Hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Terry O'Quinn begint een beetje een smokemonster magneet te worden.
en waarom had die vrouw niet gewoon geschreven dat die kadinsky dood was gevonden dan had ze tenminste nog geleefd.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
en waarom had die vrouw niet gewoon geschreven dat die kadinsky dood was gevonden dan had ze tenminste nog geleefd.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het al een stuk beter anders
http://www.thewrap.com/tv(...)-wins-football-61621
Lijkt mij ook, de ketting moest in de familie blijven en Jane heeft 'm van oma gekregen. Misschien ook wel de reden dat Jane juist al die vreemde dingen ziet en de anderen niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is dat kleine meisje trouwens de oma van die Jane.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:25 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is dat kleine meisje trouwens de oma van die Jane, al is het dan natuurlijk wel apart dat ze na haar dood de geest van een klein meisje is geworden.
zonde, maar het zat eraan te komen. Hoop dat ze er wel een fatsoenlijk einde aan breien in de komende episodes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Cancelled..
TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2012/2013 #3
Wel jammer, had net de smaak te pakken eigenlijk
vast niet..die 13 episodes zijn gemaakt in afwachting van een full season pick-up..ze gaan nu niets meer doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde, maar het zat eraan te komen. Hoop dat ze er wel een fatsoenlijk einde aan breien in de komende episodes.
nja,i kweet nog dat het eerste seizoen na de helft vd aflevering al een soort van einde had voor het geval de serie niet opgepikt werd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vast niet..die 13 episodes zijn gemaakt in afwachting van een full season pick-up..ze gaan nu niets meer doen.
Moet ook wel, want ze moeten het dit seizoen afrondenquote:Op maandag 3 december 2012 18:55 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering weer. Er komt in ieder geval wat meer vaart in het ontrafelen van het geheim van het Drake.
Leuke gastrol ook van Whoopi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |