SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Nibb-it het volgende:
Wie heeft vandaag de lapo lieve lezers?
Jij dusquote:
Nietus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ho even, ook jij kan te ver gaan
Moet je vragen aan die lui die achter SMS 4545 zittenquote:
Nou MM, aangezien jij toch max 4 tekens tikt zal jij dat wel zijn:P Vertelquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je vragen aan die lui die achter SMS 4545 zitten
quote:
Een broodrooster van ¤ 5quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou MM, aangezien jij toch max 4 tekens tikt zal jij dat wel zijn:P Vertel
Er schijnt een feestje in Arnhem te zijnquote:
Ik zit eigenlijk te wachten tot vrienden reageren op m'n whatsapp groepsgesprek of we nog naar de kroeg gaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er schijnt een feestje in Arnhem te zijn
Ja klopt, m'n tante is jarig en daar gaan m'n ouders morgen heen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er schijnt een feestje in Arnhem te zijn
Sjagerijnquote:
quote:
Nee, dit keer plaats ik het liedje niet.quote:
En dan klagen we hier als we met 4 man iemand inrekenen. Wat een mogolen zeg, zullen ook eens geen amerikanen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef jankaas020 het volgende:
Hoeveel Belgen heb je nodig om een lamp erin te draaien?
http://www.vkmag.com/maga(...)ging_ooit_voor_lapd/
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef jankaas020 het volgende:
Hoeveel Belgen heb je nodig om een lamp erin te draaien?
http://www.vkmag.com/maga(...)ging_ooit_voor_lapd/
En als echte amerikaan, knallen we hem dood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zoveel man om een man in te rekenen
![]()
Maar meest spectaculaire achtervolging blijf ik toch wel deze vinden
Ik heb het over de achtervolging zelf, niet over de afloop. Is trouwens een aflevering van JAG op gebasseerd die wél (uiteraard) goed afliep.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef Esses het volgende:
[..]
En als echte amerikaan, knallen we hem dood.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Whehe, ja die lach. En dan z'n gezichtsbeharing..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
En nog nooit zoveel Continuity fouten in een minuut gezien.
w'rom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Hihi, wil iemand aangifte tegen me doen.
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Zusje van de verkeerde persoon gepakt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Zou ik ook doen als ik diegene wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Niemand reageert meer, dus ik knal er inderdaad een film in.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niemand reageert meer, dus ik knal er inderdaad een film in.
Je liep in een Ajax shirt in Eindhoven?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Wegjijquote:
Zeluf, jij luistert niet eens muziekquote:
Correct.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Zeluf, jij luistert niet eens muziek
Onderste plaatje is eigenlijk een bazenplaatje, die gasten die ff meeliftenquote:
Ice age 4.quote:
Die is leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |