Goed idee. heb jij hem op DVD?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we die eens snel gaan kijken dan denk ik.

Ja, dat kan altijd nog. Maar het is zo'n dun boekje, ik vind het een beetje geldklopperij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is minder. Maar als ie goed is, koop ik daarvan ook de trilogy
Nee, nog niet. Laatste keer dat ik hem zag was hij namelijk nog 22 euro ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Goed idee. heb jij hem op DVD?

Zitten en eten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
Kaneeltje, wat doe jij om zo in shape te blijven?

Heb je de foto van Tijnbrein gezien? Hij heeft alle legosets van LOTR gekocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb helemaal niks met LOTR, behalve dan dat ik de legogame uiteraard ga kopen. Misschien dat ik de films daarna wel ga waarderen, want dat had ik ook met POTC.

Wat een heldquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je de foto van Tijnbrein gezien? Hij heeft alle legosets van LOTR gekocht.

Zeker weten. Het ziet er alleen wel kleiner uit, die grote set van Helms Deep. Viel me een beetje tegen. Al kan het ook komen doordat ik zelf nu groter ben en dus die lego kleiner lijkt.quote:

Lego is ook klein.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker weten. Het ziet er alleen wel kleiner uit, die grote set van Helms Deep. Viel me een beetje tegen. Al kan het ook komen doordat ik zelf nu groter ben en dus die lego kleiner lijkt.

quote:

Kun je moeilijk kwijt. Lijkt me wel tof om dat ooit zelf te bouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik bedoel qua grootte van de sets. Lijken allemaal maar een paar stukjes en het geheel is dan vaan ook nog maar een stuk van een kasteel oid. Waarom geen heel kasteel?

Moet je wel veel van diezelfde steentjes hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kun je moeilijk kwijt. Lijkt me wel tof om dat ooit zelf te bouwen.

Trusten Kaneeltjequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel veel van diezelfde steentjes hebben.
Mijn oogjes vallen trouwens een beetje dicht. Lange week geweest. Slaap lekker en tot binnenkort

Wat raad ik al? Ben je aan het eten?quote:

Nee haha! Tis een beetje doods hier. Iedereen heeft een levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat raad ik al? Ben je aan het eten?

Ik ben er tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee haha! Tis een beetje doods hier. Iedereen heeft een leven
behalve ik![]()

Ik in KSCquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me prima in SEX

Haha. Ga jij nog wat wat leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook te lurken

Ik denk niet dat m'n vrienden langs gaan komen, ik zou het niet weten. Zal wsl rustig weekendje worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Haha. Ga jij nog wat wat leuks doen dit weekend?

Jep, zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n vrienden langs gaan komen, ik zou het niet weten. Zal wsl rustig weekendje worden.
En jij gaat daten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |