Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
Met iOS 5 zin er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Jij gaat alleen maar voor het merkie? [ afbeelding ]
Nee. Vooral voor het ecosysteem van iOS. Dat het een veel mooier en sneller toestel is met een betere camera dan de meeste concurrenten is alleen maar een plus
Nee. Vooral voor het ecosysteem van iOS. Dat het een veel mooier en sneller toestel is met een betere camera dan de meeste concurrenten is alleen maar een plus
Ja dat is het 'm inderdaad. Jullie fanboys zitten allemaal verstrikt in dat ecosysteem, want wat heb je aan je gekochte apps en nummertjes in iTunes en dat soort ongein als je overstapt naar Android... niks meer...
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
Ja dat is het 'm inderdaad. Jullie fanboys zitten allemaal verstrikt in dat ecosysteem, want wat heb je aan je gekochte apps en nummertjes in iTunes en dat soort ongein als je overstapt naar Android... niks meer...
Je doet net alsof het iets is wat je overkomt. Meeste mensen zijn bewust in dat ecosysteem gestapt omdat ze iOS fijner vinden dan Android.
Je doet net alsof het iets is wat je overkomt. Meeste mensen zijn bewust in dat ecosysteem gestapt omdat ze iOS fijner vinden dan Android.
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
En hier zit dan ook de crux van het verhaal; men is daar ooit ingestapt in de tijd dat iOS nog voorliep op Android qua gebruiksvriendelijkheid en hoeveelheid apps, maar inmiddels heeft Android iOS op beide fronten ingehaald. Op dit moment moeten de Apple fanboys dus op de blaren zitten, want ze hebben bij wijze van spreken een wurgcontract getekend met Apple.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door JoelBaka op 28-09-2012 17:52:52 ]
Net zo verstrikt als iemand met Android, of welke OS dan ook. Tenzij je alleen gratis apps hebt, maar dat geldt net zo goed voor Apple.
Ik heb gisteren een Asus Transformer voor mijn neus gehad en ik moet zeggen dat Android wel heel wat verbeterd heeft sinds ik mijn Android telefoon heb weggedaan 2 jaar geleden.
Mijn oude android crasht anders mooi aan alle kanten
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b] Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.