En daar heb jij weer een punt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het feit dat het een schuw heeft betekent juist dat het op de lens zit en geen sensorprobleem is lijkt me
Mja dat is wel maf inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar heb jij weer een punt.
Maar als het op de lens zit, zou het niet scherp zijn lijkt me?
Even een loep ergens scoren ofzo, goed kijken of je zelf iets ziet zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja dat is wel maf inderdaad.
Eigenlijk totaal geen zin om hem open te gaan schroeven ivm garantie, maar dit is ook geen doen
Ik heb hem al onder de microscoop gehad, maar dat gaf niet echt een verduidelijkend beeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Even een loep ergens scoren ofzo, goed kijken of je zelf iets ziet zitten?
Of een andere camera-app, misschien is het een bugje in de software?
En anders misschien opsturen naar HTC
Bij mij werkt ie gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Knuck-les het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er steeds meer apps die niet meer ondersteund worden door de Desire HD? Wat is dat voor onzin, volgens mij kan de telefoon de apps makkelijk aan.
zoals deze: https://play.google.com/s(...)ppmachine.ade&rdot=1
Ik kan 'm wel installeren (draai ook IceCold).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
hmm raar. Kan het er aan liggen dat ik Ice Cold Sandwich draai?
Ja, zal dat eens proberen opnieuw in te stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel installeren (draai ook IceCold).
Heb je je DPI veranderd?
210?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ja, zal dat eens proberen opnieuw in te stellen.
Ja, 210 inderdaad. Wel balen, vond het net zo fijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
210?
Dat is in ieder geval het probleem. Terugzetten op 240, de instructies opvolgen en rebooten totdat het lukt.
240.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ja, 210 inderdaad. Wel balen, vond het net zo fijn. Welke DPI kan ik wel gebruiken zonder problemen?
uiteraard alles i.c.m. ToestelLease, gewoon je abonnement verlengenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef zarGon het volgende:
In combinatie met ToestelLease zeker?.
Heb je een DHD zonder root?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw dat dpi verschil zit er erg goed uit. Jammer dat dat niet kan met de gewone DHD.
waarom niet?quote:
wat staat er zoal aan bloatware op een DHD dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, het heeft veel voordelen. Eén van de redenen voor mij was het kunnen verwijderen van bloatware. En ik draai nu ICS (Jelly Bean ook gedraaid) in plaats van GB.
als dat, samen met ICS, de belangrijkste dingen zijn vind ik mijn non-root DHD wel primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef zarGon het volgende:
Uit mijn hoofd:
Stocks, Peep, Friend Stream, Locations, SIM Toolkit, Quick Lookup, News &Weather.
En vast nog meer. In ieder geval allerlei zaken die ik gewoon niet op mijn toestel wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |