doei paulquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
Heel de bunnikside schoon vegen
Tuurlijk
het kan wel, maar dan gaan er uitkeringstrekkers stervenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
Heel de bunnikside schoon vegen
Tuurlijk
hamas hamas joden aan het gas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat er kwaliteitsmensen zitten op de bunnikside
rot toch op paul, zitten alleen maar autistenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat er kwaliteitsmensen zitten op de bunnikside
is goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag dat jullie na de uitzending allemaal een briefje invullen hoe jullie je voelen.
In Europa zakte die altijd door het ijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisander was bij AZ toch wel goed?
Daarom voel ik me er zo thuisquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rot toch op paul, zitten alleen maar autisten
wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luciano wannabe
http://video.sport1.nl/main/clips/29093
Idd. Guidettiquote:
Slecht ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
Het verlengen van BMI tot 2016, en vele andere talenten![]()
![]()
Wtf heeft die man allemaal verpest bij Feyenoord, oa dankzij hem zijn ze maar 2e geworden![]()
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspillingquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
![]()
Wtf heeft die man allemaal verpest bij Feyenoord, oa dankzij hem zijn ze maar 2e geworden![]()
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
![]()
el abdellouwiequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |