SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Dat kan je toch gewoon bij je mobiele internet instellingen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goedemorgen; kan nog steeds de plaatjes niet uitzetten dus ik post vandaag niet mee.
elke fatsoenlijke browser kan dat...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon bij je mobiele internet instellingen doen?Tenminste, ik kan dat wel. Plaatjes uitzetten of zelfs de hele opmaak van een site
Reuze handig.
Ik heb geen browser op mijn mobielquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
elke fatsoenlijke browser kan dat...
zelfs op oudere Windows mobile 5 toestellen kan dat in internet explorer
dat wat jij internet noemt is je browserquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb geen browser op mijn mobielTenminste, geen idee welke dat zou moeten zijn, er staat gewoon 'Internet'
Maar euh, ik ben dan ook niet de persoon met dat probleemDrumstick kan 't niet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Lorrelies het volgende:
Geen Android... dat is het probleem, dat ding van mij is vaagIk kan geen apps niks, maar wel op internet en er zit wel Facebook en MSN op
Maar nou ja, ik hoef ook niet op internet of zo. Daar heb ik een computer voor
LG C360quote:
aha, heeft idd een speciaal OS erop staan.. (genaamd ThreadX) met de browser Phantomquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
LG C360
Heel fijn mobieltje. Accu die 2 weken mee gaat, werkt handig en snel, was goedkoop en hij is niet te groot
alles heeft te maken met de prijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Webshops die niet poste restante kunnen/willen sturen
Webshops die niet met DHL willen versturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |