Nee dat is absoluut niet het geval, zo moet je het niet bekijken, zG overdrijft en liegt misschien niet, maar je krijgt zeker wel iets terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Lol![]()
Dus we krijgen eigenlijk helemaal niks wou je zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:28 schreef Toempf het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)et-nieuwe-one-x.html
Ik ga voor deze![]()
Denk dat het gewoon echt een toptoestel is waar ik weer een behoorlijke tijd mee vooruit kan. Maar bij nader inzien is dat ding wel errug aan de prijsquote:
Dat wordt de opvolger voor mijn dhd. Maar ik wacht nog even een halfjaar en pluk hem dan van tweakers of als de prijzen genoeg gedaald zijn uit de winkel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:28 schreef Toempf het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)et-nieuwe-one-x.html
Ik ga voor deze![]()
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
iemand van jullie die al zijn dhd heeft ingeruild?
Nooit van me leven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
iemand van jullie die al zijn dhd heeft ingeruild?
Dat dus...quote:
Fuck, je hebt gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:45 schreef zarGon het volgende:
Net even gekeken op Hi.nl.
- One X
- 2 jaar
- 500 MB internet
- 150 min/sms
- i.c.m. Hi ToestelLease ()
En dat allemaal voor 25,75 euro (eerste 12 maanden) en 51,50 euro (laatste 12 maanden). ((12*25,75)+(12*51,50))/24 = 38,625 euro per maand (927 euro in totaal)..
.
.
Belachelijk.
Even vergelijken met Ben:
- One X los (afhalen voor 472 euro)
- 2 jaar
- 500 MB internet
- 250 min/sms
Voor 14,21 euro per maand + eenmalig 15,24 euro. ((14,21*24)+15,24)+472 = 828,28 euro in totaal (34,51 euro per maand).
Pfrt.
Ik zat het idd ook net uit te rekenen. Best een hoop moneysquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
68 + (37,50 * 12) + (50 * 12) = 1.118 euro
dat noem je een leuk dealtje?![]()
Neem je een abo bij Simyo of Telfort (KPN).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik zat het idd ook net uit te rekenen. Best een hoop moneys
*edit: Vergeet de ¤30 aansluitkosten nietZit trouwens te twijfelen over een sim-only bij Ben omdat goedkoop, maar hoe is het netwerk van T-Mobile waar zij gebruik van maken?
de vriendin had tot vorige week nog een oldschool-ding zonder internet enzulks, dus dan heb je (onbeperkt) sms wel nodigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die nog smsen
Mensen die per se een onbeperkt sms-bundel willen hebben![]()
Hmm, ja maar sms je dan vaker dan 300x per maand? Een onbeperkt bundel is gewoon debiel wat mij betreft. Ik whatsapp veel, als ik de groepswhatsapps niet meetel, dan stuur ik echt geen 300 berichten per maand, laat staan meer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vriendin had tot vorige week nog een oldschool-ding zonder internet enzulks, dus dan heb je (onbeperkt) sms wel nodigplus m'n ouders sms ik ook redelijk vaak...
Maar wel zo gemakkelijk. Hoef je er geen rekening meer mee te houden. Wel een pluspunt voor mensen die meer dan 'normaal' sms'en.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm, ja maar sms je dan vaker dan 300x per maand? Een onbeperkt bundel is gewoon debiel wat mij betreft. Ik whatsapp veel, als ik de groepswhatsapps niet meetel, dan stuur ik echt geen 300 berichten per maand, laat staan meer.
ja hoor, genoeg maanden boven de 300 gezetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm, ja maar sms je dan vaker dan 300x per maand? Een onbeperkt bundel is gewoon debiel wat mij betreft. Ik whatsapp veel, als ik de groepswhatsapps niet meetel, dan stuur ik echt geen 300 berichten per maand, laat staan meer.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar wel zo gemakkelijk. Hoef je er geen rekening meer mee te houden. Wel een pluspunt voor mensen die meer dan 'normaal' sms'en.
Ik doe het ook alleen maar voor de 64GBsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
en ga je die betere specificaties van de One X+ echt benutten? een gewone One X heeft te weinig in huis?
aan 32GB heb je te weinig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar voor de 64GBs
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en morgen laaste dag van de inruilactie, vergeet het niet mensen!!![]()
ja, je wilt toch niet dat iemand zo'n actie misloopt?quote:
incognitoomuch gaat voor de 64GB, maar kan me niet voorstellen hoe je te weinig kunt hebben aan 32GBquote:
Mja, ik vraag me dan af waar je die 64 GB voor gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
incognitoomuch gaat voor de 64GB, maar kan me niet voorstellen hoe je te weinig kunt hebben aan 32GB
exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me dan af waar je die 64 GB voor gaat gebruiken.
Maar dan nog, ik zou een microSD-kaart van 64 GB aanschaffen (kost zo'n 50 euro). Ben je goedkoper uit.
Het zou serieus verbazen als je een aanbod krijgt waarbij je goedkoper uit bent dan los toestel + abo (bij Ben/Simyo) neemt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
exactly my thoughts
komende week Hi maar eens bellen om een mogelijke deal aan te horen
niet geschoten is altijd mis, al zal ik inderdaad vast (te)veel per maand moeten betalen voor een One X / SIIIquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou serieus verbazen als je een aanbod krijgt waarbij je goedkoper uit bent dan los toestel + abo (bij Ben/Simyo) neemt.
Ach, misschien leef ik nog te veel in het verleden. Toen het nog leuk was om te verlengen.
als je even terugleest in dit topic, is je vraag beantwoordquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef rdwilbrink het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan je beter je Desire HD los verkopen via marktplaats en dan een one x los kopen ipv de omruil aktie van HTC/Belcompany
One X los: 470 euro (http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.html).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef rdwilbrink het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan je beter je Desire HD los verkopen via marktplaats en dan een one x los kopen ipv de omruil aktie van HTC/Belcompany
Correct. Tenminste, dat is wat Mark Moons van HTC heeft getweet. Een groot nadeel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan krijg je toch ook nog die One X 16GB?
Zijn er goedkope kleine budget androids voor 92 euroquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef zarGon het volgende:
Die 120 euro is dus op zich 'best okay', maar het is in ieder geval geen actie en je krijgt niet 200 euro korting zoals beweerd werd door Mark Moons.
Voor zover ik weet geen budgettelefoons die min of meer dezelfde specs hebben als de DHD.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn er goedkope kleine budget androids voor 92 euro
Hoeft niet, ik zoek eik alleen een mogelijkheid tot installeren van apps, acceptabele camera en bovenalles wat 'nazik'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet geen budgettelefoons die min of meer dezelfde specs hebben als de DHD.
volledig x2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Stofje het volgende:
In februari loopt mijn abonnement af. Ik overweeg mijn HTC Desire HD gewoon te behouden en een sim only te nemen. Niet zozeer uit kostenbesparingen, maar omdat de telefoon me nog altijd prima bevalt. Alleen de batterij is matig
Ik snap je, maar zulke telefoons kunnen dus wat traag aanvoelen. En het is zonde om een telefoon te nemen met Gingerbread (terwijl we nu al richting Jelly Bean aan het gaan zijn).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik zoek eik alleen een mogelijkheid tot installeren van apps, acceptabele camera en bovenalles wat 'nazik'
Het wordt niet mijn dhd vervanger, zoiets heb ik alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap je, maar zulke telefoons kunnen dus wat traag aanvoelen. En het is zonde om een telefoon te nemen met Gingerbread (terwijl we nu al richting Jelly Bean aan het gaan zijn).
Een Galaxy Ace kost bijvoorbeeld rond de 160 euro.
Het is eigenlijk best erg om tevreden te zijn met een telefoon die een uur/iets meer dan een uur meegaat (Breda - Utrecht).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Stofje het volgende:
In februari loopt mijn abonnement af. Ik overweeg mijn HTC Desire HD gewoon te behouden en een sim only te nemen. Niet zozeer uit kostenbesparingen, maar omdat de telefoon me nog altijd prima bevalt. Alleen de batterij is matig, maar ik kan nog altijd moeiteloos m'n regelmatige reis van Breda naar Utrecht maken, met muziek aan en behoorlijk intensief gebruik.
Waarom ik dit post: Wat ga ik missen? Mijn gedrag met m'n telefoon: Veel mail, veel internet, Facebook, Twitter en ik speel graag Ruzzle.
Dan is zo'n budgettelefoon geschikt, toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het wordt niet mijn dhd vervanger, zoiets heb ik al![]()
Wordt meer een backup, eentje die mag vallen, stoten, gestolen worden etc
Ace? Jawelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is zo'n budgettelefoon geschikt, toch?
Groooootquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou dan een Desire HD van iemand die hier post overnemen voor 120 euro..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
Maar goed, een (getweakte) Desire HD kan inderdaad nog een tijdje mee!
4,3" valt hartstikke mee toch tegenwoordig?quote:
Als budget dus op sommige dagen 2 erbij? Jawelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
4,3" valt hartstikke mee toch tegenwoordig?.
Samsung Galaxy Pocket S530, 90 euro.
Raar hoe het allemaal kan lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef Markster het volgende:
leuk minpunt van toendertijd "grootte niet voor iedereen weggelegd"
Ik weet nog dat toen wanneer ik de DHD haalde 2 jaar geleden dat iedereen me voor gek verklaarde dat ik zo een JOEKEL van een telefoon had genomen.
Moet je zien hoe groot ze nu zijn
Ik heb, voor m'n vakantie afgelopen zomer voor 5 tientjes een los navigatie-systeempje gekocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
nog mensen hier die een andere navigatie gebruiken dan Google Maps of CoPilot?
Het feit dat het een schuw heeft betekent juist dat het op de lens zit en geen sensorprobleem is lijkt mequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Cryothic het volgende:
Ik vind het zwarte ding wel bizar scherp voor iets dat op je lens zou moeten zitten hoor. Lijkt zelfs een schaduw te hebben
En daar heb jij weer een punt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het feit dat het een schuw heeft betekent juist dat het op de lens zit en geen sensorprobleem is lijkt me
Mja dat is wel maf inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar heb jij weer een punt.
Maar als het op de lens zit, zou het niet scherp zijn lijkt me?
Even een loep ergens scoren ofzo, goed kijken of je zelf iets ziet zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja dat is wel maf inderdaad.
Eigenlijk totaal geen zin om hem open te gaan schroeven ivm garantie, maar dit is ook geen doen
Ik heb hem al onder de microscoop gehad, maar dat gaf niet echt een verduidelijkend beeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even een loep ergens scoren ofzo, goed kijken of je zelf iets ziet zitten?
Of een andere camera-app, misschien is het een bugje in de software?
En anders misschien opsturen naar HTC
Bij mij werkt ie gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Knuck-les het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er steeds meer apps die niet meer ondersteund worden door de Desire HD? Wat is dat voor onzin, volgens mij kan de telefoon de apps makkelijk aan.
zoals deze: https://play.google.com/s(...)ppmachine.ade&rdot=1
Ik kan 'm wel installeren (draai ook IceCold).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
hmm raar. Kan het er aan liggen dat ik Ice Cold Sandwich draai?
Ja, zal dat eens proberen opnieuw in te stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel installeren (draai ook IceCold).
Heb je je DPI veranderd?
210?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ja, zal dat eens proberen opnieuw in te stellen.
Ja, 210 inderdaad. Wel balen, vond het net zo fijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
210?
Dat is in ieder geval het probleem. Terugzetten op 240, de instructies opvolgen en rebooten totdat het lukt.
240.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ja, 210 inderdaad. Wel balen, vond het net zo fijn. Welke DPI kan ik wel gebruiken zonder problemen?
uiteraard alles i.c.m. ToestelLease, gewoon je abonnement verlengenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef zarGon het volgende:
In combinatie met ToestelLease zeker?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |