Is goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef ginovaf het volgende:
dat laat ik me broer doen een fiets maken kan ik maar knutselen nou laat we het er op houden dat ik dat niet kan
Steven, zou het misschien ook een optie zijn de fiets op een veiling aan te bieden??quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh mooi
Mijn baas had wel een vraag.
Of jullie samen alvast met de fiets op de foto kunnen gaan.
Wij gaan namelijk een speciaal biddingsboekje maken voor geïnteresseerde en het leek ons leuk om zo'n foto te hebben.
Zeg maar dat jullie je spierballen en de fiets laten zien, en een grote lach natuurlijk.
Is mooi voor de bedrijven andere die heel veel interesse hebben.
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Steven, zou het misschien ook een optie zijn de fiets op een veiling aan te bieden??
Goed idee!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien is het ook leuk als jullie 2 een wielrennerspetje kunnen maken van aluminium folie want ja jullie zijn wel van de 21e eeuw met een antiek stukje sport historie.
Redelijk bekende fietserquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef DeHangui het volgende:
Vrij uniek is dit trouwens niet, beetje achtergrond informatie van ook een redelijk bekende fietser:
Zeven bijzondere racefietsen waar Lance Armstrong het afgelopen jaar op heeft gereden, hebben bij een veiling in New York zo'n 850.000 euro opgebracht.
De fiets waarmee Armstrong in de Ronde van Castillia y Leon ten val kwam, ging van de hand voor 108.000 euro. Hij brak destijds zijn sleutelbeen en dreigde even de Tour de France te missen. De carbonfiets waarop hij de slotetappe van de Tour reed, bracht bijna 340 duizend euro op.
Het geld dat de Amerikaanse wielrenner ophaalde gaat naar LiveStrong. Dit fonds voor de kankerbestrijding werd door Lance Armstrong zelf opgericht.
Dus 8000 euro is relatief weinig geld, en zal de fiets ook makkelijk opbrengen
Zegt me niks, sorry. Net als "ewa". Wie is dat? Eva ken ik welquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Redelijk bekende fietser.
Ewa misschien ken je ook mijn maat Lionel Messi, redelijk bekende voetballer.
ik weet wel zeker dat de fiets geen lie is want ik zie hem in schuur staan elk moment als ik er in loopquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zie ik hier door de trollen het bos niet meer... Zou m'n geld nog steeds zetten op het gevalletje 'de fiets is a lie'.
Ik heb al een paar foto's gezien jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:01 schreef ginovaf het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat de fiets geen lie is want ik zie hem in schuur staan elk moment als ik er in loop
Topquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:02 schreef ginovaf het volgende:
hij is er we proberen nu zo petje te maken
Wel goed lachen en jullie spierballen laten zien hequote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef ginovaf het volgende:
het werkt niet en het gaat niet lukken ook we maken wel gwn foto
En die enveloppe met 'schadevergoeding' is dan een plaatje met een trollfacequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zie ik hier door de trollen het bos niet meer... Zou m'n geld nog steeds zetten op het gevalletje 'de fiets is a lie'.
Wij gaan het in orde maken voor hemquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Geelman het volgende:
Zo'n gewilde fiets, maar nog steeds niet verkocht...
Hoe krijgt ts het voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |