SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus, het gaat goed of het werkt voor geen meter. Erg jammer, maar dat hebben wel meer champs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:40 schreef tdrone het volgende:
Het probleem dat ik vaak zie met de AP evelynns die ik tegenkom is dat ze ofwel goed zijn en snowballen of dat ze hard feeden. Ik kom weinig middenmotors tegen en vrees dan ook altijd het ergste als ik een evelynn in mijn team zie.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef kensei het volgende:
AlDie en zijn treurige TT's altijd![]()
![]()
^ 1234567890
Hey ik was er content mee ja?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef kensei het volgende:
AlDie en zijn treurige TT's altijd![]()
![]()
^ 1234567890
Je bent niet-echt loyaal aan onze league leider BG (quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey ik was er content mee ja?!
Ik bedoel, het kan altijd slechter. Het had ook een naam-TT kunnen zijn ofzo.
Harharhar dat was wel lelijk geweest, he?
nyeh, speel alleen normals met duitse bazen. hue.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JONGE WE BLIJVEN NIET BEZIG
Ben jij trouwens helemaal klaar met normals? Hedden leuk ploegje gevonden
2.7k ggwpbg elo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Allemaal 2.6k aram elo hoor
nee, want het is dan nog steeds 1 * 1 * 1 ^1234567890 = 1quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef kensei het volgende:
[..]![]()
![]()
^ 1234567890 == 3 ^ 1234567890 Btw
Ik vind die 4v5 potjes ranked ook wel leuk waar k in me team een leaver/afker heb...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef kensei het volgende:
Van die ranked potjes waarbij alle lanes van je team winnen, maar je nog verliest door mensen die teamfights niet snappen...
Dat zijn de leukste potjes om support te spelen
Potje erna een 4v5 gecarriedquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:31 schreef MrManuel het volgende:
Straks ook maar weer eens LoL Spelen..
[..]
Ik vind die 4v5 potjes ranked ook wel leuk waar k in me team een leaver/afker heb...
Die is vrij makkelijk jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 06:48 schreef Lolwuthai het volgende:
Iemand nog wat tips voor een beginner?Ik heb vandaag het trainingspotje gedaan met een champion met een zwaard, dat ging niet al te best, is dat meisje met die pijl en boog beter?
Wat is je ingame name trouwens?quote:Op zaterdag 29 september 2012 06:48 schreef Lolwuthai het volgende:
Iemand nog wat tips voor een beginner?Ik heb vandaag het trainingspotje gedaan met een champion met een zwaard, dat ging niet al te best, is dat meisje met die pijl en boog beter?
Alpha1Carloquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is je ingame name trouwens?
Ze zijn allebei op een andere manier goed, blijven oefenen dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 06:48 schreef Lolwuthai het volgende:
Fiora is niet viable. Alleen in ARAM met 5 Tiamatsquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:08 schreef dustbrain het volgende:
Die oude splash-arts zijn walgelijk lelijk.
Is een viable Fiora eigenlijk tanky of full dps?
5-2-17 met malphite. Alsnog verloren omdat mijn team ging engagen tegen baron buff. Ik dikke ping spamm dat ze weg moeten rennen, rennen z weg maar duikt amummu erin met zijn ult. Dus ik gooi mijn ult erop zodat ze alsnog weg kunnen rennen, en dan gaan ze vechten.
Fiora? Ja hoor, in normals etc prima. Hangt af van je eigen skill. Mocht je het interessant vinden: HotshotGG speelt haar nu.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:08 schreef dustbrain het volgende:
Die oude splash-arts zijn walgelijk lelijk.
Is een viable Fiora eigenlijk tanky of full dps?
5-2-17 met malphite. Alsnog verloren omdat mijn team ging engagen tegen baron buff. Ik dikke ping spamm dat ze weg moeten rennen, rennen z weg maar duikt amummu erin met zijn ult. Dus ik gooi mijn ult erop zodat ze alsnog weg kunnen rennen, en dan gaan ze vechten.
Waarom niet viable?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fiora is niet viable. Alleen in ARAM met 5 Tiamats
Als je jezelf niet wil gimpen, dan moet je haar niet nemen. Is wel snowbally champ though, dus als het goed gaat dan gaat het ook echt goed.quote:
Omdat het gewoon een matige champ is. Geen escapes, geen CC, superhoge CD op ult die random is. Haar W is vrij useless. 1 van de slechtste passives ingame.quote:
All random All mid.quote:
Toernooi of soloq?quote:Op zondag 30 september 2012 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
deed strawhatbro laatst ook met varus. Had zo snel bloodthirster dat ik echt zoiets had van 'real?'
normal, german luftwaffe enzulks.quote:
Aphromoo flikte het in zon TSM invitational (als ik het goed heb).quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normal, german luftwaffe enzulks.
ik ben al jaren uit de kast vriend.quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Baaj is uit de kast
Jajong zuigt met MF
rest niet echt vel boeiends
Wees blij dat je geen teemo bot krijgtquote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom krijg ik telkens een melee laner mee als ik met Blitz speel
Ik heb 10 keer liever Teemo dan al die melee sufkutten waar ik telkens mee wordt opgezadeld. Met een melee valt iedere grab in het niet omdat vijanden na mijn powerfist gewoon weg lopenquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen teemo bot krijgt
Bruiser met een gapcloser of stun zou best goed werken met Blitz bot in normals. Jax, Wukong, Panth en je hebt vaak een kill na een grab.quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb 10 keer liever Teemo dan al die melee sufkutten waar ik telkens mee wordt opgezadeld. Met een melee valt iedere grab in het niet omdat vijanden na mijn powerfist gewoon weg lopenwant mijn teammates staan natuurlijk alleen maar op de minions te hakken en kunnen vanwege hun zeer beperkte range vaak niet op tijd bij me zijn.
Zal best, ik volg je leven nietquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben al jaren uit de kast vriend.
Oh. Dus je bent wél pas recentelijk uit de kast? Desalniettemin gefeliciteerdquote:
nee ik zit nog in ne kast ;lquote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Oh. Dus je bent wél pas recentelijk uit de kast? Desalniettemin gefeliciteerd
laatste paar games constant een kha'zix die top called en dan hard faalt en begint te jammeren dat hij ganks moet hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef Salamando het volgende:
Van die lui die een lane callen en dan gigantisch falen, ook het hele principe van counterpicken niet snappen.
niks niet turret, ik stond eigenlijk in de river bush te wachten op een kans voor olaf (50% hp) en niet zo op river te letten, staat warwick ineens in mijn rugquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vooral dat laatste doet het hem vaak, de momentjes dat ze je diven terwijl je low-health ben en via een enge flash constructie bij je tower overleeft EN twee kills kunt bijschrijven zijn w.m.b. echt meerdere kutpotjes waard. Heerlijk is dat!
npquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef Lamabal het volgende:
Ik snap geen fuck van dit spel.
Ik win gewoon omdat baaj zo pro is.
Je speelt toch pas een maand of anderhalf? Komt wel goed, gewoon veel spelen en die hidden ELO opkrikkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:14 schreef GlenSpey het volgende:
Het gaat de laatste tijd echt waardeloos met welke champ ik ook speel. Lijkt wel alsof ik constant bij de kneusjes zit ingedeeld. Ik krijg slechte comps mee en sterke comps tegen. Ik zou bijna zeggen dat ik in de elo hell ben beland, echter speel ik nog gewoon normals
Zonde want het ging eerder telkens zo lekker, weet niet waar het aan ligt...
Dat dus. Maakt het veul leuker om te spelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
of gewoon een groepje samenstellen van minstens 4 opelkaar ingestelde (online)matties, dan heb je het probleem niet dat iedereen random alle kanten uit bibbert.
Totdat iedereen gaat KSenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat dus. Maakt het veul leuker om te spelen.
3 appelpitten, een snufje suiker, 2 hele bloemkolen en het gat van een ananasring.quote:
kut ad carries die menen recht te hebben op kills enzo. Iedereen weet dat je je support fed moet krijgen. Fed support OP.quote:
stuns of dmg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kut ad carries die menen recht te hebben op kills enzo. Iedereen weet dat je je support fed moet krijgen. Fed support OP.
dus dodge je gewoon en wacht je een half uur. Gegarandeerde troll-loss duurt langer en is vervelender. Ohja, en je verliest elo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:37 schreef Salamando het volgende:
Ik probeer weer een keer een ranked potje
TitanKasei: i troll
TitanKasei: hahahahahahaa
TitanKasei: i pick teemo for mid
Bant ie Twitch, Master Yi en Poppy, zucht.
leer je references dude.quote:
niet zo ingewikkeld denken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef nyny83 het volgende:
tons of damage ken ik wel, stuns of damage kun je ook lezen als stuns OR damage (de nederlandse 'of' dus).
voorlopig helemaal NIKS. Puur voor Riot om te kijken of de positieve spelers ook daadwerkelijk goed geidentificeerd worden en of er geen misbruik van wordt gemaakt etc.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:38 schreef GlenSpey het volgende:
En mn eerste honor points zijn binnen. Maar wat schiet ik er eigelijk mee op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |