SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Feyenoord Rotterdam
Nee een ander iets...quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mag je hier geen torrent meer zeggen?
Ik heb zelf een PS3 hoor. Ik doelde er meer op dat die van DutchSL zuigt. Die van mij is een baws.quote:
Verkoop je Rooney op Ebayquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet even wachten op mijn loon. Over een maandje of 2
Zou ik doenquote:
Ik kom er niet in..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef Jonnsie het volgende:
Jullie ook problemen met de webapp of zijn er alweer alt. linkjes in de omloop?
arme jijquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er niet in..
Ja, daar heb ik vaker last van.
Gofterdomme. Ben ik nog te laat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dutchies melden in het clubshuis svp.
Haha, ik kom er dus ook niet in xD Zie dat iedereen koopjes loopt de scoren als gekken, dus nu ben ik jaloers!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er niet in..
Wat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er niet in..
Jup, denk dat het overal plat ligt nu, laten we hopen dat ze bezig zijn met hun servers te upgraden oidquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg op Console en Webapp een foutmelding..
Ik zit er gewoon nog in hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Jup, denk dat het overal plat ligt nu, laten we hopen dat ze bezig zijn met hun servers te upgraden oid
Alleen FUT? Of ligt de hele server eruit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar de console ligt er ook al uitIk wil verdomme nog ff een potje spelen zodat ik eindelijk mijn trade pile kan vergroten
Nog tips voor de webapp?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh op Console kan ik er nu ook in.
?:')quote:
Moet je zijn waarde kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Reus op de console gekocht voor 12k, kan ik daar meer uit halen?
Ja super kut iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vreselijk irritant nummer, en dat zeg ik niet vaakHopelijk kan ik dit nummer uitzetten en dat hij hem dan ook niet meer afspeelt (vorig jaar speelde hij hem alsnog af als je een nummer uitzette)
Kun je op de xbox geen eigen muzieklijst er in zetten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vreselijk irritant nummer, en dat zeg ik niet vaakHopelijk kan ik dit nummer uitzetten en dat hij hem dan ook niet meer afspeelt (vorig jaar speelde hij hem alsnog af als je een nummer uitzette)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja super kut idd!
Het is deze fifa echt 30 procent goede fifa muziek en 70 procent kak
Ik ga ff me pizza in de oven gooien en daarna oppeuzelen, daarna kan ik.quote:
giro 555quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
[TK]Complete xbox 360 met 6 games en 2 controllers
[TK] XBOX 360 Elite 120GB
Ja 9 chem voor Boussouffaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor verbeteringen? Formatiekaartjes + positie moet ik nog ff hosselen.
CM Sissokoquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips voor verbeteringen? Formatiekaartjes + positie moet ik nog ff hosselen.
Die ene haakneus van Arsenal in de spitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb ik over na zitten denken, maar weet niet hoe
Grappenmaker, Balotelli blijft erin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ene haakneus van Arsenal in de spitsAnders Taarabt spits en El Ahmadi CM
waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef TheFastOne het volgende:
Heb om 18:30 m'n nieuwe FIFA besteld (Free Record $hop) en hij ligt nu al bij selektvracht, Gamediscounter
Mycomquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef TheFastOne het volgende:
Heb om 18:30 m'n nieuwe FIFA besteld (Free Record $hop) en hij ligt nu al bij selektvracht, Gamediscounter
LW Assaidi wellicht?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grappenmaker, Balotelli blijft erin.
Ja, ik ben ook niet zo tevreden over die Sinclair, maar dan zou Toure op de middelste CM moeten om de chem met balotelli goed te houden. Twijfels twijfelsquote:
Beter dan net ja. Toch een dikke 10k bij elkaar gehandeld net.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Bij mij op de console werkt alles weer goed, bij anderen ook?
Nee, 5 maanden maximaal bijgeleend en packs gekocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
Zo Mathijs dit had ik niet van je verwacht, goed gedaan. Alleen maar gehandeld?
Wel een prima upgrade toch..als je de coins hebtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet zo tevreden over die Sinclair, maar dan zou Toure op de middelste CM moeten om de chem met balotelli goed te houden. Twijfels twijfels
Ik had een Reus voor 12k, schijnt wel 20k op te kunnen leveren. Hoop eigenlijk dat hij niet verkocht wordt want wil team om hem heen gaan bouwen. Daarnaast nog iets van 6k profit ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beter dan net ja. Toch een dikke 10k bij elkaar gehandeld net.
hier wel nu, maar nog meer errorsquote:
Jaquote:
Ja heb nog 3x altidore, kan ze dus discarden (iets onder discard value ingeslagen) en heb nog wel 30k in de pocket dus kan het wel betalen. Maar twijfel of die altidore's niet nog gaan stijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een prima upgrade toch..als je de coins hebt
Thanks. Nu dus 3 star..hij is zo cheap nu..echt bizarquote:
Gewoon even houden, kan geen kwaad omdat je ze heel goedkoop hebt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb nog 3x altidore, kan ze dus discarden (iets onder discard value ingeslagen) en heb nog wel 30k in de pocket dus kan het wel betalen. Maar twijfel of die altidore's niet nog gaan stijgen.
Ik heb er nog even mee gehandeld maar die markt was al snel dood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Nu dus 3 star..hij is zo cheap nu..echt bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |