Maar is jouw Inet ook echt onbeperkt onbeperkt bij 9 euro meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze in mijn geval wat beter is:
450 min
onbeperkt sms
900 mb data (of 5 euro meer en oneindig)
29.- EUR
Bij 5 euro meer (eerste 3 maanden 0 euro) heb je onbeperkt ja (op een lagere snelheid weliswaar)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar is jouw Inet ook echt onbeperkt onbeperkt bij 9 euro meer?
Aha, thanks! Daar schiet ik dan niks mee opquote:
Ik weet vanavond of ik vanmorgen nog ik tijd was met een iPhone reserveren. Als dat zo is, ga ik hem morgen halen en wil ik eigenlijk vandaag of morgen wel die skins bestellen.quote:
KPN. Geen enkele twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:53 schreef very het volgende:
[..]
Aha, thanks! Daar schiet ik dan niks mee op
Wie denk hier trouwens te weten welke provider landelijk het beste internet heeft qua snelheid en dekking?
Je hebt PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heeft het haast? Als ik deze week de iPhone 5 krijg, ga ik bestellen. Volgens mij had ik het al een keer eerder voor je gedaan?
Ok...binnenkort maar eens even een prepaid sim kopen van KPN dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
KPN. Geen enkele twijfel over mogelijk.
KPN/HI/TELFORTquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:53 schreef very het volgende:
[..]
Aha, thanks! Daar schiet ik dan niks mee op
Wie denk hier trouwens te weten welke provider landelijk het beste internet heeft qua snelheid en dekking?
Nee, zelfde netwerk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:18 schreef very het volgende:
[..]
Ok...binnenkort maar eens even een prepaid sim kopen van KPN dan.
Is er trouwens een verschil tussen KPN en KPN Hi?
Andere doelgroep, ander merk. Telfort zit ook op hetzelfde netwerk en is ook een 100% dochter van KPN.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef very het volgende:
[..]
Waarom dan die scheiding, vraag ik me af
Ik heb ze ontvangen, zal vanavond even reagerenquote:
De iPhone 5 Total Body Skin inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb ze ontvangen, zal vanavond even reageren
@stijn_: jij wilde een skin voor de iPhone 5? En full body of alleen het scherm?
http://gizmodo.com/594384(...)pid-iphone-5-adapterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:11 schreef bambino het volgende:
Iemand enig idee of ik ergens een adapter kan kopen voor oude accesoires (een neppe).
30 euro vind ik een beetje waanzin.
In Amerika duiken er wel een paar op voor 10-15 dollar.
DealExtreme kan ik nog niks vinden.
Ja meeste zijn allemaal sold out dus daar schiet ik nog niet echt wat mee op.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:29 schreef very het volgende:
[..]
http://gizmodo.com/594384(...)pid-iphone-5-adapter
Ik vraag me wel af hoe goed die nepperts werken, gezien die chip enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja meeste zijn allemaal sold out dus daar schiet ik nog niet echt wat mee op.
eBay staan er ook genoeg maar allemaal pre-order.
Zal dus helaas nog ff moeten wachten.
Thanks
Ja echt super erg vind ik het ook niet. Ik gebruik alleen een dock voor muziek. Dus kan er ook wel 1 echte voor kopen I guess.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe goed die nepperts werken, gezien die chip enzo
http://gizmodo.com/594588(...)with-your-new-iphone
Gebruik je gamecenter? Daarin worden ze ook opgeslagen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef bambino het volgende:
Hmm dit is vaag.
Net met iPhone 5 ingesteld en reservekopie van 4S afgehaald.
Toen alles erop gezet maar al mijn records zijn weg van games.
Dit moet toch nog steeds mogelijk zijn om over te zetten?
Jup.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gebruik je gamecenter? Daarin worden ze ook opgeslagen.
Ik ga voor 300 min 100 sms en 1 gig data op het KPN-netwerk bij Telfort. 22e volgens mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze in mijn geval wat beter is:
450 min
onbeperkt sms
900 mb data (of 5 euro meer en oneindig)
29.- EUR
1000 gig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Saninl het volgende:
Ik ga voor Vodafone;
170 bel/sms
1000GB
24,-
Haha! Het is inderdaad geen 1TB. Maar Vodafone geeft wel 10GB aan data! + onbeperkt bellen naar vodafone nummers!quote:
mag ik vragen waar je die hebt staan (link)?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Saninl het volgende:
Ik ga voor Vodafone;
170 bel/sms
1000MB
24,-
Én:
Iemand een iPhone4 - iPhone5 vergelijking?
Ninjaedit voor skv
Vodafone Bel+Sms+Web 170 oidquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die hebt staan (link)?
Nope, nog steeds niets gehoord van KPN. Webcare is ook heel erg stil. Als in men reageert gewoon niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:54 schreef Killaht het volgende:
Iemand nog een iPhone 5 binnen gekregen?
Volgens mij zijn die dingen nu niet meer verkrijgbaar.
Ja, ik zag vanochtend dat Hi in het forum een speciaal topic opende met de onduidelijkheden omtrent de levering van de iphone 5.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niets gehoord van KPN. Webcare is ook heel erg stil. Als in men reageert gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |