doei paulquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
Heel de bunnikside schoon vegen
Tuurlijk
het kan wel, maar dan gaan er uitkeringstrekkers stervenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
Heel de bunnikside schoon vegen
Tuurlijk
hamas hamas joden aan het gas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat er kwaliteitsmensen zitten op de bunnikside
rot toch op paul, zitten alleen maar autistenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat er kwaliteitsmensen zitten op de bunnikside
is goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag dat jullie na de uitzending allemaal een briefje invullen hoe jullie je voelen.
In Europa zakte die altijd door het ijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisander was bij AZ toch wel goed?
Daarom voel ik me er zo thuisquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rot toch op paul, zitten alleen maar autisten
wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luciano wannabe
http://video.sport1.nl/main/clips/29093
Idd. Guidettiquote:
Slecht ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
Het verlengen van BMI tot 2016, en vele andere talenten![]()
![]()
Wtf heeft die man allemaal verpest bij Feyenoord, oa dankzij hem zijn ze maar 2e geworden![]()
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspillingquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
![]()
Wtf heeft die man allemaal verpest bij Feyenoord, oa dankzij hem zijn ze maar 2e geworden![]()
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
![]()
el abdellouwiequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspilling
Hij overdrijft nog meer dan Davy.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.
Leuk geprobeerd though. Voortaan iets meer lachsmilies, dan kom je nog toffer over.
Je hebt het over het halen van spelers, Guidetti is ook gehaald. Alleen voor één seizoenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.
Leuk geprobeerd though. Voortaan iets meer lachsmilies, dan kom je nog toffer over.
Uh,. oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij overdrijft nog meer dan Davy.
Davy is gedegradeerd tot een zwakke vijand
Voortaan zal ik wat duidelijker zijn, dan begrijp jij het ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt het over het halen van spelers, Guidetti is ook gehaald. Alleen voor één seizoen
Het rendement is dat ze nu niet meer in Europa zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt het over het halen van spelers, Guidetti is ook gehaald. Alleen voor één seizoen
Die uit India is puur als Talent gehaald. Vormer is best goed maar kan niet op zn positie spelen, Pellè is een redelijke spits en Verhoek moet er echt nog in komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspilling
Graag want al dat vage en onduidelijke gelul wordt niemand vrolijk van héquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zal ik wat duidelijker zijn, dan begrijp jij het ook.
een redelijke spits die geen goals maakt en de draai heeft van een vrachtwagen. het is geweldig allemaalquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die uit India is puur als Talent gehaald. Vormer is best goed maar kan niet op zn positie spelen, Pellè is een redelijke spits en Verhoek moet er echt nog in komen
Nee, je maakt gewoon een ontiegelijk domme opmerking, en nu probeer je dat te verbergen met het belachelijk maken van mij. Zielig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zal ik wat duidelijker zijn, dan begrijp jij het ook.
Maar nog altijd 10x beter dan Fernandez, hij kan wel een bal vasthoudenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
een redelijke spits die geen goals maakt en de draai heeft van een vrachtwagen. het is geweldig allemaal
Nee, ik zei dat hij alleen kutspelers haalt, dat is gewoon een feit. Maar blijf er vooral vertrouwen in hebben; wordt lachen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, je maakt gewoon een ontiegelijk domme opmerking, en nu probeer je dat te verbergen met het belachelijk maken van mij. Zielig.
Even serieus, je maakt jezelf zo vaak belachelijk. En dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, je maakt gewoon een ontiegelijk domme opmerking, en nu probeer je dat te verbergen met het belachelijk maken van mij. Zielig.
Fernandez heeft er volgens mij meer gemaakt in z,n carriere dan pelle... maar Fernandez kan je elk seizoen maar 20 wedstrijden gebruikenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar nog altijd 10x beter dan Fernandez, hij kan wel een bal vasthouden
Maar jij vond Guidetti, Bakkal en Janmaat bijvoorbeeld slecht? Flikker toch op manquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat hij alleen kutspelers haalt, dat is gewoon een feit. Maar blijf er vooral vertrouwen in hebben; wordt lachen.
Bakkal was niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vond Guidetti, Bakkal en Janmaat bijvoorbeeld slecht? Flikker toch op man
Wat is dat een ontzettend domme opmerking van je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat hij alleen kutspelers haalt, dat is gewoon een feit. Maar blijf er vooral vertrouwen in hebben; wordt lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Maakte in het einde van het seizoen bij de afwezigheid van Guidetti toch een aantal heel belangrijke goals, waardoor we net 2e zijn geworden.quote:
Heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vond Guidetti, Bakkal en Janmaat bijvoorbeeld slecht? Flikker toch op man
Feyenoord - AZ, en wat nog meer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh. Maakte in het einde van het seizoen bij de afwezigheid van Guidetti toch een aantal heel belangrijke goals, waardoor we net 2e zijn geworden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat een ontzettend domme opmerking van je.
Dat is een mening, josti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vormer is best goed. maar op de plek van clasie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.
Maar je denkt toch niet dat Van Geel Guidetti gescout heeft? Dat is puur een toevalstreffer geweest. Janmaat is goed. Verder haalt hij spelers als Verhoek, Immers, Pele, die 2 "talenten" op het middenveld, Vormer,...
Gewoon kut met peren.
Bakkal was samen met Karim de baas op het middenveld, hij was heel belangrijk vorig seizoen. Om over zijn belangrijke doelpunten nog maar te zwijgen.quote:
Dan kan je alles afdoen als toevalstrefferquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.
Maar je denkt toch niet dat Van Geel Guidetti gescout heeft? Dat is puur een toevalstreffer geweest. Janmaat is goed. Verder haalt hij spelers als Verhoek, Immers, Pele, die 2 "talenten" op het middenveld, Vormer,...
Gewoon kut met peren.
Nog niks van gemerkt.quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan kan je alles afdoen als toevalstreffer![]()
Bij Roda voetbalde hij prima mee ja. Is een niveautje lager. Derijck voetbalde ook prima mee bij Ado.quote:
Vormer is pure epilepsie vergeleken bij Clasie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vormer is best goed. maar op de plek van clasie.
Ja toen kon hij wel o pzijn positie spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Roda voetbalde hij prima mee ja. Is een niveautje lager. Derijck voetbalde ook prima mee bij Ado.
Domme aankoop dan, als je al iemand hebt op die positie die overduidelijk veel beter is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja toen kon hij wel o pzijn positie spelen
Oké, ik zal de volgende keer aan jou vragen wat ik mag zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even stoppen met de inhoudelijke voetbal discussies a.u.b. en weer VI anekdotes ophoesten of VI helden adoreren
En daar is weert een MISkoop van Martinnetje van Geel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Domme aankoop dan, als je al iemand hebt op die positie die overduidelijk veel beter is.
Is goed. Ouwe pik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even stoppen met de inhoudelijke voetbal discussies a.u.b. en weer VI anekdotes ophoesten of VI helden adoreren
Mee eens; op het moment dat VI inhoudelijk wordt, haak ik af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord rekende op Europees voetbal, dan wil je met dat programma 2 spelers voor dezelfde positie hebben. Het is geen Fifa namelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Domme aankoop dan, als je al iemand hebt op die positie die overduidelijk veel beter is.
maar wel football manager...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord rekende op Europees voetbal, dan wil je met dat programma 2 spelers voor dezelfde positie hebben. Het is geen Fifa namelijk.
Feyenoord had toch niet de CL/EL gehaald gezien de zwakkere plaatsing.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord rekende op Europees voetbal, dan wil je met dat programma 2 spelers voor dezelfde positie hebben. Het is geen Fifa namelijk.
Vormer is al lang voordat ze Europees voetbal zouden gaan halen gehaald toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak maar wat lult, maar heb je de wedstrijd tegen Kiev wel GEZIEN? Met iets meer geluk had Feyenoord daar gewoon gewonnen thuis.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord had toch niet de CL/EL gehaald gezien de zwakkere plaatsing.
Fixed, analfabeetquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vormer is al lang voordat ze Europees voetbal zouden gaan halen gehaald toch?Maar ik vind het prima, jij vindt het wel een held; ik niet. Prima toch?
Geluk wil ik het niet noemen. Feyenoord miste gewoon kwaliteit om het af te ronden. Met een Schaken en een Zeekoe win je het niet van Kiev.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak maar wat lult, maar heb je de wedstrijd tegen Kiev wel GEZIEN? Met iets meer geluk had Feyenoord daar gewoon gewonnen thuis.
wat dacht je van kwaliteit om de kansen af te werken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet dat je vaak maar wat lult, maar heb je de wedstrijd tegen Kiev wel GEZIEN? Met iets meer geluk had Feyenoord daar gewoon gewonnen thuis.
De verwachting was zo in Maar/april toen ie gecontracteerd werd (kan iets eerder zijn) al wel dat ze Europa in zouden gaan ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vormer is al lang voordat ze Europees voetbal zouden gaan halen gehaald toch?Maar ik vind het prima, jij vind het wel een held; ik niet. Prima toch?
Neehoor, sommige dingen waren echt pure pech, zoals die bal van Schaken op de paal, of die volley van Immers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geluk wil ik het niet noemen. Feyenoord miste gewoon kwaliteit om het af te ronden. Met een Schaken en een Zeekoe win je het niet van Kiev.
Gaat me niet puur om z'n periode bij Feyenoord. Ik had bij Ajax juist een enorme hekel aan hem omdat hij telkens kutspelers haalde. Nu lijkt hij dezelfde kant op te gaan bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De verwachting was zo in Maar/april toen ie gecontracteerd werd (kan iets eerder zijn) al wel dat ze Europa in zouden gaan ja.
En nee, jij kraakt hem af omdat ie slechte spelers zou halen. Nu heeft hij gewoon een aantal toppers gehaald en moet het van een aantal spelers nog blijven. Beetje snel kritiek leveren.
Schaken en Immers zijn dan ook B-Spelers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, sommige dingen waren echt pure pech, zoals die bal van Schaken op de paal, of die volley van Immers.
Oh ok, dacht dat je het puur over hem bij Feyenoord hebt. Bij Roda deed hij het volgens mij wel redelijk, bij Ajax zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat me niet puur om z'n periode bij Feyenoord. Ik had bij Ajax juist een enorme hekel aan hem omdat hij telkens kutspelers haalde. Nu lijkt hij dezelfde kant op te gaan bij Feyenoord.
Maar ik hoop dat ik het mis heb.
Klopt, Ajax heeft die melodie uitgevondenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Mandéra het volgende:
'Ohooho Ohooho , wij zijn IJsselmeervogels'
Beetje gejat van Ajax, maakt verder niet uit.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met je spakenburg sjaal tussen het publiek van de tegenstander
[ afbeelding ]
Want Ajax is alles en Ajax is de beste.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, Ajax heeft die melodie uitgevonden
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Want Ajax is alles en Ajax is de beste.
Hij haalde spelers als Atouba, die 63-jarige verdediger wiens naam ik kwijt ben, Lindenbergh, enzovoort. Heeft op Huntelaar en Suarez alleen maar miskopen gedaan bij Ajax. vandaar dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat je het puur over hem bij Feyenoord hebt. Bij Roda deed hij het volgens mij wel redelijk, bij Ajax zou ik niet weten
goed gezienquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Want Ajax is alles en Ajax is de beste.
Nouja, als je dan Suarez en Huntelaar als gelukstreffers hebt houd je netto wel heel veel overquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij haalde spelers als Atouba, die 63-jarige verdediger wiens naam ik kwijt ben, Lindenbergh, enzovoort. Heeft op Huntelaar en Suarez alleen maar miskopen gedaan bij Ajax. vandaar dus.
Marc Nettoquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, als je dan Suarez en Huntelaar als gelukstreffers hebt houd je netto wel heel veel over
Hij heeft wel Babel verkocht voor 18 miljoen. Ik heb het idee dat van Geel beter is in verkopen dan aankopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij haalde spelers als Atouba, die 63-jarige verdediger wiens naam ik kwijt ben, Lindenbergh, enzovoort. Heeft op Huntelaar en Suarez alleen maar miskopen gedaan bij Ajax. vandaar dus.
Tuurlijk, maar hij heeft bijvoorbeeld ook die spanjaarden Roger en Luque gehaald. Die hebben ons enorm veel gekost.Luque verdiende 3 mil. per jaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, als je dan Suarez en Huntelaar als gelukstreffers hebt houd je netto wel heel veel over
Verdiende die serieus DRIE miljoen per kaar? Hahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft bijvoorbeeld ook die spanjaarden Roger en Luque gehaald. Die hebben ons enorm veel gekost.Luque verdiende 3 mil. per jaar![]()
Spelers verkopen kan hij wel thoughbabel 17 mil.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Verdiende die serieus DRIE miljoen per kaar? Hahaha
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Verdiende die serieus DRIE miljoen per kaar? Hahaha
Roger was een goede speler hoor, alleen veel blessuresquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij heeft bijvoorbeeld ook die spanjaarden Roger en Luque gehaald. Die hebben ons enorm veel gekost.Luque verdiende 3 mil. per jaar![]()
Spelers verkopen kan hij wel thoughbabel 17 mil.
Manucharyan ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Roger was een goede speler hoor, alleen veel blessures
We willen Jan "Bamischijf" Boskamp.quote:
Nog een uurtje op het mp4-tje wachten, ouwe reus...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil mijn VI helden zien en dat zijn allemaal stuk voor stuk helden, Boss, de Witte, Schelvecchio, Hansie, Gijpie JD , de Föhn, en wie ook maar op één van die mensen haat is niet goed bij z'n eikel.
De vorige keer was ik niet zo happy over de mp4, die liep telkens naar drie uur downloaden vast met een onbekende netwerkfout.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een uurtje op het mp4-tje wachten, ouwe reus...
Gelieve voortaan deze te posten:quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wachten op de mp4 en dan kijken naar een
[ afbeelding ]
Humberto Tan??quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelieve voortaan deze te posten:
[ afbeelding ]
Nico Dijkshoornquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Humberto Tan??
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als een volwassen man mij aanspreekt alsof ik een kleuter ben. Hij maakt alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eindelijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook altijd zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd, dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je de kijkers moet toespreken alsof je net een grote bah hebt gedaan. Als ik naar Humberto luister is het alsof ik gebukt voor hem sta, en hem moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek, hij kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar EredivisieLive keek zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur, nooit is hij oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar het volgende itempje.
Die man schijnt een prettige uitstraling te hebben, dat geloof ik wel, maar die mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen en als je dan een net pak draagt en er glad geschoren uitziet dan ben je een goeie presentator, maar ik dacht dat anchorman een vak was.
Hansie wil bij deze mentul kootsj zijn jasje wel uitdoen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Met zijn mental coach
Een vrouw
Hans wil de lampenkappen van het plafond neuken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Met zijn mental coach
Een vrouw
"Waar niet?" was de beste grap van deze showquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Heerlijk showtje, ik heb genoten! Aad is een prima gast, neemt zichzelf net iets te serieus maar wordt dan ook op zijn plek gezet. Lachen man.
spoileralertquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Waar niet?" was de beste grap van deze show
Ja, en het doet pijn ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iemand op zijn pik getrapt is.
Idd, met z'n stomme petje/muts.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Die 'gangster' linksachter Johan de hele uitzending![]()
Nogmaals, altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Aad de Mos dus als gast? Terugkijken waard?
geef die eerst ff dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig wel de mp4 van Dog The Bounty Hunter, ze hebben hun prioriteiten wel op een rijtje.
Binnen nu en 10 minuten zijn er politiecontroles in Hilversum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef Grifte het volgende:
Project x rtl, vi hooligans ten strijde
Mwah. Redelijk showtje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nogmaals, altijd.
Maar ook voor de succesupporters/gloryhunters; het was een topshow
Je moet uitkijken voor die ZuidGrens, voor je het weet staat hij met kapuchon bij je op de stoep.quote:
Ik zit al meer dan 40 jaar in het vak. Wie ben jij om mij tegen te spreken? Je ziet er namelijk niet uit alsof je verdedigende middenvelder gespeeld hebt.quote:
Aaah donderstraal toch op johquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan 40 jaar in het vak. Wie ben jij om mij tegen te spreken? Je ziet er namelijk niet uit alsof je verdedigende middenvelder gespeeld hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Bartttt het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)cac-96192295d9b7.mp4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Bartttt het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)cac-96192295d9b7.mp4
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:08 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes Gisterenavond:Volgens mij waren er veel meer hoogtepuntjes ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan doe jij het toch lekker Wilfred.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er veel meer hoogtepuntjes ?
Ik hebt het zo druk met die kleine joh!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, dan doe jij het toch lekker Wilfred.
noem ze maar ... .... .quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er veel meer hoogtepuntjes ?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand trouwens het filmpje van 'Die Witte' dat hij respect toont naar de voorzitten van zijn club? Ik kan die echt nergens vinden terwijl die gewoon geniaal is!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:43 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand trouwens het filmpje van 'Die Witte' dat hij respect toont naar de voorzitten van zijn club? Ik kan die echt nergens vinden terwijl die gewoon geniaal is!
Dit ook goed?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:31 schreef satecl het volgende:
Iemand een link daar dat filmpje dat Derksen die 'Jay-Z' beweging nadoet van van Persie?
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 30 september 2012 04:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Hahahaha, vanmiddag even die Gouden Koppel filmpjes terug zit'en kijken, briljant!
Kan me die post niet meer herrineren, maar toen ik vannochtend wakker werd dacht ik wel: 'wie zijn er in godsnaam allemaal op visite geweest?' toen ik naar de tafel keek. HAHAHAHA! Is toch prima ouwe reus, niets mis mee.quote:Op zondag 30 september 2012 04:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Wat zit jij nou te lachen? Wat zit jij nou achterlijk te lachen?quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan me die post niet meer herrineren, maar toen ik vannochtend wakker werd dacht ik wel: 'wie zijn er in godsnaam allemaal op visite geweest?' toen ik naar de tafel keek. HAHAHAHA! Is toch prima ouwe reus, niets mis mee.
Heb je weer een onderzoekje ingesteld?quote:Op zondag 30 september 2012 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen? Wat zit jij nou achterlijk te lachen?
Heerenveen heeft een probleem!quote:Op zondag 30 september 2012 20:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb je weer een onderzoekje ingesteld?
So! Laat die maar stoppen! Doe uit dat licht, weg die club! Wat Johan? Komt geen hond meer kijken!quote:Op zondag 30 september 2012 20:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een probleem!
Regelt Geneetje wel.quote:Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat Gijpie het hebben over UTD-TOT
En natuurlijk de Salto van de week.quote:Op zondag 30 september 2012 20:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En ongetwijfeld komt Luciano ook weer aan bod.
Kleine kans dat je antwoord krijgt want niemand kijkt naar Twente.quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
Chadli een 8? Ik hoorde juist dat Twente zwaar kansloos gespeeld had.
Ik kwam er pas aan het einde van de eerste helft achter dat hij uberhaupt speelde.quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
Chadli een 8? Ik hoorde juist dat Twente zwaar kansloos gespeeld had.
Beperkte voetballer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Altidore he, alleen maar intikkertjes.
"Kan niet voetballen die gozer. Leuk voor de subtop, en dan wil hij wel eens tegen een bal aanlopen, maar het is en blijft natuurlijk een hele beperkte voetballer"quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Altidore he, alleen maar intikkertjes.
Klopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Kan niet voetballen die gozer. Leuk voor de subtop, en dan wil hij wel eens tegen een bal aanlopen, maar het is en blijft natuurlijk een hele beperkte voetballer"
Misschien krijgen we die quote vanavond wel in zwart-wit terug te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Kan niet voetballen die gozer. Leuk voor de subtop, en dan wil hij wel eens tegen een bal aanlopen, maar het is en blijft natuurlijk een hele beperkte voetballer"
Waarom zou je gifjes erin houden van mensen die voor het laatst 2-3 jaar geleden werden genoemd in VIquote:
Omdat het een onderdeel was van VI. Door naar je historie te kijken voorkom je fouten in de toekomst. Of wil jij Tijl Beckand weer terugzien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je gifjes erin houden van mensen die voor het laatst 2-3 jaar geleden werden genoemd in VI
Om dezelfde reden waarom jij Johan Cruijff aanbidt als voetballer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je gifjes erin houden van mensen die voor het laatst 2-3 jaar geleden werden genoemd in VI
Ik hoef die kut turk van een vragensteller niet te zien in de OP gvd,quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het een onderdeel was van VI. Door naar je historie te kijken voorkom je fouten in de toekomst. Of wil jij Tijl Beckand weer terugzien?
Dan kijk je niet, opgelost.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoef die kut turk van een vragensteller niet te zien in de OP gvd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |