dit jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef Psy-freak het volgende:
"Gaat u de openbare orde verstoren?"
"Nee, meneer."
"Ok, loop maar door."
Ik houd het in de gatenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wedden dat ze de Spijperbuurt daar op zijn kop gaan zetten.
Ben daar 1x met de jaarwisseling geweest. Toen was er zo'n feestquote:
Een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef Wokkel het volgende:
Mensen aanhouden met iets vaags als een plan?
Dus als ik het papieren script voor de geplande bijeenkomst thuis laat mag ik wel komen?
Een plan wat je mogelijk in gedachten zou kunnen hebben is door een willekeurige ME-er op de hoek van de straat te doorzien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn.
Nee, en dat staat er toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Wokkel het volgende:
Een plan wat je mogelijk in gedachten zou kunnen hebben is door een willekeurige ME-er op de hoek van de straat te doorzien?
Je zegt zelf 'een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, en dat staat er toch ook niet?
Ze staan op de toegangswegen om duidelijke herrieschoppers (mensen met vuurwerk, knuppels, etc) de toegang te verbieden, en als er toch mensen in het gebied zijn die herrie schoppen, dan kunnen die simpelweg aangehouden worden. En daarvoor is het niet nodig dat die mensen een stuk papier op zak hebben waarop staat dat ze herrie willen schoppen.
Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen? Ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?
Niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef Wokkel het volgende:
Je zegt zelf 'een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn'.
Nu zijn al die dingen die je hierboven aanhaalt wel tastbaar (en mensen die die dingen hebben/doen zijn sowieso al makkelijk op te pakken op basis van bestaande wetten) .
Hoe ga je nu mensen met een plan aanhouden als er niets tastbaars is? Leg me dat dan eens uit.
We waren ooit ook tolerant en liberaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef VRIDZ het volgende:
Ik dacht dat wij Nederlanders zo nuchter waren.. weinig meer van te merken
Ben benieuwd, moet straks in de stad zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dit was te verwachten.
Ik hoop dat áls er rottigheid komt er meteen op geslagen wordt . Hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |