Zijn toch al bijna op!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Prospos het volgende:
En haalt het westen dan geen olie en edelmetalen meer uit Afrika?
Zolang ze ervoor betaalt krijgen....quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Prospos het volgende:
En haalt het westen dan geen olie en edelmetalen meer uit Afrika?
Pardon? ik vind dit een heel goed idee hoor, denk eens logisch na man! het is een bodemloze put gast waar we meteen mee moeten stoppenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:18 schreef TNA het volgende:
Verdiep je eens in de materie, TS, voordat je dergelijke kortzichtige nonsens post.
phpmystyle?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:22 schreef bestemmingsplan1990 het volgende:
[..]
Pardon? ik vind dit een heel goed idee hoor, denk eens logisch na man! het is een bodemloze put gast waar we meteen mee moeten stoppen
Voor de wapenindustrie, ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Afrika wordt onze volgende grote afzetmarkt, als het zich met behulp van ons ontwikkelt.
Een grote afzetmarkt voor China bedoel je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Afrika wordt onze volgende grote afzetmarkt, als het zich met behulp van ons ontwikkelt.
Zoek de fout ......quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:54 schreef Sagramore het volgende:
Geachte FOK!ers;
al die afrikanen planten zich maar continue voort; ene enkel gezin telt zo 5,6 kinderen. Nu klinkt dit misschien bizar, maar aan de koffie tafel van het gemeentehuis waar ik werk hadden we het erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |