SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ik vind het meestal ook niet ultraboeiend, tenzij ze echt meloenen heeft, want daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik vind de cupmaat echt het minst interessant
Nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef Muisraket het volgende:
Beterschap AT!
Vandaag: WTF. Simpelste. tentamen. EVER. Voelt ergens heel erg vervelend (zo leer ik toch niets?!), maar aan de andere kant: goed cijfer, come to mama.
![]()
Hoezo barbar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand een tijdmachine te huur?
Aww, nog even volhouden, bijna weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De tijd gaat zo traag, niet normaal
Nog 5 uurquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww, nog even volhouden, bijna weekend.
mij dus ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik vind de cupmaat echt het minst interessant
Ik zit al 15 jaar consequent in 'B' met mijn relatiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mij dus ook niet.
En MR, wie is E? :S Het was D, naam is F lol
Jep.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog 5 uurJij al wel weekend?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mij dus ook niet.
En MR, wie is E? :S Het was D, naam is F lol
Mijn dates zijn echt van A tm F. Niet altijd even mooi dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zit al 15 jaar consequent in 'B' met mijn relaties
Qua namen of qua borsten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja sorry dat is het enige waar ik haar mee kan associëren aangezien ik echt 0,0 weet over haar pesoonlijkheid en nog nooit in het echt gezien heb. Vind het ook lullig om hier namen te gaan noemen, sorry.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 september 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Van FOK!, of heette zij niet zo?En bedoel je F /quote]haal dat laatste ff weg. en e heb ik nog niet gezien
Dat is kei toevalligquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je noemt geen namen maar dit kwam te dicht in de buurt lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja sorry dat is het enige waar ik haar mee kan associëren aangezien ik echt 0,0 weet over haar pesoonlijkheid en nog nooit in het echt gezien heb. Vind het ook lullig om hier namen te gaan noemen, sorry.
Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
Is op zich wel een mooie doelstellinghet hele alfabet gehad hebben!
Wie kent een Zelda?
Wow, dat is wel heel toevallig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.
Beat that!
En dan in alle nationaliteiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
Wie kent een Zelda?
De voornamen schelen ook niet zo gek veel, heb in het begin mjan nog wel eens voor m'n ex uitgemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel toevallig.
Haha, ach, als jullie er allebei om kunnen lachen is het prima toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De voornamen schelen ook niet zo gek veel, heb in het begin mjan nog wel eens voor m'n ex uitgemaakt
Gelukkig gebeurde dat andersom ook.
Precies, ik ben echt niet zo'n spast dat ik dat niet kan hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, ach, als jullie er allebei om kunnen lachen is het prima toch?
Ligt er ook aan wanneer ze het zegt toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, ik ben echt niet zo'n spast dat ik dat niet kan hebben
Waarom moeten we ze beaten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn ex en Mjan delen dezelfde verjaardagsdatum en beide moeders hebben dezelfde voornaam.
Beat that!
Nog even en ze krijgt een eigen show zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef shifto het volgende:
Zit even in de auto, moet MohMi gewoon wééééér op de radio genoemd worden
qftquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook niet ultraboeiend, tenzij ze echt meloenen heeft, want daar hou ik niet van.
Alweer?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef shifto het volgende:
Zit even in de auto, moet MohMi gewoon wééééér op de radio genoemd worden
Zou best haalbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef shifto het volgende:
Wie kent een Zelda?
In de prullenbak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
flikker ze meteen in de wasmachine straks
Klikoquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
flikker ze meteen in de wasmachine straks
Altijd nog hoger dan jouw spelling.quote:
ja, want spelling word aangeduid met een cijfer ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Altijd nog hoger dan jouw spelling.
idd gvd, spelling is voor homos gvd lillike kudtquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef shifto het volgende:
gvd bossunoaren doen nie aan spelling nie
Nou, als bij ons je spelling niet correct is dan krijg je geen punt voor je tentamenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef AapO het volgende:
[..]
ja, want spelling word aangeduid met een cijfer ?
Hoiquote:
wie gaat er op een onzin forum nou van iedere post de spelling controlerenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als bij ons je spelling niet correct is dan krijg je geen punt voor je tentamen
Spelling controleren is niet wat ik doe, ik maak zelf ook spelfouten. Maar soms valt het nogal opquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:02 schreef AapO het volgende:
[..]
wie gaat er op een onzin forum nou van iedere post de spelling controleren, hedde niks beters te doen
Mooi zoquote:
ieder zn mening maar ik vind de beste ties tittiesquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
seventies waren beste ties
LOLquote:
Echt heel hard, maar omg wel geniaal bedacht. En ik moest behoorlijk hard lachen.quote:
Oke ik schaam me om dit te zeggen maar ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
/te lui voor tinypic>/
A Mohmeme!![]()
http://9gag.com/gag/5322419
Ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oke ik schaam me om dit te zeggen maar ik moest lachen.
Zet je de webcam aan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:20 schreef MohMi het volgende:
Ja, mooie tijd om eens te douchen en aan te kleden
Ja hoor, wat jij wilt. Kun je mooi naar mijn gordijn in de voorkamer staren terwijl ik sta te douchenquote:
Dan is mijn leven compleet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja hoor, wat jij wilt. Kun je mooi naar mijn gordijn in de voorkamer staren terwijl ik sta te douchen
quote:
Hoe was het stappen?quote:
Nee.quote:
Volgende week danquote:
Kan niks beloven handjequote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef bijdehand het volgende:
Het moet gewoon volgende week gebeuren
Ik wel. Maar dat doe ik nietquote:
De TT die er dan is he. En die heeft niks met boobies of mij te makenquote:Op zondag 30 september 2012 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de TT waarmaken
Roep maar niet te hardquote:Op zondag 30 september 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De TT die er dan is he. En die heeft niks met boobies of mij te maken
Hoezo niet?quote:
quote:
Jij altijdquote:Op zondag 30 september 2012 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]Anders kom ik jouw tieten wel voelen
Blufquote:
Jammer hoor.quote:
Goed, ik ben gestopt met fitnes maar ga vooral schaken dat hou ik veel langer vol.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed, ik ben gestopt met fitnes maar ga vooral schaken dat hou ik veel langer vol.
quote:
Nee maar gaat wel goed. De progressie is er een heel eind uit maar kan wel muziek luisteren en naar meisjes kijkenquote:
Dan komt de rest vanzelf tochquote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar gaat wel goed. De progressie is er een heel eind uit maar kan wel muziek luisteren en naar meisjes kijken
Jonge ik kan echt kei goed met meisjes praten dacht ik altijd. Op school spreek ik ze ook allemaal aan alsof het niets is en ik zit in zoveel friendzones dat ik in het nieuwe wereldrecordboek kom, maar dan zie ik er een bij de fitness, heb ik oogcontact met haar, en dan ben ik pussy kijk ik de hele tijd de andere kant opquote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan komt de rest vanzelf toch
Tsjaquote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jonge ik kan echt kei goed met meisjes praten dacht ik altijd. Op school spreek ik ze ook allemaal aan alsof het niets is en ik zit in zoveel friendzones dat ik in het nieuwe wereldrecordboek kom, maar dan zie ik er een bij de fitness, heb ik oogcontact met haar, en dan ben ik pussy kijk ik de hele tijd de andere kant op_!
Ik vind het wel grappigquote:
Apart dat dan je reactie anders isquote:
Ach niks aan te doen barwarquote:Op zondag 30 september 2012 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Apart dat dan je reactie anders isNormaal spontaan, maar bij de fitness enzo niet
Als ik zou willen welquote:
Lekker rustig wel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan maar forever alone blijven toch?
Ja dat moet je jezelf wel wijsmakenquote:
Dus jij ziet het anders?quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat moet je jezelf wel wijsmaken
NEEquote:
Dacht al.quote:
Ik ben trots op je. En op mezelf, dat ik jouw nummer wel heb en hij nietquote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht al.Vannacht zat ik zo met een kei leuke gast te praten, hadden net onze telefoons gepakt om nummers uit te wisselen, komt ineens toevallig mijn taximannetje langs rijden dus ik dacht handig kan ik mooi mee. Dus toen werd ik ineens fucking snel.. Want ik dacht taxi is belangrijker. Forever alone it is.
Inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. En op mezelf, dat ik jouw nummer wel heb en hij niet
Zo maar eens een pizza opwarmenquote:
Lekkurrrquote:Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo maar eens een pizza opwarmen
Je moet zeker vandaag voor je eigen voedsel zorgen?quote:
Een hoop drama, actie en spanning. Maar met een goede afloop, al moet ik zeggen dat het zo z'n ups en downs had. Ik geef mijn weekend 3,5 sterren. En de jouwe?quote:
Wel 3.5 van de 5 neem ik aan? Dan is het een acceptabele scorequote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een hoop drama, actie en spanning. Maar met een goede afloop, al moet ik zeggen dat het zo z'n ups en downs had. Ik geef mijn weekend 3,5 sterren. En de jouwe?
Op een schaal van 5 ja. Hopelijk verdient mijn volgende weekend die felbegeerde 5 sterren. Ik verwacht van niet maar een man mag hopen. Fijn dat je een tof weekend had, emo!quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel 3.5 van de 5 neem ik aan? Dan is het een acceptabele scoreMijn weekend was helemaal goed, man
Zelfs met gesnij
Het goede nieuws is dat je dat zelf voor een deel bepaaltquote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een schaal van 5 ja. Hopelijk verdient mijn volgende weekend die felbegeerde 5 sterren. Ik verwacht van niet maar een man mag hopen. Fijn dat je een tof weekend had, emo!
Altijd grappig om te lezen dat mensen bij wie het goed gaat altijd beweren dat je het zelf bepaald, terwijl dat totaal niet isquote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je dat zelf voor een deel bepaaltIk had een feestje met gezellige mensen en een flinke stapel bier en kreeg vandaag goed ontbijt van een fijn persoon; het was een goede keuze van me om daar ja op te zeggen
![]()
En ik moet echt weer gaan oefenen, ik ben het krassen verleerdHet feit dat het met een scheermesje was, verdient dan wel weer bonuspunten
Vijf sterren. Wat een weekend.quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Barriiiiiiiiieeeeee!Hoe was jouw weekend dan?
Ja, dat is vast dat deel waar MohMi op doelt. Maar je hebt het grootste deel niet zelf in de hand hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
En bijdehand een goed weekend heb je vaak toch zelf in de hand? Chillen met leuke mensen of leuke dingen doen, of niks doen. Allemaal dingen waar je zelf invloed op hebt.
'Totaal' is onzin, dude, hoe je het ook wend of keert. En ik zei ook niet dat je alles zelf bepaald, maar een groot deel wel. Het feit dat jij bovenstaand oppikt uit wat ik typte, (niet dat het fout is, maar puur de wijze waar op), geeft aan dat je nou niet echt positief in het leven staat momenteel. Mogelijk sta je dan ook wat minder open voor leuke dingen die om je heen (kunnen) gebeuren.quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Altijd grappig om te lezen dat mensen bij wie het goed gaat altijd beweren dat je het zelf bepaald, terwijl dat totaal niet is
Dat laatste is onzinquote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Totaal' is onzin, dude, hoe je het ook wend of keert. En ik zei ook niet dat je alles zelf bepaald, maar een groot deel wel. Het feit dat jij bovenstaand oppikt uit wat ik typte, (niet dat het fout is, maar puur de wijze waar op), geeft aan dat je nou niet echt positief in het leven staat momenteel. Mogelijk sta je dan ook wat minder open voor leuke dingen die om je heen (kunnen) gebeuren.
Gelukkig maar, je bent veel leuker als je vrolijk en blij bent en het zou stom als vervelende mensen of iets vervelends dat is gebeurd, jou uit je goeie hum zou halenquote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat laatste is onzinEn in mijn vorige post zeg ik ook dat jij een deel zei, daar had ik overheen gelezen. Maar dat laatste is in ieder geval onzin
Iedereen is leuker als hij/zij vrolijk is tochquote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je bent veel leuker als je vrolijk en blij bent en het zou stom als vervelende mensen of iets vervelends dat is gebeurd, jou uit je goeie hum zou halen
Dat is echt zo waar! Hoewel iemand die zich driftig maakt (zoals ondergetekendequote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen is leuker als hij/zij vrolijk is toch
Dat is ook meestal wel leuk ja.quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is echt zo waar! Hoewel iemand die zich driftig maakt (zoals ondergetekende) ook wel echt heel grappig kan zijn
Maar wel maar efkes, dat dan weer wel.
jazekerquote:
Niceeequote:
gangnam stylequote:Op maandag 1 oktober 2012 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen.
Werd zojuist wakker en het eerste waar ik aan dacht, is iets wat vrijdagnacht is gebeurd en wat nu pas omhoog komt. Alcohol waarom.
Ja dat persoonquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:45 schreef Muisraket het volgende:
Aww Barrie toch. Is het heel erg beschamend?
Bedoel je dit als in klappen of als in handtastelijkheid?quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat persoon![]()
Heb hem proberen weg te duwen maar dat hielp niet. Tien keer kunnen voorkomen, toen niet. Nja.
Helaas niet die klappen hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bedoel je dit als in klappen of als in handtastelijkheid?
Arme jij.quote:
Hoezo? Hem iets te opzichtig op zitten geilen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Achja eigen domme schuld helaas.
Hoeist met Raketje?
Nee totaal niet. Maar als ik minder op had, zou ik hem sowieso tegen zijn kop hebben geslagen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo? Hem iets te opzichtig op zitten geilen?Met mij gaat het super, thanks!
Slaan is misschien ook niet de beste optie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar als ik minder op had, zou ik hem sowieso tegen zijn kop hebben geslagen.
NiceWanneer zie je die jongen weer?
Wat leuk MR! Nu wel echt met zijn twee? En wat chill dat alles zo lekker gaatquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Slaan is misschien ook niet de beste optie.
Was gisteren bij hem en zie hem woensdag weer.Heb weer bijna heel het weekend met hem doorgebracht, maar ja, wat wil je, als je echt nét iets hebt, is 5 dagen elkaar niet zien een beetje te lang.
Dus dat moest even ingehaald worden.
^^ Jazeker, uitgaan met meerdere mensen erbij is heel leuk hoor, maar met zijn tweeën zijn is ook heel fijn, kun je ook over meer dingen praten en zo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat leuk MR! Nu wel echt met zijn twee? En wat chill dat alles zo lekker gaat
Joehoe! Gaat de goede kant op dus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
^^ Jazeker, uitgaan met meerdere mensen erbij is heel leuk hoor, maar met zijn tweeën zijn is ook heel fijn, kun je ook over meer dingen praten en zo.Had echt nooit gedacht dat het zo goed zou gaan, dus ik ben er echt heel blij mee!
![]()
Jij nog een leuke jongen tegen het lijf gelopen?
Hij woont nog bij zijn ouders, dus heb zijn ouders ook al ontmoet ja, hij de mijne ook al trouwens. We hebben alleen elkaars broer/zus nog niet gezien, aangezien die allebei in het buitenland zitten atm.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Joehoe! Gaat de goede kant op dus.Woont hij op zichzelf of heb je ook al zijn ouders ontmoet enzo?
Nee
Zo zo die MRquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij woont nog bij zijn ouders, dus heb zijn ouders ook al ontmoet ja, hij de mijne ook al trouwens. We hebben alleen elkaars broer/zus nog niet gezien, aangezien die allebei in het buitenland zitten atm.Alhoewel, mijn broertje technisch gezien nog maar heel even, want die is over een aantal uurtjes gewoon weer thuis.
Zo'n raar besef.
En hoezo die ':D' bij die nee?
Ja idd, hij zat in Mallorca, dus warm was het daar zeker!quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo zo die MRArm broertje, moet tie weer terug naar dit koude land.
Hij was wel een paar maanden weg ofniet? Heeft tie het leuk gehad?
Nou ik vind het prima zo. Alle vrije tijd voor mezelf en geen drama.
Hopelijk heeft tie een trui/jas bij danquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja idd, hij zat in Mallorca, dus warm was het daar zeker!Hij ziet er daardoor ook mega oranjebruin uit nu en dat in combinatie met zijn huidige kapsel... Hij kan nog net niet in Jersey Shore.
Maar goed, dat moet hij zelf weten natuurlijk. Hij was een aantal maanden weg ja, want dit was voor stage. Hij heeft het voor zover ik weet wel erg naar zijn zin gehad, ja.
Oké, daar kan ik inkomen.Mensen die oprecht happy single kunnen zijn:
.
Wat? Je vind koude acquisitie leuker dan thuis zitten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goed bezig hoor MR
Zo, van 9 maanden in Hilversum druk met HR bezig zijn, zitten we vandaag in de binnenstad van utrecht koude acquisitie te doen.. Toch een stuk minder leuk. Maar ja, beter dan thuis zitten
Nog geen nieuwe klus toegewezen gekregen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goed bezig hoor MR
Zo, van 9 maanden in Hilversum druk met HR bezig zijn, zitten we vandaag in de binnenstad van utrecht koude acquisitie te doen.. Toch een stuk minder leuk. Maar ja, beter dan thuis zitten
Leuker dan werkloos zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat? Je vind koude acquisitie leuker dan thuis zitten?![]()
(En dan niet als in dat je werkloos zou zijn dan hè)
Nope, valt weer een beetje tegen. Maar ja, zolang het salaris verder doorpruttelt is het goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe klus toegewezen gekregen?
Nouja wat een sukkeltjes! Gecondoleerd!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En ohja niemand neemt dat serieus moeten allemaal lachen ofzo
Dat was zeker geen toeval?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen, en dan woensdag lekker vrij
Heb je er zin in?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Soms moet je het toeval een handje helpen
quote:
En de mijne staat in de HENS!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Help mijn mond is aan het knetteren.
LOL hoe oud denk je wel niet dat hij is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:28 schreef shifto het volgende:
Goedemorgen!
Er is er een jarig hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is THIJS THIJS THIJS!
1 stapje dichterbij je pensioen!Nu hoef je nog maar het aantal jaren te werken dat je oud bent
27 + 27 = 54, close enoughquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL hoe oud denk je wel niet dat hij is?
Lol dit inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL hoe oud denk je wel niet dat hij is?
Die van James Bond? Een van de redenen om weer een adblocker te installeren. Flikker maar op met je reclameinkomsten als het zo moetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:05 schreef shifto het volgende:
Wat een teringbanner bovenin het forum joh.
Jawel joh. Ik kan jou toch ook quotenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef shifto het volgende:
Ja maar dan kun je weer niet quoten enzoZe worden sneaky
Dude, je kunt die shit liken op FBquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef shifto het volgende:
Ja maar dan kun je weer niet quoten enzoZe worden sneaky
QFT, stoorde me er ook al aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel joh. Ik kan jou toch ook quotenDie banner van Bond is gewoon kut, hele pagina kan je dan niet meer zien
Geniet ze!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog een paar minuten en dan een week vrij
Dacht al zoiets door je veranderende onderschrift.quote:
Ja, wel vroeg.quote:
Barrie toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn taxi mannetje heeft beloofd zijn mond te houden. Ik zo tegen hem ja beter doe je dat anders kom je zo'n paar tientjes te kort in de week, de keuze is aan jou. Of het door vertellen of je vaste klant behouden. Nu maar afwachten.
Oke, ik probeerde echt mn muil te houden xD En faalde enorm uiteraardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:58 schreef shifto het volgende:
Nee milf was gewoon een fling. Nu heb ik een hele leuke chick!Maar ze is dit weekend even bij haar vriend
![]()
![]()
No worries, we waren al veel vaker met elkaar in conclaaf maar we waren eigenlijk altijd bezet. Nu zij ook wel, maarja, als ik je concurrent ben heb je gewoon pech als vriend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oke, ik probeerde echt mn muil te houden xD En faalde enorm uiteraardDus doe ik het maar één keer en daarna houd ik mn bakkes; mocht het serieus worden en ze probeert ooit zoiets dergelijks bij jou te flikken, wordt het een slacht-rage zoals ik van Kevin heb geleerd, één van de dingen die ik heb overgenomen waar ik erg blij om kan zijn.
Ach, dan heb jij iig geen last van de strings attached toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:58 schreef shifto het volgende:
Nee milf was gewoon een fling. Nu heb ik een hele leuke chick!Maar ze is dit weekend even bij haar vriend
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef shifto het volgende:
[..]
als ik je concurrent ben heb je gewoon pech als vriend.
Nouja we vinden elkaar wel leuk maar het gaat best snel, dinsdag vroeg ik of ze mee wilde Diablo 3 spelen en s avonds was ik daarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dan heb jij iig geen last van de strings attached toch?
En anders, alles kan kapot
Jwzquote:
Alleen al dat je denkt uberhaupt kans te makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Jwz
Het is dat ik jou mag snapje, gewoon zielig voor jou EN VV anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |