quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had gisteren om 12.15 al weekend. Maar ik ben gisteren niet naar school geweest dus sinds woensdag al.
beter tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Overwicht heeft hij niet hoorIk ben zelf een vrij dominante persoonlijkheid
[..]
Zelfs als mijn vriend en ik samen zijn doen we nog niet alles samen. Ik schop 'm gewoon achter zijn pc, gaat hij maar gamen, ga ik wel lezen ofzo. Of Fokken.
Herkenbaar, alleen dan met motor rijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter toch
die van mij vond het vreselijk als ik al een potje ging gamen want dan kreeg zij geen aandacht meer
Wat een geregeld weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh.. ik haat de pabo.
nu moet ik gaan bewijzen dat ik wel heb betaald en er achter aan gaan dat ze het foutieve hebben gestuurd terwijl het hun schuld is en aaarhg.
kut bedrijf
Ik werd om 9 uur wakkerquote:
Printscreenknopje op je tobo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik voel me domhoe maak je een print screen
en dat kun je dan plakken in paint toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Printscreenknopje op je tobo.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat kun je dan plakken in paint toch?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik voel me domhoe maak je een print screen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dan was ik toch slimmer dan ik dacht
thx
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dan was ik toch slimmer dan ik dacht
thx
Heb je het niet terug gestuurd dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kijken of ze die honden van een deurwaarders eens terug gaan roepen
ik betaal gewoon niet voor iets dat ik niet besteld heb en als hun het dan niet terughalen is het niet mijn probleem.. vindt ik
dan moest ik bellen naar een nr waar ik voor moest betalen en dat weiger ik als het hun fout is dus ik heb een contactformulier ingevuldquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het niet terug gestuurd dan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moest ik bellen naar een nr waar ik voor moest betalen en dat weiger ik als het hun fout is dus ik heb een contactformulier ingevuld
Heldinquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moest ik bellen naar een nr waar ik voor moest betalen en dat weiger ik als het hun fout is dus ik heb een contactformulier ingevuld
jawel een bericht terug dat ik het nr moest bellen en toch wel eerst moest betalen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]! en niets meer gehoord verder?
jongen je hebt ook niets van waardequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongen je hebt ook niets van waarde
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gaat het om een deurwaarder of een incassobureau?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel een bericht terug dat ik het nr moest bellen en toch wel eerst moest betalen.
toen ik trug dat ik dat niet deed
toen hun trug dat dat moest
toen ik trug dat ik al een gedeelte had betaald en dat hun de rest mochten oplossen
en toen had ik de deurwaarder voor het volledige bedrag.
heb er al eerder mee gehandeld en deurwaarder stelt geen reet voor.quote:
deurwaarder incl; formulier met hoe ik denk te gaan betalen etcquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat het om een deurwaarder of een incassobureau?
Mja zolang je dat weet hoop ik dat het verder goed komtquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er al eerder mee gehandeld en deurwaarder stelt geen reet voor.
Vooral veel bangmakerij.
Ik sta in mijn recht gelukkig dus ben niet echt bang
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er al eerder mee gehandeld en deurwaarder stelt geen reet voor.
Vooral veel bangmakerij.
Ik sta in mijn recht gelukkig dus ben niet echt bang
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja zolang je dat weet hoop ik dat het verder goed komt
Ik ga eten afmaken en een happie doen![]()
Jij denkt dat je niet gaat betalen denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deurwaarder incl; formulier met hoe ik denk te gaan betalen etc
Paul!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik betaal wel hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij denkt dat je niet gaat betalen denk ik.
Openen en opnieuw opslaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe verander je een bestand?ik kan alleen jpg,gif,pdf,bmp toevoegen schijnbaar
true.. maar wij zijn geen financieel partnersquote:
opslaan als.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe verander je een bestand?ik kan alleen jpg,gif,pdf,bmp toevoegen schijnbaar
true, en ik heb inderdaad veul ouwe meuk in huis.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true.. maar wij zijn geen financieel partners
Gelapt, en van de taxi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt nu vast een heel tochtig huis?
Mobiel, dus teveel moeite om op te zoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, moest even flauw doen.
Inb4: zoutpotje
Wat een kutstation is dat ookquote:
Op het moment helemaal ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een kutstation is dat ook
ik zie het over 2 weken wel als ik in zwolle moet zijnquote:
je houd het nog aardig vol of niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm boodschappen doen
en geen sigaretten halen.. blijft lastig
uhm nu 3 weken ofzo geloof ik dat het echt volledig niet roken isquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
je houd het nog aardig vol of niet?
Wakommiedoendan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie het over 2 weken wel als ik in zwolle moet zijn
netjes hoor ik doe het je niet na maar goed ik zal dan ook niet zwanger kunnen wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nu 3 weken ofzo geloof ik dat het echt volledig niet roken is
naar een goeie vriendin van me haar huisje bekijkenquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
netjes hoor ik doe het je niet na maar goed ik zal dan ook niet zwanger kunnen worden
[..]
naar een goeie vriendin van me haar huisje bekijken
Joah, maar ik kom niet voor de plek maar persoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is zwolle nog maar een half uur.
ja ik zie haar al niet zo vaak dus dat word weer een middagje kettingrokenquote:
Oe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joah, maar ik kom niet voor de plek maar persoon.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik zie haar al niet zo vaak dus dat word weer een middagje kettingroken
en dan krijg ik weer alle ins en outs over haar sexleven
zij is mijn lesbovriendinquote:
echt subtiel weerquote:
met al die lui hier op fok? dikke kans van wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders had ze hem wel op een andere manier gekregen.
Van de zomer al helemaalquote:
Dat is wel lang wachten hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Over een paar jaar, als ik tijd heb, want klaar met studie dan.
wat voor kapsel word het?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je kort en pittig doet kom ik je slaan....![]()
Same old same old, dode puntjes enzulksquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor kapsel word het?
straks wel foto hoor
aaah oke ik laat van de week wel weer bijscheren mijn haar aan de zij en achterkant is me alweer veel te langquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same old same old, dode puntjes enzulks
ik zie het wel misschien doe ik gekquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah oke ik laat van de week wel weer bijscheren mijn haar aan de zij en achterkant is me alweer veel te lang
een fluor groene hanekamquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie het wel misschien doe ik gek![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik zal je eens een foto doorsturen van een paar jaar terug. Niet nu hoor...
Maar nee nooit meer zo kort
@royco ga ik vanavond bij cryothic ook doen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al een mi.
Doe maar zo houden inderdaad.
quote:
Nou, zullen we?quote:
Ik heb in Nimma gewoond. En vlakbij Nimma. En in Ernem.quote:
waar woon je nu dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb in Nimma gewoond. En vlakbij Nimma. En in Ernem.
Dat is in de buurt danquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb in Nimma gewoond. En vlakbij Nimma. En in Ernem.
Fryslan.quote:
weer terug in je thuisprovinciequote:
ik heb dus net wel een patatje gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb zo veel zin in friet, maar vind het een beetje overdreven om vanavond weer frieten te maken
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dus net wel een patatje gehaald
quote:
Ik, maar ik ben geen hommoquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, klaar ermee, nu eten
wie riep er Rotterdam en neuken in 1 zin?
ohquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik, maar ik ben geen hommo
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, het waren Franse frietjes
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Grijsbaard het volgende:
Iedereen een heel leuk, lekker maar vooral een botergeil weeeeekend!!!
Ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, klaar ermee, nu eten
wie riep er Rotterdam en neuken in 1 zin?
Jij ookl he!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Grijsbaard het volgende:
Ga friet etenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh vergeten te eten vandaagmerkte ik net
dat gaat zeker wel lukkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef Grijsbaard het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh vergeten te eten vandaagmerkte ik net
quote:
friet ken ik nietquote:
Nou uitdagend zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders. En jij?
Brosquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
friet ken ik niet
en ik heb nu een bros reep
juhquote:
ik heb al weekendquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Minder dan 2 uur tot het weekend
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
friet ken ik niet
en ik heb nu een bros reep
die ruiken idd vrij sterkquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik heb per ongeluk lelies meegenomen en die stinken en bha
ik bedoel dat ik het niet ken in zijn manier van het woord.quote:
een nieuwert.quote:
ze komt uit 1992 staat in der profielquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een nieuwert.
ik weet nog niet eens hoe oud, en hoe ze eruit en of ze het met vrouwen doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze komt uit 1992 staat in der profieljong kan ook lekker zijn heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik heb liever dezelfde leeftijd of iets ouderquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jong kan ook lekker zijn heur![]()
hoeveel iets ouder?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb liever dezelfde leeftijd of iets ouder
dat zijn franse frietjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik het niet ken in zijn manier van het woord.
als ik tijdens de opleiding patat moest maken waren het reepjes van 1 cm breed en ongeveer 5 cm lang.. friet is een halve cm en 5 cm lang
correct er bestaan geen hollandse frietjesquote:
laat mij maar slaan schatjequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laat mij maar slaan schatje
klopt daarom noemen ze het ook frietquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
correct er bestaan geen hollandse frietjes
neuken?
quote:
deze discussie kunnen we beter face to face houden dan win ik makkelijkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt daarom noemen ze het ook friet![]()
![]()
in Belgiequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze discussie kunnen we beter face to face houden dan win ik makkelijker
In belgie heb jij frietjesquote:
waarmee?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In belgie heb jij frietjesmaar belgen zijn soweiso raar en ik leidt je dan gewoon af
Toe maar uniquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou uitdagend zeg![]()
Ik studeer International Business aan de EUR
wat denk je zelfquote:
rekensommen ??quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je zelfmet rekensommen natuurlijk
koetjesrepenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
juh
net als koetjesrepenwhoa
niet alleen in Belgie hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In belgie heb jij frietjesmaar belgen zijn soweiso raar en ik leidt je dan gewoon af
What do you want to know?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Stel jezelf even voor aan ons
wat doe je? Hoe zie je eruit? heb je een relatie?quote:
dan speel ik wel valsquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet alleen in Belgie hoor![]()
en afleiden gaat niet lukken
Ik zit op een stoel, normaal, neequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doe je? Hoe zie je eruit? heb je een relatie?
werk of studiequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel, normaal, nee
quote:
hoe ben je op fok terecht gekomen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel, normaal, nee
hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik probeer een mbo studie af te ronden.
Werk horeca.
Jij?
mbo gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik probeer een mbo studie af te ronden.
Werk horeca.
Jij?
Ik voelde me kut, tikte ineens fok in op google en voilaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe ben je op fok terecht gekomen?
22quote:
FOK! helpt als je je kut voeltquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik voelde me kut, tikte ineens fok in op google en voila
Ben je het stereotype vrachtwaggelchaffeur?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mbo gedaan.
vrachtwagenchauffeur en werk in de "horeca"
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik voelde me kut, tikte ineens fok in op google en voila
ik zeg niksquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FOK! helpt als je je kut voelt
quote:
ik ken het stereotype nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ben je het stereotype vrachtwaggelchaffeur?
dat heeft een tijd geduurdquote:
Ik had ff die post gemistquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft een tijd geduurd
oquote:
ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Ik zeg in dit topic steeds de verkeerde dingen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou douchen en scheren![]()
laters
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou douchen en scheren![]()
laters
hoe is de haartjes geworden?quote:
Let op je grammatica.. het is hoe ZIJN de haartjes geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe is de haartjes geworden?
hihi jij kent mij nog nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Let op je grammatica.. het is hoe ZIJN de haartjes geworden.
dat dus knetter mag dat want zij is knetterquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi jij kent mij nog niet![]()
don't even think about telling me what to do.....
Gewoonquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe is de haartjes geworden?
Pciesquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus knetter mag dat want zij is knetter
Wowie.. pas je wel op .. straks wordt je nog een vrouw ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon5cm eraf,
Wel lekker gewassen en de kapster nam lekker de tijd....
Nog een schuimmousje gekocht bij de drogist en een mooi oogschaduwtje
Leuk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pcies
grammar nazi's komen snel op mijn : ik mag jou niet lijst.
Helemaal als ze denken mij te kunnen vertellen hoe ik moet typen
is ook vooral omdat je anders bezig blijft hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wowie.. pas je wel op .. straks wordt je nog een vrouw ook
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Vanavond maskertje en.lekker scrubben enzulks?
pwittyquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://dantasimport.nl/taarttopper-butterfly-beauty-p-2645.html
ik ben flieft
Heb vriend net heel lief gezegd dat ik die wil en geen anderen! En als hij straks thuis is, dan gaat ie m bestellenquote:
Down girl, downquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ook vooral omdat je anders bezig blijft hoor
Ik weet niet of je al lang meelurkt of niet, maar als je als newbie zo binnen komt en zo'n bek trekt over iets wat duidelijk expres is.. tja daar maak je geen vrienden mee
Oke sorry dan als je het niet tof vind. Maar ik corrigeer graag mensen zeker als het om grammaticale fouten gaat in de nederlandse taal. Moet je niet al te persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ook vooral omdat je anders bezig blijft hoor
Ik weet niet of je al lang meelurkt of niet, maar als je als newbie zo binnen komt en zo'n bek trekt over iets wat duidelijk expres is.. tja daar maak je geen vrienden mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
GM87 en lola kijk danFixed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sweet
S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dees en lola kijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nederlandse. Met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oke sorry dan als je het niet tof vind. Maar ik corrigeer graag mensen zeker als het om grammaticale fouten gaat in de nederlandse taal. Moet je niet al te persoonlijk opvatten.
Maar niet iedereen vind dat even prettig, ik heb er namelijk ook een bloedhekel aan, je begrijpt wat ik wil zeggen, en jammer dan als er een foutje in de spelling zit!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:06 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oke sorry dan als je het niet tof vind. Maar ik corrigeer graag mensen zeker als het om grammaticale fouten gaat in de nederlandse taal. Moet je niet al te persoonlijk opvatten.
Klopt. Je hebt gelijk. Had er zelf even geen erg in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nederlandse. Met een hoofdletter.
gm en lola kijk danTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen neem de tekst geen eens meer serieus als er ook maar een spellingsfoutje in staatquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen vind dat even prettig, ik heb er namelijk ook een bloedhekel aan, je begrijpt wat ik wil zeggen, en jammer dan als er een foutje in de spelling zit!
gelukkig kom ik niet in die topicsquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sommige mensen neem de tekst geen eens meer serieus als er ook maar een spellingsfoutje in staat. Zo erg ben ik nog niet
+1quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig kom ik niet in die topics
Biertje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo, waar kan ik u mee van dienst zijn?
Dat is dan 1 euro alstublieft, gaarna contant overhandigen bij de fysieke transactie bij mijn woning.quote:
1 euro maar dat is goedkoop!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan 1 euro alstublieft, gaarna contant overhandigen bij de fysieke transactie bij mijn woning.
preciesquote:
Maar natuurlijk, ik van kingtoppie tot uw dienst, draag geen winstoogmerk! Dat scheelt in kosten!quote:
Dan kan ik al voor 10 euro een leuke avond hebben als het bier maar 1 euro isquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik van kingtoppie tot uw dienst, draag geen winstoogmerk! Dat scheelt in kosten!
whihi, ik kon het ook niet latenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gevuld speculaas onderweg... Damn motivatie
Bis morgen. Auf wiedersehen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
![]()
![]()
ik ben weer helemaal schoon en geschoren![]()
en nou stappen![]()
zuipen en sexen![]()
tot morgen
ik heb mij vanmiddag vergrepen aan de kruidnotenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
whihi, ik kon het ook niet laten
TMIquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb me vandaag ook vergrepen aan mijn noten.
Lag zowaar opeens het internet eruit hier
Onweerstaanbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KT hoe zie jij er eigenlijk uit
ik mag altijd graag weten hoe iemand eruit zietquote:
Jonguh, ik drink niet en knetterbeeb ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
U mag mij komen opzoeken. Dan krijgt u van mij een gratis biertje als cadeau.
als u mij een pic in dm doet dan retourneer ik die gunstquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
U mag mij komen opzoeken. Dan krijgt u van mij een gratis biertje als cadeau.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel mij in de maling genomen, ik kom u tegemoet en u doet geen water bij de wijn.
Nee, dan geen overeenkomst, helaas.
Hallo meneer die woonachtig is in dezelfde stad is als ik benquote:
dat wij intiem zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:56 schreef fietsie het volgende:
Wat moeten mensen wel niet denken Knets, als ik met pics rondstrooi in dmmetjes ?
Schillen, plakjes snijden en met een vorkje oppeuzelen ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
''sandy - loves cucumber''
Wat zou er allemaal gebeuren in die spannende film?
Wel zonde dat ze dat dan gaat doen met zoveel make up op haar hoofd... Met een flink stuk minder zag ze er denk ik leuker uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schillen, plakjes snijden en met een vorkje oppeuzelen ?
hahaha welke stad kom jij danquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hallo meneer die woonachtig is in dezelfde stad is als ik ben
dezelfde stad als waar jij nu woontquote:
Ik hoor gelijk die reclame eet je pizza jongenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je niet meer waar je woont jongen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |