ik vind van welquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha als vrouw mag je een andere vrouw niet mooi vinden?
jonguhhhhh ik schrok me rot hahhaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef Inlognaam het volgende:
Die is inderdaad wel heel erg mooi Espri
Ah shit, geintje mislukt :/
Ik ook. Ik val niet op vrouwen, maar alsnog kan je dan wel iemand mooi vinden.quote:
uhhh ja.. uhh... ja...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ook. Ik val niet op vrouwen, maar alsnog kan je dan wel iemand mooi vinden.
Maar ik kreeg 'm helemaal niet goed gelukt dus ik heb 'm maar weggehaald.quote:
En daar ben ik het dan weer mee eens. Met uitzondering uiteraardquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
vrouwen vind ik over het algemeen ook het knappere geslacht.
Heeft hij goed gedaan, staat je fantastisch!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef espri het volgende:
pfff ik heb het er warm van hahhah maar dankjullie wel voor de complimenten.
maar alle lof voor mn aanstaande, die heeft deze uitgekozen...
vertel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een seniorentelefoon durf je wel. maar als je mij een wandelstok aanbied dan weet je wat er staat te gebeuren.
[ afbeelding ]
Heb ik nog liggen.
Haal 'm zo weer weg...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef DJMO het volgende:
doe me eens een DM espri .. want nu ben ik óók nieuwsgierig
* DJMO klikt niet, ik zag je edit namelijkquote:
ja daar dachten we eerst ook aan maar wilde toch echt dat hij mee zou helpen en we het samen zouden doen, anders had ik waarschijnlijk nooit voor zo,n prachtige jurk gekozenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef Inlognaam het volgende:
Eigenlijk wel een beetje jammer... vind ik eigenlijk. Niet dat hij het heeft uitgezocht, maar meer dat ie het al weet. Lijkt me zo gaaf om verrast te worden door je eigen bruid en je helemaal je ogen uit te kijken als je dr voor het eerst ziet.
Ah, das nou weer jammerquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO klikt niet, ik zag je edit namelijk
ik ben gewoon enthousiastquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef espri het volgende:
[..]
haha die foto heb ik ook maar vind ik te voor hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |