doei paulquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
Heel de bunnikside schoon vegen
Tuurlijk
het kan wel, maar dan gaan er uitkeringstrekkers stervenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
Heel de bunnikside schoon vegen
Tuurlijk
hamas hamas joden aan het gas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat er kwaliteitsmensen zitten op de bunnikside
rot toch op paul, zitten alleen maar autistenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat er kwaliteitsmensen zitten op de bunnikside
is goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag dat jullie na de uitzending allemaal een briefje invullen hoe jullie je voelen.
In Europa zakte die altijd door het ijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moisander was bij AZ toch wel goed?
Daarom voel ik me er zo thuisquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rot toch op paul, zitten alleen maar autisten
wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Luciano wannabe
http://video.sport1.nl/main/clips/29093
Idd. Guidettiquote:
Slecht ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
Het verlengen van BMI tot 2016, en vele andere talenten![]()
![]()
Wtf heeft die man allemaal verpest bij Feyenoord, oa dankzij hem zijn ze maar 2e geworden![]()
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspillingquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
![]()
Wtf heeft die man allemaal verpest bij Feyenoord, oa dankzij hem zijn ze maar 2e geworden![]()
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd. Guidetti![]()
Bakkal![]()
![]()
Janmaat![]()
![]()
el abdellouwiequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspilling
Hij overdrijft nog meer dan Davy.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.
Leuk geprobeerd though. Voortaan iets meer lachsmilies, dan kom je nog toffer over.
Je hebt het over het halen van spelers, Guidetti is ook gehaald. Alleen voor één seizoenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over aankopen, niet over huurspelers of het verlengen van het contract van spelers die er al zitten.
Leuk geprobeerd though. Voortaan iets meer lachsmilies, dan kom je nog toffer over.
Uh,. oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij overdrijft nog meer dan Davy.
Davy is gedegradeerd tot een zwakke vijand
Voortaan zal ik wat duidelijker zijn, dan begrijp jij het ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt het over het halen van spelers, Guidetti is ook gehaald. Alleen voor één seizoen
Het rendement is dat ze nu niet meer in Europa zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je hebt het over het halen van spelers, Guidetti is ook gehaald. Alleen voor één seizoen
Die uit India is puur als Talent gehaald. Vormer is best goed maar kan niet op zn positie spelen, Pellè is een redelijke spits en Verhoek moet er echt nog in komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Verhoek, Pelle, vormer, Mathijsen, iemand uit India, iemand van Shitty etc geldverspilling
Graag want al dat vage en onduidelijke gelul wordt niemand vrolijk van héquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zal ik wat duidelijker zijn, dan begrijp jij het ook.
een redelijke spits die geen goals maakt en de draai heeft van een vrachtwagen. het is geweldig allemaalquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die uit India is puur als Talent gehaald. Vormer is best goed maar kan niet op zn positie spelen, Pellè is een redelijke spits en Verhoek moet er echt nog in komen
Nee, je maakt gewoon een ontiegelijk domme opmerking, en nu probeer je dat te verbergen met het belachelijk maken van mij. Zielig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan zal ik wat duidelijker zijn, dan begrijp jij het ook.
Maar nog altijd 10x beter dan Fernandez, hij kan wel een bal vasthoudenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
een redelijke spits die geen goals maakt en de draai heeft van een vrachtwagen. het is geweldig allemaal
Nee, ik zei dat hij alleen kutspelers haalt, dat is gewoon een feit. Maar blijf er vooral vertrouwen in hebben; wordt lachen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, je maakt gewoon een ontiegelijk domme opmerking, en nu probeer je dat te verbergen met het belachelijk maken van mij. Zielig.
Even serieus, je maakt jezelf zo vaak belachelijk. En dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, je maakt gewoon een ontiegelijk domme opmerking, en nu probeer je dat te verbergen met het belachelijk maken van mij. Zielig.
Fernandez heeft er volgens mij meer gemaakt in z,n carriere dan pelle... maar Fernandez kan je elk seizoen maar 20 wedstrijden gebruikenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar nog altijd 10x beter dan Fernandez, hij kan wel een bal vasthouden
Maar jij vond Guidetti, Bakkal en Janmaat bijvoorbeeld slecht? Flikker toch op manquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat hij alleen kutspelers haalt, dat is gewoon een feit. Maar blijf er vooral vertrouwen in hebben; wordt lachen.
Bakkal was niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vond Guidetti, Bakkal en Janmaat bijvoorbeeld slecht? Flikker toch op man
Wat is dat een ontzettend domme opmerking van je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat hij alleen kutspelers haalt, dat is gewoon een feit. Maar blijf er vooral vertrouwen in hebben; wordt lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Maakte in het einde van het seizoen bij de afwezigheid van Guidetti toch een aantal heel belangrijke goals, waardoor we net 2e zijn geworden.quote:
Heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vond Guidetti, Bakkal en Janmaat bijvoorbeeld slecht? Flikker toch op man
Feyenoord - AZ, en wat nog meer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh. Maakte in het einde van het seizoen bij de afwezigheid van Guidetti toch een aantal heel belangrijke goals, waardoor we net 2e zijn geworden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat een ontzettend domme opmerking van je.
Dat is een mening, josti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vormer is best goed. maar op de plek van clasie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.
Maar je denkt toch niet dat Van Geel Guidetti gescout heeft? Dat is puur een toevalstreffer geweest. Janmaat is goed. Verder haalt hij spelers als Verhoek, Immers, Pele, die 2 "talenten" op het middenveld, Vormer,...
Gewoon kut met peren.
Bakkal was samen met Karim de baas op het middenveld, hij was heel belangrijk vorig seizoen. Om over zijn belangrijke doelpunten nog maar te zwijgen.quote:
Dan kan je alles afdoen als toevalstrefferquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.
Maar je denkt toch niet dat Van Geel Guidetti gescout heeft? Dat is puur een toevalstreffer geweest. Janmaat is goed. Verder haalt hij spelers als Verhoek, Immers, Pele, die 2 "talenten" op het middenveld, Vormer,...
Gewoon kut met peren.
Nog niks van gemerkt.quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan kan je alles afdoen als toevalstreffer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |