TT's zijn niet m'n sterkste punt, had ook nog niet door dat het al laatste post wasquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:07 schreef Perzephone het volgende:
Had dan 'daten met een naaktmodel' gedaan.
Via pmquote:
Jazeker kan dat. Je moet alleen wat fototjes plaatsen terwijl je in de keuken staat en de vloer boent om te beoordelen wie het beste bij je pastquote:
Lijkt mij redelijk. Sterker nog, onderhandelen over de eisen en/of concessis doen we niet aan, het is hier geen kabinetsformatie hé.quote:
Zit je nu al weer achter de pc? Waar blijven mijn tosties?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Perzephone het volgende:
Ha geweldig! Zulke mensen maken het leven mooi![]()
Ben ook wel eens de leidinggevende macho tegengekomen, wilde een mooi vrouwtje om mee te pronken. Hobby/Werk was niet meer nodig voor 'zijn dame', aandacht moest naar hem gaan.
Nou. Heb ik nog wat te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jazeker kan dat. Je moet alleen wat fototjes plaatsen terwijl je in de keuken staat en de vloer boent om te beoordelen wie het beste bij je past
De vloer schrobben? Nee.... Sorry.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Get to work then (in het Nederlands: ga aan het werk dan)
Op basis van deze post: welkom. Daten kan hier ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef MissExpert het volgende:
Hier even een serieus antwoord. Als je anaal wil gaan is het belangrijk om eerst naar de wc te gaan. Dan weet je zeker dat je schoon bent. Vaak blijf er na het poepen niet veel ontlasting meer in de endeldarm zitten dus je hoeft geen angst te hebben voor evt poep aan zijn lul.
Daarnaast is het belangrijk om je helemaal bij elkaar op je gemak te voelen, en geen schaamte te hebben. Maar dat is toch m.i. een voorwaarde bij seks.
Als je aan het neuken bent en je wilt allebei anaal is het misschien handig als hij eerst je ster maseert en er voorzichtig met 1 vinger is te gaan..als dit niet prettig voelt / pijn doet vooral NIET doorgaan. Seks moet geen pijn doen. Als het gewoon prettig is zal je merken dat het ook veel makkelijker gaat.
Als hij je daadwerkelijk anaal wilt nemen, kan je dat met glijmiddel doen, soms lukt het ook gewoon met je eigen kutvocht. Hou voor de zekerheid toch glijmiddel bij de hand.
Ik hoop dat je vriend niet een al te grote, en dikke lul heeft dat kan nog wel is pijn gaan doen...
Ik hoop dat je hiermee iets kan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De vloer schrobben? Nee.... Sorry.
Haha. Heb je al mn posts uitgezocht. Ben net een dag op Fok!. Weet nog niet hoe alles werktquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op basis van deze post: welkom. Daten kan hier ja.
Waar ben jij een Expert in?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De vloer schrobben? Nee.... Sorry.
Een nieuwe meid hier is voor ons als een 5 gangenmaaltijd voor een zwerverquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha. Heb je al mn posts uitgezocht. Ben net een dag op Fok!. Weet nog niet hoe alles werkt
Waar ik een Expert in ben? Ik laat dat andere mensen altijd ontdekken. Wel erg uit de hoogte als ik van mezelf ga zeggen waar ik goed(of zelfs heel goed) ergens in ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waar ben jij een Expert in?
Die hoofdletter is dat een teken dat je heel erg goed bent?
Nogmaals; Wil je 'ons' niet gebruiken maar 'ik'? Je bent de koningin niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een nieuwe meid hier is voor ons als een 5 gangenmaaltijd voor een zwerver
Ik lach stiekum hardop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een nieuwe meid hier is voor ons als een 5 gangenmaaltijd voor een zwerver
Dat had je al in een ander topic gezetquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waar ik een Expert in ben? Ik laat dat andere mensen altijd ontdekken. Wel erg uit de hoogte als ik van mezelf ga zeggen waar ik goed(of zelfs heel goed) ergens in ben.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef MissExpert het volgende:
Ik vergelijk de seks ook altijd met die van mijn fuckbuddy. En hierdoor ga ik altijd in die relatie nog neuken met fuckbuddy. En uiteindelijk gaan die relaties weer uit.
Wat vinden jullie ervan? Is het slecht dat ik altijd de seks ge vergelijken, en daardoor vreemdga met fuckbuddy?
Mijn functie maakt niet uit. Het gaat erom dat de waarheid uitgedragen wordt. Wat bij mijn posts altijd zo isquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nogmaals; Wil je 'ons' niet gebruiken maar 'ik'? Je bent de koningin niet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat had je al in een ander topic gezet
[..]
Aub niet jezelf de hemel in prijzen. Dat is gewoon slechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn functie maakt niet uit. Het gaat erom dat de waarheid uitgedragen wordt. Wat bij mijn posts altijd zo is
Je moet nog even wennen aan mijn humor merk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Aub niet jezelf de hemel in prijzen. Dat is gewoon slecht
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Ontopic, ik zit lekker op en neer te mailen met een contactpersoon van me via het werk
Jammer alleen dat ze in Polen zit
En voor de rest nog wat andere leuke dingen lopen op paiq en kroeg
Ja waarschijnlijk is dat het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je moet nog even wennen aan mijn humor merk ikDit is het internet
Zie je wel dat ik het kanquote:
Haha. Ik ga deze serieus beantwoorden. 20jaar, 175 cm lang, en wil je nog meer maten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Nieuw vleesleeftijd en maten?
Ontopic, ik zit lekker op en neer te mailen met een contactpersoon van me via het werk
Jammer alleen dat ze in Polen zit
En voor de rest nog wat andere leuke dingen lopen op paiq en kroeg
quote:
quote:
En nu foto als bewijs, mag via PM. Zal discreet behandeld wordenquote:
TTIWWOP jij egoist!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En nu foto als bewijs, mag via PM. Zal discreet behandeld worden
In de liefde mag allesquote:
Fake of je hebt je lichamelijke omschrijving iets te leuk bijgesteld.quote:
En laten we eerlijk zijn, dit is ware liefde op het eerste bericht.quote:
Beetje jammer weer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:23 schreef MissExpert het volgende:
Laat mij lekker een faker zijn...
Is zij gedumpt? Ze is nu kwetsbaar! Die kan je zo inpakkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Leuke meid gesproken op paiq!
vorige week gedumpt
Je behandel het via SC...Ik fungeer wel als tussenpersoonquote:
ja zij is net gedumpt hahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje jammer weer.
[..]
Is zij gedumpt? Ze is nu kwetsbaar! Die kan je zo inpakken
Leuk! Maar is het nou al in kannen en kruiken? Of is het nog steeds daten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je behandel het via SC...Ik fungeer wel als tussenpersoon
OT: Ik ga vanavond lekker uit eten met d'r
Gister had ik een booty-call van d'rquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk! Maar is het nou al in kannen en kruiken? Of is het nog steeds daten?
Top!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ja zij is net gedumpt haha
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top!
Die kan je zo inpakken! Even vragen wT voor een bloedhond hij was. Dan zeg je dat je precies anders bent door middel van opmerkingen. Zij is het helemaal met je eens en voelt zich begrepen. En hoppa neuken maar!
Working on it!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
On the rebound
Gebruik van maken, maar opletten dat je zelf geen gevoelens krijgt... Toptijd gegarandeerd
You know the rulesquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top!
Die kan je zo inpakken! Even vragen wT voor een bloedhond hij was. Dan zeg je dat je precies anders bent door middel van opmerkingen. Zij is het helemaal met je eens en voelt zich begrepen. En hoppa neuken maar!
En hoe stel je haar voor? Of zeg je gewoon van 'goh, leuk dat je bent gekomen' en drie kusjes op de wang?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister had ik een booty-call van d'r
Tja het is niet uitgesproken, ze heeft een paar vrienden van me ontmoet en ik een paar van haar...
Zaterdag vier ik m'n verjaardag en komt ze ook, dus dan zal ze automatisch de rest van de bende van ellende wel ontmoetenEn tja, dan is't wel redelijk officieel denk ik
Ik doe het heel slim, zij is er al voordat de hele zooi binnenkomtquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En hoe stel je haar voor? Of zeg je gewoon van 'goh, leuk dat je bent gekomen' en drie kusjes op de wang?Aan de andere kant.. als je haar een zoen geeft is het ook wel vrij duidelijk natuurlijk.
Pas maar op met zulke heet gebakken dames, voor je het weet kan je een tijdje niet fokkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Praten over haar ex
as we speak
... hij wilde tv kijken... ik wilde op de wii... ik kreeg me zin niet dus gooide de controller naar hem... maar raakte de tv...
oh boy
Ja en het erge is, ik denk nu.... "die moet ik neuken"quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pas maar op met zulke heet gebakken dames, voor je het weet kan je een tijdje niet fokken
Zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja en het erge is, ik denk nu.... "die moet ik neuken"
Dan stap je er verkeerd in en ben je er gewoon niet de persoon voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef xenobinol het volgende:
Rebound sex![]()
Dan voel ik me toch een beetje misbruikt
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan stap je er verkeerd in en ben je er gewoon niet de persoon voor
Het moet een wederzijdse dienst zijn![]()
Met deze instelling neuk je bijna nooitquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:43 schreef xenobinol het volgende:
Rebound sex![]()
Dan voel ik me toch een beetje misbruikt
Wilde ff kijken waar je expert in bent. Maar dat is me nu dus duidelijk. Goed man.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha. Heb je al mn posts uitgezocht. Ben net een dag op Fok!. Weet nog niet hoe alles werkt
Ja toch. Ben trouwens een vrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wilde ff kijken waar je expert in bent. Maar dat is me nu dus duidelijk. Goed man.
Au... en hoe kwam je daar achter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het heel slim, zij is er al voordat de hele zooi binnenkomt
Maar iedereen weet van haar bestaan en hoe het allemaal is gelopen, dus voorstellen hoeft niet
Overigens refereer ik wel naar haar als "m'n vriendin" in gesprekken... zij deed dat (in ieder geval 2 weken geleden) nog niet bij mij... AUW...
Weet nit wat ze nu doet... Binnenkort ook mee naar een vriendin van haar, weer nieuwe mensen leren kennen
Ben je nou alleen hier aan het daten, of ook op een datingsite nog toevallig?quote:
Hierquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:32 schreef Taneli het volgende:
[..]
Ben je nou alleen hier aan het daten, of ook op een datingsite nog toevallig?
Fotoboekje aanmaken, en hoppa, je kan aan de slag!quote:
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef -Splash- het volgende:
Heb je al succes? Ik heb trouwens écht het idee dat het lekker klikt tussen jou en ook_gek.
Kan ik niet doen. Doe Fok! Op telefoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:44 schreef Taneli het volgende:
[..]
Fotoboekje aanmaken, en hoppa, je kan aan de slag!
Wel he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef -Splash- het volgende:
Heb je al succes? Ik heb trouwens écht het idee dat het lekker klikt tussen jou en ook_gek.
Hoiquote:
Dat wordt lastig inderdaad..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan ik niet doen. Doe Fok! Op telefoon.
Ja ik heb ook zoiets ondernomen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel he?
[..]
Hoi
Hoor net dat wij klikken met elkaar
ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja toch. Ben trouwens een vrouw.
Zullen we even gezellig via DM elkaar beter leren kennen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zoiets ondernomen.
That will be fine by mequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we even gezellig via DM elkaar beter leren kennen?
Spannendquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef maen het volgende:
Zo, op weg naar mn date!nog 2,5uur treinen te gaan...
MissExpert, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kan ik niet doen. Doe Fok! Op telefoon.
20 kijk profile.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
MissExpert, hoe oud ben je?
En tjezus, topic gaat vrij hard!
Ik weet alleen niet of ik daar nou een voorbeeld aan moet nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
ik denk dat ze fake is. wel vermakelijk om te zien hoe de mannetjes hier meteen achter elk virtueel poesje aanhuppelen.
Ik denk dat jij degene bent die bij elk persoon hier op Fok! Denkt dat ze fake zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
ik denk dat ze fake is. wel vermakelijk om te zien hoe de mannetjes hier meteen achter elk virtueel poesje aanhuppelen.
nee, alleen bij jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die bij elk persoon hier op Fok! Denkt dat ze fake zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |