Elke dag bij ontbijt! 's Middags of s' avonds die pickwick herfstthee.quote:
Nee, dat is een PvdA tikquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Chinless het volgende:
Thee is voor mannen liefhebbers! TS is gay!
Nee TS heeft geen waterkoker en zoekt emotionele steunquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Chinless het volgende:
Thee is voor mannen liefhebbers! TS is gay!
Echt de meest smerige groene thee die ik op hebquote:
Dit topic gaat over thee! Open je eigen topic maar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef TechnoXXL het volgende:
Het is herfst dus er kan weer een hoop thee gemaakt worden
[ afbeelding ]
Dit is trouwens rooibos voor diegene die denken dat het early gray is of iets dergelijks.
Rooibos is ook theequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit topic gaat over thee! Open je eigen topic maar.
Nee joh, rooibos is geen thee. Komt geen thee aan te pas.quote:
Muntthee is dan ook geen thee. Thee= warm water met een getrokken extract van iets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee joh, rooibos is geen thee. Komt geen thee aan te pas.
Caramelised Pear is mijn favoriet. Hoog bovenaan!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef Paul het volgende:
Ik vind groene thee variatie wel lekker
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
De muntthee die je hier in hippe cafe's krijgt is inderdaad geen muntthee. Muntthee in Marokko bijvoorbeeld wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Muntthee is dan ook geen thee. Thee= warm water met een getrokken extract van iets.
Oké eensquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
De muntthee die je hier in hippe cafe's krijgt is inderdaad geen muntthee. Muntthee in Marokko bijvoorbeeld wel.
Maar goed, mij maakt het verder ook niet veel uit allemaal. Maar in Nederland is thee van oudsher ook echt thee. "Extract" van theeblaadjes. In de rest van de wereld maken ze thee van van alles, gemberthee, citroenthee, maakt niet uit, je kunt overal warm water bij gooien.
Beetje thee en koffie winkel heeft orange Pekoe, losbladig, maar dan niet van Pickwick.quote:Op zondag 30 september 2012 03:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje Pecco losse thee is mijn #1 lievelingsthee, de lekkerste thee ooit.. en die wordt sinds kort niet meer gemaakt.![]()
Het was al geen populaire variant dus het zat er wel aan te komen, maar toch erg jammer..
Dutch Blend is ook oranje pecco maar dan met sinaasappelaromadus geen alternatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |