Lijkt het af en toe wel opquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik de Samsung Galaxy S3 ook erg mooi vind?
Nee hoor fuck android en je smartphone. Ik ga echt niet in de rij staan, blind het nieuwste van het nieuwste kopen om er bij te horen hoor en eeuwig bij hetzelfde merk blijven omdat het zo hip is.quote:Op zondag 30 september 2012 08:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een android fanboy... Wil jij in het vervolg niet meer vooraan staan met kritiek over applefanboys, want je bent minstens zo erg.
Nee, mijn abbo kwam in aanmerking voor verlenging en ik heb even gewacht op de 5.quote:Op zondag 30 september 2012 09:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor fuck android en je smartphone. Ik ga echt niet in de rij staan, blind het nieuwste van het nieuwste kopen om er bij te horen hoor en eeuwig bij hetzelfde merk blijven omdat het zo hip is.
Je had zeker net heel toevallig deze week een nieuwe telefoon nodig?
Wat dan? Ik heb jaren met mac gewerkt en het was precies hetzelfde: bommetje, kernal panic en een kutmuis. Maar ja de omkasting was zo hip. Tja.quote:Op zondag 30 september 2012 09:59 schreef kazing het volgende:
Wat een domme uitspraak.
Ik heb juist bewust gekozen voor apple, omdat een MBA icm met Mac OS gewoon het beste is wat je kunt krijgen. Na 15 jaar windows en andere hardware merken is apple een verademing.
Strak, stevig design, lange accuduur en licht. No nonsense, dat wat je nodig hebt zit erop (dus geen achterlijke optische drive die normale mensen niet meer gebruiken).quote:Op zondag 30 september 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb jaren met mac gewerkt en het was precies hetzelfde: bommetje, kernal panic en een kutmuis. Maar ja de omkasting was zo hip. Tja.
Dus het ontbreken van functionaliteit is een pre?quote:Op zondag 30 september 2012 10:19 schreef kazing het volgende:
[..]
Strak, stevig design, lange accuduur en licht. No nonsense, dat wat je nodig hebt zit erop (dus geen achterlijke optische drive die normale mensen niet meer gebruiken).
Maakt geen tot nauwelijks geluid. Mac-os is gewoon makkelijk en blijft snel.
Jij komt niet van de gebaande paden af, is het wel?quote:
De meeste mensen die ik ken gebruiken de optische drive om hun os te installeren en daarna nooit meer.quote:Op zondag 30 september 2012 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus het ontbreken van functionaliteit is een pre?
En ieder ding met ssd maakt geen geluid.
Wij kregen later ook x, maar toen was ik al redelijk klaar met die macpoep ja.quote:Op zondag 30 september 2012 10:37 schreef Litpho het volgende:
Kazing, Hofstadgroepje baseert zijn Apple haat op pre-OSX modellen. Als iemand Windows 8 afkraakt "want DOS heeft zulke belabberde muisondersteunig", dan houd je toch ook op met de discussie? Rollende ogen optioneel.
Toen keek je er duidelijk onbevangen naar, jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij kregen later ook x, maar toen was ik al redelijk klaar met die macpoep ja.
Tja, je kunt een product nog zo fantastisch maken maar als de gebruiker een complete josti is dan gaat niks fatsoenlijk werken he.quote:Op zondag 30 september 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij kregen later ook x, maar toen was ik al redelijk klaar met die macpoep ja.
Os was josti materiaal: duur, slecht, weinig software. Bij ons installeerde men massaal virual pc... Zegt toch wel wat.quote:Op zondag 30 september 2012 10:52 schreef kazing het volgende:
[..]
Tja, je kunt een product nog zo fantastisch maken maar als de gebruiker een complete josti is dan gaat niks fatsoenlijk werken he.
Wellicht koop ik ooit wel weer een windows machine. windows 7 was al een goede verbetering maar windows 8 is zoals de trend weer ruk.
Windows 9 zal wellicht weer een pareltje zijn die wel met OSX kan concurreren.
Gek he als er nieuwe hardware en een nieuw os komt dat niet alle software boeren direct voor dat platform een versie maken.quote:Op zondag 30 september 2012 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Os was josti materiaal: duur, slecht, weinig software. Bij ons installeerde men massaal virual pc... Zegt toch wel wat.
Maar ja, als je te maken hebt met mensen die denken dat er zonder drive geen stof in je bak komt en dat dat een argument moet zijn, tja
Dat 'gepost vanaf' is al een klacht op zich waard.quote:Op zondag 30 september 2012 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso Apple met hun overpriced hardware shit![]()
Gepost vanaf mijn iPad
Stof noemde ik als een van de redenen. En ja dat is irritant, je CPU fan slijt er harder door en werkt minder goed.quote:Op zondag 30 september 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja. Heel erg die stof in je machine.
Behuizing steviger??quote:Op zondag 30 september 2012 11:18 schreef kazing het volgende:
[..]
Stof noemde ik als een van de redenen. En ja dat is irritant, je CPU fan slijt er harder door en werkt minder goed.
bij de rest, dat het minder ruimte inneemt en de behuizing steviger word sta je niet stil?
CPU fan kost nietsquote:Op zondag 30 september 2012 11:18 schreef kazing het volgende:
[..]
Stof noemde ik als een van de redenen. En ja dat is irritant, je CPU fan slijt er harder door en werkt minder goed.
bij de rest, dat het minder ruimte inneemt en de behuizing steviger word sta je niet stil?
Ja behuizing steviger. Is het moeilijk te snappen dat als je een stuk uit de behuizing zaagt om een optische drive in te voegen dit ten koste gaat van oa de stevigheid?quote:Op zondag 30 september 2012 11:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Behuizing steviger??
En ach, dan is hij 2 mm dunner. Wouw.
Merk en type specifiek wel, bovendien is het gruwelijk irritant als dat ding gaat ratelen en je hem moet vervangen. Daarbij komt dat na x aantal jaar de specifieke fan moeilijk na te bestellen is en je vaak een heel component inclusief heatsink moet kopen.quote:
Daarom is een auto zonder deuren veel handiger! Lekker stevig.quote:Op zondag 30 september 2012 11:21 schreef kazing het volgende:
[..]
Ja behuizing steviger. Is het moeilijk te snappen dat als je een stuk uit de behuizing zaagt om een optische drive in te voegen dit ten koste gaat van oa de stevigheid?
en 2mm dunner...heb je ooit een MBA in handen gehad?
'merk' is altijd duurderquote:Op zondag 30 september 2012 11:22 schreef kazing het volgende:
[..]
Merk en type specifiek wel, bovendien is het gruwelijk irritant als dat ding gaat ratelen en je hem moet vervangen. Daarbij komt dat na x aantal jaar de specifieke fan moeilijk na te bestellen is en je vaak een heel component inclusief heatsink moet kopen.
Eens. Als je dan toch wil klagen, dan zijn het wel de Apple eigenaars die het je bij elk mailtje, tweetje of forumpostje MOETEN laten weten.quote:Op zondag 30 september 2012 11:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat 'gepost vanaf' is al een klacht op zich waard.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2012 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eens. Als je dan toch wil klagen, dan zijn het wel de Apple eigenaars die het je bij elk mailtje, tweetje of forumpostje MOETEN laten weten.
Ik werk zelf nog steeds met deze:quote:
Er zijn genoeg plastic laptops waarbij het moederbod haarscheurtjes gaat vertonen wanneer je 'em vaak op niet-platte oppervlakken gebruikt (op schoot bv), omdat de behuizing gewoon niet stevig genoeg is.quote:Op zondag 30 september 2012 11:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een slappe laptop meegemaakt man.
Dit en de app 'smsen'quote:Op zondag 30 september 2012 11:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik werk zelf nog steeds met deze:
[ afbeelding ]
Doet alles wat het doen moet:
1. Kan bellen
2. Kan gebeld worden.
Das namelijk ook de definitie van een telefoon volgens mij. Voor al die andere meuk met traag internet heb ik toch geen tijd voor. De hele dag met je bakkies naar dat scherm kijken met je vrienden sms'en/whatsappen terwijl ze naast je staan is een beetje zoals een pistool kopen en in je eigen voeten schieten.
En al die andere "apps" waar je na 5 minuten het wel gezien hebt... als dat je leven invulling moet geven ben je wel verdomd van het padje.
Omg, jij bent echt niet slim he.quote:Op zondag 30 september 2012 11:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom is een auto zonder deuren veel handiger! Lekker stevig.
Dit is echt dat typerende fanboy gedrag door recht te lullen wat krom is. Ik heb nog nooit een slappe laptop meegemaakt man.
Alsnog de stevigste laptops die ik ken waren de Thinkpads en en die hadden toch echt een optische drive.quote:Op zondag 30 september 2012 11:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daarom is een auto zonder deuren veel handiger! Lekker stevig.
Dit is echt dat typerende fanboy gedrag door recht te lullen wat krom is. Ik heb nog nooit een slappe laptop meegemaakt man.
Een N73 is helemaal geen telefoon die alleen maar kan bellen, het is bijna een smartphone met een browser en alles. Echter ook vreselijk traag en de betrouwbaarheid laat ook te wensen over.quote:Op zondag 30 september 2012 11:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Kan bellen
2. Kan gebeld worden.
Das namelijk ook de definitie van een telefoon volgens mij. Voor al die andere meuk met traag internet heb ik toch geen tijd voor. De hele dag met je bakkies naar dat scherm kijken met je vrienden sms'en/whatsappen terwijl ze naast je staan is een beetje zoals een pistool kopen en in je eigen voeten schieten.
En al die andere "apps" waar je na 5 minuten het wel gezien hebt... als dat je leven invulling moet geven ben je wel verdomd van het padje.
Heb die ooit aan een ex gegeven en toen zelf een htc diamond gehaald.quote:Op zondag 30 september 2012 11:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Kan bellen
2. Kan gebeld worden.
Nooit meegemaakt, en ik heb al 7 jaar of zo een cheap ass acer ding die grove mishandelingen heeft overleeft. Aspire 3503.quote:Op zondag 30 september 2012 11:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plastic laptops waarbij het moederbod haarscheurtjes gaat vertonen wanneer je 'em vaak op niet-platte oppervlakken gebruikt (op schoot bv), omdat de behuizing gewoon niet stevig genoeg is.
Ik heb hem ook gehad maar nadeel was dat hij na een tijd ontzettend traag werd.quote:Op zondag 30 september 2012 11:34 schreef kazing het volgende:
[..]
Heb die ooit aan een ex gegeven en toen zelf een htc diamond gehaald.
Heb er nog steeds spijt van, die N73 is echt een mooi toestel en had die graag als back-up gehad.
Ik heb deze:quote:Op zondag 30 september 2012 11:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Kan bellen
2. Kan gebeld worden.
Toch is het zo en algemeen bekend dat zoiets de constructie verzwakt.quote:Op zondag 30 september 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt, en ik heb al 7 jaar of zo een cheap ass acer ding die grove mishandelingen heeft overleeft. Aspire 3503.
Tja, dat was wel zo maar voor die tijd was het een top toestel.quote:Op zondag 30 september 2012 11:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehad maar nadeel was dat hij na een tijd ontzettend traag werd.
Gast het is gewoon geen argument! Ja zonder deuren is hij steviger maar het is niet handig! En niet nodig want met deuren is hij ook stevig genoeg. Zelfde geldt voor je laptopje.quote:Op zondag 30 september 2012 11:33 schreef kazing het volgende:
[..]
Omg, jij bent echt niet slim he.
Waarom worden bij een rally auto de deuren dicht gelast en een rolkooi toegevoegd.
Waarom denk je dat een cabrio vaak zwaarder is dan de normale versie?
Echt, hoe dom kun je zijn?
Ik vind een laptop die kraakt en slap aanvoelt niks.quote:Op zondag 30 september 2012 11:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast het is gewoon geen argument! Ja zonder deuren is hij steviger maar het is niet handig! En niet nodig want met deuren is hij ook stevig genoeg. Zelfde geldt voor je laptopje.
Voortaan scherm weg laten. Verzwakt alleen maar de constructie.quote:Op zondag 30 september 2012 11:38 schreef kazing het volgende:
[..]
Toch is het zo en algemeen bekend dat zoiets de constructie verzwakt.
Ik vond het echt een draak van een telefoon. Dat ik een paar jaar met een N73 heb rondgelopen is een van de redenen dat ik m'n iPhone als een verademing heb ervaren.quote:Op zondag 30 september 2012 11:38 schreef kazing het volgende:
[..]
Tja, dat was wel zo maar voor die tijd was het een top toestel.
kerel, waarvoor gebruik jij je optische drive nog?quote:Op zondag 30 september 2012 11:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voortaan scherm weg laten. Verzwakt alleen maar de constructie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |