SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Feyenoord Rotterdam
Nee een ander iets...quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mag je hier geen torrent meer zeggen?
Ik heb zelf een PS3 hoor. Ik doelde er meer op dat die van DutchSL zuigt. Die van mij is een baws.quote:
Verkoop je Rooney op Ebayquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet even wachten op mijn loon. Over een maandje of 2
Zou ik doenquote:
Ik kom er niet in..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef Jonnsie het volgende:
Jullie ook problemen met de webapp of zijn er alweer alt. linkjes in de omloop?
arme jijquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er niet in..
Ja, daar heb ik vaker last van.
Gofterdomme. Ben ik nog te laat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dutchies melden in het clubshuis svp.
Haha, ik kom er dus ook niet in xD Zie dat iedereen koopjes loopt de scoren als gekken, dus nu ben ik jaloers!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er niet in..
Wat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er niet in..
Jup, denk dat het overal plat ligt nu, laten we hopen dat ze bezig zijn met hun servers te upgraden oidquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg op Console en Webapp een foutmelding..
Ik zit er gewoon nog in hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Jup, denk dat het overal plat ligt nu, laten we hopen dat ze bezig zijn met hun servers te upgraden oid
Alleen FUT? Of ligt de hele server eruit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar de console ligt er ook al uitIk wil verdomme nog ff een potje spelen zodat ik eindelijk mijn trade pile kan vergroten
Nog tips voor de webapp?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh op Console kan ik er nu ook in.
?:')quote:
Moet je zijn waarde kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Reus op de console gekocht voor 12k, kan ik daar meer uit halen?
Ja super kut iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vreselijk irritant nummer, en dat zeg ik niet vaakHopelijk kan ik dit nummer uitzetten en dat hij hem dan ook niet meer afspeelt (vorig jaar speelde hij hem alsnog af als je een nummer uitzette)
Kun je op de xbox geen eigen muzieklijst er in zetten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vreselijk irritant nummer, en dat zeg ik niet vaakHopelijk kan ik dit nummer uitzetten en dat hij hem dan ook niet meer afspeelt (vorig jaar speelde hij hem alsnog af als je een nummer uitzette)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja super kut idd!
Het is deze fifa echt 30 procent goede fifa muziek en 70 procent kak
Ik ga ff me pizza in de oven gooien en daarna oppeuzelen, daarna kan ik.quote:
giro 555quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
[TK]Complete xbox 360 met 6 games en 2 controllers
[TK] XBOX 360 Elite 120GB
Ja 9 chem voor Boussouffaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor verbeteringen? Formatiekaartjes + positie moet ik nog ff hosselen.
CM Sissokoquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor verbeteringen? Formatiekaartjes + positie moet ik nog ff hosselen.
Die ene haakneus van Arsenal in de spitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb ik over na zitten denken, maar weet niet hoe
Grappenmaker, Balotelli blijft erin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ene haakneus van Arsenal in de spitsAnders Taarabt spits en El Ahmadi CM
waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef TheFastOne het volgende:
Heb om 18:30 m'n nieuwe FIFA besteld (Free Record $hop) en hij ligt nu al bij selektvracht, Gamediscounter
Mycomquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef TheFastOne het volgende:
Heb om 18:30 m'n nieuwe FIFA besteld (Free Record $hop) en hij ligt nu al bij selektvracht, Gamediscounter
LW Assaidi wellicht?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grappenmaker, Balotelli blijft erin.
Ja, ik ben ook niet zo tevreden over die Sinclair, maar dan zou Toure op de middelste CM moeten om de chem met balotelli goed te houden. Twijfels twijfelsquote:
Beter dan net ja. Toch een dikke 10k bij elkaar gehandeld net.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Bij mij op de console werkt alles weer goed, bij anderen ook?
Nee, 5 maanden maximaal bijgeleend en packs gekocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
Zo Mathijs dit had ik niet van je verwacht, goed gedaan. Alleen maar gehandeld?
Wel een prima upgrade toch..als je de coins hebtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo tevreden over die Sinclair, maar dan zou Toure op de middelste CM moeten om de chem met balotelli goed te houden. Twijfels twijfels
Ik had een Reus voor 12k, schijnt wel 20k op te kunnen leveren. Hoop eigenlijk dat hij niet verkocht wordt want wil team om hem heen gaan bouwen. Daarnaast nog iets van 6k profit ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beter dan net ja. Toch een dikke 10k bij elkaar gehandeld net.
hier wel nu, maar nog meer errorsquote:
Jaquote:
Ja heb nog 3x altidore, kan ze dus discarden (iets onder discard value ingeslagen) en heb nog wel 30k in de pocket dus kan het wel betalen. Maar twijfel of die altidore's niet nog gaan stijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een prima upgrade toch..als je de coins hebt
Thanks. Nu dus 3 star..hij is zo cheap nu..echt bizarquote:
Gewoon even houden, kan geen kwaad omdat je ze heel goedkoop hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb nog 3x altidore, kan ze dus discarden (iets onder discard value ingeslagen) en heb nog wel 30k in de pocket dus kan het wel betalen. Maar twijfel of die altidore's niet nog gaan stijgen.
Ik heb er nog even mee gehandeld maar die markt was al snel dood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Nu dus 3 star..hij is zo cheap nu..echt bizar
Die zou ik echt even bewaren...afgelopen jaar stegen de IF's van Altidore echt snel..populair onder Amerikanen en anderen met USA teams. Alleen hopen dat hij niet te snel een onvermijdelijke SIF krijgt, maar als dat zo is kan je alsnog discarden...zou dan gewoon even traden/bronzepacken voor die 30k..heb je in no time nu iedere speler er ongeveer wel voor 150c bin uit gaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb nog 3x altidore, kan ze dus discarden (iets onder discard value ingeslagen) en heb nog wel 30k in de pocket dus kan het wel betalen. Maar twijfel of die altidore's niet nog gaan stijgen.
Heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zou ik echt even bewaren...afgelopen jaar stegen de IF's van Altidore echt snel..populair onder Amerikanen en anderen met USA teams. Alleen hopen dat hij niet te snel een onvermijdelijke SIF krijgt, maar als dat zo is kan je alsnog discarden...zou dan gewoon even traden/bronzepacken voor die 30k..heb je in no time nu iedere speler er ongeveer wel voor 150c bin uit gaat.
Ja, ik had er ook een paar, maar rendement is echt kut nu..hij was 3k waard toen al die silvers zo duur waren en nu blijft hij maar zakken. Krijg mijn 4-3-3 voor 2.5k bin niet eens weg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er nog even mee gehandeld maar die markt was al snel dood.
Al een paar dagen...verkoop er 9 van de 10. Contracten weet ik niet, die heb ik nog ff zelf nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Gaat elke speler er voor 150 uit? Gaan contracten ook al goed nu
Chemistry-links..zeg maar de essentie van het spel..Lees anders even een tutorial ofzo, want dat is echt de basis van alles.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef spierbal het volgende:
Wat betekenen die lijnen tussen de spelers in de opstelling
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zou ik echt even bewaren...afgelopen jaar stegen de IF's van Altidore echt snel..populair onder Amerikanen en anderen met USA teams. Alleen hopen dat hij niet te snel een onvermijdelijke SIF krijgt, maar als dat zo is kan je alsnog discarden...zou dan gewoon even traden/bronzepacken voor die 30k..heb je in no time nu iedere speler er ongeveer wel voor 150c bin uit gaat.
Dankje beiden, ga ze nog even houdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon even houden, kan geen kwaad omdat je ze heel goedkoop hebt.
Ahamda, Ter Stegen, Rodriguez ga ik ook bewaren en Kroos ook omdat ik ze heel goedkoop heb.
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Jonnsie het volgende:
Gotze voor 8k gekocht, net voor 15k verkocht
Net Gotze gekocht voor 19K, en verkocht voor 30Kquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Net Gotze gekocht voor 15k en binnen een paar seconden verkocht voor 19k
Haha tuurlijk niet, krijg je hooguit 8K voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Net Götze voor 19k gekocht, is dat een goede koop?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef Jonnsie het volgende:
Hmm, gaat ie echt voor zoveel of trol?
Gaat echt voor zoveelquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef Jonnsie het volgende:
Hmm, gaat ie echt voor zoveel of trol?
Redelijk lang, maar denk dat ik net geluk had dan xDquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha tuurlijk niet, krijg je hooguit 8K voor
Je speelt zeker nog niet zo lang Fifa?
Donate to children in Africa!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb gewoon al bijna 10k bij elkaar. Wat de fuck moet ik met zoveel coins doen...
Packs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb gewoon al bijna 10k bij elkaar. Wat de fuck moet ik met zoveel coins doen...
Heb de laatste nog niet gezien, is het wat? Vond de season premiere van HIMYM echt tegenvallen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
The Big Bang Theory vind ik trouwens een geniale serieDie Sheldon is echt een eindbaas
Maar ik vind Kayley Cuoco ook wel heel erg leuk
Die zijn gisteren begonnen he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
The Big Bang Theory vind ik trouwens een geniale serieDie Sheldon is echt een eindbaas
Maar ik vind Kayley Cuoco ook wel heel erg leuk
Die was baas manquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb de laatste nog niet gezien, is het wat? Vond de season premiere van HIMYM echt tegenvallen...
Kone of Ya Konan ofzo..ze hebben niet echt geschikte CAMs, alleen spitsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:01 schreef Jonnsie het volgende:
Probleem: Ik heb een Ivoriaanse CAM nodig.. Tips? Doumbia gebruik ik al!
Ik kijk de herhalingenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb de laatste nog niet gezien, is het wat? Vond de season premiere van HIMYM echt tegenvallen...
Toure kan op elke positie spelenquote:
Oh niet de nieuwe dus:')quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk de herhalingengewoon tv
Als ik alle NIF spelers verkoop dan heb ik 30K profit en dan heb ik nog 4 IF spelers
Was wel oke, maar net als HIMYM gewoon zwaaaar over het hoogtepunt heen. Bij HIMYM is het nu veel te veel simpel sentiment en moralistisch gelul en bij Big Bang is het van slimme nerdgrapjes gegaan naar standaard romcom met af en toe een verwijzingquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond di Maria zo ruk vorig jaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Iets om naar toe te werken
Betere work-rates dit jaar. Dat was echt kut aan hem vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik vond di Maria zo ruk vorig jaar
HIMYM is niet meer zo grappig idd, tis meer een soort soap gewordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel oke, maar net als HIMYM gewoon zwaaaar over het hoogtepunt heen. Bij HIMYM is het nu veel te veel simpel sentiment en moralistisch gelul en bij Big Bang is het van slimme nerdgrapjes gegaan naar standaard romcom met af en toe een verwijzing
Season premiere van New Girl (dubbele ep) was echt geniaal
Welke vind je beter? Kan hem wel omzetten... Andere suggestie om Doumbia/CAM rechts op 9 chem te krijgen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kone of Ya Konan ofzo..ze hebben niet echt geschikte CAMs, alleen spitsen
Ik vond hem sowieso niet erg fijn..echt een pussy die steeds omviel en zijn schot was ook niet ideaal..alleen die curve bal was goed, maar die is nu niet meer overpowered in het spel..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Betere work-rates dit jaar. Dat was echt kut aan hem vorig jaar.
Ik zou Vorm doen ipv Krulquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welke vind je beter? Kan hem wel omzetten... Andere suggestie om Doumbia/CAM rechts op 9 chem te krijgen?
Gebruik dit team:
Emenike
Doumbia
Wijnaldum - CAM
Clasie - Toure
IF Buttner - Douglas - Luiz - Richards
Krul ....
Ga jij eens even heel snel met Benzema spelen, die heeft een ziekelijk finesse schotquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem sowieso niet erg fijn..echt een pussy die steeds omviel en zijn schot was ook niet ideaal..alleen die curve bal was goed, maar die is nu niet meer overpowered in het spel..
Geen idee, allebei niet mee gespeeld dit jaar. En vorig jaar ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welke vind je beter? Kan hem wel omzetten... Andere suggestie om Doumbia/CAM rechts op 9 chem te krijgen?
Gebruik dit team:
Emenike
Doumbia
Wijnaldum - CAM
Clasie - Toure
IF Buttner - Douglas - Luiz - Richards
Krul ....
Kan ik niet betalenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel met Benzema spelen, die heeft een ziekelijk finesse schot
Ik weet niet of ik heel seizoen 1 van New Girl heb gekeken maar daar kon ik ook wel om lachen. Heb de nieuwe aflevering nog niet gezien maar hij staat klaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel oke, maar net als HIMYM gewoon zwaaaar over het hoogtepunt heen. Bij HIMYM is het nu veel te veel simpel sentiment en moralistisch gelul en bij Big Bang is het van slimme nerdgrapjes gegaan naar standaard romcom met af en toe een verwijzing
Season premiere van New Girl (dubbele ep) was echt geniaal
Maar, andere suggestie om ze op 9 chem te krijgen anders?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, allebei niet mee gespeeld dit jaar. En vorig jaar ook niet.
parks en rec! effe nieuwe ep kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Parks & Recreation is op dit moment mijn favoriete serie trouwens.
Ron Swansonquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
parks en rec! effe nieuwe ep kijken
Ik zou hem best in een 4-3-3 op CM rocken hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou zijn beste positie zijn?
te traag voor aan de zijkant maar ook voor centraal imo, niet zo denderend in verdedigend opzicht dus geen CDM, is niet allround genoeg voor CM.
CAM in een 3 atb team.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
te traag voor aan de zijkant maar ook voor centraal imo, niet zo denderend in verdedigend opzicht dus geen CDM, is niet allround genoeg voor CM.
In 4-2-3-1 linkt de spits toch met de CF en de Cams dit jaar? Kan het nu ff niet checken en gebruik die formatie zelf niet, maar als Emenike dan een single link heeft met Doumbia en dode links van de cams heeft hij toch geen 9 chem..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, andere suggestie om ze op 9 chem te krijgen anders?
Kan ook andere cdm/cb/rb halen?
Speel 4-2-3-1 btw
weggestopt in je club.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ook eigenlijk de enige optie zijn vind ikquote:
Zet hem op een brommertje op de CAM positie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerd met je gold player barbathor
4-3-1-2 kan ook met snelle middenvelders er achter en goede spitsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou ook eigenlijk de enige optie zijn vind ikHij is te traag om mee te verdedigend en om te schakelen steeds. Zijn kracht is zijn shooting en passing dus zo hoog mogelijk centraal op het veld.
Hij heeft dode link naar Wijnaldum, heb nu nog Martins er staan, dus dubbele link... Dacht, Emenike met Doumbia erachter is beastmode!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4-2-3-1 linkt de spits toch met de CF en de Cams dit jaar? Kan het nu ff niet checken en gebruik die formatie zelf niet, maar als Emenike dan een single link heeft met Doumbia en dode links van de cams heeft hij toch geen 9 chem..
Iedereen is ze na 2 dagen al zatquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nutteloze popups steeds dit jaar zeg, niet normaal
Hier ook niet,quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
App doet het nog steeds niet hier
Hier ook niet!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
App doet het nog steeds niet hier
Ja, maar als je op de andere CAM dan een Ivoriaan zet heeft hij 2 dode links..en met 1 dode link haalt hij ook al geen 9 chem..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hij heeft dode link naar Wijnaldum, heb nu nog Martins er staan, dus dubbele link... Dacht, Emenike met Doumbia erachter is beastmode!Of moet ik dan de andere kant van Wijnaldum ombouwen?
Nice! Even kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh Mathijs, punten van die Wileyplus shit staan erop
8.9
Hmm, Doumbia met Emenike omruilen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar als je op de andere CAM dan een Ivoriaan zet heeft hij 2 dode links..en met 1 dode link haalt hij ook al geen 9 chem..
En Doumbia kan toch alleen maar rennen
Ja dankzij jouquote:
Ik had 15 punten, maar 3 vragen blanco dus vandaar. Wat is dat voor punt? Denk iets van een 7 ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dankzij jou
Maaruhm 17,79 punten had ik
Geen idee, ik heb nooit gespeeld met al die gasten, maar als je alleen maar spitsen op de cam gaat zetten speelt het meestal voor geen meter. Al hoef je in deze FIFA dit jaar echt alleen maar hard te rennen en te beuken eigenlijk..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, Doumbia met Emenike omruilen dan?
Dan Mikel op CDM, Martins op CAM houden?
6.47quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had 15 punten, maar 3 vragen blanco dus vandaar. Wat is dat voor punt? Denk iets van een 7 ofzo?
Daar was ik ook al achter inderdaad!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit gespeeld met al die gasten, maar als je alleen maar spitsen op de cam gaat zetten speelt het meestal voor geen meter. Al hoef je in deze FIFA dit jaar echt alleen maar hard te rennen en te beuken eigenlijk..
Ik zou zeggen 7.5quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had 15 punten, maar 3 vragen blanco dus vandaar. Wat is dat voor punt? Denk iets van een 7 ofzo?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 7.5
Ik had alleen die vragen met die grafiek fout
PSNstore geloof ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef zerokil het volgende:
Waar kan je de preorder promotoin codes invullen?
staat op hetzelfde fucking papiertje, denk nou eens gewoon naquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef zerokil het volgende:
Waar kan je de preorder promotoin codes invullen?
zet hem even in de magnetron dan har har harquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef Confetti het volgende:
1,1 miljoen items op auction![]()
Ik dacht even..WOW. Toen bevroor mijn xbox
fuquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
ROOONEEEEYYY IN EEN PAKJE YEAAAAHHH BUDDDY
Netjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
Gaat al richting de 1,2 miljoen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef Confetti het volgende:
1,1 miljoen items op auction![]()
Ik dacht even..WOW. Toen bevroor mijn xbox
DE PRE ORDER CODE TOCH NIET...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
staat op hetzelfde fucking papiertje, denk nou eens gewoon na
Zero staat dat voor het aantal hersencellen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
DE PRE ORDER CODE TOCH NIET...![]()
Ik kreeg die via de mail van Wehkamp.
Wie ben je en wat heb je met vandermar gedaan?quote:
Jij ook hoi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zero staat dat voor het aantal hersencellen?
Groetjes van Erikquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met vandermar gedaan?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef BDIL het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef detennismaster het volgende:
Ben ik eindelijk thuis, kan ik niet op de webapp.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk thuis, doet de webapp het niet
Slabbekoorn en Kingsalequote:
kinderarbijtquote:
Wat een geniale namenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slabbekoorn en Kingsalenamen om in de gaten te houden en van Haaren ook!
Die current auctions schieten ook echt omhoog, van 1 miljoen naar 1,3 miljoen in 10 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:27 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.... Merk er niets van!
65 pace voor een CDM is goed genoeg..gewoon een iets snellere ernaastquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
Die skill stats van Kroos zijn wel idioothij had van mij toch wel tegen de 70 pace mogen hebben
Javi Martinez ook wel 65 pace, nu ga ik hem niet als CDM gebruiken
En hoe ziet die Kingdeal er dan uit?quote:
ja maar in de 50 is te laagquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
65 pace voor een CDM is goed genoeg..gewoon een iets snellere ernaast
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hoe ziet die Kingdeal er dan uit?
Ohja ik las je post verkeerdquote:
Kingdealquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hoe ziet die Kingdeal er dan uit?
Ik probeer Martinez wel, zijn stats zijn sick op zijn pace naquote:
Congratsquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs
Mijn nieuwe team van gister , fapse jongens
[ afbeelding ]
Bazen van de club
Te weinig links, maar het is toch een kuthybrid dus het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, waarom blijven Witsel, Buttner en Bosinga op 7 chem staan?
Linkt de LB ook met de CDM in dat systeem? Lijkt het wel op?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, waarom blijven Witsel, Buttner en Bosinga op 7 chem staan?
Jij bent Gibbs?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
Nice, Gibbs voor 14k gekocht en die is nu al wel 20 waard.
Stijgt hopelijk nog door.
Voelt wel goed om op mezelf winst te maken
Het neefje van vandermarquote:
Talentje toch?quote:
???? wanneer Dixonsquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
DE PRE ORDER CODE TOCH NIET...![]()
Ik kreeg die via de mail van Wehkamp.
Uhu maar wordt misbruikt door Damien Hertog op het middenveldquote:
http://www.amk-nederland.nl/quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uhu maar wordt misbruikt door Damien Hertog op het middenveld
quote:
Hem ken ik in het echt en heb zo vaak met hem en zijn broertje gevoetbald bij Henergouwerpleinquote:
Ik hoop voor jullie dat hij iets beter is dan Engelaar.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs
Mijn nieuwe team van gister , fapse jongens
[ afbeelding ]
Bazen van de club
Boolerquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hem ken ik in het echt en heb zo vaak met hem en zijn broertje gevoetbald bij Henergouwerplein
Engelaar was echt heel erg goed hoor maar is al even over the top.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat hij iets beter is dan Engelaar.
Dat bedoel ik. Dat hij beter is dan de Huidige Engelaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Engelaar was echt heel erg goed hoor maar is al even over the top.
Watquote:
Laatst zag ik Engelaar spelen en die had echt een ziekelijke steekpass. Hij kan nogsteeds erg goed voetballen alleen is hij heel erg traag. Komt ook bij Feyenoord overigens weg, wilde terugkomen 7 jaar terug ofzo maar Peter Boszquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat hij beter is dan de Huidige Engelaar.
Een koe loopt hem eruit. En een eend kan beter koppen.
Gaat gewoon spelen zonder mijquote:
Is een goede voor niveau Heracles.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laatst zag ik Engelaar spelen en die had echt een ziekelijke steekpass. Hij kan nogsteeds erg goed voetballen alleen is hij heel erg traag. Komt ook bij Feyenoord overigens weg, wilde terugkomen 7 jaar terug ofzo maar Peter Boszhield het toen tegen.
Ik vroeg je nog op skype.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gaat gewoon spelen zonder mij
Nu kijk ik VI
Oh ja, skypequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog op skype.
4-2-2 gespeeld 1e seizoen
Engelaar gaf me toen ik een jaar of 12 was een knipoog bij Donner voor in Rotterdam, sindsdien een fanquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laatst zag ik Engelaar spelen en die had echt een ziekelijke steekpass. Hij kan nogsteeds erg goed voetballen alleen is hij heel erg traag. Komt ook bij Feyenoord overigens weg, wilde terugkomen 7 jaar terug ofzo maar Peter Boszhield het toen tegen.
Zo kan het ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Engelaar gaf me toen ik een jaar of 12 was een knipoog bij Donner voor in Rotterdam, sindsdien een fan
Iemand die dit ook heeft?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik merkte vanmiddag op dat mijn firewall rood was en op beperkt stond. Dat vind ik wel raar, omdat ik het in fifa 12 nooit had. Ook met die early acces had ik open status. Toen was die nog groen. Iemand die weet hoe het komt?
Die van psv zouden ze niet kunnen posten. Die kopen ze pas later opquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Even wat jeugdspelers van Ajax posten met een grappige tekst erbij, momentje.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die van psv zouden ze niet kunnen posten. Die kopen ze pas later op
Bakkaliquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
haha.jpgquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Morgen om 9 uur al scheidsrechteren
Bakkal speelt niet meer bij jullie hoorquote:
Grapjasquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bakkal speelt niet meer bij jullie hoor. En wat is een bazoer? Is dat een soort duif ofzo
Samen met hendrickx (?) staan ze in het NL elftal u19 dacht ik. Allebei bij PSVquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die Bazoer schijnt inderdaad wel een ekte baas te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |