quote:If you could make one wish, what would it be? And what would you do to get it? At 666 Park Avenue, all of your dreams and burning desires can come true: wealth, sex, love, power, even revenge. But just be careful what you wish for, because the price you pay... could be your soul. Welcome to The Drake, the premiere apartment building on Manhattan's Upper East Side. Owned by the mysterious Gavin Doran (Terry O'Quinn - Lost) and his sexy wife Olivia (Vanessa Williams - Desperate Housewives), The Drake is home to dozens of residents who are unaware they're living in the dark embrace of supernatural forces. They think their dreams are all coming true, only to find they've been lured into making, what feels like, a deal with the Devil. When a young Mid-western couple - Jane Van Veen (Rachael Taylor - Charlie's Angels, Grey's Anatomy) and Henry Martin (Dave Annable - Brothers & Sisters) - is hired to manage The Drake, they soon discover that evil, obsession, and manipulation has a home. Allow yourself to be seduced by 666 PARK AVENUE, and unravel the mysteries of this devilish new drama from Alloy Entertainment (Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars) and executive producers David Wilcox (Fringe, Life on Mars), Leslie Morgenstein (Gossip Girl, The Vampire Diaries) and Gina Girolamo (The Secret Circle, The Lying Game).
Dat zag je ook het jaar na Lost alleen toen ging men er vanuit dat het om het mysterie element ging, dus kreeg je series als Threshold, Invasion en Surface. Sloegen allemaal niet aan dus het jaar erna waren het de flashback series zoals oa. Reunion en een serie met een gijzelings situatie. House zorgde voor 5 pounds, Glee voor Smash, Boardwalke Empire voor the Playboy Club, Pan Am, Vegas en Magic City.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:27 schreef lelouch het volgende:
Ik had echt het idee dat de makers dachten "He, AHS doet het goed, dat kunnen wij ook!".
Geen probleem, want ik vond hem erg leuk. Ik hou hier wel van
Na een paar keer luisteren verstond ik duidelijk "Don't let him out."quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, wat zei dat kind in de gang? Don't turn around?
Oow. Ik heb het ook teruggeluisterd, samen met mijn vriend, en we konden er beiden niks van maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een paar keer luisteren verstond ik duidelijk "Don't let him out."
Dus ze zal die koffer wel dicht moeten laten of zo.
Heel duidelijk praat ze inderdaad niet, maar als je goed luistert en een beetje lipleest, dan is wel duidelijk dat ze 'Don't let him out' zegtquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow. Ik heb het ook teruggeluisterd, samen met mijn vriend, en we konden er beiden niks van maken.
ja, ik faalde gewoon denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel duidelijk praat ze inderdaad niet, maar als je goed luistert en een beetje lipleest, dan is wel duidelijk dat ze 'Don't let him out' zegt.
Ja. Daarom kijk ik ook niet meer verder, want deze gaat op zeker gecanceld worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:09 schreef Sasman het volgende:
Serieus? Zijn de ratings echt zo slecht?
Waarom dan niet meer verder kijken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Daarom kijk ik ook niet meer verder, want deze gaat op zeker gecanceld worden.
Omdat je dan waarschijnlijk weer met een cliffhanger op het einde blijft zitten die nooit beantwoord gaat worden. Ik vraag me trouwens af of ze het hele eerste seizoen wel gaan uitzenden.quote:
pleur er nog een vleugje The Shining en Rosemary's Baby doorheen en je zit aardig in de buurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb gisteren alle afleveringen gekeken, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ik had een beetje een idee van Devils Advocate meets American Horror Story.
Kijk het nog even aan
Afgelopen zondag was het al een stuk beter andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Deze serie krijgt slechte ratings en Revolution goede ratings. Die Amerikanen sporen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |