TT's zijn niet m'n sterkste punt, had ook nog niet door dat het al laatste post wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef Perzephone het volgende:
Had dan 'daten met een naaktmodel' gedaan.
Via pmquote:
Jazeker kan dat. Je moet alleen wat fototjes plaatsen terwijl je in de keuken staat en de vloer boent om te beoordelen wie het beste bij je pastquote:
Lijkt mij redelijk. Sterker nog, onderhandelen over de eisen en/of concessis doen we niet aan, het is hier geen kabinetsformatie hé.quote:
Zit je nu al weer achter de pc? Waar blijven mijn tosties?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Perzephone het volgende:
Ha geweldig! Zulke mensen maken het leven mooi![]()
Ben ook wel eens de leidinggevende macho tegengekomen, wilde een mooi vrouwtje om mee te pronken. Hobby/Werk was niet meer nodig voor 'zijn dame', aandacht moest naar hem gaan.
Nou. Heb ik nog wat te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jazeker kan dat. Je moet alleen wat fototjes plaatsen terwijl je in de keuken staat en de vloer boent om te beoordelen wie het beste bij je past
De vloer schrobben? Nee.... Sorry.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Get to work then (in het Nederlands: ga aan het werk dan)
Op basis van deze post: welkom. Daten kan hier ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef MissExpert het volgende:
Hier even een serieus antwoord. Als je anaal wil gaan is het belangrijk om eerst naar de wc te gaan. Dan weet je zeker dat je schoon bent. Vaak blijf er na het poepen niet veel ontlasting meer in de endeldarm zitten dus je hoeft geen angst te hebben voor evt poep aan zijn lul.
Daarnaast is het belangrijk om je helemaal bij elkaar op je gemak te voelen, en geen schaamte te hebben. Maar dat is toch m.i. een voorwaarde bij seks.
Als je aan het neuken bent en je wilt allebei anaal is het misschien handig als hij eerst je ster maseert en er voorzichtig met 1 vinger is te gaan..als dit niet prettig voelt / pijn doet vooral NIET doorgaan. Seks moet geen pijn doen. Als het gewoon prettig is zal je merken dat het ook veel makkelijker gaat.
Als hij je daadwerkelijk anaal wilt nemen, kan je dat met glijmiddel doen, soms lukt het ook gewoon met je eigen kutvocht. Hou voor de zekerheid toch glijmiddel bij de hand.
Ik hoop dat je vriend niet een al te grote, en dikke lul heeft dat kan nog wel is pijn gaan doen...
Ik hoop dat je hiermee iets kan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De vloer schrobben? Nee.... Sorry.
Haha. Heb je al mn posts uitgezocht. Ben net een dag op Fok!. Weet nog niet hoe alles werktquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op basis van deze post: welkom. Daten kan hier ja.
Waar ben jij een Expert in?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De vloer schrobben? Nee.... Sorry.
Een nieuwe meid hier is voor ons als een 5 gangenmaaltijd voor een zwerverquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha. Heb je al mn posts uitgezocht. Ben net een dag op Fok!. Weet nog niet hoe alles werkt
Waar ik een Expert in ben? Ik laat dat andere mensen altijd ontdekken. Wel erg uit de hoogte als ik van mezelf ga zeggen waar ik goed(of zelfs heel goed) ergens in ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waar ben jij een Expert in?
Die hoofdletter is dat een teken dat je heel erg goed bent?
Nogmaals; Wil je 'ons' niet gebruiken maar 'ik'? Je bent de koningin niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een nieuwe meid hier is voor ons als een 5 gangenmaaltijd voor een zwerver
Ik lach stiekum hardop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een nieuwe meid hier is voor ons als een 5 gangenmaaltijd voor een zwerver
Dat had je al in een ander topic gezetquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waar ik een Expert in ben? Ik laat dat andere mensen altijd ontdekken. Wel erg uit de hoogte als ik van mezelf ga zeggen waar ik goed(of zelfs heel goed) ergens in ben.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef MissExpert het volgende:
Ik vergelijk de seks ook altijd met die van mijn fuckbuddy. En hierdoor ga ik altijd in die relatie nog neuken met fuckbuddy. En uiteindelijk gaan die relaties weer uit.
Wat vinden jullie ervan? Is het slecht dat ik altijd de seks ge vergelijken, en daardoor vreemdga met fuckbuddy?
Mijn functie maakt niet uit. Het gaat erom dat de waarheid uitgedragen wordt. Wat bij mijn posts altijd zo isquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nogmaals; Wil je 'ons' niet gebruiken maar 'ik'? Je bent de koningin niet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat had je al in een ander topic gezet
[..]
Aub niet jezelf de hemel in prijzen. Dat is gewoon slechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn functie maakt niet uit. Het gaat erom dat de waarheid uitgedragen wordt. Wat bij mijn posts altijd zo is
Je moet nog even wennen aan mijn humor merk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Aub niet jezelf de hemel in prijzen. Dat is gewoon slecht
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Ontopic, ik zit lekker op en neer te mailen met een contactpersoon van me via het werk
Jammer alleen dat ze in Polen zit
En voor de rest nog wat andere leuke dingen lopen op paiq en kroeg
Ja waarschijnlijk is dat het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet nog even wennen aan mijn humor merk ikDit is het internet
Zie je wel dat ik het kanquote:
Haha. Ik ga deze serieus beantwoorden. 20jaar, 175 cm lang, en wil je nog meer maten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Nieuw vleesleeftijd en maten?
Ontopic, ik zit lekker op en neer te mailen met een contactpersoon van me via het werk
Jammer alleen dat ze in Polen zit
En voor de rest nog wat andere leuke dingen lopen op paiq en kroeg
quote:
quote:
En nu foto als bewijs, mag via PM. Zal discreet behandeld wordenquote:
TTIWWOP jij egoist!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En nu foto als bewijs, mag via PM. Zal discreet behandeld worden
In de liefde mag allesquote:
Fake of je hebt je lichamelijke omschrijving iets te leuk bijgesteld.quote:
En laten we eerlijk zijn, dit is ware liefde op het eerste bericht.quote:
Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:23 schreef MissExpert het volgende:
Laat mij lekker een faker zijn...
Is zij gedumpt? Ze is nu kwetsbaar! Die kan je zo inpakkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Leuke meid gesproken op paiq!
vorige week gedumpt
Je behandel het via SC...Ik fungeer wel als tussenpersoonquote:
ja zij is net gedumpt hahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje jammer weer.
[..]
Is zij gedumpt? Ze is nu kwetsbaar! Die kan je zo inpakken
Leuk! Maar is het nou al in kannen en kruiken? Of is het nog steeds daten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je behandel het via SC...Ik fungeer wel als tussenpersoon
OT: Ik ga vanavond lekker uit eten met d'r
Gister had ik een booty-call van d'rquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk! Maar is het nou al in kannen en kruiken? Of is het nog steeds daten?
Top!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja zij is net gedumpt haha
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top!
Die kan je zo inpakken! Even vragen wT voor een bloedhond hij was. Dan zeg je dat je precies anders bent door middel van opmerkingen. Zij is het helemaal met je eens en voelt zich begrepen. En hoppa neuken maar!
Working on it!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
On the rebound
Gebruik van maken, maar opletten dat je zelf geen gevoelens krijgt... Toptijd gegarandeerd
You know the rulesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top!
Die kan je zo inpakken! Even vragen wT voor een bloedhond hij was. Dan zeg je dat je precies anders bent door middel van opmerkingen. Zij is het helemaal met je eens en voelt zich begrepen. En hoppa neuken maar!
En hoe stel je haar voor? Of zeg je gewoon van 'goh, leuk dat je bent gekomen' en drie kusjes op de wang?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister had ik een booty-call van d'r
Tja het is niet uitgesproken, ze heeft een paar vrienden van me ontmoet en ik een paar van haar...
Zaterdag vier ik m'n verjaardag en komt ze ook, dus dan zal ze automatisch de rest van de bende van ellende wel ontmoetenEn tja, dan is't wel redelijk officieel denk ik
Ik doe het heel slim, zij is er al voordat de hele zooi binnenkomtquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En hoe stel je haar voor? Of zeg je gewoon van 'goh, leuk dat je bent gekomen' en drie kusjes op de wang?Aan de andere kant.. als je haar een zoen geeft is het ook wel vrij duidelijk natuurlijk.
Pas maar op met zulke heet gebakken dames, voor je het weet kan je een tijdje niet fokkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Praten over haar ex
as we speak
... hij wilde tv kijken... ik wilde op de wii... ik kreeg me zin niet dus gooide de controller naar hem... maar raakte de tv...
oh boy
Ja en het erge is, ik denk nu.... "die moet ik neuken"quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pas maar op met zulke heet gebakken dames, voor je het weet kan je een tijdje niet fokken
Zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja en het erge is, ik denk nu.... "die moet ik neuken"
Dan stap je er verkeerd in en ben je er gewoon niet de persoon voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef xenobinol het volgende:
Rebound sex![]()
Dan voel ik me toch een beetje misbruikt
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan stap je er verkeerd in en ben je er gewoon niet de persoon voor
Het moet een wederzijdse dienst zijn![]()
Met deze instelling neuk je bijna nooitquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef xenobinol het volgende:
Rebound sex![]()
Dan voel ik me toch een beetje misbruikt
Wilde ff kijken waar je expert in bent. Maar dat is me nu dus duidelijk. Goed man.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha. Heb je al mn posts uitgezocht. Ben net een dag op Fok!. Weet nog niet hoe alles werkt
Ja toch. Ben trouwens een vrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wilde ff kijken waar je expert in bent. Maar dat is me nu dus duidelijk. Goed man.
Au... en hoe kwam je daar achter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het heel slim, zij is er al voordat de hele zooi binnenkomt
Maar iedereen weet van haar bestaan en hoe het allemaal is gelopen, dus voorstellen hoeft niet
Overigens refereer ik wel naar haar als "m'n vriendin" in gesprekken... zij deed dat (in ieder geval 2 weken geleden) nog niet bij mij... AUW...
Weet nit wat ze nu doet... Binnenkort ook mee naar een vriendin van haar, weer nieuwe mensen leren kennen
Ben je nou alleen hier aan het daten, of ook op een datingsite nog toevallig?quote:
Hierquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Taneli het volgende:
[..]
Ben je nou alleen hier aan het daten, of ook op een datingsite nog toevallig?
Fotoboekje aanmaken, en hoppa, je kan aan de slag!quote:
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef -Splash- het volgende:
Heb je al succes? Ik heb trouwens écht het idee dat het lekker klikt tussen jou en ook_gek.
Kan ik niet doen. Doe Fok! Op telefoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef Taneli het volgende:
[..]
Fotoboekje aanmaken, en hoppa, je kan aan de slag!
Wel he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef -Splash- het volgende:
Heb je al succes? Ik heb trouwens écht het idee dat het lekker klikt tussen jou en ook_gek.
Hoiquote:
Dat wordt lastig inderdaad..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan ik niet doen. Doe Fok! Op telefoon.
Ja ik heb ook zoiets ondernomen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel he?
[..]
Hoi
Hoor net dat wij klikken met elkaar
ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja toch. Ben trouwens een vrouw.
Zullen we even gezellig via DM elkaar beter leren kennen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zoiets ondernomen.
That will be fine by mequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we even gezellig via DM elkaar beter leren kennen?
Spannendquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef maen het volgende:
Zo, op weg naar mn date!nog 2,5uur treinen te gaan...
MissExpert, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan ik niet doen. Doe Fok! Op telefoon.
20 kijk profile.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
MissExpert, hoe oud ben je?
En tjezus, topic gaat vrij hard!
Ik weet alleen niet of ik daar nou een voorbeeld aan moet nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
ik denk dat ze fake is. wel vermakelijk om te zien hoe de mannetjes hier meteen achter elk virtueel poesje aanhuppelen.
Ik denk dat jij degene bent die bij elk persoon hier op Fok! Denkt dat ze fake zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
ik denk dat ze fake is. wel vermakelijk om te zien hoe de mannetjes hier meteen achter elk virtueel poesje aanhuppelen.
nee, alleen bij jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die bij elk persoon hier op Fok! Denkt dat ze fake zijn.
Is ze zo leuk of wanhopig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef maen het volgende:
als je bijna 12 jaar op fok! zit ontwikkel je daar een virtuele neus voor.quote:
Wtf, jij woont in Groningen en hij in Zeeland?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef maen het volgende:
Foto's helpen dan ook niet echt, beste is dan via TC bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
als je bijna 12 jaar op fok! zit ontwikkel je daar een virtuele neus voor.
maar het staat je vrij om hier mijn ongelijk te bewijzen. weten de mensen hier ook zeker hoe het zit.
Wees er maar trots op dat je zo een virtuele neus hebt ontwikkeld. Ik weet beter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
als je bijna 12 jaar op fok! zit ontwikkel je daar een virtuele neus voor.
maar het staat je vrij om hier mijn ongelijk te bewijzen. weten de mensen hier ook zeker hoe het zit.
Hehe, inderdaad. Ik denk ook fake btw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
Mag ik vragen wat TC is? Dit is mijn 2e dag fok!weet dus nog niet veel hierover.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Foto's helpen dan ook niet echt, beste is dan via TC bijvoorbeeld
right. ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je zo een virtuele neus hebt ontwikkeld. Ik weet beter.
TC is Tinychat, een website waar je met webcams met elkaar kunt chatten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat TC is? Dit is mijn 2e dag fok!weet dus nog niet veel hierover.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Ik denk ook fake btw.
Ik in Wageningen, hij in Limburgquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, jij woont in Groningen en hij in Zeeland?
Hijquote:
Via welke datingsite heb je dat gedaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef maen het volgende:
[..]
Ik in Wageningen, hij in LimburgOnmogelijke verbinding. Maar mijn ouders wonen daar vlakbij, dat scheelt.
[..]
Hijen nee, niet wanhopig, gewoon leuk!
Ahh oké. Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef maen het volgende:
[..]
Ik in Wageningen, hij in LimburgOnmogelijke verbinding. Maar mijn ouders wonen daar vlakbij, dat scheelt.
Dankje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
TC is Tinychat, een website waar je met webcams met elkaar kunt chatten.
Een webcam is niet te faken namelijk
uh, knuz geloof ik. Maar dat is verder niet mijn favo site.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Via welke datingsite heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Soms heb je mensen op fok! die een nieuw account aanmaken (een kloonaccount) en zich vervolgens uitgeven als vrouw (terwijl ze man zijn) puur om reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dankje.
Waarom denken mensen zo snel dat ik fake ben, alleen maar omdat ik geen fotoalbum heb? Laag gezocht in ieder geval
De mijne welquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Best goede kans dat je DM/PM nu overloopt, niet?
Ja, 3 in totaal als je het echt wilt wetenquote:
Nee, exacte aantallen hoef ik niet te weten. Ik vroeg het ook eigenlijk aan MissExpert.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja, 3 in totaal als je het echt wilt weten
Die is er nu als een haas vandoor!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, exacte aantallen hoef ik niet te weten. Ik vroeg het ook eigenlijk aan MissExpert.
Ja, ik zag 'tquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:25 schreef Taneli het volgende:
[..]
Die is er nu als een haas vandoor!![]()
Wat moet ik nou met een 20 jarige studente?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ze lijkt me wel geschikt voor jou magnetronkoffie!
Ja en daarom quote je dan ook mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, exacte aantallen hoef ik niet te weten. Ik vroeg het ook eigenlijk aan MissExpert.
Uhm...jij quote mij ook_gekquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en daarom quote je dan ook mij
Jij vraagt of de dm overloopt, ik quote jou en zeg de mijne wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...jij quote mij ook_gekx 2
Edit: Hierzo Datingsite-ervaringen #244: Waar alle aandacht naar de man moet gaan! quote ik niet jou, maar MissExpert.
Vervolgens quote jij mij
Je leest niet goed. Toen ik zei dat ik het eigenlijk aan MissExpert had gevraagd, refereerde ik naar de door mij eerder gelinkte post, niet de jouwe. Das toch duidelijk of wat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij vraagt of de dm overloopt, ik quote jou en zeg de mijne wel.
Jij quote mij met de vraag van meerdere personen.
Nu ben ik vrij gek maar de vraag meerdere personen quote je mij
Ik ben een vrouw.pm/dm loopt (nog) niet over.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms heb je mensen op fok! die een nieuw account aanmaken (een kloonaccount) en zich vervolgens uitgeven als vrouw (terwijl ze man zijn) puur om reacties uit te lokken.
Best goede kans dat je DM/PM nu overloopt, niet?
Ik weet niet hoe jij leestquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Toen ik zei dat ik het eigenlijk aan MissExpert had gevraagd, refereerde ik naar de door mij eerder gelinkte post, niet de jouwe. Das toch duidelijk of wat?
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef DrMarten het volgende:
Is de vraag nu serieus wie nou wie aan het quoten is?
jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:50 schreef DrMarten het volgende:
Is de vraag nu serieus wie nou wie aan het quoten is?
het is een beetje een non-discussie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Wtf get lost hij speelt geen spelletjes jij wil het gewoon niet zien magnetronkoffie
Ja, soms is fok zo.quote:
Weet ik veel wat dat is. Lol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, soms is fok zo.
Ik weet niet of dit nou de ideale datingsite voor je is MissExpert. De beste manier is door te gaan slowchatten, dan leer je mensen beter kennen en in de slowchats zijn meerdere mensen die ik ken al tot elkaar gekomen
fok! is een van de grootste datingsites van nederland.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, soms is fok zo.
Ik weet niet of dit nou de ideale datingsite voor je is MissExpert. De beste manier is door te gaan slowchatten, dan leer je mensen beter kennen en in de slowchats zijn meerdere mensen die ik ken al tot elkaar gekomen
Hoi!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
Nog dames hier die willen daten? Nou ja, gewoon drankje doen ofzo en dan zien we wel verder.
Nergens zoveel autistjes bij elkaar. Maakt het lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
fok! is een van de grootste datingsites van nederland.
Slowchats zijn topics waar je gewoon een beetje slap met elkaar kunt ouwehoeren. Zo leer je anderen beter kennen en kan er een vonkje ontstaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Weet ik veel wat dat is. Lol.
Flauwe spelletjes? Je quote mij met een vraag en ik reageer op de vraag simpel figuur en nu is het opeens niet zo en speel ik een flauw spelletjequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja
Ik kap ermee, ook_gek, ik heb niet zo'n zin in die flauwe spelletjes van je.
Ga jezelf maar met een ander plezieren, daaaag!
Ik kom hier met het idee dat dit een serieus topic is en het beste waar jij mee komt zijn persoonlijke sneren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Flauwe spelletjes? Je quote mij met een vraag en ik reageer op de vraag simpel figuur en nu is het opeens niet zo en speel ik een flauw spelletje
God kanonnen ik snap wel dat je geen relatie kan vasthouden of krijgenonmogelijk persoon ben je
Maar je hebt gelijk, lekker mee stoppen. Ik zeg het niet snel, maar jij bent echt zonde van mijn tijd.
Fijn weekend en kusje
als hij serieus reageert vind ik er vaak geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom hier met het idee dat dit een serieus topic is en het beste waar jij mee komt zijn persoonlijke sneren.
Echt, ik vraag me af wat jij überhaubt doet in de serieuze topics, nergens kan je serieus reageren.
En als je echt meent wat je zegt, dan zal je niet op dit bericht gaan reageren lol.
Pff op deze discussie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als hij serieus reageert vind ik er vaak geen touw aan vast te knopen.
maar goed. offtopic dus beter laten we deze discussie voor wat het is.
Maar heb je wat gehad aan mijn tips?quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als hij serieus reageert vind ik er vaak geen touw aan vast te knopen.
maar goed. offtopic dus beter laten we deze discussie voor wat het is.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar heb je wat gehad aan mijn tips?
Nog niks
[..]
Mee eens
Hoe snel wil jij een date hebben dan??quote:
Weet niet voor hoe snel. Komend weekend zit al vol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe snel wil jij een date hebben dan??
Edit:Als jij namelijk heel snel een date wilt, dan lijkt de kroeg me een geschiktere plek voor je![]()
Maar als je dan toch hier wilt daten, misschien een idee om ook je woonplaats aan te geven?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Weet niet voor hoe snel. Komend weekend zit al vol.
Leuk bedacht. Maar nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je dan toch hier wilt daten, misschien een idee om ook je woonplaats aan te geven?
Je weet maar nooit, toch?
Kroeg vanavond. Geen zorgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tja, wat jij wilt.
Anders plaats je even een oproepje ergens?
En waarom niet de kroeg?
Ik denk eigenlijk dat je in de kroeg beter af bent dan hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kroeg vanavond. Geen zorgen.
Oproepje plaats je als je helemaal desperate bent. Ik ben dat niet.
Ja. Klopt. Heb je goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Je woonplaats is geheim maar dat je weet wat je moet doen als je anale seks hebt, je fuckbuddy waar je al je vriendjes mee aan het bedriegen bent, je cupmaat en het feit dat je zaad slikt mogen we wel weten ?
Klopt zeker wat je zegt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je in de kroeg beter af bent dan hier.
joh. i rest my case.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Je woonplaats is geheim maar dat je weet wat je moet doen als je anale seks hebt, je fuckbuddy waar je al je vriendjes mee aan het bedriegen bent, je cupmaat en het feit dat je zaad slikt mogen we wel weten ?
Ik ga stappen. Jij gaat waarschijnlijk de hele avond nog lopen fokken!. Wie heeft zijn tijd dan beter besteed?quote:
De belangrijkste dingen weten we nu inmiddels. Waar ze mijn zaad wil slikken is minder van belang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Beter als een hele avond naar een scherm staren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:34 schreef Pvoesss het volgende:
Want stappen is ook echt toffer dan tof..
Of een hele middag, he MissExpertquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Beter als een hele avond naar een scherm staren.
Ik heb ondertussen betere dingen gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of een hele middag, he MissExpert
Zoals afwas en stofzuigen zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen betere dingen gedaan.
Ooit gehoord van sociaal contact en isoleren. Lekker met jezelf achter een pc. Heel de avond Fokken!. Goh. Leuk zeg.quote:
Ik heb geen hekel aan dit forumquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals afwas en stofzuigen zeker?
En als je niks meer te melden hebt op een forum waar jij blijkbaar een hekel aan hebt, waarom log je dan niet nu uit?
Je geeft gewoon graag overal commentaar op?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan dit forum. Ik geef gewoon graag overal commentaar op. Zoals ieder ander van jullie.
Hier kan ik je opzich geen ongelijk in geven. Maar ik besteed mijn vrijdagavond wel liever aan vrienden dan beeldschermenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Pvoesss het volgende:
Wie zegt dat iemand die de hele avond achter de pc zit geen sociale contacten heeft?
En dit gewoon doet om even stoom af te blazen na een drukke dag / werkweek.
Wil jij ook nog even de aandacht nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Silenus het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dat kind iets teveel aandacht van iedereen krijgt en het tevens het topic een beetje om zeep helpt.
Klopt, sta op het punt maar een TR te gaan doen of zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Silenus het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dat kind iets teveel aandacht van iedereen krijgt en het tevens het topic een beetje om zeep helpt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Silenus het volgende:
eens, vooral omdat ze fake is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Silenus het volgende:
Ok!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
Als ik achter mijn scherm zit dan skype ik tegelijkertijd met een grote groep mensen, dan game ik met diezelfde mensen die ik vaak in de weekenden ook zie op feestjes of leuke dingen.
Maar ik zit wel veel achter mijn scherm en toch is mijn sociale leven best druk
Hulde!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Silenus het volgende:
Wat ga je doen als er geen zinnig/een zeldzaam woord uit hem komt? Paar zinnen via Paiq kan soms slecht uitpakkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hulde!
Dusss om het maar weer over daten te hebben. Dit weekend een date in Utrecht, hij gaat mij de stad laten zien en we gaan wat eten (JAAA lang tegenover elkaar zitten enzo). Hebben maar een paar zinnen gewisseld op Paiq tot nu toe dus ben benieuwd.
Tongelen, met de ober flirten, hulptroepen inschakelen.. Genoeg optiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat ga je doen als er geen zinnig/een zeldzaam woord uit hem komt? Paar zinnen via Paiq kan soms slecht uitpakken
tongelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tongelen, met de ober flirten, hulptroepen inschakelen.. Genoeg opties
Ik reageer wel serieus en direct. Punt is dat het jou niet aan staat, het past totaal niet in je straatje en voelt zich meteen aangevallen. Ipv gelijk krijgen, krijg je de harde waarheid te lezen en *poef* je rolt weer in je slachtoffer rolletje en gaat zitten piepen. Net zoals nu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom hier met het idee dat dit een serieus topic is en het beste waar jij mee komt zijn persoonlijke sneren.
Echt, ik vraag me af wat jij überhaubt doet in de serieuze topics, nergens kan je serieus reageren.
Ik meen het wel dus wat ik zeg.quote:En als je echt meent wat je zegt, dan zal je niet op dit bericht gaan reageren lol.
+100quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik reageer wel serieus en direct. Punt is dat het jou niet aan staat, het past totaal niet in je straatje en voelt zich meteen aangevallen. Ipv gelijk krijgen, krijg je de harde waarheid te lezen en *poef* je rolt weer in je slachtoffer rolletje en gaat zitten piepen. Net zoals nu.
[..]
Ik meen het wel dus wat ik zeg.
Maar een hele simpele vraag / opmerking.
Je bent als ik me vergis over de 30 toch? Je hebt nog tijd geen relatie en je leven is ook niet echt wat je noemt op de rit.
Met alle respect maar ergens doe je dan echt wat fout. En redenen waarom dat is boeit niet. Gaat er om hoe je er mee om gaat en wat je doet om te verbeteren.
Tot op heden zie ik je alleen maar reageren met een plaat volr je kop en je neemt niks aan.
Dat heb je al jaren gedaan, werkt niet zo goed he? Probeer eens wat anders want dit werkt niet.
Wens je er heel veel succes mee.
Ik kan wel een fictief scenario voor je bedenken als dat je helpt, moet wel snel dan ik ga zo wegquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil graag mijn wijsheid delen. Staat er nog ergens een vraag van een tot wanhoop gedreven sujet met date-ambities open in dit kuttopic?
Haha ben er nog hoor ... Jammer voor jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt hoor... die meid van vanmiddag....
Iemand nog een overly attached girlfriend meme over?
Dus het neuken wat je wou is geluktquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt hoor... die meid van vanmiddag....
Iemand nog een overly attached girlfriend meme over?
Nee das een work in progressquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus het neuken wat je wou is gelukt
Dan is ze nog niet overly attached genoeg, kom maar terug om te klagen als ze je niet direct in slaap laat vallen na de daad, dan heb je echt iets om over te klagenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee das een work in progress
Waarop vallen ze het meeste af? Je moet ze wel een kansje geven he, misschien vallen ze wel mee offlinequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo OT. Ik ben er geloof ik (weer) even klaar mee. Ipv relaxed chatten en we zien wel waar dit gesprek eindigt, merk ik steeds vaker dat ik denk OMG jij bent het OOK al niet.... Dat schiet natuurlijk niet op.
Ik kan het lastig uitleggen. Ik hou van adremheid, wanneer dat er online al niet uitkomt zie ik dat face to face ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarop vallen ze het meeste af? Je moet ze wel een kansje geven he, misschien vallen ze wel mee offline
Nee oke lullen als brugman enzo. check.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan het lastig uitleggen. Ik hou van adremheid, wanneer dat er online al niet uitkomt zie ik dat face to face ook niet gebeuren.
Niet perse. Van mijn part maak je 1 opmerking per avond. Maar laat hem dan raak, hard en vilein zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee oke lullen als brugman enzo. check.
Oke dat kan ik nog wel doen. Wat wil je verder?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse. Van mijn part maak je 1 opmerking per avond. Maar laat hem dan raak, hard en vilein zijn...
Je moet een aantrekkelijke en welbespraakte man van minimaal HBO niveau zijn in de leeftijdscategorie van 35 tot 48 jaar. Ik val op ondernemerstypes, die leiding nemen, wat te vertellen hebben en dus niet afwachtend of terughoudend zijn, ook niet in gesprekken. Je staat absoluut je mannetje en bent dus geen typische stille loonslaaf, die bang is wat zijn baas wel niet van mij zal denken. Ik ben op zoek naar iemand die niet nog in een relatie zit, maar zich aan mij kan binden. Je moet dus niet op zoek zijn naar een avontuurtje of bindingsangst hebben. Verder moet je net als ik een niet-roker zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dat kan ik nog wel doen. Wat wil je verder?
Je vergeet het gedeelte over loonslaafje en naaktmodelquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet een aantrekkelijke en welbespraakte man van minimaal HBO niveau zijn in de leeftijdscategorie van 35 tot 48 jaar. Ik val op ondernemerstypes, die leiding nemen, wat te vertellen hebben en dus niet afwachtend of terughoudend zijn, ook niet in gesprekken. Je staat absoluut je mannetje en bent dus geen typische stille loonslaaf, die bang is wat zijn baas wel niet van mij zal denken. Ik ben op zoek naar iemand die niet nog in een relatie zit, maar zich aan mij kan binden. Je moet dus niet op zoek zijn naar een avontuurtje of bindingsangst hebben. Verder moet je net als ik een niet-roker zijn.
In welke regio je woont maakt mij niet uit. Wel moet je zo galant zijn om voor de eerste ontmoeting naar Den Haag te willen komen. We beginnen rustig, eerst een kennismaking bij een drankje of misschien een etentje, en dan als uitgangspunt eerst een LAT-relatie. Als je wat verder weg woont, moeten we de afstand praktisch oplossen, zonder dat de een steeds maar moet reize n om elkaar te kunnen zien. Op de lange termijn wil ik graag samenwonen, ik ben voor de ware daarbij niet aan mijn regio gebonden. Daarnaast heb ik een kinderwens en wil dan kunnen stoppen met werken, maar niet met hobby’s. Je bent dan ook niet afhankelijk van twee inkomens, maar wilt graag aan je relaties, familie en kennissen laten blijken dat je genoeg verdient dat je mooie partner niet hoeft te werken, zonder dat ik nou al je geld opmaak.
Neuken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet een aantrekkelijke en welbespraakte man van minimaal HBO niveau zijn in de leeftijdscategorie van 35 tot 48 jaar. Ik val op ondernemerstypes, die leiding nemen, wat te vertellen hebben en dus niet afwachtend of terughoudend zijn, ook niet in gesprekken. Je staat absoluut je mannetje en bent dus geen typische stille loonslaaf, die bang is wat zijn baas wel niet van mij zal denken. Ik ben op zoek naar iemand die niet nog in een relatie zit, maar zich aan mij kan binden. Je moet dus niet op zoek zijn naar een avontuurtje of bindingsangst hebben. Verder moet je net als ik een niet-roker zijn.
In welke regio je woont maakt mij niet uit. Wel moet je zo galant zijn om voor de eerste ontmoeting naar Den Haag te willen komen. We beginnen rustig, eerst een kennismaking bij een drankje of misschien een etentje, en dan als uitgangspunt eerst een LAT-relatie. Als je wat verder weg woont, moeten we de afstand praktisch oplossen, zonder dat de een steeds maar moet reize n om elkaar te kunnen zien. Op de lange termijn wil ik graag samenwonen, ik ben voor de ware daarbij niet aan mijn regio gebonden. Daarnaast heb ik een kinderwens en wil dan kunnen stoppen met werken, maar niet met hobby’s. Je bent dan ook niet afhankelijk van twee inkomens, maar wilt graag aan je relaties, familie en kennissen laten blijken dat je genoeg verdient dat je mooie partner niet hoeft te werken, zonder dat ik nou al je geld opmaak.
Nee bah. ik neem mijn werk niet graag mee naar huis.quote:
Ik blijf erbij, wij zouden moeten daten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee bah. ik neem mijn werk niet graag mee naar huis.
Ik blijf erbij, dat moeten we niet doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, wij zouden moeten daten.
dan blijf ik erbij, dat je niet moet zeurenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, dat moeten we niet doen.
Chattenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan het lastig uitleggen. Ik hou van adremheid, wanneer dat er online al niet uitkomt zie ik dat face to face ook niet gebeuren.
Als je me alleen maar ziet reageren met een plaat voor m'n kop, hoor je niet in dit topic thuis ook gek. Je hebt klaarblijkelijk te veel moeite met lezen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik reageer wel serieus en direct. Punt is dat het jou niet aan staat, het past totaal niet in je straatje en voelt zich meteen aangevallen. Ipv gelijk krijgen, krijg je de harde waarheid te lezen en *poef* je rolt weer in je slachtoffer rolletje en gaat zitten piepen. Net zoals nu.
[..]
Ik meen het wel dus wat ik zeg.
Maar een hele simpele vraag / opmerking.
Je bent als ik me vergis over de 30 toch? Je hebt nog tijd geen relatie en je leven is ook niet echt wat je noemt op de rit.
Met alle respect maar ergens doe je dan echt wat fout. En redenen waarom dat is boeit niet. Gaat er om hoe je er mee om gaat en wat je doet om te verbeteren.
Tot op heden zie ik je alleen maar reageren met een plaat volr je kop en je neemt niks aan.
Dat heb je al jaren gedaan, werkt niet zo goed he? Probeer eens wat anders want dit werkt niet.
Wens je er heel veel succes mee.
We kennen elkaar al langer, dat wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voel een beetje oud zeer van Magnetronkoffie naar ook_gek
Lukt het stappen al? Of blijf je in een sociaal isolement zitten Fok!-en?quote:
Ze zit nu in SEX SCquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lukt het stappen al? Of blijf je in een sociaal isolement zitten Fok!-en?
Stappen ga ik niet. Was wel het plan. Morgen werken. Onverwachts.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lukt het stappen al? Of blijf je in een sociaal isolement zitten Fok!-en?
OHH JAAA HOOOR, NEGEER ME MAAR. MENEER HEEFT TOCH DRIEDUIZEND VROUWEN ACHTER DE HAND. KLOOTZAK!!!!!!11111quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weer eens op Paiq ingelogd en meerdere oneliners ontvangen, een paar geaccepteerd. En dan heb ik effe geen zin in een chat, ik check gewoon mijn berichten. Maar op het moment dat je op accepteren klikt beginnen ze gelijk al tegen je aan te gillen. En het houdt maar niet op. Waarop jij je weer verplicht voelt om terug te reageren met alle chagrijnige gevolgen van dien. De rest staat godzijdank al op die offlinecheat. Was hard nodig ook.
De eerste die bij Paiq met de mogelijkheid komt om offline online te kunnen komen verdient een prijsgans van een pond of acht . Maar dat zal wel afbreuk doen aan het concept of iets.
Dat is wel wat aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
OHH JAAA HOOOR, NEGEER ME MAAR. MENEER HEEFT TOCH DRIEDUIZEND VROUWEN ACHTER DE HAND. KLOOTZAK!!!!!!11111![]()
![]()
![]()
MAAR JIJ BENT DE WARE JA! IK VOEL HET!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is wel wat aan de hoge kant.
ja nou sommige mensen voelen zich wel echt zo!quote:Op zaterdag 29 september 2012 02:19 schreef Perzephone het volgende:
[..]
MAAR JIJ BENT DE WARE JA! IK VOEL HET!
Pas op Joe, offline cheat op paiq kost credits. dus als je geen abbonement hebt zijn straks al je gratis credits op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weer eens op Paiq ingelogd en meerdere oneliners ontvangen, een paar geaccepteerd. En dan heb ik effe geen zin in een chat, ik check gewoon mijn berichten. Maar op het moment dat je op accepteren klikt beginnen ze gelijk al tegen je aan te gillen. En het houdt godverdomme maar niet op ook. Waarop jij je weer verplicht voelt om terug te reageren met alle chagrijnige gevolgen van dien. De rest staat godzijdank al op die offlinecheat. Was hard nodig ook.
De eerste die bij Paiq met de mogelijkheid komt om offline online te kunnen komen verdient een prijsgans van een pond of acht . Maar dat zal wel afbreuk doen aan het concept of iets.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben net terug van het stappen naar de keuken. Lust iemand een augurk?
Ik gooi soms ook radicaal de tondeuse er over.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:24 schreef Perzephone het volgende:
- Gemillimeterd? Nee toch?!
- Jawel
- Had verkeerd geknipt met mn tondeuse, was echt geen gezicht
- Dus nu maar lekker gemillimeterd
- Stuk of 10 likes op FB
Hij had zulk leuk haar.. Heb hem verwijderd, ik voel me te oppervlakkig worden via internet
Haha precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:31 schreef Silenus het volgende:
Je moet sowieso geen date willen met mensen die denken dat je kunt knippen met een tondeuse. En erger nog: je ervan willen overtuigen dat het heus wel gaaf is met het argument 'kreeg wel 10 likes op facebook'. Neger alsjeblieft.
En dan niet even foto sharen hier hequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn gouden momentje van gisteravond:
"heb je wel eens een meisje gehad die kon squirten?"
ik: "Nee"
zij: "Ik wel, kijk ik heb zelfs een foto dat ik een hartje gesquirt heb"
Nou waar wacht je nog opquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik snap het niet. squirten is toch met porno, en dan heb je ook scatten ofzo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Squirten kan ook door een niet porno vrouw gedaan worden hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik snap het niet. squirten is toch met porno, en dan heb je ook scatten ofzo?
wat heeft het met hartjes te maken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Squirten kan ook door een niet porno vrouw gedaan worden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seduco sum.en ben erg stout
men kan ook gewoon antwooden wat het is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet je SF, wanneer je dingen niet begrijpt kun je dat gewoon soms beter in stilte proberen te accepteren in plaats van ons deelgenoot te maken van je overwegingen... Die helpen het topic namelijk niet...
oh dankje, maar doe nu eens niet zo mysterieus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef chrisr het volgende:
Google squirten eerst maar eens en er gaat een wereld voor je open!
Wist ik al, het was me alleen nog niet helemaal duidelijk wat het dan met een hartje te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Spuitend klaarkomen. Dáár. Godverdomme zeg. Voor we wéér pagina's lang dit soort zeikvragen krijgen.
*sergeanfluffy is stout hij moet zijn leven beteren.quote:En waarom wijzig jij je postings altijd 100 keer, SergeantFluffy? Zou je niet eens je gedachten ordenen, de chaos eruit filteren vóór je wat intikt? Maakt het hier ook wat meer leesbaar.
oke, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef Ballard het volgende:
ik denk dat bedoeld wordt dat de vlek op het laken hartvormig was fluffy.
Het was een fokkin' grapje. Voor volwassenen. Daten --> romantiek/seks ---> hartjes squirten. Mij kun je wegdragen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Wist ik al, het was me alleen nog niet helemaal duidelijk wat het dan met een hartje te maken heeft.
[..]
*
Volgens mij met een megasupermaxiplus abo, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:12 schreef Doum het volgende:
FF offtopic, kan ik users blokkeren? Zodat ik hun poep niet in mijn ogen krijg elke keer dat ik dit topic open?
One flew over the Fluffy's nest.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat ze een film moeten maken "Being Sergeant Fluffy".
oh dus ze heeft niet echt haar bed bevuilt. gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was een fokkin' grapje. Voor volwassen. Daten --> romantiek/seks ---> hartjes squirten. Mij kun je wegdragen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
One flew over the Fluffy's nest.
vind je het vreemd. ik ga toch ook niet zeggen dat ik hartvormpjjes in bed ga poepen ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het maakt mij oprecht een beetje bang...
Is lekker warm hoor..quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
vind je het vreemd. ik ga toch ook niet zeggen dat ik hartvormpjjes in bed ga poepen ofzo.
dat houd ik ook gewoon op als ik in bed ben.
Jij KAN gewoon niet echt zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
vind je het vreemd. ik ga toch ook niet zeggen dat ik hartvormpjjes in bed ga poepen ofzo.
dat houd ik ook gewoon op als ik in bed ben.
Wat ga je nu trouwens met die meid doen? Om het beetje te houden over dating enzo. Klinkt wel als potentieel datingmateriaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij KAN gewoon niet echt zijn...
en ja, er werd bedoelt het squirten van een hartje in de lakens.
Ze whatsapped me de hele dag....quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat ga je nu trouwens met die meid doen? Om het beetje te houden over dating enzo. Klinkt wel als potentieel datingmateriaal
Nou ja goed toch? Bedoel ziet ze er ook wat uit en beetje oke karakter? Klinkt niet verkeerd als zo'n meisje dat bij je doet... kan het een date worden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze whatsapped me de hele dag....
[ afbeelding ]
Welk onderdeel niet bedoel jequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welk onderdeel in het gesprek deed je denken "het is een goed iets deze vrouw mijn telefoonnnummer te geven!"?
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Welk onderdeel niet bedoel je
Ik zal even reageren zoals Sgt. Fluffy:quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welk onderdeel in het gesprek deed je denken "het is een goed iets deze vrouw mijn telefoonnnummer te geven!"?
ze wi natuurlijkl weten of het het squirten was, zij wil dan ook hartjessquirt verhalen gaan doen.quote:
Nou ja zeg! Je hebt me door!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ze wi natuurlijkl weten of het het squirten was, zij wil dan ook hartjessquirt verhalen gaan doen.
ik ben bijna altijd serieus. jij hebt al genoeg gedate, dus dit kan helemaal niet waar zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zal even reageren zoals Sgt. Fluffy:
Ze gaf mij haar nummer..... maar ik wist niet of ze serieus was, want dit overkomt mij nooit namelijk dus is vrijwel onmogelijk. Dus gaf ik haar mijn nummer maar voor de zekerheid.
Ik durfde eigenlijk niet te vragen of ze mee wilde gaan, want tja mensen lopen namelijk meestal van me weg... maar ik was opzich wel verbaasd want opeens vroeg ze of ik iets wilde drinken... en daar had ze mijn nummer voor nodig want ik had die van haar al weggegooid omdat ik haar niet serieus nam...
ik heb wel een overwinning behaald gister.. ik zat namelijk op dezelfde bank als zij, en dat was wel fijn..
Fluffy sees everythingquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Je hebt me door!
OMG! Ik dacht dat er even stiekemtjes tussen neus en lippen door uit te krijgen, zodat ik het voor eigen gewin kon inzetten!!
OMG IK DACHT DAAR KOM IK WEL MEE WEG!!!
OMG echt he!! Ik voel me een beetje betrapt nu...quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben bijna altijd serieus. jij hebt al genoeg gedate, dus dit kan helemaal niet waar zijn.
Klopt. Hij neemt je in de zeik. Waarom snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben bijna altijd serieus. jij hebt al genoeg gedate, dus dit kan helemaal niet waar zijn.
Ik ga al naar een fokmeetquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kunnen we niet een keer een stap-meet houden?
Dat Sgt. Fluffy ook komt, en dat de echte hosselaars onder ons hem een privé Casanova bootcamp geven?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
One flew over the Fluffy's nest.
Stapmeeting in Amsterdam is er straks gewoon dacht ik. 3 Meetings in totaal lopen er nuquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kunnen we niet een keer een stap-meet houden?
Dat Sgt. Fluffy ook komt, en dat de echte hosselaars onder ons hem een privé Casanova bootcamp geven?
Joh... die hele Sergeant Fluffy, Miss Expert en Ballard bende zijn trolls die hier de grootste plezier uithalen. Jammer... vernacheld het topic een beetje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was een fokkin' grapje. Voor volwassenen. Daten --> romantiek/seks ---> hartjes squirten. Mij kun je wegdragen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Je hebt me door!
OMG! Ik dacht dat er even stiekemtjes tussen neus en lippen door uit te krijgen, zodat ik het voor eigen gewin kon inzetten!!
OMG IK DACHT DAAR KOM IK WEL MEE WEG!!!
Bedoel je dat dit serieus was?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:40 schreef Ballard het volgende:
gewoon een beetje zen voorbij de vervelende/oninteressante posts scrollen, dan is er niet zo veel aan de hand(ik ben overigens geen troll, heus)
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:54 schreef Ballard het volgende:
Heb al een tijdje dit topic gevolgd, wil me er ook in mengen
Vorige week drie dates gehadMet alle drie ook gezoend.
Met eentje heb ik ook al een vervolg date gehad en staat een derde date in de planning. Ik heb eigenlijk niks met haar gemeen maar er is wel een klik, heel vreemd
Met een ander ga ik deze week nog een keer afspreken. Zij is het slimst en haar vind ik het leukst van de drie.
En de derde stonk uit haar bek! Maar dat merkte ik pas toen we al zoenden.. Met haar ga ik niet nog een keer afspreken.
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bedoel je dat dit serieus was?
[..]
pas op dat je niet gaat squirten......quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry ik liet me even meeslepen.
* DancingPhoebe gaat op haar vingers zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |