quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had gisteren om 12.15 al weekend. Maar ik ben gisteren niet naar school geweest dus sinds woensdag al.
beter tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Overwicht heeft hij niet hoorIk ben zelf een vrij dominante persoonlijkheid
[..]
Zelfs als mijn vriend en ik samen zijn doen we nog niet alles samen. Ik schop 'm gewoon achter zijn pc, gaat hij maar gamen, ga ik wel lezen ofzo. Of Fokken.
Herkenbaar, alleen dan met motor rijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter toch
die van mij vond het vreselijk als ik al een potje ging gamen want dan kreeg zij geen aandacht meer
Wat een geregeld weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh.. ik haat de pabo.
nu moet ik gaan bewijzen dat ik wel heb betaald en er achter aan gaan dat ze het foutieve hebben gestuurd terwijl het hun schuld is en aaarhg.
kut bedrijf
Ik werd om 9 uur wakkerquote:
Printscreenknopje op je tobo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik voel me domhoe maak je een print screen
en dat kun je dan plakken in paint toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Printscreenknopje op je tobo.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat kun je dan plakken in paint toch?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik voel me domhoe maak je een print screen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dan was ik toch slimmer dan ik dacht
thx
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dan was ik toch slimmer dan ik dacht
thx
Heb je het niet terug gestuurd dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kijken of ze die honden van een deurwaarders eens terug gaan roepen
ik betaal gewoon niet voor iets dat ik niet besteld heb en als hun het dan niet terughalen is het niet mijn probleem.. vindt ik
dan moest ik bellen naar een nr waar ik voor moest betalen en dat weiger ik als het hun fout is dus ik heb een contactformulier ingevuldquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het niet terug gestuurd dan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moest ik bellen naar een nr waar ik voor moest betalen en dat weiger ik als het hun fout is dus ik heb een contactformulier ingevuld
Heldinquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moest ik bellen naar een nr waar ik voor moest betalen en dat weiger ik als het hun fout is dus ik heb een contactformulier ingevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |