Tsja, dat is nu eenmaal Edwin..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Zal morgen (eindelijk) eens wat fitpics maken van mijn ED-55
Ik moet zeggen dat ik nog weinig progress zie, alleen wat honeycombs die zich beginnen te vormen
Onder antraciet kan alles. Zwart, lichtbruin, donkerbruin. Daarom ook een donkergrijs pak halen, kan je alles mee combineren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Nezhi het volgende:
Haha.
Maar laatste vraag: licht bruin of donker bruin onder anthraciet pak?Anders kan ik ook een navy pak nemen.
Hebben geen paypal nog, ik had gezegd dat ze dat moesten doen, want dat zou internationale klanten fijner vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Grappig, porteegoods is niceHeb ook een paar chukka's besteld
Staan ook op FB.
Gelukkig dat je kon payen T_Fuff, anders kon ik via paypal voorschieten
Wel lachuh dat jullie ook aan de indo brands gaan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Onder antraciet kan alles. Zwart, lichtbruin, donkerbruin. Daarom ook een donkergrijs pak halen, kan je alles mee combineren.
Oh ja dat sux iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hebben geen paypal nog, ik had gezegd dat ze dat moesten doen, want dat zou internationale klanten fijner vinden.
Ik heb nu iets van ¤7-10 aan kosten moeten betalen voor de internationale overboeking, best zonde. Paypal heeft dat probleem niet!
Ben wel echt benieuwd naar die slub denim.
Ik zou zelf wat donkerder doen als eerste paar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Nezhi het volgende:
[..]Thanks! Ik ga ze morgen bestellen, wacht nu alleen nog op antwoord over de maat
Ervaring niet, alleen eens zien staan. Verder niet opgezocht maar het is zeker geen verkeerd paar. Prima fit en goede potentie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef kaaspeer het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met Benzak Denim Developers? Ik heb deze naam wel eens kort voorbij zien komen op sufu, maar ik ben er laatst achter gekomen dat een goser in Amsterdam deze jeans in zeer gelimiteerde opgaven in elkaar knutselt. Er staat een klein katern over dit merk in de laatste JFK(tijdschrift). Check www.benzakdenimdevelopers.com
De denim zal dan wel niet hyper bijzonder zijn, maar ergens vind ik het wel gruwelijk om een Nederlands product te dragen in plaats van een vergelijkbaar geprijsde en in grotere oplage geproduceerde Nudie, Apc of Naked and Famous.
Meeste hier kennen het wel maar volgens mij geen ervaringen ermee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef kaaspeer het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met Benzak Denim Developers? Ik heb deze naam wel eens kort voorbij zien komen op sufu, maar ik ben er laatst achter gekomen dat een goser in Amsterdam deze jeans in zeer gelimiteerde opgaven in elkaar knutselt. Er staat een klein katern over dit merk in de laatste JFK(tijdschrift). Check www.benzakdenimdevelopers.com
De denim zal dan wel niet hyper bijzonder zijn, maar ergens vind ik het wel gruwelijk om een Nederlands product te dragen in plaats van een vergelijkbaar geprijsde en in grotere oplage geproduceerde Nudie, Apc of Naked and Famous.
Ikke njet.quote:Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef xSanjay het volgende:
Is er trouwens überhaupt iemand die mijn skinnyguy hier past? Ik heb namelijk het liefst dat iemand hem overneemt waarbij ik zeker weet dat hij in goede handen komt. Wat mij betreft mag hij voor ¤50 weg.
Anders moet ik hem op SuFu/MyNudies zetten, en wie weet waar hij dat terecht komt.
2 en het is vanity sized.quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef vault_tec het volgende:
hoeveel moet je downsizen met APC new standard?
Varieert. Gemiddeld een paar dagen, maar kan ook zo meerdere weken zijn. Geen stress, hij komt vanzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet iemand hier hoe lang een pakketje ongeveer bij de douane ligt voordat hij eindelijk doorgestuurd wordt naar het shipping adres?
Ik wil mijn broek!
Vanity: Excessive pride in one's appearance or accomplishments; conceit.quote:
Awh oke. Dan toch maar passen. Als ik hem pas moet ik dan een maat kleiner nemen of rekken ze maar een klein beetje uit?quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Vanity: Excessive pride in one's appearance or accomplishments; conceit.
Kleinere maat wordt aangegeven dan t eigenlijk is. Mensen denken dan dat ze slanker zijn dan ze eigenlijk zijn.
Rekt altijd beetje uit. Ik heb zelf als rule of thumb gehoord dat een juiste maat is zolang je de bovenste knoop maar dicht krijgt. Een broek die je niet dicht krijgt is moeilijk uit te lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. Dan toch maar passen. Als ik hem pas moet ik dan een maat kleiner nemen of rekken ze maar een klein beetje uit?
Apc kun je 2 maten kleiner nemen dan je werkelijk hebt omdat ze best veel uitrekken. Als je gaat passen neem dan zo strak mogelijk zodat je het bovenste knoopje net dicht krijgt.quote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. Dan toch maar passen. Als ik hem pas moet ik dan een maat kleiner nemen of rekken ze maar een klein beetje uit?
Moeilijk om voor te stellen dat ze zoveel uit rekken.quote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Apc kun je 2 maten kleiner nemen dan je werkelijk hebt omdat ze best veel uitrekken. Als je gaat passen neem dan zo strak mogelijk zodat je het bovenste knoopje net dicht krijgt.
Schijnt dus echt zo te zijn op basis van wat ik gelezen heb. Passen is het handigst lijkt me. 290sqm heeft ze weer op voorraad.quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moeilijk om voor te stellen dat ze zoveel uit rekken.
Tenue de nimes verkoopt ze ook toch? Ga sowieso daar even langs. Zin om weer een mooie spijkerbroek te kopenquote:Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schijnt dus echt zo te zijn op basis van wat ik gelezen heb. Passen is het handigst lijkt me. 290sqm heeft ze weer op voorraad.
Hoeveel wear zit erin?quote:Op zondag 30 september 2012 15:20 schreef xSanjay het volgende:
Ik zie wel of iemand reageert nogmaals gaat om een Naked & Famous Natural Indigo in de fit Skinny Guy Tagged size 30..
Linkje? Al was die 15000 feet al erg genoegquote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Varieert. Gemiddeld een paar dagen, maar kan ook zo meerdere weken zijn. Geen stress, hij komt vanzelf.
En wat is die nieuwe PME reclame tenenkrommend.
Die dingen zijn zo lelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Linkje? Al was die 15000 feet al erg genoeg
Kan je beter met een dry doen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef bokkepoot het volgende:
Haha wat een mafkezen daar.. Ik kan je verzekeren dat als je dat soort dingen met je broek gaat doen hij niet zo netjes blijft als in dat filmpje
Hèhè welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb helaas nieuw werk met een dresscode(Doordeweeks dan, mijn oude zaterdagbaantje blijft
)
Gelukkig is het maar 1-2 dagen per week en ga ik voor de rest nog gewoon naar schoolquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè welkom in mijn wereld.![]()
TdN heeft wel wat NF Stansfield.
Andere baan zoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb helaas nieuw werk met een dresscode(Doordeweeks dan, mijn oude zaterdagbaantje blijft
)
Ik zag trouwens nog leren jassen in de stad bij de grote winkel ketens. Heel misschien kun je wat vinden.quote:
Tnx. En online waar kan ik dan terecht voor veel NF?quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè welkom in mijn wereld.![]()
TdN heeft wel wat NF Stansfield.
Helaas zit dat er voorlopig nog niet in... Ik ben student hequote:
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Helaas zit dat er voorlopig nog niet in... Ik ben student healtijd geld nodig
Die zijn nu nog bezig met hun nieuwe site. Gaat komende maand online geloof ik. Wel de moeite waard om een keer langs te gaan en te kijken, voelen, passen. Weet je gelijk of het je staat en of je het leuk vindt. Daarnaast handig voor future reference.quote:Op zondag 30 september 2012 17:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx. En online waar kan ik dan terecht voor veel NF?
Ben alles al afgeweest, nergens geslaagd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag trouwens nog leren jassen in de stad bij de grote winkel ketens. Heel misschien kun je wat vinden.
Qua model weet ik het al hoor. Dat wordt de wierd guy. Qua wassing kan ik me vanaf internet ook wel goed orienteren dus zoek ik eigenlijk een goede webshop die genoeg wassings verkoopt.quote:Op zondag 30 september 2012 18:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn nu nog bezig met hun nieuwe site. Gaat komende maand online geloof ik. Wel de moeite waard om een keer langs te gaan en te kijken, voelen, passen. Weet je gelijk of het je staat en of je het leuk vindt. Daarnaast handig voor future reference.
Een keer passen en je weet welke maat je moet hebben. Maar blue owl heeft redelijk wat altijd.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Qua model weet ik het al hoor. Dat wordt de wierd guy. Qua wassing kan ik me vanaf internet ook wel goed orienteren dus zoek ik eigenlijk een goede webshop die genoeg wassings verkoopt.
Karmaloopquote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Qua model weet ik het al hoor. Dat wordt de wierd guy. Qua wassing kan ik me vanaf internet ook wel goed orienteren dus zoek ik eigenlijk een goede webshop die genoeg wassings verkoopt.
Kijk ff op cultizm.com naar de low tension selvage in Weird Guy.quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hahaha nice optie voor jou iddquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef M1stral het volgende:
Op SF gaan ze een 0702 contest houden. Wellicht goede reden om ze fulltime te gaan rocken.
Hem is vaak nog wel iets uit te nemen toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
Paartje Skulls 5010 van 33 * 32,5 @ 240 dollar. Net te kort gehemmed voor mij, maar mooie deal
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over...quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar het hart de zak vol van is, loopt de mond van over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |