quote:If you could make one wish, what would it be? And what would you do to get it? At 666 Park Avenue, all of your dreams and burning desires can come true: wealth, sex, love, power, even revenge. But just be careful what you wish for, because the price you pay... could be your soul. Welcome to The Drake, the premiere apartment building on Manhattan's Upper East Side. Owned by the mysterious Gavin Doran (Terry O'Quinn - Lost) and his sexy wife Olivia (Vanessa Williams - Desperate Housewives), The Drake is home to dozens of residents who are unaware they're living in the dark embrace of supernatural forces. They think their dreams are all coming true, only to find they've been lured into making, what feels like, a deal with the Devil. When a young Mid-western couple - Jane Van Veen (Rachael Taylor - Charlie's Angels, Grey's Anatomy) and Henry Martin (Dave Annable - Brothers & Sisters) - is hired to manage The Drake, they soon discover that evil, obsession, and manipulation has a home. Allow yourself to be seduced by 666 PARK AVENUE, and unravel the mysteries of this devilish new drama from Alloy Entertainment (Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars) and executive producers David Wilcox (Fringe, Life on Mars), Leslie Morgenstein (Gossip Girl, The Vampire Diaries) and Gina Girolamo (The Secret Circle, The Lying Game).
Dat zag je ook het jaar na Lost alleen toen ging men er vanuit dat het om het mysterie element ging, dus kreeg je series als Threshold, Invasion en Surface. Sloegen allemaal niet aan dus het jaar erna waren het de flashback series zoals oa. Reunion en een serie met een gijzelings situatie. House zorgde voor 5 pounds, Glee voor Smash, Boardwalke Empire voor the Playboy Club, Pan Am, Vegas en Magic City.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:27 schreef lelouch het volgende:
Ik had echt het idee dat de makers dachten "He, AHS doet het goed, dat kunnen wij ook!".
Geen probleem, want ik vond hem erg leuk. Ik hou hier wel van
Na een paar keer luisteren verstond ik duidelijk "Don't let him out."quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, wat zei dat kind in de gang? Don't turn around?
Oow. Ik heb het ook teruggeluisterd, samen met mijn vriend, en we konden er beiden niks van maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een paar keer luisteren verstond ik duidelijk "Don't let him out."
Dus ze zal die koffer wel dicht moeten laten of zo.
Heel duidelijk praat ze inderdaad niet, maar als je goed luistert en een beetje lipleest, dan is wel duidelijk dat ze 'Don't let him out' zegtquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow. Ik heb het ook teruggeluisterd, samen met mijn vriend, en we konden er beiden niks van maken.
ja, ik faalde gewoon denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel duidelijk praat ze inderdaad niet, maar als je goed luistert en een beetje lipleest, dan is wel duidelijk dat ze 'Don't let him out' zegt.
Ja. Daarom kijk ik ook niet meer verder, want deze gaat op zeker gecanceld worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef Sasman het volgende:
Serieus? Zijn de ratings echt zo slecht?
Waarom dan niet meer verder kijken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Daarom kijk ik ook niet meer verder, want deze gaat op zeker gecanceld worden.
Omdat je dan waarschijnlijk weer met een cliffhanger op het einde blijft zitten die nooit beantwoord gaat worden. Ik vraag me trouwens af of ze het hele eerste seizoen wel gaan uitzenden.quote:
pleur er nog een vleugje The Shining en Rosemary's Baby doorheen en je zit aardig in de buurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb gisteren alle afleveringen gekeken, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ik had een beetje een idee van Devils Advocate meets American Horror Story.
Kijk het nog even aan
Afgelopen zondag was het al een stuk beter andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Deze serie krijgt slechte ratings en Revolution goede ratings. Die Amerikanen sporen niet.
Hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Terry O'Quinn begint een beetje een smokemonster magneet te worden.
en waarom had die vrouw niet gewoon geschreven dat die kadinsky dood was gevonden dan had ze tenminste nog geleefd.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
en waarom had die vrouw niet gewoon geschreven dat die kadinsky dood was gevonden dan had ze tenminste nog geleefd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het al een stuk beter anders
http://www.thewrap.com/tv(...)-wins-football-61621
Lijkt mij ook, de ketting moest in de familie blijven en Jane heeft 'm van oma gekregen. Misschien ook wel de reden dat Jane juist al die vreemde dingen ziet en de anderen niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is dat kleine meisje trouwens de oma van die Jane.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is dat kleine meisje trouwens de oma van die Jane, al is het dan natuurlijk wel apart dat ze na haar dood de geest van een klein meisje is geworden.
zonde, maar het zat eraan te komen. Hoop dat ze er wel een fatsoenlijk einde aan breien in de komende episodes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Cancelled..
TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2012/2013 #3
Wel jammer, had net de smaak te pakken eigenlijk
vast niet..die 13 episodes zijn gemaakt in afwachting van een full season pick-up..ze gaan nu niets meer doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, maar het zat eraan te komen. Hoop dat ze er wel een fatsoenlijk einde aan breien in de komende episodes.
nja,i kweet nog dat het eerste seizoen na de helft vd aflevering al een soort van einde had voor het geval de serie niet opgepikt werd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vast niet..die 13 episodes zijn gemaakt in afwachting van een full season pick-up..ze gaan nu niets meer doen.
Moet ook wel, want ze moeten het dit seizoen afrondenquote:Op maandag 3 december 2012 18:55 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering weer. Er komt in ieder geval wat meer vaart in het ontrafelen van het geheim van het Drake.
Leuke gastrol ook van Whoopi.
dat meer vaart vind ik wel jammer eigenlijk. er wordt nu amper meer de tijd genomen iets uit te leggen. begrijpelijk ook aangezien ze over een paar afleveringen klaar moeten zijn. Ik blijf nu meer kijken om te weten hoe het afloopt dan dat het me nog echt boeitquote:Op maandag 3 december 2012 18:55 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering weer. Er komt in ieder geval wat meer vaart in het ontrafelen van het geheim van het Drake.
Leuke gastrol ook van Whoopi.
mmm, das ook weer waar natuurlijk. het zou natuurlijk wel kunnen dat ze het allemaal wat sneller hebben gemonteerd en wellicht nog een einde hebben gefilmd? ik roep maar wat natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 04:20 schreef Tim86 het volgende:
Dat tempo heeft daar niets mee te maken..ze waren allang klaar toen het gecancelled werd dus dat is puur toeval. Straks een dikke cliffhanger op het einde en we zijn klaar. Helaas. Niks fatsoenlijk einde want dat is niet opgenomen.
Ik ben ook wel een beetje verzuurd geraakt door al die shows die werden gecancelled hoor, maar heb het al te vaak gezien helaas. Productie zit er dan gewoon (tijdelijk) op. Acteurs en ander personeel doen andere dingen en die kan je niet zo bij elkaar trommelen om de fans van een serie die nog geen seizoen liep een mooi einde te bezorgen..die investeren er geen cent meer in. Bij series die langer lopen willen ze nog weleens een alternatief einde opnemen, maar bij series van 1 seizoen nietquote:Op woensdag 5 december 2012 07:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, das ook weer waar natuurlijk. het zou natuurlijk wel kunnen dat ze het allemaal wat sneller hebben gemonteerd en wellicht nog een einde hebben gefilmd? ik roep maar wat natuurlijkmaar tis wel wat ik hoop
Het kan natuurlijk ook andersom zijn gegaan. Dat ze wel een einde hebben geschreven en gefilmd, maar dat ze de optie hadden om dat einde aan te passen als de serie verlengd zou worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje verzuurd geraakt door al die shows die werden gecancelled hoor, maar heb het al te vaak gezien helaas. Productie zit er dan gewoon (tijdelijk) op. Acteurs en ander personeel doen andere dingen en die kan je niet zo bij elkaar trommelen om de fans van een serie die nog geen seizoen liep een mooi einde te bezorgen..die investeren er geen cent meer in. Bij series die langer lopen willen ze nog weleens een alternatief einde opnemen, maar bij series van 1 seizoen niet
Prison Break had een einde voor de serie in aflevering 13 van seizoen 1, waarin ze gewoon zouden ontsnappen. De serie kreeg een vol seizoen één scene aanpassen en ze konden weer verder. Maar goed die serie werd in eerste instantie ook als een mini-serie gepitcht.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Maar waarom zouden ze dat doen? Daar heeft niemand wat aan tenzij het eigenlijk bedoeld was als miniserie en dat is hier niet het geval. Het wordt alleen maar duurder als iedere 1st season show tegenwoordig voor de zekerheid ook een einde op gaat nemen.
idem voor 24. die had ook een soort van einde halverwege seizoen 1. weet niet meer hoe het precies zat (lang geleden) maar het was iets metquote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Prison Break had een einde voor de serie in aflevering 13 van seizoen 1, waarin ze gewoon zouden ontsnappen. De serie kreeg een vol seizoen één scene aanpassen en ze konden weer verder. Maar goed die serie werd in eerste instantie ook als een mini-serie gepitcht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., daar had het kunnen stoppenAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:ABC pulls '666' from schedule
Well it’s not like the show wasn’t already cancelled. But to put another nail in the 666 Park Ave. coffin, ABC is pulling the remaining episodes from its schedule.
Starting Jan. 6, comedies Happy Endings and Don’t Trust The B—- in Apt. 23 will run Sunday nights in the former 666 slot. Endings will air at 10 p.m.; Apt. 23 at 10:30 p.m. The duo will still air on Tuesdays, as well, at least until the Dancing With the Stars results show takes over.
An ABC spokesperson says the network still plans to continue running the remaining episodes of Thursday’s similarly axed Last Resort, if that’s any consolation. The remaining episodes of 666 will likely air sometime this summer.
Bron
helemaal gecanceld??? we moeten wachten tot de zomer? Dan mag ik tegen die tijd wel alles gaan herzien om nog iets van t verhaal te snappen. stomquote:
oe, weet je toevallig of dat de laatste 2 zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
666 Park Avenue S01E10-E11 720p WEB-DL H264-ECI
BUMP
Ik heb net de laatste twee afleveringen bekeken en de vaart zat er inderdaad goed in, iets te goed elfs naar mijn mening. Ik kreeg het idee dat ze materiaal voor 10 afleveringen in 2 hebben gepropt om maar een soort van einde te hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
de laatste 2 afleveringen, Elysian Fields en Lazarus zijn online te vinden. heb ze net gekeken en het is een afsluiting. maar erg zonde. Het had zoveel meer tijd moeten hebben. t voelt nu nogal afgeraffeld aan. niet zo vreemd natuurlijk want ik kan me niet voorstellen dat het huidige einde ook het originele einde af. en omdat er zoveel tijd tussen het bekijken van 10/11 en 12/13 zat was het ook weer lastig inkomen. zonde.
dat lijkt me wel. vermoed dat Net5 alle afleveringen heeft en die ook wel uitzenden. Tenzij ook de kijkcijfers in NL enorm enorm tegenvallen, wellicht dat ze em dan ook cancellen of naar 1 of andere onmogelijk tijdstip verplaatsen...quote:Op woensdag 24 april 2013 20:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wordtie dan wel volledig uitgezonden (want ik zit dus nu weer ep 1 te kijken)
jupquote:Op zondag 30 juni 2013 19:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben nu pas de laatste 4 afleveringen aan het bekijken, dank zij followmy.tv...zo jammer dat het is afgelopen, het werd net spannend.
aflevering 13 is echt de laatste aflevering ?
Lekker afgeraffeld ja, maar wel beter dan al die andere shows die je gewoon met een cliffhanger laten zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:39 schreef EilandjeOnline het volgende:
Toch wel jammer van de laatste 10 minuten - the one year later , om er toch maar een 'mooi' eind aan proberen te breien.
Had ook niet met kwaliteit te maken..puur kijkcijfers. En die waren slecht..quote:Op zondag 30 juni 2013 19:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
zonde om zon show sowieso te cancelen zo slecht vond ik het niet.
nou ja, op naar de volgende.
Zoals met Alcatraz. Daar hebben ze niks veranderd, gewoon het normale seizoenseinde.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker afgeraffeld ja, maar wel beter dan al die andere shows die je gewoon met een cliffhanger laten zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |