SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Misschien kom ik om 10 uur ofzo wel evenquote:
Pak dan Cola light jongen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
O, ik kom er nu wel aan, even wat cola inschenken.
Spelen die CPU mannetjes nog steeds zo bagger?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
clubs... alle spelers super veel moeite met bal controle.... terugspeel bal met een volley op de keep vanaf de middellijn kan de keeper ineens uit de lucht hooghouden
niet baggerder dan andere spelers. ze zouden ook beter moeten worden.. we zitten nu in divisie 7quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Spelen die CPU mannetjes nog steeds zo bagger?
Lekker al die gifstoffen.quote:
Pepsi light?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker al die gifstoffen.
Nee, Pepsi
Ik heb hetzelfde staan naast mn pcquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker al die gifstoffen.
Nee, Pepsi
Die van mij geeft gewoon aan dat die offline isquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan nog steeds niet op de webapp. Maximaal aantal bezoekers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
Hierbij presenteer ik het FutFok! Museum!
Alle belangrijke evenementen van deze topicreeks samengevat in enkele screenshots.
Met onder andere getamper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
Hierbij presenteer ik het FutFok! Museum!
Alle belangrijke evenementen van deze topicreeks samengevat in enkele screenshots.
Met onder andere getamper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Cristiano Ronaldo!quote:
Sana?quote:
Nee want ik kan niet op aPpquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allen, is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag ???
1.9m op xboxquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Maver24 het volgende:
ik zie wel ineens 1,2m auctions, wtf !!!,
en nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef TheFastOne het volgende:
Allemaal even oplettenHeb er per ongeluk een Zanetti voor 150c open bid opgezet. 3421 open bid van FC Dromedaris.
Nu is t weer 1,1 bij mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zit op de xbox hoor, ik zie echt 1,2m staan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
Wie heeft er een leuke Eredivise/NL+BE/Pro League hybrid voor me?
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef stoereboii het volgende:
GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit. Zilver.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
Ja, Demba Ba voor 900 coinsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Maver24 het volgende:
heb mensen nog leuke deals gemaakt ??
Ikquote:
ik heb wel proof maarja geen fpquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Anonymous61 het volgende:
kut ea k heb fifa points gekocht maar krijg steeds error heb wel betaald wat moet ik doen?
ikquote:
Alles gaat nog zakken maar vind het wel bizar dat spelers als Nasri voor minder dan 30k op te pikken zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:25 schreef Maver24 het volgende:
Maar vanavond is het zeker wel de avond om je spelers te kopen die je wilt hebben ?
Serieus, nog meer zakken ?, dat meen je niet,quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alles gaat nog zakken maar vind het wel bizar dat spelers als Nasri voor minder dan 30k op te pikken zijn.
Vorig jaar duurde het wat langer voordat alles inzakte.
..behalve de absolute toppersquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, nog meer zakken ?, dat meen je niet,
Die Rooney kost nu al 5k goedkoper dan de 150k die ik vanochtend betaalde, getver
ik heb wel proof maarja geen fpquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Anonymous61 het volgende:
ea k heb fifa points gekocht maar krijg steeds error heb wel betaald wat moet ik doen?
pics danquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb nu trouwens een prachtig team
hoeveel is tie nog ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
Prijs van Castaignos daalt als een malle.
Elk jaar vlak na de releasequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een zaadspel man.
De gameplay is oké, maar al die errors bij FUT zijn zoooooo frustrerend.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef DannyDeko het volgende:
Ja, valt me ook op. Had ik ook niet echt verwacht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:31 schreef Maver24 het volgende:
Tot wanneer zullen de prijzen blijven zakken,dit is wel echt heel drastisch zeg maar
Komt wel goed, als alles een keer fatsoenlijk gaat werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:33 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik heb Fifa Points gekocht weer en kreeg een foutmelding en daarna keerde het automatisch terug en nu ik terugkeek heb k 0 fifa points?? Help? Ik heb bewijs en heb een mail ontvangen van playstation store dat ik het heb gekocht..
help?
ow thx ik wou mezelf echt hard slaan en fifa 13 uit het raam gooien...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Komt wel goed, als alles een keer fatsoenlijk gaat werken.
Alsnog doen. Vergeet niet eerst uit te loggen. Kthxbye.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:35 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ow thx ik wou mezelf echt hard slaan en fifa 13 uit het raam gooien...
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
Is regen er online uitgehaald trouwens?
Hoeveel K pakje is datquote:
Ach, wat boeit pace als je van elke positie op het veld kunt scoren?quote:
Geef je ze weg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef VaderTosti het volgende:
Iemand toevallig nog wat 4-3-2-1 kaarten nodig?
Thanks, daar ga ik maar eens voor sparenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt als een trein
Molins RM kan ook.
Ik helaas nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog zonnige wedstrijden gehad.
Idd. Net een Alaba opgepikt voor 1,5k en een M'bia voor veel te weinigquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
VI
Ik pik weer bargains op alsof het niks is, en mensen letten ook weer niet goed op
Kan niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Hoogstaande het volgende:
"You have just been outbid by another user"
en toen expired
Ik was zeker net te laat
Dat had iemand hier ook alquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Iemand die me wil sponsoren met wat fifa punten, anders kom ik nooit positief uit![]()
Heb - 842.150.451 FIFA-punten op dit moment
gewoon bij het uur of wat ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd. Net een Alaba opgepikt voor 1,5k en een M'bia voor veel te weinig![]()
Edit: Alaba alweer verkocht voor 8k BIN
thx dit was ook mijn beste zeldzame speler.. alleen wel rot dat ik een error heb ontvangen terwijl ik heb betaald voor fifa points..quote:
150 fifa pointsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel K pakje is dat?
Bosingwa 2k
Vucinic 6k En dan nog die Villa ook wel iets
Doe de hele avond al niks anders, verbinding loopt niet echt geweldig en veel serverfoutenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat had iemand hier ook alEven uitloggen.
sorry man ik wou ze nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 6 losses erbij.Wat is dit dan.
#JBGSquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens 6 losses erbij.Wat is dit dan.
Ik heb vandaag mijn eerste 4 wedstrijden gespeeld, de eerste 2 vol overtuiging gewonnen (wat is Lukoki een baasquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef DannyDeko het volgende:
Godver volgens mij blijft dat spel nou alweer hangen...![]()
(overigens is deze Fifa echt voor mij gemaakt, eindelijk zien de spelers ook wat ik zie)
nice nice !!, ik wil een goedkope balotelli hebben maar was net gewoon te laatquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Benzema en Eto'o weg en heb nu 92K totaal
Beter wacht je gewoon, Mario gaat zekers omlaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice nice !!, ik wil een goedkope balotelli hebben maar was net gewoon te laat
hoe sheep is cheap ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Sneijdertje is trouwens fucking cheap
Serieus?quote:
yep, we misten jequote:
Heb het hier ook als ik een speler op de trade zetquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Flashbag het volgende:
Jezus kut Auction searchTgooit me er steeds uit en laat me niks invullen of ze mauwen weer....
Hoeveel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
wtf ik heb ineens allemaal FIFA points op mijn account terwijl ik niks had gekocht
niet liegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
wtf ik heb ineens allemaal FIFA points op mijn account terwijl ik niks had gekocht
Zelfs als ik iemand van unassigned naar tradepile wil verzettenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het hier ook als ik een speler op de trade zet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Anonymous61 het volgende:
iemand toenet fifa points gekocht en error gekregen daarna auto naar menu en heb je het ontvangen? ik niet
daar heb je zondagavond voorquote:
Ik wil je best meer geven maar dan moet je me je Email, ww en geheime ww gevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Snel pakjes binnenhengelen dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |