Dat kan. Mijn ervaring met bestskinsever is heel goed, zeker op iPhones vanaf de 4. Daarop blijven ze gewoon goed zitten omdat het een plat vlak is. Die van mijn huisgenote zit er al anderhalf jaar op en je ziet er niets van. Alleen bij witte iPhones zie je war verkleuring, maar af en toe die skin vervangen kost je nog minder dan een verzekering.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Skin valt nog wat voor te zeggen..maar blijven die mooi? Gaan de randjes niet langzaam los zitten met alle gevolgen van dien? Zand, stof etc?
Daarbij heb ik wel eens een toestel gebruikt die dat had, maar ik vond het toch niet lekker aanvoelen. Stroef en minder crispy ofzo
Maar zonder skin blijft die van mij ook gewoon mooi...en ik doe echt niet voorzichtig ermee ofzo...dus zie de noodzaak van een skin niet echt.
Ach..die skin had mijn scherm er niet van weerhouden kapot te barsten na een val op de stoeptegelsquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan. Mijn ervaring met bestskinsever is heel goed, zeker op iPhones vanaf de 4. Daarop blijven ze gewoon goed zitten omdat het een plat vlak is. Die van mijn huisgenote zit er al anderhalf jaar op en je ziet er niets van. Alleen bij witte iPhones zie je war verkleuring, maar af en toe die skin vervangen kost je nog minder dan een verzekering.
Sommige skins maken je scherm wel wat stroever inderdaad.
Ik had die barst in mijn scherm dan weer voor de helft van die 120 euro gefixtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef very het volgende:
[..]
Ach..die skin had mijn scherm er niet van weerhouden kapot te barsten na een val op de stoeptegelsDus ben blij dat ik een verzekering heb
Al kost het me wel 120 eu per jaar. 10tje per maand merk je toch niet echt
Dat ja, fucking irritant..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan. Mijn ervaring met bestskinsever is heel goed, zeker op iPhones vanaf de 4. Daarop blijven ze gewoon goed zitten omdat het een plat vlak is. Die van mijn huisgenote zit er al anderhalf jaar op en je ziet er niets van. Alleen bij witte iPhones zie je war verkleuring, maar af en toe die skin vervangen kost je nog minder dan een verzekering.
Sommige skins maken je scherm wel wat stroever inderdaad.
Maatje van me gaat t per 1 november proberen. Ik wacht dat nog even af (levertijd zal toch langer zijn dan vier weken neem ik aan, ik sta op de lijst bij het lokale iCenter). En mn ingediende declaraties bij de baas.quote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
http://shop.telfort.nl/sim-only/samenstellen/
Ik denk aan 300 min, 100 sms en 1000MB data voor 23 Euro per maand bij een contract van 12 maanden. Lees dat Telfort op het KPN-netwerk zit (wat in mijn ervaring erg goed dekt). Ziet iemand hier nog haken/ogen aan? Is iig goedkoper dan mijn oude T-Mobile abonnement van 30.
Eh, ik weet niet, maar icloud vind ik niet zo heel boeiend als het op backups aankomt, om over accuduur maar te zwijgen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan heb je pech.
Ik snap het niet, zo vaak mensen hier wiens telefoon gejat is of wiens telefoon kapot is en dan hebben ze dingen als automatische backups en Find My iPhone niet aangezet terwijl het gewoon standaard in iOS 5 zit en 0,0 moeite kost.
Zo stom...
Leg eens uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet, maar icloud vind ik niet zo heel boeiend als het op backups aankomt, om over accuduur maar te zwijgen...
Dit wist ik trouwens echt niet. Klinkt wel echt top en ga ik in de toekomst zeker gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
iCloud maakt dagelijks een backup als het toestel aan de lader ligt en wordt opgeladen. Dit beïnvloedt de accuduur dus niet en je merkt er helemaal niets van. What's not to like?
Weet je zeker dat het niet aan stond? Kan je concluderen door iCloud op je PC te installeren, dan kan je ook de iCloud backups op je computer beheren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef Papadoe het volgende:
[..]
Dit wist ik trouwens echt niet. Klinkt wel echt top en ga ik in de toekomst zeker gebruiken.
Heb het even geinstalleerd. Photostream staat wel aangevinkt maar ik kan nergens foto's vinden. Verder staat er één back-up in, maar die is van 13-10-2011. Schiet ook niet erg op dus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet aan stond? Kan je concluderen door iCloud op je PC te installeren, dan kan je ook de iCloud backups op je computer beheren.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef very het volgende:
[..]
Ach..die skin had mijn scherm er niet van weerhouden kapot te barsten na een val op de stoeptegelsDus ben blij dat ik een verzekering heb
Al kost het me wel 120 eu per jaar. 10tje per maand merk je toch niet echt
Serieus? Ik ben ook aan het overwegen om een Amerikaanse iPhone te halen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef DenS het volgende:
Hier mensen met CDMA iPhone 5 uit Amerika? Hoorde van vriend dat hij via t-mobile geen sms kan versturen, voor de rest doet alles het. Is dit ook zo bij andere providers.
Voor duidelijkheid: iPhone 5 CDMA heeft een GSM antenne. Staat zelfs op de site van Apple.
120 per jaar..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nederlanders en onzinnige overbodige verzekeringen.
Nou..die bleek overbodig zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nederlanders en onzinnige overbodige verzekeringen.
Ja.quote:
Ik weet niet hoe je dat er uit op gemaakt hebt, want dat is dus helemaal niet aan de ordequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef Skv het volgende:
En dan maak ik uit die post op dat er naast die verzekering ook nog een skin in het spel was.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja.
Dingen verzekeren die je zo vervangt is iets typisch Nederlands en totaal overbodig. Verzekeringsmaatschappijen lachen zich dood.
Je weet dat je zonder creditcard gebruik kunt maken van Paypal?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Mercan het volgende:
Als er iemand een skin gaat bestellen via www.bestskinsever.com, kan die me ff een pm verzenden, wil daar ook een skin bestellen, maar heb geen paypal.
Kennen jullie betere sim ony deals?quote:Sim only 12 maanden
160 minuten (en onbeperkt naar Vodafone nummers)
Onbeperkt SMS
500 MB (heb ik persoonlijk wel genoeg aan)
6 maanden: E15 p/maand
6 maanden: E32 p/maand
http://www.vodafone.nl/mo(...)nnement/bel_sms_web/
Ik heb ben. Onbeperkt inet,500 min,1000 smsjes, 40 euriquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Twijfel of ik deze sim-only moet nemen van Vodafone:
[..]
Kennen jullie betere sim ony deals?
Heeft het haast? Als ik deze week de iPhone 5 krijg, ga ik bestellen. Volgens mij had ik het al een keer eerder voor je gedaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Mercan het volgende:
Als er iemand een skin gaat bestellen via www.bestskinsever.com, kan die me ff een pm verzenden, wil daar ook een skin bestellen, maar heb geen paypal.
Hoe zit het met de snelheid van internet van Ben? En de verbinding...altijd goed?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ben. Onbeperkt inet,500 min,1000 smsjes, 40 euri
T-mobile.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Hoe zit het met de snelheid van internet van Ben? En de verbinding...altijd goed?
Enig idee op welk netwerk ze zitten?
Ik houd mij ook graag aanbevolenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heeft het haast? Als ik deze week de iPhone 5 krijg, ga ik bestellen. Volgens mij had ik het al een keer eerder voor je gedaan?
Ik denk dat deze in mijn geval wat beter is:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ben. Onbeperkt inet,500 min,1000 smsjes, 40 euri
nice, welke heb je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze in mijn geval wat beter is:
450 min
onbeperkt sms
900 mb data (of 5 euro meer en oneindig)
29.- EUR
Geen problemen mee. En niet altijd goed, meestal wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Hoe zit het met de snelheid van internet van Ben? En de verbinding...altijd goed?
Enig idee op welk netwerk ze zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |