SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Misschien kom ik om 10 uur ofzo wel evenquote:
Pak dan Cola light jongen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
O, ik kom er nu wel aan, even wat cola inschenken.
Spelen die CPU mannetjes nog steeds zo bagger?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
clubs... alle spelers super veel moeite met bal controle.... terugspeel bal met een volley op de keep vanaf de middellijn kan de keeper ineens uit de lucht hooghouden
niet baggerder dan andere spelers. ze zouden ook beter moeten worden.. we zitten nu in divisie 7quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Spelen die CPU mannetjes nog steeds zo bagger?
Lekker al die gifstoffen.quote:
Pepsi light?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker al die gifstoffen.
Nee, Pepsi
Ik heb hetzelfde staan naast mn pcquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker al die gifstoffen.
Nee, Pepsi
Die van mij geeft gewoon aan dat die offline isquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan nog steeds niet op de webapp. Maximaal aantal bezoekers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
Hierbij presenteer ik het FutFok! Museum!
Alle belangrijke evenementen van deze topicreeks samengevat in enkele screenshots.
Met onder andere getamper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
Hierbij presenteer ik het FutFok! Museum!
Alle belangrijke evenementen van deze topicreeks samengevat in enkele screenshots.
Met onder andere getamper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Cristiano Ronaldo!quote:
Sana?quote:
Nee want ik kan niet op aPpquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allen, is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag ???
1.9m op xboxquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Maver24 het volgende:
ik zie wel ineens 1,2m auctions, wtf !!!,
en nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef TheFastOne het volgende:
Allemaal even oplettenHeb er per ongeluk een Zanetti voor 150c open bid opgezet. 3421 open bid van FC Dromedaris.
Nu is t weer 1,1 bij mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zit op de xbox hoor, ik zie echt 1,2m staan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
Wie heeft er een leuke Eredivise/NL+BE/Pro League hybrid voor me?
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef stoereboii het volgende:
GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit. Zilver.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
Ja, Demba Ba voor 900 coinsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Maver24 het volgende:
heb mensen nog leuke deals gemaakt ??
Ikquote:
ik heb wel proof maarja geen fpquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Anonymous61 het volgende:
kut ea k heb fifa points gekocht maar krijg steeds error heb wel betaald wat moet ik doen?
ikquote:
Alles gaat nog zakken maar vind het wel bizar dat spelers als Nasri voor minder dan 30k op te pikken zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
Maar vanavond is het zeker wel de avond om je spelers te kopen die je wilt hebben ?
Serieus, nog meer zakken ?, dat meen je niet,quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alles gaat nog zakken maar vind het wel bizar dat spelers als Nasri voor minder dan 30k op te pikken zijn.
Vorig jaar duurde het wat langer voordat alles inzakte.
..behalve de absolute toppersquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, nog meer zakken ?, dat meen je niet,
Die Rooney kost nu al 5k goedkoper dan de 150k die ik vanochtend betaalde, getver
ik heb wel proof maarja geen fpquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Anonymous61 het volgende:
ea k heb fifa points gekocht maar krijg steeds error heb wel betaald wat moet ik doen?
pics danquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb nu trouwens een prachtig team
hoeveel is tie nog ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Prijs van Castaignos daalt als een malle.
Elk jaar vlak na de releasequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een zaadspel man.
De gameplay is oké, maar al die errors bij FUT zijn zoooooo frustrerend.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
Ja, valt me ook op. Had ik ook niet echt verwacht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Maver24 het volgende:
Tot wanneer zullen de prijzen blijven zakken,dit is wel echt heel drastisch zeg maar
Komt wel goed, als alles een keer fatsoenlijk gaat werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:33 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik heb Fifa Points gekocht weer en kreeg een foutmelding en daarna keerde het automatisch terug en nu ik terugkeek heb k 0 fifa points?? Help? Ik heb bewijs en heb een mail ontvangen van playstation store dat ik het heb gekocht..
help?
ow thx ik wou mezelf echt hard slaan en fifa 13 uit het raam gooien...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Komt wel goed, als alles een keer fatsoenlijk gaat werken.
Alsnog doen. Vergeet niet eerst uit te loggen. Kthxbye.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ow thx ik wou mezelf echt hard slaan en fifa 13 uit het raam gooien...
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
Is regen er online uitgehaald trouwens?
Hoeveel K pakje is datquote:
Ach, wat boeit pace als je van elke positie op het veld kunt scoren?quote:
Geef je ze weg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef VaderTosti het volgende:
Iemand toevallig nog wat 4-3-2-1 kaarten nodig?
Thanks, daar ga ik maar eens voor sparenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt als een trein
Molins RM kan ook.
Ik helaas nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog zonnige wedstrijden gehad.
Idd. Net een Alaba opgepikt voor 1,5k en een M'bia voor veel te weinigquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
VI
Ik pik weer bargains op alsof het niks is, en mensen letten ook weer niet goed op
Kan niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Hoogstaande het volgende:
"You have just been outbid by another user"
en toen expired
Ik was zeker net te laat
Dat had iemand hier ook alquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Iemand die me wil sponsoren met wat fifa punten, anders kom ik nooit positief uit![]()
Heb - 842.150.451 FIFA-punten op dit moment
gewoon bij het uur of wat ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Net een Alaba opgepikt voor 1,5k en een M'bia voor veel te weinig![]()
Edit: Alaba alweer verkocht voor 8k BIN
thx dit was ook mijn beste zeldzame speler.. alleen wel rot dat ik een error heb ontvangen terwijl ik heb betaald voor fifa points..quote:
150 fifa pointsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel K pakje is dat?
Bosingwa 2k
Vucinic 6k En dan nog die Villa ook wel iets
Doe de hele avond al niks anders, verbinding loopt niet echt geweldig en veel serverfoutenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat had iemand hier ook alEven uitloggen.
sorry man ik wou ze nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 6 losses erbij.Wat is dit dan.
#JBGSquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 6 losses erbij.Wat is dit dan.
Ik heb vandaag mijn eerste 4 wedstrijden gespeeld, de eerste 2 vol overtuiging gewonnen (wat is Lukoki een baasquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef DannyDeko het volgende:
Godver volgens mij blijft dat spel nou alweer hangen...![]()
(overigens is deze Fifa echt voor mij gemaakt, eindelijk zien de spelers ook wat ik zie)
nice nice !!, ik wil een goedkope balotelli hebben maar was net gewoon te laatquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Benzema en Eto'o weg en heb nu 92K totaal
Beter wacht je gewoon, Mario gaat zekers omlaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice nice !!, ik wil een goedkope balotelli hebben maar was net gewoon te laat
hoe sheep is cheap ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Sneijdertje is trouwens fucking cheap
Serieus?quote:
yep, we misten jequote:
Heb het hier ook als ik een speler op de trade zetquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Flashbag het volgende:
Jezus kut Auction searchTgooit me er steeds uit en laat me niks invullen of ze mauwen weer....
Hoeveel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
wtf ik heb ineens allemaal FIFA points op mijn account terwijl ik niks had gekocht
niet liegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
wtf ik heb ineens allemaal FIFA points op mijn account terwijl ik niks had gekocht
Zelfs als ik iemand van unassigned naar tradepile wil verzettenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het hier ook als ik een speler op de trade zet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Anonymous61 het volgende:
iemand toenet fifa points gekocht en error gekregen daarna auto naar menu en heb je het ontvangen? ik niet
daar heb je zondagavond voorquote:
Ik wil je best meer geven maar dan moet je me je Email, ww en geheime ww gevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Snel pakjes binnenhengelen dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik kocht net Sturridge voor 5k BIN, bij het kopen hing hij vast, vervolgens start ik FUT weer en staat hij in unassigned maar geen coins afgeschreven. Snap niks meer van die puinhoopquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef n0ir het volgende:
Nu heb ik zelfs dit weer xd
[ afbeelding ]
quote:
Ben dan weg en morgenavond de stad in. Dus moest vandaag. Gaan jullie niet meer spelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar heb je zondagavond voor
Nice man. Wie heb je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef n0ir het volgende:
Nu heb ik zelfs dit weer xd
[ afbeelding ]
Ga jij ook naar C&T?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ben dan weg en morgenavond de stad in. Dus moest vandaag. Gaan jullie niet meer spelen?
ahquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ben dan weg en morgenavond de stad in. Dus moest vandaag. Gaan jullie niet meer spelen?
Sneijdertje is onzijdig?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
Even wat pakjes halen. Kreeg net een daily gift van 842.150.451 FIFA Points.
Ik weet nog nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar C&T?
Ik ga morgen waarschijnlijk ook.
Wat ik vooral bizar vind is dat mijn kaarten zo snel verkopen. Soms staan ze er letterlijk 20 seconden op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens wel echt meer coins dan ik zou moeten hebben..Ik heb iets van 20 bronze spelers voor 150c verkocht in de tijd dat ik van Utrecht naar Oss ging en het verschil was 10k ofzo..Ik was er voor mijn gevoel ook wat kwijt na al die issues met de tradepile dus klopt wel, maar het is zo bizar
Deze man heeft Duits gehadquote:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-teamquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:21 schreef DannyDeko het volgende:
Welke site gebruiken jullie nu voor prijzen te checken? udb of futwiz ?
Zo'n jongen vroeg aan mij, ga morgen avond mee C&T en er voor of er na even bij mij fifa doen met wat andere, dat kan ik natuurlijk niet af slaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Zie ik dan wel.
Mijn 150c bin zijn nu ook allemaal in no time weg..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat ik vooral bizar vind is dat mijn kaarten zo snel verkopen. Soms staan ze er letterlijk 20 seconden op.
Die man heeft gewoon opgelet op school. Iets wat 90% hier niet gedaan heeft/niet doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man heeft Duits gehad
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Even 'bronze packen' zo dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn 150c bin zijn nu ook allemaal in no time weg..
Val ik onder de 10%quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon opgelet op school. Iets wat 90% hier niet gedaan heeft/niet doet.
UDB als richtlijn, maar ik zoek eigenlijk iedere fatsoenlijke speler wel gewoon op. Laagste BIN (mits geen outlier) is de beste indicatie. Evt. nog iets bij optellen als het een goede formatie is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:21 schreef DannyDeko het volgende:
Welke site gebruiken jullie nu voor prijzen te checken? udb of futwiz ?
Damnquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Staan er net 2 minuten op..
[ afbeelding ]
? Spielmacher is Spelmakerquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon opgelet op school. Iets wat 90% hier niet gedaan heeft/niet doet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Staan er net 2 minuten op..
[ afbeelding ]
McNulty![]()
Ik zag dat de 150c spelers vanaf minuut 43 al verkopen, dus dan moet ik maar even weer wat packs openen. Dan wel op mijn 2e account want op mijn 1e account zit de helft van mijn TP vol met spelers die ik goedkoop heb opgepiktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DamnDan gaat het hard met die bronzepacks.
Ging om "das"quote:
Dat gevoel dat je een hele goede deal hebt gemistquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Maver24 het volgende:
FUUUUUU mis ik Kelvin voor 10k, neee
![]()
Is dit ps3 of xbox? Want op de ps3 verkopen ze nog niet. Minuut 50.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Welke personen koopt al die 150![]()
Xbox, pleur alles erop.. Trainers en +1 shot ofzo verkoopt iig niet. Maar de rest welquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is dit ps3 of xbox? Want op de ps3 verkopen ze nog niet. Minuut 50.
En verkoop jij ook echt alle badges en tenues ?
Op de ps3 loopt het niet zo soepeltjes...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xbox, pleur alles erop.. Trainers en +1 shot ofzo verkoopt iig niet. Maar de rest wel
Xbox heeft ook een totaal andere markt dan de PS3. Dat is in het verleden geblekenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Op de ps3 loopt het niet zo soepeltjes...
ja ik heb geen fifa points heb betaald kreeg error pfffquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Op de ps3 loopt het niet zo soepeltjes...
Niet alleen de webappquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef dion_v_k het volgende:
Wat zal EA veel klachten krijgen, die webapp is echt om te
Mijn hele tp ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Welke personen koopt al die 150![]()
ja ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Confetti het volgende:
Geniet er iemand hier überhaupt van het spelen van FUT?![]()
Ik ben het nu al zat. Het gaat super snel, idiote afstandsschoten, lob passing, een-tweetjes die nooit zouden moeten kunnen..
Ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Confetti het volgende:
Ik ben het nu al zat. Het gaat super snel, idiote afstandsschoten, lob passing, een-tweetjes die nooit zouden moeten kunnen..
Ik krijg nog steeds een FIFA 12 gevoel van, maar wie weet kan dat veranderen als ik CR7 hebquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Confetti het volgende:
Nee, dat is die met 60 rating (ja, hij is 14 in rating omhoog gegaan)quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet die dude die Rijst vorig jaar rapete?
Muziek is al zwaar kut en dat zegt genoeg over het spelquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Echt een kutspel man, verdomme.
Ik vind het gewoon echt niet leuk om te spelen.
Alleen voor de muziek zou ik 'm al terug willen brengen ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muziek is al zwaar kut en dat zegt genoeg over het spel
Muziek boeit me vrij weinig, heb nu al mijn eigen muziek erin gezet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muziek is al zwaar kut en dat zegt genoeg over het spel
GJE was eerderquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
DutchSL ik wou je net accepten zit je al in een andere
waarom doe je dat niet dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen voor de muziek zou ik 'm al terug willen brengen ja.
Hoe doe je dat aan? Ik kon nergens vinden hoe ik mijn eigen muziek er in kan laden...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Muziek boeit me vrij weinig, heb nu al mijn eigen muziek erin gezet.
Maar het is gewoon niet leuk om te spelen ofzo. Ik geniet er echt niet van.
Gewoon muziek starten met je xboxquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat aan? Ik kon nergens vinden hoe ik mijn eigen muziek er in kan laden...
Je deed een fake dragback en ballroll manquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GJE was eerder
Viel me niet mee, mijn pro kan helemaal niks, niet eens een roulette en ik had nog wel zo'n ding gekocht in de catalogus voor meer skill. En ik ben gewoon barslecht in deze Fifa niet normaal.
Ah, daar gaat het dus mis. Ik heb geen xboxquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon muziek starten met je xbox
rip mijn 10 euro door error in fut no fpointsquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Echt een kutspel man, verdomme.
Ik vind het gewoon echt niet leuk om te spelen.
ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen deedquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik begin weg te kijken wanneer ik op het punt sta om naar de volgende pagina te gaan![]()
![]()
Komen ze sneller terug door het 40 keer te melden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
rip mijn 10 euro door error in fut no fpoints
Met PS3 weet ik het niet, je kan blijkbaar niet vanuit je dashboard/home afspelen. In het spel laden zelf is er niet meer denk ik. Dan maar met je laptop/Ipod naast jequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het dus mis. Ik heb geen xbox
Waddapquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen deed
Het vage is dat je wel playlists kunt kiezen, echter staat daar alleen de fifa playlist.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met PS3 weet ik het niet, je kan blijkbaar niet vanuit je dashboard/home afspelen. In het spel laden zelf is er niet meer denk ik. Dan maar met je laptop/Ipod naast je
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga Konami bellen dat ik ze ga helpen met PES beter maken. Rijst, kan jij vertalen?
Playlist van te voren makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Het vage is dat je wel playlists kunt kiezen, echter staat daar alleen de fifa playlist.
Vaag, heb je wel een playlist op je PS3? of gewoon los muziek?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Het vage is dat je wel playlists kunt kiezen, echter staat daar alleen de fifa playlist.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Ff gordel aandoen
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Ff gordel aandoen
[ afbeelding ]
Laat dat spel verongelukken alsjeblieft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Ff gordel aandoen
[ afbeelding ]
niet heel erg, maar hier is wel leven.quote:
Beter flikker je hem uit je raamquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Ff gordel aandoen
[ afbeelding ]
Ik lach, maar eigenlijk moet ik huilen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter flikker je hem uit je raam
je broertje vertelt vast hele verhalen tijdens het avondmaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet heel erg, maar hier is wel leven.
en ik snap het nu al wat meer, omdat broertje die het nolife doet
dat valt nog wel mee, maar als ik 1 klein vraagje tel over een handelsmanier, dan volgt er een betoog van een half uurtje of zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
je broertje vertelt vast hele verhalen tijdens het avondmaal.
Volgende TT: "Waar we vervroegd met pensioen gaan"quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laat dat spel verongelukken alsjeblieft.
wat zijn de prijzen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter op CM,, Ramires of Oscar ?
Toppiequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
IK DOE OOK EEN KEER MEE![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk los, zal het morgen eens even gaan uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaag, heb je wel een playlist op je PS3? of gewoon los muziek?
Dadelijk ligt mijn schijfje in tweeën.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
Dames doe rustig. Dadelijk hebben jullie nog een hartaanval door FUT
Probeer je cd maar eens doormiddden te breken, oefen eerst maar eens op FIFA 12.. Gij zult schrikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dadelijk ligt mijn schijfje in tweeën.
Da's nog best lastig overigens. Heb ervaring met spellen breken en dat gaat meestal gepaard met een spektakel aan rondvliegend stukjes.
Dvd in je oogquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's nog best lastig overigens. Heb ervaring met spellen breken en dat gaat meestal gepaard met een spektakel aan rondvliegend stukjes.
Weet je wat het is, over een maandje is het verholpen en loopt het goed (ook omdat het rustiger zal zijn op de servers), een half jaar later komt de trailer voor FIFA 14 en zitten we ons allemaal af te trekken op die oh zo vernieuwende gameplayquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
EA Sports is bezig zichzelf kapot te maken iig, FIFA 13 + FUT 13 slecht voorbereid en alles loopt tyfus slecht. NBA Live hebben ze gecanceld, NFL is niet meer wat het was, ze hebben alle geluk dat ze snel toen alle rechten hadden gekocht en NHL isx
hhmmm, en de strength van allebei?quote:
Het werkt beter als je tegelijkertijd "drommels, drommels en nog eens drommels" zeg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
www.futwiz.comquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hhmmm, en de strength van allebei?
Klopt. NBA Live zou NBA Elite worden, maar is uiteindelijk maar helemaal gecanceld omdat 2K ze volledig domineerde. De Need for Speed en Tiger Woods series zijn allang dood en nu lijkt hun laatste EA Sports game ook het loodje te leggen. Best gek dat je niet voldoende investeerd in de enige, nog goed lopende, EA Sports serie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
EA Sports is bezig zichzelf kapot te maken iig, FIFA 13 + FUT 13 slecht voorbereid en alles loopt tyfus slecht. NBA Live hebben ze gecanceld, NFL is niet meer wat het was, ze hebben alle geluk dat ze snel toen alle rechten hadden gekocht en NHL isx
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet je wat het is, over een maandje is het verholpen en loopt het goed (ook omdat het rustiger zal zijn op de servers), een half jaar later komt de trailer voor FIFA 14 en zitten we ons allemaal af te trekken op die oh zo vernieuwende gameplay
Voor de fanboys ja, sinds de eerste FIFA 13 trailer zag ik al dat ze weinig hebben gedaan. Beetje leuk layout enzo verandern, maar FIFA 08 ziet er zelfs beter uitquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Weet je wat het is, over een maandje is het verholpen en loopt het goed (ook omdat het rustiger zal zijn op de servers), een half jaar later komt de trailer voor FIFA 14 en zitten we ons allemaal af te trekken op die oh zo vernieuwende gameplay
Sorry maar van die benen krijg ik de kriebelsquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef Anonymous61 het volgende:
next topicstarter gebruik dit lol? geen beach-chick
[ afbeelding ]
Dat eerste plaatjequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sorry maar van die benen krijg ik de kriebels
Ze gebruikte de engine van NBA Elite die ze 2 jaar geleden gingen cancelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt. NBA Live zou NBA Elite worden, maar is uiteindelijk maar helemaal gecanceld omdat 2K ze volledig domineerde. De Need for Speed en Tiger Woods series zijn allang dood en nu lijkt hun laatste EA Sports game ook het loodje te leggen. Best gek dat je niet voldoende investeerd in de enige, nog goed lopende, EA Sports serie.
Ik verlang wel terug naar de PES 4/5 tijden. Wat een games waren dat. Jammer dat het na PES 6 bergafwaarts is gegaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de fanboys ja, sinds de eerste FIFA 13 trailer zag ik al dat ze weinig hebben gedaan. Beetje leuk layout enzo verandern, maar FIFA 08 ziet er zelfs beter uitHoe dan ook ben ik verslaafd aan FUT en Career mode maar dat gaat misschien veranderen denk ik met PES IS BACK
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef Il-Migliore het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
We're still investigating issues regarding #FUT13. Please stay tuned for more info and apologies for any inconvenience.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef Il-Migliore het volgende:
We're still investigating issues regarding #FUT13. Please stay tuned for more info and apologies for any inconvenience.
Investigatingquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef Il-Migliore het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sorry maar van die benen krijg ik de kriebels
dat tweede plaatje heeft zo'n 50 topics in de OP gestaanquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef Anonymous61 het volgende:
next topicstarter gebruik dit lol? geen beach-chick
[ afbeelding ]
Jij kan dus alleen nog maar verliezen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Rijst het volgende:
Gaat lekker met mn nieuwe team
1e wedstrijd verloren
2e wedstrijd gewonnen maar gekickt van server
3e 4e 5e verloren
noobquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Rijst het volgende:
1e wedstrijd verloren
3e 4e 5e verloren
8 gespeeld, 1 verloren en de rest gewonnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Rijst het volgende:
1e wedstrijd verloren
3e 4e 5e verloren
70Kquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel winst hebben jullie al gemaakt ?
Ik ben benieuwd hoelang dit doorgaat. Vandaag zeker 50K winst gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn zoveel mensen die hun spelers er te goedkoop opzetten, maar het is gewoon te druk op de markt. Ik had een Elyounoussi voor 1k en een Wanyama 4-4-2 voor 2k en nog vele andere deals. Ik heb nog niet eens bij golds gekeken vandaag.
3412 speel je toch? Misschien moet je is gaan inzien dat het een kutformatie is?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef Rijst het volgende:
1e wedstrijd verloren
3e 4e 5e verloren
132kquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel winst hebben jullie al gemaakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |