Lijkt het af en toe wel opquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Is het vloeken in de kerk als ik de Samsung Galaxy S3 ook erg mooi vind?
Nee hoor fuck android en je smartphone. Ik ga echt niet in de rij staan, blind het nieuwste van het nieuwste kopen om er bij te horen hoor en eeuwig bij hetzelfde merk blijven omdat het zo hip is.quote:Op zondag 30 september 2012 08:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een android fanboy... Wil jij in het vervolg niet meer vooraan staan met kritiek over applefanboys, want je bent minstens zo erg.
Nee, mijn abbo kwam in aanmerking voor verlenging en ik heb even gewacht op de 5.quote:Op zondag 30 september 2012 09:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor fuck android en je smartphone. Ik ga echt niet in de rij staan, blind het nieuwste van het nieuwste kopen om er bij te horen hoor en eeuwig bij hetzelfde merk blijven omdat het zo hip is.
Je had zeker net heel toevallig deze week een nieuwe telefoon nodig?
Wat dan? Ik heb jaren met mac gewerkt en het was precies hetzelfde: bommetje, kernal panic en een kutmuis. Maar ja de omkasting was zo hip. Tja.quote:Op zondag 30 september 2012 09:59 schreef kazing het volgende:
Wat een domme uitspraak.
Ik heb juist bewust gekozen voor apple, omdat een MBA icm met Mac OS gewoon het beste is wat je kunt krijgen. Na 15 jaar windows en andere hardware merken is apple een verademing.
Strak, stevig design, lange accuduur en licht. No nonsense, dat wat je nodig hebt zit erop (dus geen achterlijke optische drive die normale mensen niet meer gebruiken).quote:Op zondag 30 september 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb jaren met mac gewerkt en het was precies hetzelfde: bommetje, kernal panic en een kutmuis. Maar ja de omkasting was zo hip. Tja.
Dus het ontbreken van functionaliteit is een pre?quote:Op zondag 30 september 2012 10:19 schreef kazing het volgende:
[..]
Strak, stevig design, lange accuduur en licht. No nonsense, dat wat je nodig hebt zit erop (dus geen achterlijke optische drive die normale mensen niet meer gebruiken).
Maakt geen tot nauwelijks geluid. Mac-os is gewoon makkelijk en blijft snel.
Jij komt niet van de gebaande paden af, is het wel?quote:
De meeste mensen die ik ken gebruiken de optische drive om hun os te installeren en daarna nooit meer.quote:Op zondag 30 september 2012 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus het ontbreken van functionaliteit is een pre?
En ieder ding met ssd maakt geen geluid.
Wij kregen later ook x, maar toen was ik al redelijk klaar met die macpoep ja.quote:Op zondag 30 september 2012 10:37 schreef Litpho het volgende:
Kazing, Hofstadgroepje baseert zijn Apple haat op pre-OSX modellen. Als iemand Windows 8 afkraakt "want DOS heeft zulke belabberde muisondersteunig", dan houd je toch ook op met de discussie? Rollende ogen optioneel.
Toen keek je er duidelijk onbevangen naar, jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij kregen later ook x, maar toen was ik al redelijk klaar met die macpoep ja.
Tja, je kunt een product nog zo fantastisch maken maar als de gebruiker een complete josti is dan gaat niks fatsoenlijk werken he.quote:Op zondag 30 september 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij kregen later ook x, maar toen was ik al redelijk klaar met die macpoep ja.
Os was josti materiaal: duur, slecht, weinig software. Bij ons installeerde men massaal virual pc... Zegt toch wel wat.quote:Op zondag 30 september 2012 10:52 schreef kazing het volgende:
[..]
Tja, je kunt een product nog zo fantastisch maken maar als de gebruiker een complete josti is dan gaat niks fatsoenlijk werken he.
Wellicht koop ik ooit wel weer een windows machine. windows 7 was al een goede verbetering maar windows 8 is zoals de trend weer ruk.
Windows 9 zal wellicht weer een pareltje zijn die wel met OSX kan concurreren.
Gek he als er nieuwe hardware en een nieuw os komt dat niet alle software boeren direct voor dat platform een versie maken.quote:Op zondag 30 september 2012 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Os was josti materiaal: duur, slecht, weinig software. Bij ons installeerde men massaal virual pc... Zegt toch wel wat.
Maar ja, als je te maken hebt met mensen die denken dat er zonder drive geen stof in je bak komt en dat dat een argument moet zijn, tja
Dat 'gepost vanaf' is al een klacht op zich waard.quote:Op zondag 30 september 2012 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso Apple met hun overpriced hardware shit![]()
Gepost vanaf mijn iPad
Stof noemde ik als een van de redenen. En ja dat is irritant, je CPU fan slijt er harder door en werkt minder goed.quote:Op zondag 30 september 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja. Heel erg die stof in je machine.
Behuizing steviger??quote:Op zondag 30 september 2012 11:18 schreef kazing het volgende:
[..]
Stof noemde ik als een van de redenen. En ja dat is irritant, je CPU fan slijt er harder door en werkt minder goed.
bij de rest, dat het minder ruimte inneemt en de behuizing steviger word sta je niet stil?
CPU fan kost nietsquote:Op zondag 30 september 2012 11:18 schreef kazing het volgende:
[..]
Stof noemde ik als een van de redenen. En ja dat is irritant, je CPU fan slijt er harder door en werkt minder goed.
bij de rest, dat het minder ruimte inneemt en de behuizing steviger word sta je niet stil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |