quote:
you're welcome, namens de geverquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef billie1985 het volgende:
Hey mensen!
Messenset is binnen!![]()
Anonieme gever, dankjewel!
lief gezegd dankjequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, das nou weer jammerToch is die jurk ook mooi. Van lelijkheid
Maar die van Espri is gewoon mooi, omdat ie echt mooi is
maar maar maar... ik wil die achterkant zonder jasje ook graag zienquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef espri het volgende:
en n u ga ik eerst even douchen hahha tot straks
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar maar maar... ik wil die achterkant zonder jasje ook graag zien
dat is wat andersquote:
we know what!quote:
Dat is doorgegeven!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef billie1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lag vanavond bij de buren klaar, geschonken door een "vrolijke weldoener die liever achter de schermen blijft", zoals hij/zij zichzelf omschrijft.
Ik zou je graag persoonlijk willen bedanken, daar dat mij dat niet lukt doe ik dit via dit topic.
Mag ik je ontzettend bedanken? Je hebt je hart op de goede plek.
Liefs, Billie
Dat weet jij helemaal niet.quote:
jongeuh je vraagt hier altijd om een secretaresse en het is overduidelijk dat je een vriendin zoekt. Het is echt wel duidelijk wat jij wil.quote:
Behalve ik, praat mij eens bij.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
Of bedoelt ie nou een pan met soep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |