dit jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef Psy-freak het volgende:
"Gaat u de openbare orde verstoren?"
"Nee, meneer."
"Ok, loop maar door."
Ik houd het in de gatenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wedden dat ze de Spijperbuurt daar op zijn kop gaan zetten.
Ben daar 1x met de jaarwisseling geweest. Toen was er zo'n feestquote:
Een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef Wokkel het volgende:
Mensen aanhouden met iets vaags als een plan?
Dus als ik het papieren script voor de geplande bijeenkomst thuis laat mag ik wel komen?
Een plan wat je mogelijk in gedachten zou kunnen hebben is door een willekeurige ME-er op de hoek van de straat te doorzien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn.
Nee, en dat staat er toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Wokkel het volgende:
Een plan wat je mogelijk in gedachten zou kunnen hebben is door een willekeurige ME-er op de hoek van de straat te doorzien?
Je zegt zelf 'een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, en dat staat er toch ook niet?
Ze staan op de toegangswegen om duidelijke herrieschoppers (mensen met vuurwerk, knuppels, etc) de toegang te verbieden, en als er toch mensen in het gebied zijn die herrie schoppen, dan kunnen die simpelweg aangehouden worden. En daarvoor is het niet nodig dat die mensen een stuk papier op zak hebben waarop staat dat ze herrie willen schoppen.
Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen? Ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?
Niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef Wokkel het volgende:
Je zegt zelf 'een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn'.
Nu zijn al die dingen die je hierboven aanhaalt wel tastbaar (en mensen die die dingen hebben/doen zijn sowieso al makkelijk op te pakken op basis van bestaande wetten) .
Hoe ga je nu mensen met een plan aanhouden als er niets tastbaars is? Leg me dat dan eens uit.
We waren ooit ook tolerant en liberaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:31 schreef VRIDZ het volgende:
Ik dacht dat wij Nederlanders zo nuchter waren.. weinig meer van te merken
Ben benieuwd, moet straks in de stad zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dit was te verwachten.
Ik hoop dat áls er rottigheid komt er meteen op geslagen wordt . Hard.
juist daarom zitten we nu in deze shit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Viajero het volgende:
[..]
We waren ooit ook tolerant en liberaal.
Ik mis de jaren 90.....
Juist.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef kovenant het volgende:
[..]
juist daarom zitten we nu in deze shit.
teveel toegestaan en teveel met de zachte hand.
Ik denk het niet. Rellen zijn van alle tijden. Gebrek aan historisch besef trouwens ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef kovenant het volgende:
[..]
juist daarom zitten we nu in deze shit.
teveel toegestaan en teveel met de zachte hand.
Dat dachten ze ook van Haren dat er niets ging gebeurenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef JackHerrer het volgende:
Al die mensen die nu serieus denken dat er weer iets gaat gebeuren.
In Duitsland doen ze dat toch al? Weet je of dat daar effect heeft?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Mag duidelijk zijn dan mensen die dit soort oproepen doen gewoon de rekening moeten lappen voor de kosten die de politie maakt
Jep, idioten die toch nog oproepen mogen verschrikkelijk veel betalen (en geloof me, ze pakken het hard aan). Verder zijn er dus geen oproepen meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
In Duitsland doen ze dat toch al? Weet je of dat daar effect heeft?
Dat noemen ze nou risicobeheer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef venomsnake het volgende:
Wat een geld over de balk, dikke politiekosten terwijl er geen kip komt natuurlijk...
Hoewel, misschien wat ramptoeristjes vanwege de enorme media aandacht.
Wat een wijze les weer van je man. Bedankt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou risicobeheer.
Plus is dat een reden waarom het zo nu en dan gewoon fout moet gaan. Anders ziet niemand het nut ervan.
Prima opgelost dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, idioten die toch nog oproepen mogen verschrikkelijk veel betalen (en geloof me, ze pakken het hard aan). Verder zijn er dus geen oproepen meer
Daarvan werd gewoon verwacht dat er heel veel mensen naar toe gingen, als je denkt dat er hier ook 5000 mensen naar toe komen dan snap je het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van Haren dat er niets ging gebeuren
We hebben het hier over Klarendal. Die hebben echt geen GBO of ME nodig om hun straat schoon te houdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dit was te verwachten.
Ik hoop dat áls er rottigheid komt er meteen op geslagen wordt . Hard.
Als jij gewoon een biertje gaat drinken, net als anders in het weekend waarschijnlijk, is er toch helemaal niks aan de hand?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
We hebben het hier over Klarendal. Die hebben echt geen GBO of ME nodig om hun straat schoon te houden
Misschien vanavond daar maar eens een biertje drinken, vriend woont schuin tegenover de molen
Samenvattend:quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet.
Waar zeg ik dat men mensen met een niet-tastbaar plan aan gaat houden?
Waarop ik me afvraag hoe ja aan iemand kan zien wat hij van plan is als hij geen spullen oid mee neemt.quote:Op grond van het noodbevel is de hele gemeente Arnhem verboden gebied voor mensen die van plan zijn de openbare orde te verstoren.
Jij reageert daarop metquote:Mensen aanhouden met iets vaags als een plan?
Dus als ik het papieren script voor de geplande bijeenkomst thuis laat mag ik wel komen?
Daarmee impliceer je dat puur het hebben van een niet tastbaar plan voldoende is om opgepakt te worden. Als je dat niet zo bedoelde dan moet je niet reageren op de duidelijke vraag die ik stelde:quote:een plan hoeft niet iets tastbaars te zijn.
quote:Mensen aanhouden met iets vaags als een plan?
Ik was ook niet veel meer van plan dan een biertje drinken. Heeft mooi uitzicht op de straat daar dus ben benieuwd of we nog een mooie charge van de ME of van de Klarendallers zelf zullen zienquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als jij gewoon een biertje gaat drinken, net als anders in het weekend waarschijnlijk, is er toch helemaal niks aan de hand?
Als je met straatmeubilair gaat gooien en dingen vernielt, zomaar voor de fun of it, dan wel.
Is dat volk uit een andere stad?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik was ook niet veel meer van plan dan een biertje drinken. Heeft mooi uitzicht op de straat daar dus ben benieuwd of we nog een mooie charge van de ME of van de Klarendallers zelf zullen zien![]()
Maand geleden is daar nog een fietsendief gelyncht voor de kroegDus heel benieuwd hoe het (af-)loopt. Vooral als die stinkende schijtwegenaren ook komen (die komen toch rellen).
Politie kan je gewoon vragen wat je doet in het dorp. Als je geen goed antwoord kan geven wordt je gewoon niet toegelaten. Is bij ons ook al vaak zat geweest ivm een inbraakgolf. Wijk afzetten, kijken wie er in komt en alles en iedereen controleren. Zelfs mijn bezoek moest kunnen aantonen dat ze langskwamen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Samenvattend:
In de OP staat
[..]
Waarop ik me afvraag hoe ja aan iemand kan zien wat hij van plan is als hij geen spullen oid mee neemt.
[..]
Jij reageert daarop met
[..]
Daarmee impliceer je dat puur het hebben van een niet tastbaar plan voldoende is om opgepakt te worden. Als je dat niet zo bedoelde dan moet je niet reageren op de duidelijke vraag die ik stelde:
[..]
Dat vieze Nijmegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat volk uit een andere stad?
Denk eerder dat de ME de wijk afsluit en het rammen aan GBO overlaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef Jordony het volgende:
Gewoon veel ME op de been zetten en als ze gaan lopen kloten heel die rel neerslaan. En hard ook.
Juist. Gelijk even een magnetronstraal eroverheen en fuck it. Dan nog een bak zoutzuur. Korte metten met dat menselijke afval.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef Jordony het volgende:
Gewoon veel ME op de been zetten en als ze gaan lopen kloten heel die rel neerslaan. En hard ook.
Haha, mag ook:Pquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Denk eerder dat de ME de wijk afsluit en het rammen aan GBO overlaat.
Je kan ook overdrijven. Een paar tikken met een gummiknuppel is voldoende denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Juist. Gelijk even een magnetronstraal eroverheen en fuck it. Dan nog een bak zoutzuur. Korte metten met dat menselijke afval.
Ik vind van niet Lavenderr. Ik vind dus van niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Een paar tikken met een gummiknuppel is voldoende denk ik.
Dat mag jij vinden HV'tjequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vind van niet Lavenderr. Ik vind dus van niet.
Wordt niemand bang van joh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Een paar tikken met een gummiknuppel is voldoende denk ik.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:20 schreef Esses het volgende:
Het leger word eindelijk ingezet, zie foto op nu.nl
Nog duidelijker foto 2 van nu.nlquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]http://www.nu.nl/binnenla(...)w/1891160/popup.html
Dit. Als niemand er aandacht aan besteed gebeurt er toch geen reed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Wokkel het volgende:
Toch grappig dat niemand voor 1400hr vanmiddag uberhaupt wist dat er een Project X in Arnhem was. Pas nadat de gemeente het noodbevel heeft uitgevaardigd staat het internet bol van de berichten.
Is al vanaf zondag bekent hoor. En ben zelf niet zo bang voor relschoppers uit Arnhem. Daar zul je weinig last van hebben. Eerder de NECkers. Anyhow ik ga er alvast heen (iig het gebied, niet naar X) voor een avondje binnen feest. Ja, dat is een prive feest, Nee jullie mogen niet komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Wokkel het volgende:
Toch grappig dat niemand voor 1400hr vanmiddag uberhaupt wist dat er een Project X in Arnhem was. Pas nadat de gemeente het noodbevel heeft uitgevaardigd staat het internet bol van de berichten.
Dat is de volgende les die ze kunnen lerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dit. Als niemand er aandacht aan besteed gebeurt er toch geen reed.
Ik zie alleen maar Marechaussee.. Die hebben ook politietaken en ondersteunen politie wel vaker.. Ik zie geen enkele militair nog. Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:20 schreef Esses het volgende:
Het leger word eindelijk ingezet, zie foto op nu.nl
Ik zie alleen maar Marechaussee.... Ik zie geen enkele militair.... Hoezo, je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Marechaussee.. Die hebben ook politietaken en ondersteunen politie wel vaker.. Ik zie geen enkele militair nog. Of mis ik iets?
Ahum, KMar is het vierde defensie onderdeel, en zijn wel degelijk militair.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Marechaussee.. Die hebben ook politietaken en ondersteunen politie wel vaker.. Ik zie geen enkele militair nog. Of mis ik iets?
Die verwarring word veroorzaakt doordat de Marechaussee, buiten dat ze een vreselijke Franse naam hebben, ook nog eens een pussy clubje is waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Marechaussee.... Ik zie geen enkele militair.... Hoezo, je spreekt jezelf tegen.
Niet huilen Essesquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Marechaussee.... Ik zie geen enkele militair.... Hoezo, je spreekt jezelf tegen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, KMar is het vierde defensie onderdeel, en zijn wel degelijk militair.
Huilebalken zijn het.quote:
Toetsenbordheldquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Die verwarring word veroorzaakt doordat de Marechaussee, buiten dat ze een vreselijke Franse naam hebben, ook nog eens een pussy clubje is waar je U tegen zegt.
Bijna goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef gnaeus het volgende:
KMar is natuurlijk niet echt het leger, dat zijn gewoon politieagenten in camo. Poltieagenten die ook nog eens als doel hebben directe collega's een bon aan te naaien.
Wat versta jij dan onder 'het leger'? De landmacht?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef gnaeus het volgende:
KMar is natuurlijk niet echt het leger, dat zijn gewoon politieagenten in camo. Poltieagenten die ook nog eens als doel hebben directe collega's een bon aan te naaien.
Gelukkig weet ik dat ik het ben, nu moeten andere nepmilitairen het nog doorkijgen he sine?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bedankt dat je hierzelf met andere benamingen voor de Marechaussee komt aanzetten
Overigens, in camo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef gnaeus het volgende:
Mensen die daadwerkelijk gevechtsfuncties uitoefenen of daar ondersteuning aan geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder 'het leger'? De landmacht?
Achja je zit in ieder geval op de goede weg, verbeter de wereld en begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik het ben, nu moeten andere nepmilitairen het nog doorkijgen he sine?
Zag net wat foto's op twitter voorbij komen van Station Arnhem, en daar is het leeg en rustig.quote:
Dan moet je je eens in gaan lezen in de organisatie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk gevechtsfuncties uitoefenen of daar ondersteuning aan geven.
Niet degenen die een politietaak vervullen binnen die organisatie.
Als jij nu nog eens leert met jezelf verbeteren, dan kan de wereld je volgen. Zelfreflectie is iets wat bij jou op zijn minst onbekend is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Achja je zit in ieder geval op de goede weg, verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Nog niet eens.quote:
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan moet je je eens in gaan lezen in de organisatie.
Als dat hetgeen is wat jij denkt dat wij alleen maar doen, dan mis jij een stukje kennis van ons apparaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |