Vergeten update pics te makenkijken of het morgen lukt.
Belasting over $37 haha, dat durf ik wel te betalen hoor.quote:5. NETHERLANDS NL 09-10-2012 10:01 [EME] Held by Customs
Standaard bedrag bij TNT is 12,50 administratiekosten + BTW, dus je tikt alsnog 12,50 + (0,21 * 37 dollar) = 18 - 19 euro af.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Belasting over $37 haha, dat durf ik wel te betalen hoor.
Dit. Als een pakket bijvoorbeeld wordt verzonden vanuit Amerika via USPS, dan klaart TNT deze pakketten in. Hier vragen ze een vergoeding voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die regelen alles rondom de invoering van je pakket
Ik dacht dat er altijd 'held by customs' en vervolgens checken ze het of laten het gewoon door.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef T_Fuff het volgende:
Maar de vraag is of het een particulier is of niet, er zit volgens mij een factuur bijgevoegd (van $37).
Dat zou helemaal mooi zijn, maar normaal gesproken staat er niet 'held by customs' als ze er vervolgens niks mee gaan doen. Ik verwacht dus wel dat ik wat moet betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18oz, ik had meer karton-gevoel verwacht, maar hij is wel erg stug vergeleken met de overige jeans die ik (gepast) heb 14-15,7oz. Denim is zelf prachtig, erg onregelmatig, komen allemaal kleine pluisjes vanaf. Afwerking vind ik erg mooi, vooral de streep bij de coinpocket, beetje peek-a-boo selfedge, wist ik niet, ziet er leuk uit.
Wat ik ook positief punt vind, is de double bartacked belt-loop. Hier ga ik eens mee experimenteren, sleutels aan hangen ofzo. Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt met deze, nu hem 24/7 ga rocken!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:12 schreef T_Fuff het volgende:
Ik word wakker, ik dacht ik ga eens lekker trainen in de ochtend. Ik spullen gepakt. Belt ineens iemand mij, ik neem op. Ik zeg "Met Thijs", hij:" ben je thuis?", ik: "Ja dit is Thijs", hij: "ja en ben je thuis?" ik: "ja, wie is dit dan" hij: "postbode, heb pakketje voor je". ik:
Verwarring ontstaat doordat er 2 bellen op de voordeur zitten, 1 voor bovenburen en 1 voor ons, maar er staat bij ons geen naambordje (lui van ons) dus hij belde.
Maar ik wist niet wat ik kon verwachten, totdat ik de douane stempel zag. Geen extra kosten
Ik blij natuurlijk, pakketje uitgepakt en gelijk wat (crappy, want vriendin heeft camera en die is in Kenia) foto's gemaakt.Sage? is dit zo'n Indo merk? link? Denim ziet er wel mooi uit, maar die Rise is wel weer huge...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18oz, ik had meer karton-gevoel verwacht, maar hij is wel erg stug vergeleken met de overige jeans die ik (gepast) heb 14-15,7oz. Denim is zelf prachtig, erg onregelmatig, komen allemaal kleine pluisjes vanaf. Afwerking vind ik erg mooi, vooral de streep bij de coinpocket, beetje peek-a-boo selfedge, wist ik niet, ziet er leuk uit.
Wat ik ook positief punt vind, is de double bartacked belt-loop. Hier ga ik eens mee experimenteren, sleutels aan hangen ofzo. Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt met deze, nu hem 24/7 ga rocken!
Ga je em nog soaken?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Die is inderdaad wel erg hoog ja. Moet je prettig vinden. Zolang je geen overhemden in je broek propt lijkt me het in ieder geval geen probleem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:40 schreef One_conundrum het volgende:
Achterlijke rise dus, en die krimpt ook niet meer. Wel mooie denim.
No problemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef T_Fuff het volgende:
Rise is minder dan mijn Edwin, (ex)Momo,AD en hetzelfde als ALD frontier. Ik vind dat wel lekker zitten![]()
Ik ga hem niet soaken, wil die stugheid nog even behouden, mijn eerste heavyweight (wanneer is het heavy eigenlijk?) dus wil niets te gehaast doen.
En Sage is Indo merk ja. Alle props naar Ali. Super service die gasten, ze vroegen of ik wilde mailen met foto's van fades enzo.
Wat ik nog vergeten ben te melden is dat ze ook nog repair spul mee hebben gestuurd.
Leather patch
10 top/middle buttons
stuk of 15 rivets
klein stukje denim
Als iemand nog van een unbranded een Sage wil maken, PM
Nu geen vale plek van het poetsen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef Ditty het volgende:
Zat een vlek op me broek dus ging maar even poetsen. Roze doekje is nu blauw maar de vlek is weg![]()
Verzolen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Geluk
Leather boots/wallets/riem etc kon toch in dit topic
heb mijn Timberland Earthkeepers laten re-zolen (is dat het goeie woord)
Ook ff mink oil er op gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja sorry, moest vandaag wat ophalen en daarna de hele dag klussen. Morgen vanaf vroeg ook weer klussen en daarna naar A'dam dus weet ook niet of het dan gaat lukken. Zaterdag kan het sowiesoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef Ditty het volgende:
Zat een vlek op me broek dus ging maar even poetsen. Roze doekje is nu blauw maar de vlek is weg![]()
@ Atta duurt lang met je update pics
Dan draag je het toch in het weekend? Ik zou interesse hebben gehad als het een maatje kleiner was geweest. 33 is me net te groot helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef DeGrote het volgende:
Al heel lang niet meer hier geweest. Geen tijd meer voor zoveel dry denim door m'n nieuwe werk. Wil daarom peilen of er interesse is voor mijn paar x gedragen N&F weird Guy elephant 2 in maat 33.....
Ik hoor t wel!
Ok, let me know als ze erachter komen dan. Voorlopig blijft het bij Nieman Marcus en Barneys waar ze ook Naked & Famous verkopen...quote:
Hij is me ook te klein geworden.... :-( gaat de verkeerde kant op wat dat betreft haha ;-)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan draag je het toch in het weekend? Ik zou interesse hebben gehad als het een maatje kleiner was geweest. 33 is me net te groot helaas.
Zag het inderdaad alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef M1stral het volgende:
@ Michas: je link werkt niet, ook niet met copy paste.
Als hij onderschept wordt wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:17 schreef Michhas het volgende:
Moet ik nog bijbetalen voor douane en shit als ik daar bestel?
Hmm dat valt nog wel mee dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Als hij onderschept wordt wel.
Dan betaal je servicekosten aan de PostNL en nog belasting over je broek.
Servicekosten zijn volgens mij 12,50 (staat iets terug in dit topic) en voor de btw schatten ze de prijs van je broek.
Bij mij dachten ze dat hij 32 euro kostte, dus daar moet je geluk mee hebben.
Heb je gewoon mazzel gehad. Ik heb 2x iets uit de VS gehaald en 2x moeten betalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef M1stral het volgende:
Ik heb alle keren dat ik bij Jay besteld heb nooit extra kosten gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het altijd flip a coin. Helft van de gevallen wel, helft van de gevallen niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je gewoon mazzel gehad. Ik heb 2x iets uit de VS gehaald en 2x moeten betalen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Foto's (helaas met telefoon) van mijn Japan Blue x Momotaro 0400![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details:Nice. Battle stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details:Flexe fitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We fear that which we cannot see
Een simpele levis dan. Kijk es in een levis winkel...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:09 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Ik ben op zoek naar blauwe simele spijkerbroek, niet skinny, low cross etc. Gewoontjes dus eigenlijk voor onder een colbert en voor niet al te veel geld? Waar zou ik volgens julllie het beste kunnen kijken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details:Nice, maar zit ie niet heel erg in je ballen, kont? Lijkt alsof je daar echt geen ruimte hebt maar kan ook aan mij liggen. Verder goede fit imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag weer de hele dag moeten behangen dus geen tijd gehad om foto's te maken![]()
M'n ps is nu ook flink vies van het behangen dus dat zouden wel leuke voor en na foto's worden. Ik probeer morgen foto's van m'n sams en ps te maken. Hij is nu zo goor dat ik hem na het wassen wel laat repairen.Faka G
Haha nee hoor, denk dat het aan de foto ligt. Heb meer dan genoeg ruimte over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nice, maar zit ie niet heel erg in je ballen, kont? Lijkt alsof je daar echt geen ruimte hebt maar kan ook aan mij liggen. Verder goede fit imo![]()
Vandaag weer de hele dag moeten behangen dus geen tijd gehad om foto's te maken![]()
M'n ps is nu ook flink vies van het behangen dus dat zouden wel leuke voor en na foto's worden. Ik probeer morgen foto's van m'n sams en ps te maken. Hij is nu zo goor dat ik hem na het wassen wel laat repairen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Waar heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:39 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Bedankt allemaal, ben zelf ook tevreden met de fit, natuurlijk altijd afwachten met online aankopen.
Nu is het zaak om hem flink de vernieling in te dragen.
quote:
Exact, M1stral is naast Momo ambassadeur ook een bron voor blueowl informatie, nog bedanktquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Atta-boy het volgende:
Eindelijk weer wat progress pics:
APC PS 1 jaar wear pre wash.
Foto's zijn zonder goed licht gemaakt dus de progress komt jammer genoeg niet goed uit. Probeer bij de post wash wel ff foto's met goed licht te maken.
fit pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details in spoilerMooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die honeycombs
![]()
![]()
Dat is kauwgomquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Goeie shit die apc man, ben benieuwd idd naar de pics morgen
Vooral die shitvlek bij je bil
Ik heb kauwgom in m'n Nudie ES gehad. Je doet er weinig aan.quote:
Misschien leren ze het nog eensquote:Having been a member here since 2006 I remember well the love the Regular Alf (formerly Ralf) got and it was only when it was discontinued that they became fully appreciated. There was a clamour for their return but the world moved on from the bootcut.
Early in 2013 we shall be stocking the new fit Straight Alf. The top block draws heavily on its predecessor but tapers down to about an 8.2" leg/21cm opening and comes with a button fly. The denim will be an organic dry ropy selvedge and I can't wait to see it. We will only stock 34 inseams but our hemming service can take care of any shorter length requirements.
Baas.quote:
Paar pagina's terug even zoeken naar post van T_Fuff.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:54 schreef zeedrager het volgende:
Weet iemand toevallig iemand waar ik in Rotterdam snel en goedkoop een broek (pantalon) kan laten inkorten?
Alsnog cheap.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:49 schreef T_Fuff het volgende:
Ik meestal dag later ophalen, 7 dagen geopend, dus vrij snel als je het mij vraagt. Met een beetje geluk kun je hem laat in avond ophalen, maar dan maakt 'ie er wel ¤7 van ofzo
Ik ga zekers een paar halen gewoon om Nudie weer te supporten.. De Ralf is een bazenfit en als ze de de bootcut eruit gehaald hebben is het een mooie om naast mijn Ralf en AJ te dragenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Baas.
[..]
Paar pagina's terug even zoeken naar post van T_Fuff.
Wat ze omschrijven klinkt iig goed. De Ralf was een goede fit, de AJ is ook niet verkeerd. Nu alleen nog wat vaker leuker/interessanter denim gebruiken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ga zekers een paar halen gewoon om Nudie weer te supporten.. De Ralf is een bazenfit en als ze de de bootcut eruit gehaald hebben is het een mooie om naast mijn Ralf en AJ te dragen
Mijn AJ had ook een goed stadium van crotchrip terwijl andere m'n momo en nf geen sporen vertonen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef JAY-T het volgende:
Ik weet niet, elke Nudie die ik tot nu toe heb gehad had binnen enkele maanden een flinke crotch rip.. Tweemaal de RRDS gehad, maar weet nu wel dat voor hetzelfde geld betere kwaliteit te koop is (Edwin, APC etc.)
Zou die nudie wel willen maar pas helaas niet in die waistquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef BigSmurf het volgende:
Nu we het over Nudie hebben, ik heb nog steeds een Nudie te koop, en m'n Momos. Mogen weg voor een zacht prijsje, heb kastruimte nodig.![]()
[TK] Jeans - Momotaro 0201 & Nudie Hank Rey Dry Organic Veggie
Helaas geen one size fits all.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zou die nudie wel willen maar pas helaas niet in die waist
Stond ook op hun facebook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef don-diablo het volgende:
Op de instagram van TdN stond een leuke snapshot van een vintage label momotaro na een tijdje dragen. Mooie broek geworden, jammer dat instagram de foto's altijd zo verneukt. (Maar dat is mijn persoonlijke mening)
Ik zag het ook op Facebook. Doe niet aan instagram sinds je een account moet hebben. Het verneukt de kleuren en dat terwijl je daadwerkelijk wilt zien hoe het contrast en kleuren zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Stond ook op hun facebook.
Broek zag er goed uit, instagram was inderdaad helaas niet goed voor het tonen van de fades.
Ja die app sux bigtimequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het ook op Facebook. Doe niet aan instagram sinds je een account moet hebben. Het verneukt de kleuren en dat terwijl je daadwerkelijk wilt zien hoe het contrast en kleuren zijn.
Ja, maar iedereen gebruikt die filter :S Vooral bij denim zuigt het nog meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Atta-boy het volgende:
Instagram is juist nice maar voor het tonen van denim niet heel handig als je er een filter overheen gooit
Ik weet het niet. Mensen zijn er over het algemeen heel slecht mee en de kleuren worden gewoon minder. Zo zie je outfits minder goed tot hun recht komen ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef Atta-boy het volgende:
Instagram is juist nice maar voor het tonen van denim niet heel handig als je er een filter overheen gooit
Ik heb pas bazenwhiskers op mijn 0701. Daar kan TdN nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Atta-boy het volgende:
Is nu toch ook helemaal niet wow?
Alleen die whiskers zijn wel mooi maar voor de rest niet echt iets bijzonder imo.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb pas bazenwhiskers op mijn 0701. Daar kan TdN nog een puntje aan zuigen
Foto's, foto's, foto's.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Atta-boy het volgende:
Heb m'n ps nu aan na de was. Is echt gelijk een heel andere broek, fit over het algemeen is heel anders. Moest ineens een beetje moeilijker doen over hem aan doen terwijl die altijd een beetje baggy is![]()
En hij voelt nu aan als een nieuwe pre wash ofzo, heel anders.
Best grappig
Foto met je telefoon, uploaden via de Photobucket app, en posten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:19 schreef Atta-boy het volgende:
Als ik vanmiddag op tijd thuis ben zal ik die wel ff maken. Ben nu onderweg naar Utrecht dus gaat me nu niet lukken, licht is ook kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door BigSmurf op 16-10-2012 12:50:18 ]
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.rawrdenim.com/2012/10/the-return-of-atelier-ladurance/
Gaat lekker de laatste tijd zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |